Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (Овочі, фрукти)
Очікувана вартість
493 300,00 UAH
UA-2019-04-03-000179-c c258c18abd6d42afa2b5e0c957f2f900
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лихман Валентина

0564920910 start_2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний заклад "Дитячий оздоровчий табір "Старт" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 35747773
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, буд. 1
Контактна особа: Лихман Валентина
0564920910
start_2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 13:39
Очікувана вартість: 493 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 466,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16544 кг.
Овочі, фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53050, Україна, Днiпропетровська область, СОФІЇВКА, Комунальний позашкільний заклад «Дитячий оздоровчий табір «Старт» Криворізької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 10:44
ТД овочі, фрукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-03-000179-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГРИГОР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2536009814
Дата подання: 07 травня 2019 14:21
Незаконні дії Замовника КПЗ «ДОТ «Старт» КМР
Вимога на незаконні дії Замовника КПЗ «ДОТ «Старт» КМР
Тендерним комітетом КПЗ «ДОТ Старт» КМР протоколом від 26.04.2019 № 61 відхилено нашу тендерну пропозицію, як учасника закупівлі процедури відкритих торгів пор предмету закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Овочі, фрукти), ідентифікатор закупівлі в ЕСЗ UA-2019-04-03-000179-c, при цьому нами були встановлені грубі порушення передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорості торгів, з наступних підстав.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна пропозиція ФОП Григор К.М. повністю відповідала вимогам тендерної документації, але Замовником неправомірно було відхилено нашу пропозицію, з чим ми КАТЕГОРІЧНО НЕ ЗГОДНІ.
По перше, Замовником зазначено невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: порушено вимогу абзацу 2 п.1.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
-усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій або документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
Статтею 1 п. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено основні терміни, які вживаються в такому значенні: тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
При цьому, Замовником не враховується його ж вимога, яку викладено у розділі VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю ТД», згідно з якою, проект договору про закупівлю складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі відповідно до Додатку 6 до тендерної документації.
Таким чином, Учасник не готував документ, поданий ним в складі тендерної документації, а погодився з поданим проектом Договору складеним Замовником, скріпивши свою згоду підписом та печаткою. На жаль Замовником не було враховано виконання цієї вимоги Учасником. Також, при цьому, згідно з вимогою п. 6 Додатку 4 ТД ФОП Григор К.М. письмово, знову таки погодився з основними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю.
При цьому в п. 1.8. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, однією з яких є не завірення окремих сторінок (в тому числі якщо така сторінка є останньою в документі чи окремим документом в складі тендерної пропозиції) Учасником (підписом та/або печаткою) - в кількості не більше трьох в загальному складі тендерної пропозиції;
Даний Перелік не є вичерпним. Замовник визнає допущені (з числа зазначених в Переліку) помилки формальними (несуттєвими) керуючись цим розділом тендерної документації без складання окремого письмового рішення та без включення інформації про це до рішення по кваліфікації учасників. Рішення про віднесення інших (окрім перелічених в даному розділі тендерної документації) допущених Учасником помилок до формальних (несуттєвих) приймається Замовником з урахуванням загального змісту документів пропозиції учасника та доведеності учасником спроможності виконання зобов'язань за даною закупівлею.
По друге, згідно наданого в складі тендерної документації Замовником Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасником була подана інформація, згідно запропонованого Замовником Додатку 5, знову ж таки засвідчено свою згоду підписом та печаткою.
Таким чином, на наш погляд незрозумілою залишається причина відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Григор К.М. тендерним комітетом КПЗ «ДОТ Старт» КМР та вчинені дії Замовника порушують один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, розвиток добросовісної конкуренції та економії бюджетних коштів.
Виходячи із всього вищевикладеного, порушених прав та інтересів, що охороняються Законом, ФОП Григор К.М., як Учасника, тендерним комітетом КПЗ «ДОТ Старт» КМР вимагає усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор К.М.
У разі ігнорування вимоги, залишаю за собою право звернення до Антимонопольного комітету України та Східного офісу Держаудитслужби України, згідно чинного законодавства України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2019 15:03
Відповідно до абз. 2 п. 1.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи:
1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 до тендерної документації);
2. Інформацію щодо відповідності Учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2 до тендерної документації);
3. Тендерну пропозицію (Додаток 4 до тендерної документації);
4. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 5 до тендерної документації);
5. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерних пропозицій та договору про закупівлю;
6. Лист-згода уповноваженої посадової особи або представника Учасника (Додаток 7 до тендерної документації);
7. Лист-гарантія якості товару (Додаток 8 до тендерної документації);
8. Проект договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації);
9. Інші документи, які вимагає Замовник згідно тендерної документації.
Також відповідно до абз. 2 п. 1.3 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (а це документи згідно пп.1-9, зазначені вище) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій або документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Вами вірно зауважено, що відповідно до абз. 3 п. 1.8 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» до формальних (несуттєвих) помилок відносяться зокрема не завірення окремих сторінок (в тому числі якщо така сторінка є останньою в документі чи окремим документом в складі тендерної пропозиції) Учасником (підписом та/або печаткою) - в кількості не більше трьох в загальному складі тендерної пропозиції. Але Вами не завірено вісім сторінок Проекту договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) та чотири сторінки Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 5 до тендерної документації), тобто 13 (тринадцять) сторінок в загальному складі тендерної пропозиції.
Згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, що і зазначено у протоколі засідання тендерного комітету № 61 від 26.04.2019.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-03-000179-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГРИГОР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2536009814
Дата подання: 13 травня 2019 13:44
Скарга щодо незаконних дій Замовника КПЗ "ДОТ "Старт" КМР та дискримінацію учасника процедури закупівлі
Скарга на незаконні дії Замовника КПЗ «ДОТ «Старт» КМР та дискримінацію учасника процедури закупівлі Тендерним комітетом КПЗ «ДОТ Старт» КМР протоколом від 26.04.2019 № 61 відхилено нашу тендерну пропозицію, як учасника закупівлі процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Овочі, фрукти), ідентифікатор закупівлі в ЕСЗ UA-2019-04-03-000179-c, при цьому нами були встановлені грубі порушення передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорості торгів, з наступних підстав. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна пропозиція ФОП Григор К.М. повністю відповідала вимогам тендерної документації, але Замовником неправомірно було відхилено нашу пропозицію, з чим ми КАТЕГОРІЧНО НЕ ЗГОДНІ. По перше, Замовником зазначено невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: порушено вимогу абзацу 2 п.1.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» -усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій або документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами); Статтею 1 п. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено основні терміни, які вживаються в такому значенні: тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; При цьому, Замовником не враховується його ж вимога, яку викладено у розділі VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю ТД», згідно з якою, проект договору про закупівлю складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. Таким чином, Учасник не готував документ, поданий ним в складі тендерної документації, а погодився з поданим проектом Договору складеним Замовником, скріпивши свою згоду підписом та печаткою. На жаль Замовником не було враховано виконання цієї вимоги Учасником. Також, при цьому, згідно з вимогою п. 6 Додатку 4 ТД ФОП Григор К.М. письмово, знову таки погодився з основними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. При цьому в п. 1.8. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, однією з яких є не завірення окремих сторінок (в тому числі якщо така сторінка є останньою в документі чи окремим документом в складі тендерної пропозиції) Учасником (підписом та/або печаткою) - в кількості не більше трьох в загальному складі тендерної пропозиції; Даний Перелік не є вичерпним. Замовник визнає допущені (з числа зазначених в Переліку) помилки формальними (несуттєвими) керуючись цим розділом тендерної документації без складання окремого письмового рішення та без включення інформації про це до рішення по кваліфікації учасників. Рішення про віднесення інших (окрім перелічених в даному розділі тендерної документації) допущених Учасником помилок до формальних (несуттєвих) приймається Замовником з урахуванням загального змісту документів пропозиції учасника та доведеності учасником спроможності виконання зобов'язань за даною закупівлею. По друге, згідно наданого в складі тендерної документації Замовником Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасником була подана інформація, згідно запропонованого Замовником Додатку 5, знову ж таки засвідчено свою згоду підписом та печаткою. Таким чином, на наш погляд незрозумілою залишається причина відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Григор К.М. тендерним комітетом КПЗ «ДОТ Старт» КМР та вчинені дії Замовника порушують один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, розвиток добросовісної конкуренції та економії бюджетних коштів. Виходячи із всього вищевикладеного, порушених прав та інтересів, що охороняються Законом, ФОП Григор К.М., як Учасника, тендерним комітетом КПЗ «ДОТ Старт» КМР вимагає усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор К.М. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону Україну «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор К.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 15:14
рішення від 14.05.2019 № 5897 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 15:14
рішення від 30.05.2019 № 6932.pdf
Дата публікації: 04 червня 2019 22:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником на виконання прийнятого 30.05.2019 рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6932-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ФОП Григор К.М. від 13.05.2019 № UA-2019-04-03-000179-c.a2 скасовано рішення про визначення ФОП Федорченко І.М. переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (Овочі, фрукти)
Дата виконання рішення замовником: 21 червня 2019 11:56

Документи подані скаржником

13 травня 2019 13:44
Скарга.pdf
13 травня 2019 13:44
квитанція.pdf

Документи подані замовником

20 травня 2019 16:59
UA-2019-04-03-000179-c.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна 361 225,00
UAH з ПДВ
314 335,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИГОР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" 402 231,00
UAH з ПДВ
314 336,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРЧЕНКО ІРИНА МИКОЛАЇВНА" 418 883,00
UAH з ПДВ
360 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна 421 200,00
UAH з ПДВ
360 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 438 642,00
UAH з ПДВ
438 642,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цуканова Н.А. 488 000,00
UAH з ПДВ
488 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЄЛОЗЬОРОВА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА" 492 312,00
UAH з ПДВ
492 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 17:15
Договір та додаток_новий
17 квітня 2019 22:29
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2019 22:29
документи до тендеру.rar

Публічні документи

07 червня 2019 10:19
док-ти.pdf
24 квітня 2019 11:20
нова цінова.pdf
17 квітня 2019 19:31
Електронний підпис
17 квітня 2019 19:30
овочі.zip

Публічні документи

07 травня 2019 14:54
Електронний підпис
27 квітня 2019 14:13
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:46
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:43
Уставні документи.pdf
17 квітня 2019 10:43
Додаток1.pdf
17 квітня 2019 10:43
Додаток 8.pdf
17 квітня 2019 10:43
Додаток 7.pdf
17 квітня 2019 10:43
Додаток 6.pdf
17 квітня 2019 10:43
Додаток 5.pdf
17 квітня 2019 10:43
Додаток 2.pdf
17 квітня 2019 10:43
Додаток 1.1.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 16:41
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:40
ДОК-ТИ ч.2.rar
18 квітня 2019 16:40
ДО-ТИ ч.1.rar

Публічні документи

18 квітня 2019 10:47
Цуканова.rar

Публічні документи

18 квітня 2019 13:30
Електронний підпис
18 квітня 2019 13:27
тендер 19.04.rar
18 квітня 2019 13:13
тендер 19.04.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна

ФОП "ГРИГОР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ФЕДОРЧЕНКО ІРИНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП Заїкіна Віра Вікторівна

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Цуканова Н.А.

ФОП "БЄЛОЗЬОРОВА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна
#2687418884
Рішення скасоване 314 335,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 12:00
ФОП "ГРИГОР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2536009814
Рішення скасоване 314 336,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 12:00
ФОП "ФЕДОРЧЕНКО ІРИНА МИКОЛАЇВНА"
#3080918981
Рішення скасоване 360 799,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 12:00
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна
#2687418884
Відхилено 314 335,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:23
ФОП "ГРИГОР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2536009814
Переможець 314 336,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 15:25

Документи

23 квітня 2019 12:36
Електронний підпис
23 квітня 2019 12:35
№53.PDF

Документи

26 квітня 2019 16:34
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:33
№61.PDF

Документи

06 травня 2019 11:07
Електронний підпис
06 травня 2019 11:06
№70.PDF
26 квітня 2019 16:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

05 червня 2019 14:22
Електронний підпис
05 червня 2019 14:20
№97.pdf

Документи

05 червня 2019 15:18
Електронний підпис
05 червня 2019 15:17
№98.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИГОР КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2536009814
314 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 15:18
Електронний підпис
05 червня 2019 15:17
№98.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:31
File27П.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:58
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:45
27П.PDF укладений
21 червня 2019 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 27П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 173 587,80
UAH