Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документації)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-04-02-000874-c ● 9804841155f245608971ca7c841e32cc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05445267 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6 |
Контактна особа: |
Лісневський Роман Сергійович +380445070514 2858412@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2019 17:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 17:24 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, м. Київ, Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2019 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2019 17:19 |
Форма пропозиції.doc | |
02 квітня 2019 17:19 |
Договір.doc | |
02 квітня 2019 17:19 |
Документація про проведення допорогової закупівлі.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2019 09:27
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:53
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 03.04.2019р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документації)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-02-000874-c, очікувана вартість закупівлі: 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «39130000-2 Офісні меблі (Шафи для зберігання документації)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-02-000874-c, очікувана вартість закупівлі: 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2419910367 |
Переможець |
9 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2019 12:31
|
договір | укладений |
12 квітня 2019 12:09
|