Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-04-03-000395-c 006c41a3b87a4a8d8401032cadd4d2b9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Дмитро Миколайович

+380445915535 d.myronyuk@adm.ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Окружний адміністративний суд міста Києва
Код ЄДРПОУ: 34414689
Вебсайт: http://oask.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Московська, 8
Контактна особа: Миронюк Дмитро Миколайович
+380445915535
d.myronyuk@adm.ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 13:31
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01051, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30121300-6 — Копіювально-розмножувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Багатофункціональні пристрої Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 15:19
тд БФП_оновлена.doc
03 квітня 2019 13:16
Оголошення.docx
04 квітня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 15:19
тд БФП_оновлена.doc
03 квітня 2019 13:16
тд БФП.doc
03 квітня 2019 13:16
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 квітня 2019 10:55
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1.Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить примітку наступного змісту: "У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент»."
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що "У разі надання пропозиції учасником, що не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ та в рядку «Сума з ПДВ» зазначається вартість пропозиції без ПДВ, про що учасником робиться відповідна позначка."
Тобто, у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-000395-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ", Код ЄДРПОУ:40679208
Дата подання: 03 квітня 2019 18:40
Вимога з приводу сумісних картриджів
Шановний Замовнику! Просимо Вас прибрати посилання на назви картриджів з технічних вимог до предмету закупівлі, так як картриджі 106R03620 106R03622 106R03624 - це картриджі Xerox. Оскільки використовуватись дані картриджі можуть лише пристроями торгової марки Xerox, а це обмежує конкуренцію і не дає змогу Учасникам запропонувати пристрій жодної іншої торгової марки, ніж Xerox.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 квітня 2019 12:59
Доброго дня. Вимога врахована, рішенням тендерного комітету до тендерної документації будуть внесені зміни.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 квітня 2019 14:52
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (ч.1. ст.31 Закону)
Документи:
18 квітня 2019 14:51
протокол