Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-04-02-001574-b 70ed8896e6574115a3cc73aa02de6a8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонід Володимирович Бондаренко

0575451172
+380661581573
rvo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146363
Місцезнаходження: 64801, Україна , Харківська обл., Близнюки, смт Близнюки, Харківська область, вул. Свободи, 30, 64801
Контактна особа: Леонід Володимирович Бондаренко
0575451172, +380661581573
rvo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 квітня 2019 15:25
Початок аукціону: 18 квітня 2019 15:25
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


інтерактивний мультимедійний комплекс

Інтерактивний мультимедійний комплекс
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 09:48
ТД_iнтерактивний комплекс 2.docx
05 квітня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 09:48
ТД_iнтерактивний комплекс 2.docx
02 квітня 2019 14:33
ТД_iнтерактивний комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 квітня 2019 09:04
Дата відповіді: 03 квітня 2019 09:25
Шановний Замовник! Чи будете Ви розглядати аналоги інтерактивної дошки та проектора інших виробників?
Відповідь: Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент», тобто розглядається обладнання всіх виробників, але з технічними параметрами не гіршими ніж в документації на закупівлю
Проектор
Дата подання: 03 квітня 2019 09:11
Дата відповіді: 03 квітня 2019 09:26
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати проектор, ресурс лампи якого менший, ніж передбачено Вами, але який в комплекті матиме додатковий ламповий модуль, що збільшує ресурс роботи лампи проектора в стандартному режимі до 10 000 годин?
Відповідь: Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент», тобто розглядається обладнання всіх виробників, але з технічними параметрами не гіршими ніж в документації на закупівлю. Технічні параметри проектора повинні бути не гірші ніж в документації.
Інтерактивна дошка
Дата подання: 03 квітня 2019 09:14
Дата відповіді: 03 квітня 2019 09:27
В технічних вимогах до інтерактивної дошки зазначено: Діагональ активної поверхні повинна бути - більше 195 см, але не більше 197 см. Тобто це означає, Діагональ активної поверхні повинна бути 196 см? Чи будете Ви розглядати інтерактивні дошки з діагоналлю більше чи менше 196 см?
Відповідь: Діагональ активної поверхні повинна бути в межах від 195 см до 197 см
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2019 09:48
Дата відповіді: 03 квітня 2019 10:02
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Фізичні особи підприємці беруть участь в торгах на загальних підставах. Ціна з ПДВ або ціна без ПДВ є остаточною, яка є вирішальною при розгляді пропозицій.
Інтерактивна дошка
Дата подання: 03 квітня 2019 11:09
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:56
В технічних вимогам прописана Вами інтерактивна дошка з програмним забезпеченням - це доша SMART модель SBM680V, яка має діагональ активної поверхні - 195,6 см. Шановний Замовник! Прописані Вамі інтерактивна дошка та проектор - завозяться в Україну лише одним дистриб'ютором. Всі інші компанії не можуть конкурувати по ціні з дистриб'ютором, так як у них ціна буде значно вищою. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прописати такі характеристики інтерактивної дошки та проектору, що мають два і більше еквіваленти (два і більше виробників, дистриб'юторів) задля чесної та добросовісної конкуренції та здійснення закупівлі без дискримінаційних вимог! Також обгрунтуйте чому вказана діагональ активної поверхні, яку Ви будете розглядати, лише 195 чи 196 чи 197 см? Як саме цей розмір будет впливати на роботу дошки ти технічні характеристики? Чим буде відрізнятися по роботі інтерактивна дошка з діагоналлю активної поверхні 199 см чи 194 см та ін, що вона не буде відповідати Вашим вимогам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не може знати кількість дистриб'юторів в Україні, Товар повинен відповідати вимогам наказу МОН України №58 від 19.01.2018р. із змінами та доповненнями. До технічних завдань будуть внесені корективи для здійснення закупівлі без дискримінаційних вимог
Уточнення
Дата подання: 07 квітня 2019 14:51
Дата відповіді: 08 квітня 2019 11:50
Доброго дня! В технічних вимогах зазначено, що Учасник повинен надати - Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивні навчальні кабінети, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника. Уточніть, на які кабінети треба надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, адже закупівля оголошена на інтерактивний мультимедійний комплекс.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний мультимедійний комплекс, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-02-001574-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 03 квітня 2019 10:41
ВИМОГА
Просимо тендерний комітет розглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора. Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з ідентичними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2019 09:46
Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА з метою не дискримінації учасників закупівлі до документації внесено зміни в частині технічних характеристик.
Номер вимоги: UA-2019-04-02-001574-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 квітня 2019 14:57
СЕРТИФІКАТИ ISO
Шановний Замовник!
Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2019 11:52
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікатів на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Аналогічно можна зазначити про сертифіікат ISO 14001 тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 199 116,00
UAH з ПДВ
197 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 220 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 219 000,00
UAH з ПДВ
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 17:43
Електронний підпис
17 квітня 2019 17:34
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
17 квітня 2019 17:33
39.СЕРТИФІКАТИ МОНІТОР.pdf
17 квітня 2019 17:33
32.АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
17 квітня 2019 17:33
29.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 квітня 2019 17:33
28.СЕРТИФІКАТ ВІД MICROSOFT.pdf
17 квітня 2019 17:33
24.ДОВІДКА ЩОДО ISO.pdf
17 квітня 2019 17:33
21.ДОВІДКА ПОДАТКОВА.pdf
17 квітня 2019 17:33
18.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
17 квітня 2019 17:33
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
17 квітня 2019 17:33
6.НАКАЗ.pdf
17 квітня 2019 17:33
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

17 квітня 2019 14:45
ISO 9001.pdf
17 квітня 2019 14:45
ISO 9001 2015.pdf
17 квітня 2019 14:45
ISO 14001.pdf
17 квітня 2019 14:45
ISO 14001 2015.pdf
17 квітня 2019 14:45
Технічна специфікація.pdf
17 квітня 2019 14:45
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2019 14:45
Статут.pdf
17 квітня 2019 14:45
Проект договору.pdf
17 квітня 2019 14:45
Наказ про призначення.pdf
17 квітня 2019 14:45
Лист пояснення.pdf
17 квітня 2019 14:45
Лист авторизації.pdf
17 квітня 2019 14:45
Інформаційний лист.pdf
17 квітня 2019 14:45
Договір оренди майна.PDF
17 квітня 2019 14:45
Довідка Стаття 17.pdf
17 квітня 2019 14:44
Відомості з ЄДР.pdf
17 квітня 2019 14:44
Витяг ПДВ Елім зав.pdf
17 квітня 2019 14:44
Витяг з реєстру ЄДРПОУ.PDF
17 квітня 2019 14:44
Витяг з протоколу.pdf
17 квітня 2019 14:44
Висновок ДСЕЕ ІАК.pdf
17 квітня 2019 14:44
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 квітня 2019 11:07
Техспецифікація.pdf
17 квітня 2019 11:07
Статут.pdf
17 квітня 2019 11:07
Стаття 17.pdf
17 квітня 2019 11:07
Санкції.pdf
17 квітня 2019 11:07
Пропозиція.pdf
17 квітня 2019 11:07
Паспорт, код дир.pdf
17 квітня 2019 11:07
Згода на обробку даних.pdf
17 квітня 2019 11:07
Гарантія на товар.pdf
17 квітня 2019 11:07
Витяг платник ЄП.pdf
17 квітня 2019 11:07
Витяг з протоколу.pdf
17 квітня 2019 11:07
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 197 400,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 14:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 14:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 14:09
Договір 142 ТОВ Елім Інт мульт комплекс.pdf укладений
07 травня 2019 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)