Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт сходів автодорожнього мосту № 2 в м. Дніпрі
Очікувана вартість
10 058 012,40 UAH
UA-2019-04-02-002534-b ● 98256e647ac5451bbe0ae2d92ecaed72
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 22:00 |
Очікувана вартість: | 10 058 012,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 580,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт сходів автодорожнього мосту № 2 в м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Автодорожній міст № 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 18:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 18:16 |
тендерна документація зі змінами.doc | |
17 квітня 2019 18:16 |
перелік змін.doc | |
09 квітня 2019 15:33 |
проект договору.docx | |
09 квітня 2019 15:33 |
перелік змін.doc | |
02 квітня 2019 16:59 |
технічне завдання.rar |
17 квітня 2019 18:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 квітня 2019 18:16 |
тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||
17 квітня 2019 18:16 |
перелік змін.doc
|
||||||
09 квітня 2019 15:33 |
проект договору.docx
|
||||||
09 квітня 2019 15:33 |
перелік змін.doc
|
||||||
02 квітня 2019 16:59 |
технічне завдання.rar
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-02-002534-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НОРД ЛАЙН ЛТД", Код ЄДРПОУ:39214742
Дата подання: 04 квітня 2019 12:16
Вимога прибрати назви виробника матеріалів (Sika). Відсутня можливість конкуренції різних виробників.
Наявний факт лобіювання певного виробника Sika. Вказати потрібні характеристики матеріалів. Відсутня можливість конкуренції різних виробників. У разі невиконання цієї умови буде подано скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 14:06
Технічне завдання складено на підставі даних робочого проекту на виконання робіт з капітального ремонту сходів автодорожнього мосту № 2 в м. Дніпрі, які в свою чергу підтверджені експертним висновком.
Внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва може бути тільки на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування), що в свою чергу може призвести до витрачання додаткових бюджетних коштів.
Відповідно до вищезазначеного, Замовник не має змоги задовільнити вашу вимогу щодо зазначення технічних характеристик матеріалу для розширення конкуренції, в даному випадку, та наголошує, що при розрахунку тендерної пропозиції і виконані робіт необхідно ураховувати саме виробника Sika
Внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва може бути тільки на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування), що в свою чергу може призвести до витрачання додаткових бюджетних коштів.
Відповідно до вищезазначеного, Замовник не має змоги задовільнити вашу вимогу щодо зазначення технічних характеристик матеріалу для розширення конкуренції, в даному випадку, та наголошує, що при розрахунку тендерної пропозиції і виконані робіт необхідно ураховувати саме виробника Sika
Номер вимоги: UA-2019-04-02-002534-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НОРД ЛАЙН ЛТД", Код ЄДРПОУ:39214742
Дата подання: 07 квітня 2019 21:33
Привести технічне завдання тендерної документації до вимог п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Видалити фірмові назви матеріалів певного виробника (Sika) та замінити їх даними щодо функціональних та технічних характеристик.
У технічному завданні тендерної документації порушено вимоги п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", де чітко вказано, що у технічному завданні (специфікації) до тендеру:
1) повинні міститися дані щодо технічних і функціональних характеристик матеріалів;
2) НЕ повинні міститися посилання на конкретну торговельну марку (наприклад Monotop, Sikagard і т.д.) або виробника (Sika).
Таким чином, замовник іде на порушення Закону України, значно обмежує конкурентність процедури закупівлі за державні кошти. Приклад правильного оформлення виглядає, наприклад, як у додатку до даної вимоги (вкладення). Внесення законних вимог не потребує зміни до проекту будівництва (адже не змінюється конструктив, призначення і кількість матеріалів).
Вбачаємо за необхідне привести технічне завдання тендерної документації до вимог п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Видалити фірмові назви матеріалів певного виробника (Sika тощо) та замінити їх даними щодо функціональних та технічних характеристик матеріалів.
У разі невиконання даної обгрунтованої законної вимоги залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1) повинні міститися дані щодо технічних і функціональних характеристик матеріалів;
2) НЕ повинні міститися посилання на конкретну торговельну марку (наприклад Monotop, Sikagard і т.д.) або виробника (Sika).
Таким чином, замовник іде на порушення Закону України, значно обмежує конкурентність процедури закупівлі за державні кошти. Приклад правильного оформлення виглядає, наприклад, як у додатку до даної вимоги (вкладення). Внесення законних вимог не потребує зміни до проекту будівництва (адже не змінюється конструктив, призначення і кількість матеріалів).
Вбачаємо за необхідне привести технічне завдання тендерної документації до вимог п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Видалити фірмові назви матеріалів певного виробника (Sika тощо) та замінити їх даними щодо функціональних та технічних характеристик матеріалів.
У разі невиконання даної обгрунтованої законної вимоги залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2019 15:26
Технічне завдання складено на підставі даних робочого проекту на виконання робіт з капітального ремонту сходів автодорожнього мосту № 2 в м. Дніпрі, які в свою чергу підтверджені експертним висновком.
Внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва може бути тільки на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування), що в свою чергу може призвести до витрачання додаткових бюджетних коштів.
Відповідно до вищезазначеного, Замовник не має змоги задовільнити вашу вимогу щодо зазначення технічних характеристик матеріалу для розширення конкуренції, в даному випадку, та наголошує, що при розрахунку тендерної пропозиції і виконані робіт необхідно ураховувати саме виробників зазначених у технічному завдані.
Також зазначаємо, що в даному випадку предметом закупівля є виконання робіт, а не закупівля матеріалів (товарів), а отже відсутні законодавчі підстави щодо визначення у специфікаціях виразу «або еквівалент».
Довідково повідомляємо, що відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Отже, якщо Ви вважаєте, що Департамент порушує Ваше право, Ви маєте можливість подати скаргу до органу оскарження в установленому Законом порядку
Внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва може бути тільки на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування), що в свою чергу може призвести до витрачання додаткових бюджетних коштів.
Відповідно до вищезазначеного, Замовник не має змоги задовільнити вашу вимогу щодо зазначення технічних характеристик матеріалу для розширення конкуренції, в даному випадку, та наголошує, що при розрахунку тендерної пропозиції і виконані робіт необхідно ураховувати саме виробників зазначених у технічному завдані.
Також зазначаємо, що в даному випадку предметом закупівля є виконання робіт, а не закупівля матеріалів (товарів), а отже відсутні законодавчі підстави щодо визначення у специфікаціях виразу «або еквівалент».
Довідково повідомляємо, що відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Отже, якщо Ви вважаєте, що Департамент порушує Ваше право, Ви маєте можливість подати скаргу до органу оскарження в установленому Законом порядку
Інформація про відміну
Дата відміни
24 квітня 2019 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій