Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 131 226,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 312,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2019 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2019 16:50 |
5922510028 ТД (Крупа гречана, пшенична, ячмінна, вівсяна, пшоно, ~).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-20-000042 ● 72a39c1e1ef1441f880b09c30abadccd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 09:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2020 № 37
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-02-000830-c 02.04.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-21 15:32:23
Запит про надання пояснень
Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Дата: 21.02.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-04-02-000830-c яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» не виявлено інформації про закупівлю за вказаним в оголошені процедури закупівлі UA-2019-04-02-000830-c, очікуваною вартістю та кодом ДК 021:2015: 15610000-7 (продукція борошномельної-круп’яної промисловості: крупа гречана, пшенична, ячмінна, вівсяна, пшоно, перлова, кукурудзяна) очікувана вартість – 131226,48 грн з ПДВ.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи наявна інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення такої закупівлі?
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Згідно частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі крупа гречана, пшенична, ячмінна, вівсяна, пшоно, перлова, кукурудзяна) очікувана вартість – 131226,48 грн з ПДВ, укладено з переможцем торгів (ТзОВ «Товарна База») договір №Л/НХ- 19177//НЮ від 08.05. 2019 (далі – Договір № Л/НХ-19177/НЮ) на суму 131068,80 гривень з ПДВ.
Проте сума тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Товарна база » за результатами аукціону становила 131074,32 гривень з ПДВ
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чому сума договору відрізняється від ціни тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «Товарна база» за результатами аукціону?
Відповідно до додатку 5 тендерної документації (технічна специфікація) строк поставки товару здійснюється з дати підписання договору до 31.12.2019 р.
За умовами пункту 10.1 Договору №Л/НХ- 19177/НЮ з додатковою угодою строк дії договору набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
4. Чи виконаний на даний час Договір № Л/НХ-19177/НЮ?
5. У разі виконання Договору № Л/НХ-19177/НЮ – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-27 14:31:26
Крупа гречана, пшенична, ячмінна, вівсяна, пшоно, перлова, кукурудзяна
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю крупи гречаної, пшеничної, ячмінної, вівсяної, пшона, перлової, кукурудзяної (UA-Р-2018-12-29-004813-b).
02.04.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі крупи гречаної, пшеничної, ячмінної, вівсяної, пшона, перлової, кукурудзяної на суму 131226,48 оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-04-02-00830-с.
За результатами аукціону приватне підприємство «Товарна база» оприлюднено оновлену остаточну тендерну пропозицію на суму 131068,80. Відповідно на дану суму 08.05.2019 року було укладено договір №Л/НХ-19177/НЮ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 124284,50 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 117450,06 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19177/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю крупи гречаної, пшеничної, ячмінної, вівсяної, пшона, перлової, кукурудзяної (UA-Р-2018-12-29-004813-b). Протягом року у річний план закупівель вносяться зміни, відповідно орієнтовний місяць закупівлі змінюється. Відповідно до п. 2.2 додатку 6 тендерної документації, учасник повинен надати довідку про товар (заповнена відповідно до додатку №8). В складі пропозиції учасника міститься довідка «Дані про товар», де зазначений гарантійний термін придатності не менше ніж 80% від загального терміну придатності на момент поставки підрозділу отримувача, що відповідає технічній специфікації замовника. 08.05.2019 року з приватним підприємством «Товарна база» було укладено договір №Л/НХ-19177/НЮ. Керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» між покупцем та постачальником було укладено додаткову угоду №1 від 03.06.2019 року із внесенням змін в пункт 10.1 (продовження строку дії договору). Інформація про внесення змін до договору опублікована 05.06.2019 року.
2020-03-11 17:15:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено недотримання вимог статті 4 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТОВАРНА БАЗА" #42649023 |
Переможець |
131 074,32
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 13:51
|
ДУ-1 (2) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 09:38
|
ДУ-1 (2) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 09:38
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
05 червня 2019 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 09:26
|
Договір.pdf | укладений |
10 травня 2019 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-19177/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-19177/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-19177/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-19177/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |