Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичні різні
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2019-04-02-001378-a 8121e0b380fb4fe6b69b2ba1ad2dd269
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 16:30
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Перелік товарів згідно технічних характеристик (додаток). Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.

за рахунок загального та спеціального фоду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Меблі медичні різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 квітня 2019 09:35
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Аналоги не розглядаються. 2) Так допускаються, пропозиція оцінюється як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-02-001378-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Літпол-Україна", Код ЄДРПОУ:32134535
Дата подання: 03 квітня 2019 18:21
Технічна вимога
Технічна вимога щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товара без зазначення можливості надати еквівалент
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 10:08
не задоволена
Доброго дня! Шановний учасник, згідно з Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
В зв'язку з чим вважаємо Вашу вимогу щодо дискримінаційних та протиправних дій безпідставною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

03 квітня 2019 18:21
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РІЗОЛЬ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА 124 830,00
UAH з ПДВ
124 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2019 08:19
Щодо права підпису.pdf
08 квітня 2019 08:19
Щодо поставки .pdf
08 квітня 2019 08:19
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2019 08:19
Уставні ФОП Ризоль.pdf
08 квітня 2019 08:19
Сертифікат відпов.pdf
08 квітня 2019 08:19
Сертифікат ISO.pdf
08 квітня 2019 08:19
Свідоцтво МПМ.pdf
08 квітня 2019 08:19
МТВ.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт шкаф 1650-SG.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт СТШ-1.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт СТ-ТП-Д.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт СТП-1.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт Столик СТ-Н-Н.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт Столик СТ-М-Э.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт Столик СТ-А.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт СП-Р.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт МПМ.pdf
08 квітня 2019 08:19
Паспорт КС.pdf
08 квітня 2019 08:19
Договір.pdf
08 квітня 2019 08:19
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
08 квітня 2019 08:19
Відомості учасника.pdf
08 квітня 2019 08:19
Висновок СЄС.pdf
08 квітня 2019 08:19
Висновок держ.сан.pdf
08 квітня 2019 08:19
Аналогічні Договори.pdf
08 квітня 2019 08:19
Авторизаційний лист4.pdf
08 квітня 2019 08:19
Авторизаційний лист3.pdf
08 квітня 2019 08:19
Авторизаційний лист2.pdf
08 квітня 2019 08:19
Авторизаційний лист1.PDF
08 квітня 2019 08:19
mpm_b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РІЗОЛЬ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РІЗОЛЬ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
#2919001560
Переможець 124 830,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 15:06

Документи

11 квітня 2019 15:06
Рішення №76.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РІЗОЛЬ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
#2919001560
124 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 15:06
Рішення №76.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:35
Дог №62 ФОП Різоль С Л.PDF укладений
25 квітня 2019 10:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 124 830,00
UAH з ПДВ