Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба морожена
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-04-02-002271-b ● cd349f24d53f4c8c8821be4c00f89d5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144128 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82 |
Контактна особа: |
Надія Андріївна Шишка +380524232286 rvoalex27300@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 кілограм
Риба морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 16:19 |
тд риба - нова версія - 2.doc | |
11 квітня 2019 16:19 |
перелік змін -2.doc | |
08 квітня 2019 16:55 |
тд риба - нова версія.doc | |
08 квітня 2019 16:55 |
перелік змін.doc | |
02 квітня 2019 16:13 |
тд риба.doc |
11 квітня 2019 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 квітня 2019 16:19 |
тд риба - нова версія - 2.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:19 |
перелік змін -2.doc
|
||||||
08 квітня 2019 16:55 |
тд риба - нова версія.doc
|
||||||
08 квітня 2019 16:55 |
перелік змін.doc
|
||||||
02 квітня 2019 16:13 |
тд риба.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати роз"яснення
Дата подання: 04 квітня 2019 21:14
Дата відповіді: 11 квітня 2019 16:20
Шановний замовнику!
Дайте будь-ласка відповіді на запитання та внесіть зміни до тендерної пропозиції.
1. Аркуш 4 ТД.
- Чи потрібно на довідках та поясненнях, які надаються в складі тендерної пропозиції ставити дату?
- Яким числом мають бути видані довідки, щоб вони були дійсними?
2. Аркуш 4 ТД.
- Чи будуть вважатися копії документів чинними, якщо вони не завірені учасником, із зазначенням «Згідно з оригіналом»?
3. Додаток 1. 1. Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям:
1.2. Документально підтверджене право власності на складське приміщення або копія договору оренди (позички, зберігання, найму тощо), оформленого згідно чинного законодавства та копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
- Вкажіть конкретно:
1) які копії витягів є чинними на момент подачі тендерної пропозиції?
2) які копії витягів необхідно подати у складі тендерної пропозиції?
Якщо, ми правильно зрозуміли – то це
а) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі);
б) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка).
- Ці витяги стосуються об'єктів, які розміщені за однією адресою?
4. У ТД п 1.6. Договір та акт виконаних робіт (чинний на дату надання тендерних пропозицій) на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару (постанова КМУ від 15 жовтня 2002 року №1544 (зі змінами та доповненнями);
- Чи буде дійсний договір, якщо у ньому не вказано автотранспорт, яким планується перевезення товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аркуш 4 ТД. - Чи потрібно на довідках та поясненнях, які надаються в складі тендерної пропозиції ставити дату? - Яким числом мають бути видані довідки, щоб вони були дійсними? – Довідки, які надаються в складі тендерної пропозиції повинні бути видані учасником не раніше десятиденного терміну до кінцевої дати подачі пропозицій. Відповідні зміни будуть відображені в тендерній документації;
2. Аркуш 4 ТД. - Чи будуть вважатися копії документів чинними, якщо вони не завірені учасником, із зазначенням «Згідно з оригіналом»? – В пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко прописано «Усі документи, що входять до складу пропозиції, повинні бути підписані або завірені уповноваженою особою учасника, з проставлянням відбитку печатки (за наявності) та подаються у вигляді сканованих копій. Скановані копії документів, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних». Відповідно до вимог діловодства на кожній копії повинно бути зазначено «Згідно з оригіналом». Даний напис повинен супроводжуватися підписом уповноваженої особи учасника, з проставлянням відбитку печатки (за наявності) ;
3. Додаток 1. 1. Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: 1.2. Документально підтверджене право власності на складське приміщення або копія договору оренди (позички, зберігання, найму тощо), оформленого згідно чинного законодавства та копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. - Вкажіть конкретно: 1) які копії витягів є чинними на момент подачі тендерної пропозиції? 2) які копії витягів необхідно подати у складі тендерної пропозиції? Якщо, ми правильно зрозуміли – то це а) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі); б) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка). - Ці витяги стосуються об'єктів, які розміщені за однією адресою? – Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі) та витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка). Та повинні стосуватися об'єктів, які розміщені за однією адресою;
4. У ТД п 1.6. Договір та акт виконаних робіт (чинний на дату надання тендерних пропозицій) на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару (постанова КМУ від 15 жовтня 2002 року №1544 (зі змінами та доповненнями); - Чи буде дійсний договір, якщо у ньому не вказано автотранспорт, яким планується перевезення товару? – В копії договору на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару обов’язково повинно бути зазначено, якому саме транспорту буде проведено профілактичні дезінфекції (змиви на БГКП та санобробку). В випадку відсутності даних про транспортний засіб в договорі то така пропозиція буде відхилена, адже в учасника може бути декілька одиниць транспортного засобу.
2. Аркуш 4 ТД. - Чи будуть вважатися копії документів чинними, якщо вони не завірені учасником, із зазначенням «Згідно з оригіналом»? – В пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко прописано «Усі документи, що входять до складу пропозиції, повинні бути підписані або завірені уповноваженою особою учасника, з проставлянням відбитку печатки (за наявності) та подаються у вигляді сканованих копій. Скановані копії документів, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних». Відповідно до вимог діловодства на кожній копії повинно бути зазначено «Згідно з оригіналом». Даний напис повинен супроводжуватися підписом уповноваженої особи учасника, з проставлянням відбитку печатки (за наявності) ;
3. Додаток 1. 1. Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: 1.2. Документально підтверджене право власності на складське приміщення або копія договору оренди (позички, зберігання, найму тощо), оформленого згідно чинного законодавства та копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. - Вкажіть конкретно: 1) які копії витягів є чинними на момент подачі тендерної пропозиції? 2) які копії витягів необхідно подати у складі тендерної пропозиції? Якщо, ми правильно зрозуміли – то це а) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі); б) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка). - Ці витяги стосуються об'єктів, які розміщені за однією адресою? – Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі) та витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка). Та повинні стосуватися об'єктів, які розміщені за однією адресою;
4. У ТД п 1.6. Договір та акт виконаних робіт (чинний на дату надання тендерних пропозицій) на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару (постанова КМУ від 15 жовтня 2002 року №1544 (зі змінами та доповненнями); - Чи буде дійсний договір, якщо у ньому не вказано автотранспорт, яким планується перевезення товару? – В копії договору на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару обов’язково повинно бути зазначено, якому саме транспорту буде проведено профілактичні дезінфекції (змиви на БГКП та санобробку). В випадку відсутності даних про транспортний засіб в договорі то така пропозиція буде відхилена, адже в учасника може бути декілька одиниць транспортного засобу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-02-002271-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 26 квітня 2019 13:06
неправомырне визначення переможця
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: пункту 3.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати Аналогічний договір на продукти харчування, який підтверджує постачання товару протягом 2018 року та позитивний відгук.
Учасник ФОП "Литвин Сергій Васильович" на підтвердження даної вимоги замовника надає у складі пропозиції файл назва якого «Попередній договір масло (2)» який містить договір на поставку продуктів харчування. Але даний договір наданий не повністю, так як відповідно до розділу ХІІ додатки до договору (даного ж договору) невід’ємною частиною цього договору є : додаток 1 Специфікація та Додаток 2 Місце поставки товару.
Учасник ФОП "Литвин Сергій Васильович" у складі пропозиції не надає Додаток 2 вищезазначеного договору, який є невід’ємною частиною, а отже договір наданий не повністю, що не відповідає вимозі замовника.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ФОП "Литвин Сергій Васильович" на підтвердження даної вимоги замовника надає у складі пропозиції файл назва якого «Попередній договір масло (2)» який містить договір на поставку продуктів харчування. Але даний договір наданий не повністю, так як відповідно до розділу ХІІ додатки до договору (даного ж договору) невід’ємною частиною цього договору є : додаток 1 Специфікація та Додаток 2 Місце поставки товару.
Учасник ФОП "Литвин Сергій Васильович" у складі пропозиції не надає Додаток 2 вищезазначеного договору, який є невід’ємною частиною, а отже договір наданий не повністю, що не відповідає вимозі замовника.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 15:00
детально викладено в протоколі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
283 360,00
UAH з ПДВ
|
259 556,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ" |
301 400,00
UAH з ПДВ
|
259 600,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП "Литвин Сергій Васильович" |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
261 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
320 232,00
UAH з ПДВ
|
261 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Відхилено |
259 556,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 16:19
|
ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ" #3197623352 |
Відхилено |
259 600,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 16:21
|
ФОП "Литвин Сергій Васильович" #2702009518 |
Переможець |
261 140,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 10:08
|
ду 7.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 09:58
|
ду 6.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:42
|
ду 5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:21
|
ду 4.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2019 14:50
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2019 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2019 16:08
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2019 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2019 11:00
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
08 травня 2019 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 08:37
|
67.pdf | укладений |
07 травня 2019 08:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 67 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшено ціну за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закінчення терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |