Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

закупівля комп’ютерів в комплекті
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-04-03-000141-c 2b772958a26644c9b2ed5bc55289b5db
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круковська Валерія

+380639386837 odndise@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02883110
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЛАНЖЕРОНІВСЬКА, будинок 21
Контактна особа: Круковська Валерія
+380639386837
odndise@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 11:00
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

комп’ютери в комплекті - 14 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 од.
комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Ланжеронівська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 10:18
ТД ОНДІСЕ МЮУ.pdf
03 квітня 2019 10:18
додатки 1,3,5,7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 квітня 2019 11:10
Дата відповіді: 08 квітня 2019 16:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. п. 4 додатку №3 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ": "Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій тендерній документації слід читати з виразом "або еквівалент", а кожна позиція частини "Технічні вимоги до предмету закупівлі" містить вираз "або еквівалент". Прикінцевою частиною додатку №3 визначено значення слова "еквівалент". "Еквівалент" - предмет або частина предмета іншого виробника, технічні та якісні характеристики якого не гірше ніж характеристики предмета, визначеного у пропозиції".
2. Фізичні особи-підприємці не платники ПДВ допускаються до участі в закупівлі.
Пропозицію ФОП неплатника податку будемо розглядати за ціною з додаванням суми ПДВ 20%. Тому, порівнюючи пропозиції всіх учасників, незалежно від того платники вони ПДВ чи ні, ми все одно будемо додавати суму ПДВ 20% до цін, що вказані без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 207 900,00
UAH з ПДВ
207 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 09:21
Електронний підпис
18 квітня 2019 09:18
Проект договору.pdf
18 квітня 2019 09:18
ІНН Балюк О.А. (к).pdf
18 квітня 2019 09:18
згода_обробка даних.pdf
18 квітня 2019 09:18
гарант.лист_санкції.pdf
18 квітня 2019 09:18
наказ на директора.pdf
18 квітня 2019 09:18
протокол директора.pdf
18 квітня 2019 09:18
Технічна документація.pdf
18 квітня 2019 09:18
Відповідність ст.17.pdf
18 квітня 2019 09:18
Ізюм відгук.pdf
18 квітня 2019 09:18
11161693_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 квітня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій