Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба морожена
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-04-02-002271-b cd349f24d53f4c8c8821be4c00f89d5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Андріївна Шишка

+380524232286 rvoalex27300@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144128
Місцезнаходження: 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82
Контактна особа: Надія Андріївна Шишка
+380524232286
rvoalex27300@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 12:27
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 кілограм
Риба морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 16:19
тд риба - нова версія - 2.doc
11 квітня 2019 16:19
перелік змін -2.doc
08 квітня 2019 16:55
тд риба - нова версія.doc
08 квітня 2019 16:55
перелік змін.doc
02 квітня 2019 16:13
тд риба.doc
11 квітня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 16:19
тд риба - нова версія - 2.doc
11 квітня 2019 16:19
перелік змін -2.doc
08 квітня 2019 16:55
тд риба - нова версія.doc
08 квітня 2019 16:55
перелік змін.doc
02 квітня 2019 16:13
тд риба.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз"яснення
Дата подання: 04 квітня 2019 21:14
Дата відповіді: 11 квітня 2019 16:20
Шановний замовнику! Дайте будь-ласка відповіді на запитання та внесіть зміни до тендерної пропозиції. 1. Аркуш 4 ТД. - Чи потрібно на довідках та поясненнях, які надаються в складі тендерної пропозиції ставити дату? - Яким числом мають бути видані довідки, щоб вони були дійсними? 2. Аркуш 4 ТД. - Чи будуть вважатися копії документів чинними, якщо вони не завірені учасником, із зазначенням «Згідно з оригіналом»? 3. Додаток 1. 1. Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: 1.2. Документально підтверджене право власності на складське приміщення або копія договору оренди (позички, зберігання, найму тощо), оформленого згідно чинного законодавства та копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. - Вкажіть конкретно: 1) які копії витягів є чинними на момент подачі тендерної пропозиції? 2) які копії витягів необхідно подати у складі тендерної пропозиції? Якщо, ми правильно зрозуміли – то це а) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі); б) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка). - Ці витяги стосуються об'єктів, які розміщені за однією адресою? 4. У ТД п 1.6. Договір та акт виконаних робіт (чинний на дату надання тендерних пропозицій) на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару (постанова КМУ від 15 жовтня 2002 року №1544 (зі змінами та доповненнями); - Чи буде дійсний договір, якщо у ньому не вказано автотранспорт, яким планується перевезення товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аркуш 4 ТД. - Чи потрібно на довідках та поясненнях, які надаються в складі тендерної пропозиції ставити дату? - Яким числом мають бути видані довідки, щоб вони були дійсними? – Довідки, які надаються в складі тендерної пропозиції повинні бути видані учасником не раніше десятиденного терміну до кінцевої дати подачі пропозицій. Відповідні зміни будуть відображені в тендерній документації;
2. Аркуш 4 ТД. - Чи будуть вважатися копії документів чинними, якщо вони не завірені учасником, із зазначенням «Згідно з оригіналом»? – В пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко прописано «Усі документи, що входять до складу пропозиції, повинні бути підписані або завірені уповноваженою особою учасника, з проставлянням відбитку печатки (за наявності) та подаються у вигляді сканованих копій. Скановані копії документів, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних». Відповідно до вимог діловодства на кожній копії повинно бути зазначено «Згідно з оригіналом». Даний напис повинен супроводжуватися підписом уповноваженої особи учасника, з проставлянням відбитку печатки (за наявності) ;
3. Додаток 1. 1. Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: 1.2. Документально підтверджене право власності на складське приміщення або копія договору оренди (позички, зберігання, найму тощо), оформленого згідно чинного законодавства та копії витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. - Вкажіть конкретно: 1) які копії витягів є чинними на момент подачі тендерної пропозиції? 2) які копії витягів необхідно подати у складі тендерної пропозиції? Якщо, ми правильно зрозуміли – то це а) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі); б) витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка). - Ці витяги стосуються об'єктів, які розміщені за однією адресою? – Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (будівлі) та витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права (земельна ділянка). Та повинні стосуватися об'єктів, які розміщені за однією адресою;
4. У ТД п 1.6. Договір та акт виконаних робіт (чинний на дату надання тендерних пропозицій) на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару (постанова КМУ від 15 жовтня 2002 року №1544 (зі змінами та доповненнями); - Чи буде дійсний договір, якщо у ньому не вказано автотранспорт, яким планується перевезення товару? – В копії договору на проведення профілактичних дезінфекцій (змивів на БГКП та санобробку) автотранспорту транспортного(их) засобу(ів), яким(и) буде здійснюватися поставка товару обов’язково повинно бути зазначено, якому саме транспорту буде проведено профілактичні дезінфекції (змиви на БГКП та санобробку). В випадку відсутності даних про транспортний засіб в договорі то така пропозиція буде відхилена, адже в учасника може бути декілька одиниць транспортного засобу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-02-002271-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 26 квітня 2019 13:06
неправомырне визначення переможця
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: пункту 3.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати Аналогічний договір на продукти харчування, який підтверджує постачання товару протягом 2018 року та позитивний відгук.
Учасник ФОП "Литвин Сергій Васильович" на підтвердження даної вимоги замовника надає у складі пропозиції файл назва якого «Попередній договір масло (2)» який містить договір на поставку продуктів харчування. Але даний договір наданий не повністю, так як відповідно до розділу ХІІ додатки до договору (даного ж договору) невід’ємною частиною цього договору є : додаток 1 Специфікація та Додаток 2 Місце поставки товару.
Учасник ФОП "Литвин Сергій Васильович" у складі пропозиції не надає Додаток 2 вищезазначеного договору, який є невід’ємною частиною, а отже договір наданий не повністю, що не відповідає вимозі замовника.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 15:00
детально викладено в протоколі

Документи подані скаржником

26 квітня 2019 13:06
вимога риба.docx

Документи

02 травня 2019 15:00
167.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 283 360,00
UAH з ПДВ
259 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ" 301 400,00
UAH з ПДВ
259 600,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП "Литвин Сергій Васильович" 286 000,00
UAH з ПДВ
261 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 320 232,00
UAH з ПДВ
261 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 10:26
виписка з ЄДР (2).jpg
16 квітня 2019 10:26
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

22 квітня 2019 18:10
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:09
22.04.19 риба.pdf
18 квітня 2019 22:06
Електронний підпис
18 квітня 2019 22:03
Техпаспорт Мерседес.PDF
18 квітня 2019 22:03
Реєстрація Потужності.pdf
18 квітня 2019 22:03
Паспорт 1-6, приписка.PDF
18 квітня 2019 22:03
Паспорт (2).pdf
18 квітня 2019 22:03
МК 1-ОМ (3).pdf
18 квітня 2019 22:03
Медична книжка водія.pdf
18 квітня 2019 22:03
Договір хек.pdf
18 квітня 2019 22:03
Довіреність Мерседес.pdf
18 квітня 2019 22:03
Довідка ст.17.pdf
18 квітня 2019 22:03
Довідка про санкції (2).pdf
18 квітня 2019 22:03
Довідка Банк (2).pdf
18 квітня 2019 22:03
Дератизація (2).pdf
18 квітня 2019 22:03
Декларація хек.pdf
18 квітня 2019 22:03
Водійське посвідчення.pdf
18 квітня 2019 22:03
Відгук масло.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 12:34
Електронний підпис
18 квітня 2019 12:34
доки.part2.rar
18 квітня 2019 12:34
доки.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ"

ФОП "Литвин Сергій Васильович"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 259 556,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 16:19
ФОП "ГРЕЧАНИЙ АНТОН АНДРІЙОВИЧ"
#3197623352
Відхилено 259 600,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 16:21
ФОП "Литвин Сергій Васильович"
#2702009518
Переможець 261 140,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 16:33

Документи

22 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:18
161.pdf

Документи

22 квітня 2019 16:21
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:20
162.pdf

Документи

22 квітня 2019 16:33
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:33
163.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Литвин Сергій Васильович"
#2702009518
261 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2019 16:33
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:33
163.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 10:08
ду 7.pdf зміни до договору
30 березня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 09:58
ду 6.pdf зміни до договору
31 січня 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:42
ду 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:42
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:21
ду 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 14:50
ду 3.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 14:49
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 16:08
ду 2.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2019 11:00
ду 1.pdf зміни до договору
08 травня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 08:37
67.pdf укладений
07 травня 2019 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшено ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено на 20%
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено на 20%
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закінчення терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 242 655,38
UAH з ПДВ