Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання в комлекті ( ноутбук, МФУ, комп'ютерна акустика)
Очікувана вартість
20 700,00 UAH
UA-2019-04-02-001783-b fb34c7ae2e734323b1c19d9d74e981c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Олександрівна Самодай

+380688504103
+380994279869
+380957123360
+380567295231
+380567295232
24238640@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Навчально-реабілітаційний центр Горлиця ДОР
Код ЄДРПОУ: 24238640
Місцезнаходження: 49043, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Памірська , будинок 11
Контактна особа: Валентина Олександрівна Самодай
+380688504103,+380994279869,+380957123360,+380567295231,+380567295232
24238640@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 13:32
Очікувана вартість: 20 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 103,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерне обладнання в комлекті ( ноутбук, МФУ, комп'ютерна акустика)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49043, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Памірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 15:04
ДОКУМЕНТАЦИЯ — комп'ютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 квітня 2019 09:45
Дата відповіді: 03 квітня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Участь у процедурі закупівлі беруть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, згідно ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі». При оцінювані пропозиції ФО-П, неплатника ПДВ, розглядатиметься його ціну як остаточна. До всіх посилань у технічній специфікації Замовника на тип, технічну характеристику предмета закупівлі, виробника продукції, нормативні документи – застосовувати вираз «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару. У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 18 383,00
UAH з ПДВ
17 571,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович 18 915,00
UAH з ПДВ
17 572,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 18 900,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 14:07
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_17571_00 .pdf
10 квітня 2019 16:57
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
10 квітня 2019 16:57
Гігієнічний Lenovo _1_.pdf
10 квітня 2019 16:57
Для кваліфікації.zip
10 квітня 2019 16:57
Certificate-HP 130a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

ФОП Анікін Владислав Володимирович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
Переможець 17 571,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 10:20

Документи

15 квітня 2019 10:20
Електронний підпис
15 квітня 2019 10:19
ПРОТОКОЛ 62.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
17 571,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 10:20
Електронний підпис
15 квітня 2019 10:19
ПРОТОКОЛ 62.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:23
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 15:57
дог 32.PDF укладений
02 травня 2019 15:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 571,00
UAH з ПДВ