Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

яловичина, свинина, м'ясо куряче та інше
beef, pork, chicken and others
Очікувана вартість
13 935 340,00 UAH
UA-2019-04-02-001741-b 15824323b208428fad29d962beb85ce2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Козенко

+380459342540 kozenko@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Управління забезпечення функціонування об'єктів Чорнобильської АЕС"
Код ЄДРПОУ: 36359955
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська область обл., Славутич, вул. Військових будівельників, 9
Контактна особа: Володимир Козенко
+380459342540
kozenko@chnpp.gov.ua
Додаткові контактні особи: Serhiy Rabchevskyi
+380459342806
rabchevskij@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Управління забезпечення функціонування об'єктів Чорнобильської АЕС
National ID: 36359955
Contact point: Volodymyr Kozenko
+380459342540
kozenko@chnpp.gov.ua
Additional contacts: Serhiy Rabchevskyi
+380459342806
rabchevskij@chnpp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 14:44
Очікувана вартість: 13 935 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 353,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 418060.2 UAH
Publication date: 02 квітня 2019 14:57
Enquiries until: 25 квітня 2019 17:00
Complaints submission until: до 01 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 травня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 13 935 340 UAH including VAT
Minimal lowering step: 139 353 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143430 кілограм
яловичина, свинина, м'ясо куряче та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Beef, pork, chicken and others
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 14:44
Зміни № 1 до ТД м'ясо_3.doc
04 квітня 2019 14:44
ТД_м'ясо_3.doc
04 квітня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 14:44
Зміни № 1 до ТД м'ясо_3.doc
04 квітня 2019 14:44
ТД_м'ясо_3.doc
02 квітня 2019 14:58
ТД_м'ясо_3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 04 квітня 2019 12:51
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:38
1. Чи обов'язково надавати аналогічний договір на кожну позицію закупівлі? 2. В нас є досвід поставок яловичини замороженої в н/т чи буде він вважатися аналогічним в рамках цієї закупівлі?
Відповідь: В розумінні тендерної докуметації аналогічним договором вважається договір предметом якого є товар, який відноситься до коду державного класифікатора 021:2015 – 15110000-2 М'ясо. Тобто достатньо надати один аналогічний договір, предметом якого буде м'ясо. Також зверніть увагу, що в тендерній документації до аналогічного договору втановлений також ціновий поріг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-02-001741-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 квітня 2019 11:29
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДП "Управління забезпечення функціонування об'єктів Чорнобильської АЕС" оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-04-02-001741-b предмет закупівлі ЯЛОВИЧИНА, СВИНИНА, М'ЯСО КУРЯЧЕ ТА ІНШЕ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.

2) В документації вказана процедура закупівлі - "Відкриті торги", при цьому в системі prozorro - "Процедура закупiвлi: Відкриті торги з публікацією англ. мовою". Прохання звернути увагу на невідповідність інформації між вище викладеними даними з системи електронних закупівель prozorro та тендерної документації і при необхідності внести відповідні правки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2019 15:03
1. Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", "Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема ВИД, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику."

2. Відповідно до частини 1 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі", "закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур:
ВІДКРИТІ ТОРГИ, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі." Залежно від очікуваної вартості, процедура відкритих торгів може відрізнятись процесом проведення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2019
UA-2019-04-02-001741-b15824323b208428fad29d962beb85ce2
Найменування: ДП "Управління забезпечення функціонування об'єктів Чорнобильської АЕС"
Код ЄДРПОУ: 36359955
Місцезнаходження: 07101, Україна, Київська область обл., Славутич, вул. Військових будівельників, 9
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КАП-ПРОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

08 травня 2019 14:40
Електронний підпис

Публічні документи

16 травня 2019 12:07
пакет переможця
16 травня 2019 12:07
пакет переможця
15 травня 2019 17:49
цінова
03 травня 2019 16:17
Електронний підпис
03 травня 2019 16:17
Електронний підпис
03 травня 2019 16:16
технічка.pdf
03 травня 2019 16:15
ст 17.pdf
03 травня 2019 16:15
ст 17 вся.pdf
03 травня 2019 16:15
проект.pdf
03 травня 2019 16:15
Підписаний_Лицензия.pdf
03 травня 2019 16:15
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
03 травня 2019 16:15
Підписаний_G0419-1939-GL_tender.pdf
03 травня 2019 16:15
ІSO (3).pdf
03 травня 2019 16:15
ІSO (2).pdf
03 травня 2019 16:15
ІSO (1).pdf
03 травня 2019 16:15
ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2019 16:15
довкілля2.pdf
03 травня 2019 16:15
довкілля.pdf
03 травня 2019 16:15
довідка.pdf
03 травня 2019 16:15
гарантійний лист1.pdf
03 травня 2019 16:15
гарантійний лист.pdf
03 травня 2019 16:15
аналогічний.pdf
03 травня 2019 16:15
0.установчі.pdf

Документи

08 травня 2019 14:41
Електронний підпис

Публічні документи

05 травня 2019 10:51
Якісне.pdf
05 травня 2019 10:51
Статут Кап-Прод (о).pdf
05 травня 2019 10:51
Сертифікат 22000.pdf
05 травня 2019 10:51
Проект договору.pdf
05 травня 2019 10:51
Копія паспорту.pdf
05 травня 2019 10:51
ІПН Лебідь.pdf
05 травня 2019 10:51
Гарантія.zip
05 травня 2019 10:51
Гарантійний лист.pdf
05 травня 2019 10:51
Відгук.pdf
05 травня 2019 10:51
Витяг ПДВ (о).pdf
05 травня 2019 10:51
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ "КАП-ПРОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 11 418 420,00
UAH з ПДВ
11 279 066,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 11 790 000,00
UAH з ПДВ
11 402 685,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 12:07
пакет переможця
16 травня 2019 12:07
пакет переможця
15 травня 2019 17:49
цінова
03 травня 2019 16:17
Електронний підпис
03 травня 2019 16:17
Електронний підпис
03 травня 2019 16:16
технічка.pdf
03 травня 2019 16:15
ст 17.pdf
03 травня 2019 16:15
ст 17 вся.pdf
03 травня 2019 16:15
проект.pdf
03 травня 2019 16:15
Підписаний_Лицензия.pdf
03 травня 2019 16:15
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
03 травня 2019 16:15
Підписаний_G0419-1939-GL_tender.pdf
03 травня 2019 16:15
ІSO (3).pdf
03 травня 2019 16:15
ІSO (2).pdf
03 травня 2019 16:15
ІSO (1).pdf
03 травня 2019 16:15
ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2019 16:15
довкілля2.pdf
03 травня 2019 16:15
довкілля.pdf
03 травня 2019 16:15
довідка.pdf
03 травня 2019 16:15
гарантійний лист1.pdf
03 травня 2019 16:15
гарантійний лист.pdf
03 травня 2019 16:15
аналогічний.pdf
03 травня 2019 16:15
0.установчі.pdf

Публічні документи

05 травня 2019 10:51
Якісне.pdf
05 травня 2019 10:51
Статут Кап-Прод (о).pdf
05 травня 2019 10:51
Сертифікат 22000.pdf
05 травня 2019 10:51
Проект договору.pdf
05 травня 2019 10:51
Копія паспорту.pdf
05 травня 2019 10:51
ІПН Лебідь.pdf
05 травня 2019 10:51
Гарантія.zip
05 травня 2019 10:51
Гарантійний лист.pdf
05 травня 2019 10:51
Відгук.pdf
05 травня 2019 10:51
Витяг ПДВ (о).pdf
05 травня 2019 10:51
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ "КАП-ПРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 11 279 066,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 11:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 травня 2019 11:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
11 279 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 08:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:36
Пролонг ДУ №5 к дог №19-081-Т.tif зміни до договору
28 грудня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 09:30
ДУ №4 к дог 19-081-Т.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 09:29
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 15:52
Ду №3 к дог 19-081-Т.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 14:27
Доп.угода №2.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 14:00
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2019 09:37
Додаткова угода №1 від 18.06.2019.pdf зміни до договору
18 червня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 16:02
Договір №19-081-Т від 27.05.2019.pdf укладений
27 травня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 19-081-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору від 27.05.2019 №19-081-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 19-081-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19-081-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19-081-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 19-081-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 15 березня 2020
Сума оплати за договором: 5 200 204,85
UAH (в тому числі ПДВ 866 700,80 UAH)