Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Вебсайт: | http://gorsvet.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 6 329 235,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,07% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 17:41 |
Тендерна документація зі змінами від 16.04.2019 .doc | |
16 квітня 2019 17:40 |
Додаток 3 зі змінами.docx | |
16 квітня 2019 17:40 |
Тендерна документація з закресленнями.doc | |
16 квітня 2019 17:39 |
Повідомлення учасникам Богатирська.pdf | |
16 квітня 2019 17:39 |
Додаток 4 зі змінами від 16.04.2019.docx | |
10 квітня 2019 16:13 |
Тендерна документація від 02.04.2016 з закресленнями.doc | |
10 квітня 2019 16:13 |
Повідомлення учасникам про внесення змін.pdf | |
10 квітня 2019 16:12 |
Додаток 8 зі змінами від 10.04.2019.docx | |
10 квітня 2019 16:12 |
Додаток 2 зі змінами від 10.04.2019.docx | |
10 квітня 2019 16:11 |
Додаток 1 зі змінами від 10.04.2019.docx | |
02 квітня 2019 17:56 |
Додаток 6.docx | |
02 квітня 2019 17:56 |
Додаток 7.docx | |
02 квітня 2019 17:56 |
Додаток 9.docx | |
02 квітня 2019 17:56 |
Додаток 5.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 20 травня 2019 18:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000023 ● 42887ec608a54c2b92d5e97d8031db18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2019-04-02-001691-a 02.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-11 14:43:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 6 329 235,60 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-001691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД».
2. У разі укладання договору, причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
3 Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-11 16:40:09
Пояснення
На Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 6 329 235,60 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-001691-a) повідомляємо наступне:
1. Договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» за результатами вказаної процедури закупівля Замовником не укладався.
2. Рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися щодо даної процедури закупівлі Замовником не приймалось. Оскільки, керуючись абзацом 2 частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», КП «Київміськсвітло» було оскаржено Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від від 07.06.2019 № 7399-р/пк-пз до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Станом на 11.02.2020 року справа № 640/12475/19 перебуває у провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва, рішення по справі не прийняте.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником - КП «Київміськсвітло» - розглянуто Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, а саме «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-001691-a, та про результати повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579, і змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 17.01.2017 № 45, (далі по тексту – Наказ № 490) формами документів, зазначених у пункті 1 Наказу № 490, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Станом на дату оприлюднення КП «Київміськсвітло» оголошення про проведення відкритих торгів щодо вищезазначеної процедури закупівлі, а саме 02.04.2019 року, форма оголошення про проведення відкритих торгів, затверджена Наказом № 490, не містила таких обов’язкових полів для заповнення як «інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунку)» та «джерело фінансування закупівлі». Отже, оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт, а саме «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» було оприлюднено КП «Київміськсвітло» у відповідності до діючих на момент оприлюднення оголошення форм документів у сфері публічних закупівель. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, форма оголошення про проведення відкритих торгів була доповнена новим пунктом 9-1 такого змісту:«9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).» та новим пунктом 10-2 такого змісту:«10-2. Джерело фінансування закупівлі.», а повідомлення про намір укласти договір була доповнена новим пунктом 8-1 такого змісту:«8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).» та новим пунктом 11 такого змісту:«11. Джерело фінансування закупівлі.». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по даній процедурі був встановлений 24.04.2019 р. Аукціон відбувся 25.04.2019 року та, відповідно, розкриття отриманих тендерних пропозицій. Тобто станом на 03.05.2019 року замовник вже не мав технічної можливості вносити будь-які зміни до оприлюдненої ним інформації по даній процедурі закупівлі. Відповідно до Наказу № 490 форма «повідомлення про намір укласти договір» заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Отже, у системі Prozorro реалізовано відповідний механізм автоматичного формування та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Таким чином замовники не можуть впливати на зміст інформації, яка відображається у повідомленні про намір укласти договір. Станом на 26.03.2020 року КП «Київміськсвітло» не має технічної можливості здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, тому повідомляємо Вас про те, що рішенням тендерного комітету відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2019-04-02-001691-a), відмінені відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ., а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-03-26 14:19:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто
2020-06-05 13:08:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" |
5 696 312,05
UAH з ПДВ
|
5 696 312,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Комплекс-В." |
6 139 358,53
UAH з ПДВ
|
6 139 358,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» |
6 204 000,38
UAH з ПДВ
|
6 204 000,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" |
6 234 582,91
UAH з ПДВ
|
6 234 582,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ЛАЙТ" #40946026 |
Відхилено |
5 696 312,05
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 15:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Комплекс-В." #39044396 |
Відхилено |
6 139 358,53
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 16:19
|
|
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» #41423786 |
Переможець |
6 204 000,38
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 16:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 березня 2020 14:34 |
Коментар щодо відміни: | Відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники під’їздної дороги вул. Богатирська, ПВ-3147, ПВ-3213, ПВ-3816, ПВ-3817, ПВ-3818, ПВ-3216 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення відкритих торгів було розміщено на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.gov.ua, номер UA-2019-04-02-001691-a відмінені відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ., а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
26 березня 2020 14:23
|
Повідомлення про відміну.pdf |