Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-04-02-001574-b ● 70ed8896e6574115a3cc73aa02de6a8e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146363 |
Місцезнаходження: | 64801, Україна , Харківська обл., Близнюки, смт Близнюки, Харківська область, вул. Свободи, 30, 64801 |
Контактна особа: |
Леонід Володимирович Бондаренко 0575451172, +380661581573 rvo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2019 15:25 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
інтерактивний мультимедійний комплекс
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 09:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 09:48 |
ТД_iнтерактивний комплекс 2.docx |
05 квітня 2019 09:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2019 09:48 |
ТД_iнтерактивний комплекс 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 03 квітня 2019 09:04
Дата відповіді: 03 квітня 2019 09:25
Шановний Замовник! Чи будете Ви розглядати аналоги інтерактивної дошки та проектора інших виробників?
Відповідь: Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент», тобто розглядається обладнання всіх виробників, але з технічними параметрами не гіршими ніж в документації на закупівлю
Проектор
Дата подання: 03 квітня 2019 09:11
Дата відповіді: 03 квітня 2019 09:26
Доброго дня!
Чи будете Ви розглядати проектор, ресурс лампи якого менший, ніж передбачено Вами, але який в комплекті матиме додатковий ламповий модуль, що збільшує ресурс роботи лампи проектора в стандартному режимі до 10 000 годин?
Відповідь: Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент», тобто розглядається обладнання всіх виробників, але з технічними параметрами не гіршими ніж в документації на закупівлю. Технічні параметри проектора повинні бути не гірші ніж в документації.
Інтерактивна дошка
Дата подання: 03 квітня 2019 09:14
Дата відповіді: 03 квітня 2019 09:27
В технічних вимогах до інтерактивної дошки зазначено: Діагональ активної поверхні повинна бути - більше 195 см, але не більше 197 см. Тобто це означає, Діагональ активної поверхні повинна бути 196 см? Чи будете Ви розглядати інтерактивні дошки з діагоналлю більше чи менше 196 см?
Відповідь: Діагональ активної поверхні повинна бути в межах від 195 см до 197 см
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2019 09:48
Дата відповіді: 03 квітня 2019 10:02
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Фізичні особи підприємці беруть участь в торгах на загальних підставах. Ціна з ПДВ або ціна без ПДВ є остаточною, яка є вирішальною при розгляді пропозицій.
Інтерактивна дошка
Дата подання: 03 квітня 2019 11:09
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:56
В технічних вимогам прописана Вами інтерактивна дошка з програмним забезпеченням - це доша SMART модель SBM680V, яка має діагональ активної поверхні - 195,6 см.
Шановний Замовник! Прописані Вамі інтерактивна дошка та проектор - завозяться в Україну лише одним дистриб'ютором. Всі інші компанії не можуть конкурувати по ціні з дистриб'ютором, так як у них ціна буде значно вищою. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прописати такі характеристики інтерактивної дошки та проектору, що мають два і більше еквіваленти (два і більше виробників, дистриб'юторів) задля чесної та добросовісної конкуренції та здійснення закупівлі без дискримінаційних вимог!
Також обгрунтуйте чому вказана діагональ активної поверхні, яку Ви будете розглядати, лише 195 чи 196 чи 197 см? Як саме цей розмір будет впливати на роботу дошки ти технічні характеристики? Чим буде відрізнятися по роботі інтерактивна дошка з діагоналлю активної поверхні 199 см чи 194 см та ін, що вона не буде відповідати Вашим вимогам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не може знати кількість дистриб'юторів в Україні, Товар повинен відповідати вимогам наказу МОН України №58 від 19.01.2018р. із змінами та доповненнями. До технічних завдань будуть внесені корективи для здійснення закупівлі без дискримінаційних вимог
Уточнення
Дата подання: 07 квітня 2019 14:51
Дата відповіді: 08 квітня 2019 11:50
Доброго дня! В технічних вимогах зазначено, що Учасник повинен надати
- Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивні навчальні кабінети, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника.
Уточніть, на які кабінети треба надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, адже закупівля оголошена на інтерактивний мультимедійний комплекс.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Необхідно надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний мультимедійний комплекс, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-02-001574-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 03 квітня 2019 10:41
ВИМОГА
Просимо тендерний комітет розглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора. Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з ідентичними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2019 09:46
Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Близнюківської РДА з метою не дискримінації учасників закупівлі до документації внесено зміни в частині технічних характеристик.
Номер вимоги: UA-2019-04-02-001574-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 07 квітня 2019 14:57
СЕРТИФІКАТИ ISO
Шановний Замовник!
Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути
Згорнути
Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2019 11:52
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікатів на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Аналогічно можна зазначити про сертифіікат ISO 14001 тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікатів на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Аналогічно можна зазначити про сертифіікат ISO 14001 тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
199 116,00
UAH з ПДВ
|
197 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
197 400,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 14:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ #13566542 |
Переможець |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 14:09
|
Договір 142 ТОВ Елім Інт мульт комплекс.pdf | укладений |
07 травня 2019 14:08
|