Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів
Services of childish tabors
Очікувана вартість
6 690 000,00 UAH
UA-2019-04-02-002117-b 6cf35395ac0a4466a52bbb492577bf6f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Миколаївна Сушко

+380567450464 o.sushko.27@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Оксана Миколаївна Сушко
+380567450464
o.sushko.27@gmail.com
Додаткові контактні особи: Анна Миколаївна Наливайко
+380567134016
a.nalyvaiko@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DCP_DMR
National ID: 40506080
Contact point: Oksana Mikolaivna Sushko
+380567450464
o.sushko.27@gmail.com
Additional contacts: Анна Миколаївна Наливайко
+380567134016
a.nalyvaiko@dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 6 690 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 02 квітня 2019 15:51
Enquiries until: 22 квітня 2019 17:00
Complaints submission until: до 28 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 травня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 6 690 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Scope of the procurement

Тендерна документація

02 квітня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 15:51
ДІТИ,Тендерна документація,2019.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-02-002117-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 12 травня 2019 20:37
СКАРГА на порушення допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Тендерним комітетом Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) 02 квітня 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-04-02-002117-b та тендерну документацію (далі – Документація) на закупівлю – код ДК 021:2015 55243000-5 Послуги дитячих таборів – 3 лоти (далі – процедура закупівлі, оскаржувана процедура закупівлі), очікувана вартість закупівлі складає 6 690 000,00 грн. Скаржник взяв участь у закупівлі по лотах №1 «Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, обдарованих дітей, дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, морське узбережжя Херсонської області, крім лиманів» та №2 – «Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, обдарованих дітей, дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, морське узбережжя Херсонської області, Одеської області, крім лиманів». Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. У процедурі закупівлі по лотах №1 та №2 взяли участь 4 учасники: 1. ТОВ БМТ Спутнік; 2. ПП «ЮГ-СК»; 3. ТОВ «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Сонячний»; 4. Скаржник Замовником за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників по лотах №1 та №2 до участі в аукціоні було допущено пропозиції трьох учасників: ТОВ БМТ Спутнік, ПП «ЮГ-СК», Скаржник. Пропозицію ТОВ «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Сонячний» відхилено. Електронний аукціон призначено на 13.05.2019 року. Відповідно до абзацу третього частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту №1 та №2 оприлюднено 07 травня поточного року. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). І. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради від 07.05.2019 №36, Замовником неправомірно було допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ БМТ Спутнік, пропозиція якого не відповідає умовам документації і мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. Наявність таких обставин підтверджується наступним: 1. Підпунктом 4.1.3 «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «копій відгуків (не менше 3-х відгуків), щодо надання послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку учасником». Всупереч указаній умові, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ БМТ Спутнік наявні лише 2 відгуки – від Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (14.11.18 №15/6-90) та Відділу освіти Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради (б/н) (файл «Копії аналогічних договорів відгуки акти» (стор.26-28). Учасник ТОВ БМТ Спутнік двічі надав один і той самий лист-відгук від Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (14.11.18 №15/6-90). Надання одного і того самого документу двічі не є тотожним наданню двох документів. З цього слідує, що учасник надав лише 2 відгуки у складі тендерної пропозиції, чим не виконав умову тендерної документації в повному обсязі, а отже тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині. 2. Підпунктом 14 пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції : «калькуляції вартості набору продуктів харчування на добу на одну дитину за підписом уповноваженої посадової особи учасника». Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік відсутня калькуляція вартості набору продуктів харчування на добу на одну дитину за підписом уповноваженої посадової особи учасника. Слід зазначити, що калькуляція вартості набору продуктів харчування не містить у собі інформації щодо ціни тендерної пропозиції учасника, є документом, що містить технічний опис предмета закупівлі, а тому повинна бути у складі тендерної пропозиції учасника під час розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі та розгляду Замовником тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЮГ-СК» та пропозиції Скаржника, яких за результатами розгляду було допущено до аукціону, наявні калькуляції вартості набору продуктів харчування на добу на одну дитину, що свідчить про необхідність присутності калькуляції вартості набору продуктів харчування на добу на одну дитину у складі тендерної пропозиції під час розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отож, тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині. 3. Підпунктом 15 пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «Копії акту прийому дитячого закладу оздоровлення та відпочинку за 2019 рік за формою № 318/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160. У разі відсутності акту на момент подання тендерної пропозиції – надати гарантійний лист про його отримання до дати проведення електронного аукціону». Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік відсутня копія акту прийому дитячого закладу оздоровлення та відпочинку за 2019 рік за формою № 318/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160 (далі – Акт), а також гарантійний лист про його отримання до дати проведення електронного аукціону». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ БМТ Спутнік надано лист, у якому зазначено, що (далі – цитата): «на момент підписання договору у разі перемоги будуть надані всі дозвільні документи щодо перевірки готовності до відкриття та функціонування закладу оздоровлення та відпочинку ДСОК «Чемпіон» сезону 2019 року» (файл «Гарантійний лист на дозвільні документи 2019»). Зміст цього гарантійного листа взагалі не відповідає умові тендерної документації, так як учасник мав гарантувати, що отримає вищезазначений Акт до проведення електронного аукціону, а не про надання дозвільних документів на момент підписання договору, у разі перемоги, тому не може бути розцінений як належне виконання умови тендерної документації в цій частині. Отож, тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині. 4. Підпунктом 5 пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «гарантійний лист про згоду учасника надавати послуги відповідно до технічної специфікації замовника». Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік відсутній гарантійний лист про згоду учасника надавати послуги відповідно до технічної специфікації замовника. Отож, тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині. 5. Пудпунктом 4.1.2 Кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі наявність в учасника медичного персоналу (лікарського персоналу, середнього та молодшого медичного персоналу - з відповідним стажем роботи (не менш як три роки), педагогічного персоналу, за встановленою у тендерній документації формою. У складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік містяться Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24.04.19 №9 (файл «Довідка про наявність працівників») та Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 24.04.2019 №11 (файл «Довідка про працівників»), однак жодна з цих довідок не відповідає формі, встановленій Замовником у тендерній документації. 6. Підпунктом 8 пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити наявність відповідної документації щодо організації роботи персоналу згідно із законодавством та спеціальної курсової підготовки педагогічних і медичних працівників), за підписом уповноваженої посадової особи учасника. У наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік довідках від 24.04.2019 №9 та №11 не зазначена інформація про наявність відповідної документації щодо організації роботи персоналу згідно із законодавством та спеціальної курсової підготовки педагогічних і медичних працівників, шо не відповідає умові тендерної документації в цій частині. Отож, тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині. 7. Підпунктом 17 пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «Орієнтовний графік заїздів (дата початку – дата закінчення) дітей». Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік відсутній орієнтовний графік заїздів (дата початку – дата закінчення) дітей. Учасником ТОВ БМТ Спутнік у складі пропозиції надано графік змін ДСОК «Чемпіон», де зазначено інформацію, що заклад за оздоровчий сезон надає послуги з оздоровлення та відпочинку у чотири зміни на 21 день, по 350 чоловік кожна (файл «Графік змін»). Слід зазначити, що графік змін не є тотожним графіку заїздів дітей згідно із цією закупівлею, отже, надання графіку змін замість графіку заїздів не може розцінюватись як виконання даної умови тендерної документації у цій частині. Отож, тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибрежний» просить: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ БМТ Спутнік у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55243000-5 Послуги дитячих таборів», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-02-002117-b по лоту №2 «Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, обдарованих дітей, дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, морське узбережжя Херсонської області, Одеської області, крім лиманів». 3. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ БМТ Спутнік у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55243000-5 Послуги дитячих таборів», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-04-02-002117-b по лоту №1 «Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, обдарованих дітей, дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, морське узбережжя Херсонської області, крім лиманів»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 14:45
Рішення від 14.05.2019 № 5881+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 14:45
Про перенесення розгляду UA-2019-04-02-002117-b.a1 .pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 00:34
Рішення від 24.05.2019 № 6643.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: 30.05.2019 на майданчику завантажено протоколи тендерного комітету департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради та у повному обсязі виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№№ 42 та 43 від 30.05.2019).
Дата виконання рішення замовником: 30 травня 2019 11:14

Документи подані скаржником

12 травня 2019 20:37
скарга Прибрежний 2117.pdf
12 травня 2019 20:37
Платіжне доручення 132.pdf

Документи подані замовником

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, обдарованих дітей, дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах
Опис предмету закупівлі:
Лот 1 Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, обдарованих дітей, дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, морське узбережжя Херсонської області, крім лиманів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 287 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 435,00 UAH без ПДВ


Title: Lot 1 Services for children's camps for orphans and children deprived of parental care, children from large families, low-income families, gifted children, children from families in difficult living conditions
Description: Lot 1 Services for children's camps for orphans and children deprived of parental care, children from large families, low-income families, gifted children, children from families in difficult living conditions, seaside of the Kherson region, except estuaries
Current status: Complete
Estimated total value: 2 287 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 11 435,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 05 червня 2019 11:16
Auction planned date: 05 червня 2019 11:16
Закінчення: 05 червня 2019 11:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

254 посл
Лот 1 Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей, обдарованих дітей, дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, морське узбережжя Херсонської області, крім лиманів
ДК 021:2015: 55243000-5 — Послуги дитячих таборів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019

Lot 1 Services for children's camps for orphans and children deprived of parental care, children from large families, low-income families, gifted children, children from families in difficult living conditions, seaside of the Kherson region, except estuaries
CPV: 55243000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 травня 2019
UA-2019-04-02-002117-b6cf35395ac0a4466a52bbb492577bf6f
Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Учасник Документи Рішення
ТОВ БМТ СПУТНІК Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "ЮГ-СК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "СОНЯЧНИЙ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Прибрежний Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМТ СПУТНІК Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 травня 2019 17:27
Електронний підпис

Публічні документи

01 травня 2019 15:15
DSC_7491.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_7932.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_7284.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_6567.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_7277.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_6230.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_5820.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_5635.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_5337.jpg
01 травня 2019 15:15
Положення.pdf
01 травня 2019 15:14
10 ти денне меню.pdf
01 травня 2019 15:14
Копія витягу з ЄДР.pdf
01 травня 2019 15:14
Податкі та збори.pdf
01 травня 2019 15:14
Копія статуту.pdf
01 травня 2019 15:14
Проект договору 1.pdf
01 травня 2019 15:14
Згода додаток 7.pdf
01 травня 2019 15:14
Довідка про охорону.pdf
01 травня 2019 15:13
Копія акту 318.pdf
01 травня 2019 15:13
Графік змін.pdf
01 травня 2019 15:12
Технічна специфікація.pdf
01 травня 2019 15:12
Штатний розклад.pdf
01 травня 2019 15:12
Реєстр документів.pdf
01 травня 2019 15:12
Тітульна сторінка 1.pdf

Документи

07 травня 2019 17:27
Електронний підпис

Документи

07 травня 2019 17:26
Електронний підпис

Документи

07 травня 2019 17:25
Електронний підпис

Публічні документи

02 травня 2019 12:25
Електронний підпис
02 травня 2019 12:25
Електронний підпис
02 травня 2019 12:22
Статут.pdf
02 травня 2019 12:22
Податки і збори.pdf

Публічні документи

01 травня 2019 15:15
DSC_7491.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_7932.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_7284.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_6567.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_7277.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_6230.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_5820.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_5635.jpg
01 травня 2019 15:15
DSC_5337.jpg
01 травня 2019 15:15
Положення.pdf
01 травня 2019 15:14
10 ти денне меню.pdf
01 травня 2019 15:14
Копія витягу з ЄДР.pdf
01 травня 2019 15:14
Податкі та збори.pdf
01 травня 2019 15:14
Копія статуту.pdf
01 травня 2019 15:14
Проект договору 1.pdf
01 травня 2019 15:14
Згода додаток 7.pdf
01 травня 2019 15:14
Довідка про охорону.pdf
01 травня 2019 15:13
Копія акту 318.pdf
01 травня 2019 15:13
Графік змін.pdf
01 травня 2019 15:12
Технічна специфікація.pdf
01 травня 2019 15:12
Штатний розклад.pdf
01 травня 2019 15:12
Реєстр документів.pdf
01 травня 2019 15:12
Тітульна сторінка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМТ СПУТНІК

ПП "ЮГ-СК"

ТОВ "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "СОНЯЧНИЙ"

ТОВ Прибрежний

ТОВ БМТ СПУТНІК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Прибрежний 2 266 950,00
UAH
2 266 950,00
UAH
Документи
ПП "ЮГ-СК" 2 234 946,00
UAH
2 234 946,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 12:25
Електронний підпис
02 травня 2019 12:25
Електронний підпис
02 травня 2019 12:22
Статут.pdf
02 травня 2019 12:22
Податки і збори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Прибрежний

ПП "ЮГ-СК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮГ-СК"
#37302538
Переможець 2 234 946,00
UAH
07 червня 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮГ-СК"
#37302538
2 234 946,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 11:13
ПРОТОКОЛ 53,закриття,39.docx укладений
09 вересня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 09:32
Додаткова угода,ЮГ-СК.pdf зміни до договору
05 липня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 09:03
Дог. 39 ПП ЮГ-СК.pdf укладений
19 червня 2019 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 234 946,00
UAH