Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція асфальтно-бетонованого майданчика шляхом влаштування ФЕС у м.Чорнобиль, вул. Радянська, 1-А, Іванківський район, Київська область
Очікувана вартість
32 187 201,00 UAH
UA-2019-04-02-000934-c ● f4123397ccf24048945685964d40ddf8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження" |
Код ЄДРПОУ: | 38770852 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Вул. Карла Лібкнехта, 10 |
Контактна особа: |
Фещенко Тарас Валентинович +380459351986 tarascotiz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 20:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 20:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 20:17 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 11:48 |
Очікувана вартість: | 32 187 201,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 160000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція асфальтно-бетонованого майданчика шляхом влаштування ФЕС у м.Чорнобиль, вул. Радянська, 1-А, Іванківський район, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, вул. Радянська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 15:10 |
Протокол _62.pdf | |
18 квітня 2019 15:10 |
Перелік змін.pdf | |
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 3 Проект договору.pdf | |
02 квітня 2019 20:12 |
ТД Радянська_ 1А_ ФЕС.pdf | |
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 5 Довідка.pdf | |
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 4 Відомості про учасника.pdf | |
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 2 ТВ.pdf | |
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 1 ТП.pdf |
18 квітня 2019 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2019 15:10 |
Протокол _62.pdf
|
|||
18 квітня 2019 15:10 |
Перелік змін.pdf
|
|||
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 3 Проект договору.pdf
|
|||
02 квітня 2019 20:12 |
ТД Радянська_ 1А_ ФЕС.pdf
|
|||
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 5 Довідка.pdf
|
|||
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 4 Відомості про учасника.pdf
|
|||
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 2 ТВ.pdf
|
|||
02 квітня 2019 20:12 |
Дод 1 ТП.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проектно-кошторисна документація
Дата подання: 09 квітня 2019 17:33
Дата відповіді: 10 квітня 2019 18:04
Для виконання вимог Замовника і підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації просимо завантажити проектну документацію, проектно-кошторисну документацію, звіт з вишукувальних даних по території будівництва об’єкту «Реконструкція асфальтно-бетонованого майданчика шляхом влаштування ФЕС у м.Чорнобиль, вул. Радянська, 1-А, Іванківський район, Київська область».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Положеннями додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасникам пропонується у разі необхідності звернутися за адресою замовника для отримання проекту та іншої технічної документації для більш якісної підготовки тендерних пропозицій. При цьому витрати, пов’язані з копіюванням проекту та іншої технічної документації, мають бути компенсовані за рахунок власних коштів Учасників.
Водночас згідно положень абзацу 3 підпункту 2.5. пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасник має право відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Підсумовуючи зазначене вище та враховуючи, що проект та інша технічна документація в наявності у замовника в паперовому вигляді, зауважимо, що Вам доцільніше скористатися можливістю ознайомлювальної поїздки та власними силами здійснити копіювання в зручний спосіб необхідної Вам документації.
Водночас згідно положень абзацу 3 підпункту 2.5. пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасник має право відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Підсумовуючи зазначене вище та враховуючи, що проект та інша технічна документація в наявності у замовника в паперовому вигляді, зауважимо, що Вам доцільніше скористатися можливістю ознайомлювальної поїздки та власними силами здійснити копіювання в зручний спосіб необхідної Вам документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-02-000934-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ПІВДЕННЕ Е.О., Код ЄДРПОУ:41795039
Дата подання: 11 травня 2019 11:56
Вимога
Оскарження на рішення про дискваліфікацію
Скасована
Дата: 11 травня 2019 12:18
Причина: не долучені документи
Номер вимоги: UA-2019-04-02-000934-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПІВДЕННЕ Е.О., Код ЄДРПОУ:41795039
Дата подання: 11 травня 2019 12:21
Вимога
Оскарження на дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2019 18:05
Тендерним комітетом Державного підприємства «Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження» (надалі - Замовник) було розглянуто вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННЕ Е.О.» від 11.05.2019 року № UA-2019-04-02-000934-c.c2 (надалі - Вимога) щодо недостатньої аргументації підстав для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННЕ Е.О.» поданої на участь у торгах на закупівлю робіт за проектом «Реконструкція асфальтно-бетонованого майданчика шляхом влаштування ФЕС у м.Чорнобиль, вул. Радянська, 1-А, Іванківський район, Київська область» (ДК 021:2015: 45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій) [ідентифікатор закупівлі № UA-2019-04-02-000934-c] (надалі – Процедура закупівлі).
З приводу тверджень, пояснень і доводів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННЕ Е.О.» (надалі – Скаржник) викладених в Вимозі, керуючись нормами частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
1. Відповідно до норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Разом з цим нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Керуючись нормами частини 2 та частин 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було складено тендерну документацію, в якій, зокрема, було встановлено вимогу щодо надання учасниками «Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом».
Слід зазначити, що відкритим єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним, на сьогоднішній день є Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, держателем якого є Міністерство юстиції України. Водночас вимогами тендерної документації передбачено надання в складі тендерних пропозицій Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, який ведеться органом державної статистики та доступ до нього не є вільним. Тобто мова йде про зовсім інший реєстр.
Таким чином Вами не надано в складі тендерної пропозиції Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом, чим не виконано вимоги тендерної документації. А тому Ваша тендерна пропоція не відповідала умовам тендерної документації та підлягала відхиленню.
2. Відповідно до норм статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
У свою чергу, статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Тендерним комітетом, з урахуванням змін, було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 26.04.2019 року.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагалися замовником у тендерній документації, повинно було здійснене учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому надсилання документів, які вимагалися положеннями тендерної документації, після кінцевого строку подання тендерних пропозицій є порушенням норм статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевказане, необхідно стверджувати про відсутність порушень порядку проведення процедури закупівлі Державним підприємством «Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження» та дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в повній мірі.
З урахуванням вищевикладеного, тендерний комітет Замовника вважає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННЕ Е.О.» обґрунтованим та правомірним. Ваша вимога не може бути задоволена
З приводу тверджень, пояснень і доводів Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННЕ Е.О.» (надалі – Скаржник) викладених в Вимозі, керуючись нормами частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
1. Відповідно до норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Разом з цим нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Керуючись нормами частини 2 та частин 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником було складено тендерну документацію, в якій, зокрема, було встановлено вимогу щодо надання учасниками «Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом».
Слід зазначити, що відкритим єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним, на сьогоднішній день є Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, держателем якого є Міністерство юстиції України. Водночас вимогами тендерної документації передбачено надання в складі тендерних пропозицій Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, який ведеться органом державної статистики та доступ до нього не є вільним. Тобто мова йде про зовсім інший реєстр.
Таким чином Вами не надано в складі тендерної пропозиції Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом, чим не виконано вимоги тендерної документації. А тому Ваша тендерна пропоція не відповідала умовам тендерної документації та підлягала відхиленню.
2. Відповідно до норм статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
У свою чергу, статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Тендерним комітетом, з урахуванням змін, було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 26.04.2019 року.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагалися замовником у тендерній документації, повинно було здійснене учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому надсилання документів, які вимагалися положеннями тендерної документації, після кінцевого строку подання тендерних пропозицій є порушенням норм статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевказане, необхідно стверджувати про відсутність порушень порядку проведення процедури закупівлі Державним підприємством «Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження» та дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в повній мірі.
З урахуванням вищевикладеного, тендерний комітет Замовника вважає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННЕ Е.О.» обґрунтованим та правомірним. Ваша вимога не може бути задоволена
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-02-000934-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ПІВДЕННЕ Е.О., Код ЄДРПОУ:41795039
Дата подання: 23 травня 2019 17:40
Дата подання: 23 травня 2019 17:40
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 травня 2019 12:20
рішення від 27.05.2019 № 6674 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 12:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2019 № 7573.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 18:34
рішення від 11.06.2019 № 7573.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 22:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННЕ Е.О. |
28 350 004,00
UAH з ПДВ
|
28 350 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КМП " Моноліт" |
32 035 988,78
UAH з ПДВ
|
32 035 988,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА |
32 100 041,82
UAH з ПДВ
|
32 100 041,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПІВДЕННЕ Е.О. #41795039 |
Відхилено |
28 350 004,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 17:28
|
КМП " Моноліт" #21317362 |
Переможець |
32 035 988,78
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 18:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 12:41
|
ДУ _ 12 Моноліт.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 18:50
|
Ду _11 Моноліт.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 19:26
|
ДУ _ 10 МОНОЛІТ.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 19:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 19:00
|
ДУ _ 9 МОНОЛІТ.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 18:37
|
Д.у. _8 КМП Монолі.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:22
|
ДУ _ 7 до Дог. від 19.06.2019 _ 214 МОНОЛІТ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 12:49
|
Додаткова угода _ 6 до дог. від 16.06.2019 _ 214 (КМП Моноліт).pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 14:52
|
ДУ до Дог. МОНОЛІТ від 27.02.2020 (1).pdf | зміни до договору |
27 лютого 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 18:28
|
Додаткова угода _4 від 26.12.2019.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 21:19
|
Додаткова угода _3 від 16.12.2019.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 21:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 16:57
|
Додаткова угода _2 від 10.12.2019 до договору _214.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 21:17
|
Дод угода _1 до договору _214.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2019 21:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 11:46
|
договір | укладений |
19 червня 2019 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.5.3. Договору на закупівлю робіт з реконструкції від 19.06.2019 №214 (Далі - Договір), Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору, зокрема: "п.5.1.,5.2 Розділу 5 Договору викласти в наступній редакції:"5.1.Строки виконання Робіт на Об'єкті визначається Календарним планом виконання робіт (Додаток №3), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх видів робіт, передбачених Договором. Календарний план виконання робіт є невід'ємною частиною Договору. 5.2. Підрядник приступає до виконання робіт за Договором протягом 10 (десяти) робочих днів з дня передачі Замовником будівельного майданчика та за наявності всіх необхідних дозвільних документів і повинен виконати роботи до 15.12.2019 року." 2.Додаток №3 до Договору (Календарний план виконанн робіт по об'єкту: "Реконструкція асфальтно-бетонованого майданчика шляхом влаштування ФЕС у м.Чорнобиль, вул. Радянська, 1-А, Іванківський район, Київська область" (ДК 021:2015 42251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій) викласти в наступній редакції (додаток №1 до Додаткової угоди додається). |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи звернення КМП " Моноліт" (лист від "28" листопада 2019 року Вих. №121) та Постанову правління НБУ від 28.12.2018 року №162, виникла необхідність зміни реквізитів КМП " Моноліт" та ДП "ЦОТІЗ" до договору №214 від 19 червня 2019 року, що є покращенням якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт та продовження строку дії договору на наступний рік. Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи звернення Підрядника та виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань у строки передбачені Договором на закупівлю робіт з реконструкції від 19 червня №214 (далі - Договір), керуючись п. 5.3. Договору, Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору, зокрема: п. 5.2 Розділу 5 Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Підрядник приступає до виконання робіт за Договором протягом 10 (десяти) робочих днів з дня передачі Замовником будівельного майданчика та за наявності всіх необхідних дозвільних документів і повинен виконати роботи до 01.03.2020 року.». Додаток № 3 до Договору (Календарний план виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція асфальтно-бетонованого майданчика шляхом влаштування ФЕС у м. Чорнобиль, вул. Радянська, 1-А, Іванківський район, Київська область» (ДК 021:2015: 45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій) викласти в редакції згідно Додатку № 1 до Додаткової угоди (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи вимоги п.6.2.4, п.17.4 Договору на закупівлю робіт з реконструкції від 19.06.2019 № 214 (далі - Договір), на підставі пп.1, 3, ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали додаткову угоду №4 до Договору (далі – Додаткова угода) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Договірна ціна на виконання Робіт є твердою та становить: 28 785 978,45 (двадцять вісім мільйонів сімсот вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят вісім грн. 45 коп.), у тому числі ПДВ 20% 4 797 663,08 (чотири мільйони сімсот дев’яносто сім тисяч шістсот шістдесят три гривні 08 коп.) гривень, у т.ч.: будівельні роботи – 5 068 184,29 грн. устаткування – 17 957 407,43 грн. інші витрати – 5 760 386,73 грн. - договірна ціна на виконання Робіт у 2019 році: 28 435 621,49 (двадцять вісім мільйонів чотириста тридцять п’ять тисяч шістсот двадцять одна гривня 49 коп.), у тому числі ПДВ 20% 4 739 270,25 (чотири мільйони сімсот тридцять дев’ять тисяч двісті сімдесят гривень 25 коп.) гривень, у т.ч.: будівельні роботи – 4 931 822,86 грн. устаткування – 17 875 651,18 грн. інші витрати – 5 628 147,45 грн. - договірна ціна на виконання Робіт у 2020 році: 350 356,96 (триста п’ятдесят тисяч триста п’ятдесят шість гривень 96 коп.) в тому числі. ПДВ 20% 58 392,83 (п’ятдесят вісім тисяч триста дев’яносто дві гривні 83 коп.), гривень, в т.ч. будівельні роботи – 136 361,45 грн. устаткування – 81 756,25 грн. інші витрати – 132 239,26 грн.» 2. У зв’язку з помилково вказаним розрахунковим рахунком Підрядника (технічною помилкою) у Додатковій угоді №3, керуючись п.6.2.7 Договору на закупівлю робіт з реконструкції від 19.06.2019 № 214 |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність фінансування, що спричинило перенесення строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |