Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни), (ДК 021:2015 – 98310000-9)
Очікувана вартість
1 939 500,00 UAH
UA-2019-04-02-000620-b 285ad7d39e9c45c7bb34a6b5206d9365
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 квітня 2019 15:32
Очікувана вартість: 1 939 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 697,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96755 одиниця
(послуги з прання медичної білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська, 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 10:51
2 - Додаток 3 - Проект Договору.docx
02 квітня 2019 10:51
1 -ТД - прання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до учасників
Дата подання: 05 квітня 2019 16:47
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:21
Просимо надати роз’яснення, яким чином учасник, який надає послуги з прання і сухого чищення (ДК 021:2015: 98310000-9), та який не є виробником Мішків водорозчинних для прання, може мати у своєму розпорядженні Технічні умови таких мішків.
Відповідь: Доброго дня!
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки водорозчинні дійсний на термін дії ТУ У 22.2-36257034-013:2014 (надалі –ТУ), отже ТУ підтверджує дійсність терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Наявність повного переліку документів підтверджує якість мішків водорозчинних.
Крім того, дані документи підтверджують взаємозв’язок між учасником та виробником (постачальником), та попереджає використання у процесі надання послуг учасником мішків водорозчинних інших виробників без відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-02-000620-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ", Код ЄДРПОУ:40808015
Дата подання: 05 квітня 2019 16:55
Вимога
Відповідно до умов Тендерної документації, а саме згідно п. 11 таблиці № 2 додатку 2 Технічного завдання до тендерної документації на підтвердження вимоги «Згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я», спеціальний одяг персоналу та лікарняну білизну, у першу чергу ІV ступеня забруднення, укладають у водорозчинні мішки, які потім перуться разом із білизною» необхідно надати, зокрема, – Технічні умови. Мішки водорозчинні для прання.
Разом з цим, технічні умови — це нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
При цьому, Технічні умови є власністю компанії-виробника, на яку вони розроблені, та є її внутрішнім документом.
Таким чином, Технічні умови мішків водорозчинних на прання є власністю тієї компанії, яка ці мішки виробляє, та є її внутрішнім документом, а тому ТУ не можуть бути відтворені або тиражуватися.
Так, учасник, який надає послуги з прання і сухого чищення (ДК 021:2015: 98310000-9), не є виробником Мішків водорозчинних для прання, а відповідно і не може мати у своєму розпорядженні Технічні умови таких мішків. А тому, вимога Тендерної документації щодо надання Технічних умов мішків водорозчинних для прання є неправомірною.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас змінити умови Тендерної документації в частині п.п. 2 п. 11 таблиці № 2 додатку 2 Технічного завдання, шляхом скасування вимоги надання документу «Технічні умови. Мішки водорозчинні для прання».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 15:20
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки водорозчинні дійсний на термін дії ТУ У 22.2-36257034-013:2014 (надалі –ТУ), отже ТУ підтверджує дійсність терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Наявність повного переліку документів підтверджує якість мішків водорозчинних.
Крім того, дані документи підтверджують взаємозв’язок між учасником та виробником (постачальником), та попереджає використання у процесі надання послуг учасником мішків водорозчинних інших виробників без відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Документи подані скаржником

Документи

10 квітня 2019 15:20
Протокол від 10.04.2019 №65.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-02-000620-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ", Код ЄДРПОУ:40808015
Дата подання: 24 травня 2019 15:42
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника (Протокол № 99 від 15.05.2019) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся» по закупівлі UA-2019-04-02-000620-b
Замовником (Державною установою «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») проведено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (процедура закупівлі в електронній системі: UA-2019-04-02-000620-b). 15.05.2019 о 14 год. 22 хв. Замовником опубліковано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», на підставі ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до абзацу 8 пункту 3.1 частини 3 розділу 5 Тендерної документації, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю. 16.05.2019 о 15 год. 22 хв. Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся». У зв’язку з порушеннями процедури закупівлі, які призвели до прийняття Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», а також опублікування повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся», чим було грубо порушено права та законні інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», звертаємось з даною скаргою на неправомірне рішення Замовника. Так, незаконність прийнятого Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», яким було грубо порушено права та законні інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», полягає у наступному. Згідно з протоколом № 99 засідання тендерного комітету Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 15.05.2019 року, під час розгляду листа ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» від 14 травня 2019 року № 2522 тендерним комітетом Замовника було з’ясовано 1. Що начебто «учасником-переможцем засобом поштового зв’язку було направлено договір, проте станом на 14.05.2019 вказаних документів до установи не надходило». 2. Щодо начебто «ненадання ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» додаткової угоди про зменшення суми закупівлі». 3. Щодо зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника 1. ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» було надано підписаний зі своєї Сторони Договір Замовнику у строк визначений Законом України «Про публічні закупівлі». 2. Додаткову угоду до Договору ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» не відмовлялось підписувати, а вимагало від Замовника надання документів, які б обґрунтовували необхідність укладення такої Додаткової угоди. 3. Вимога Замовника про зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника є нічим необґрунтованою і спростованою листом Міністерства охорони здоров’я України. Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «Девелопер Полісся» (1 800 000,00) є вищою ніж пропозиція ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» (1 799 461,60), а Договір було надано, то очевидно що визнання переможцем ТОВ «Девелопер Полісся» через відхилення пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» є неправомірним та таким, що порушує права ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» та право замовника на отримання послуг за економічно вигідною пропозицією. Отже, такий висновок тендерного комітету Замовника є необґрунтованим, невмотивованим та безпідставним, а тому, рішення тендерного комітету Замовника є незаконним, у зв’язку з чим грубо порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ». ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Державну установу «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») скасувати рішення – протокол № 99 засідання тендерного комітету Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 15.05.2019 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АКВА ЛІБЕРТІ». 3. Зобов’язати Замовника (Державну установу «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся» та прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Девелопер Полісся».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 17:42
рішення від 29.05.2019 № 6785 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 17:42
Рішення від 13.06.2019 № 7757.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2019 13:43

Документи подані скаржником

24 травня 2019 15:42
Адвокатський запит.PDF
24 травня 2019 15:42
відповідь МОЗ.PDF
24 травня 2019 15:42
Платіжне доручення 2636.PDF
24 травня 2019 15:42
Протокол від 15.05.2019 №99.pdf

Документи подані замовником

06 червня 2019 13:42
Додаток 4.pdf
06 червня 2019 13:42
Додаток 5.pdf
06 червня 2019 13:42
Додаток 1.pdf
06 червня 2019 13:42
Додаток 3.pdf
06 червня 2019 13:42
Додаток 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" 1 822 356,50
UAH з ПДВ
1 799 461,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Девелопер Полісся 1 894 590,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дрінь Роман Ярославович 1 938 500,00
UAH з ПДВ
1 938 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 12:23
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2019 16:27
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:26
6. Проект договору.pdf
17 квітня 2019 16:26
5.17. Технічні умови.pdf
17 квітня 2019 16:25
3.2. Лист-відгук.pdf
17 квітня 2019 16:25
24. Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2019 16:25
23. Довідка санкції.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 13:04
Довідка банкрутство
10 липня 2019 13:04
Довідки МВС
10 липня 2019 13:04
Довідка корупція
10 липня 2019 13:04
Довідка ДФС
10 липня 2019 13:04
Супровідний лист
21 травня 2019 15:01
Довідка банкрутство
21 травня 2019 15:01
Довідки МВС
21 травня 2019 15:01
Довідка ДФС
17 квітня 2019 15:57
Електронний підпис
17 квітня 2019 15:21
15.1 Бланідас Актив.pdf
17 квітня 2019 15:21
Реєстр документів.pdf
17 квітня 2019 15:21
Про субпідрядника.pdf
17 квітня 2019 15:21
54.Довідка з банку.pdf
17 квітня 2019 15:21
47. Про упаковку.pdf
17 квітня 2019 15:21
46Про повторне чищення.pdf
17 квітня 2019 15:21
45. Про доставку.pdf
17 квітня 2019 15:21
38. Проект договору.pdf
17 квітня 2019 15:21
30. Про миючі засоби.pdf
17 квітня 2019 15:21
29. МТБ.pdf
17 квітня 2019 15:21
27. Тех завдання.pdf
17 квітня 2019 15:21
11. Сертификат ISO.pdf
17 квітня 2019 15:21
11. ІСО копія.pdf
17 квітня 2019 15:21
24. ст. 17.pdf
17 квітня 2019 15:21
8. Статут.pdf
17 квітня 2019 15:21
7. Свідоцтво ПДВ.pdf
17 квітня 2019 15:21
5. витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2019 15:21
21. г-листпостачальника.pdf
17 квітня 2019 15:21
4. витяг.pdf
17 квітня 2019 15:21
21. Бланідас постачання.pdf
17 квітня 2019 15:21
20. г-лист виробника.pdf
17 квітня 2019 15:21
18. МВ Бланідас Актив.pdf
17 квітня 2019 15:20
16. Фермісепт.pdf
17 квітня 2019 15:20
3. виписка ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2019 15:20
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 09:33
31_ТВ_добороякісність.pdf
16 квітня 2019 09:33
26_ТВ_методика_біоблок.pdf
16 квітня 2019 09:33
18_ТВ_Методика прання.pdf
16 квітня 2019 09:33
13_ІД_Єдиний податок.pdf
16 квітня 2019 09:33
11_РДр_витяг_26.03.pdf
16 квітня 2019 09:33
10_РДР_пасп_код_2019.pdf
16 квітня 2019 09:33
09_довідка_ст17.pdf
16 квітня 2019 09:33
08_відгук_пологовий.pdf
16 квітня 2019 09:33
07_відгук_ЛОКЛ.pdf
16 квітня 2019 09:33
05_довідка_договори.pdf
16 квітня 2019 09:33
04_працівники.pdf
16 квітня 2019 09:33
03_мат-техн_база.pdf
16 квітня 2019 09:33
01_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ"

ТОВ Девелопер Полісся

ФОП Дрінь Роман Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ"
#40808015
Рішення скасоване 1 799 461,60
UAH з ПДВ
15 травня 2019 14:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ"
#40808015
Відхилено 1 799 461,60
UAH з ПДВ
15 травня 2019 14:25
ТОВ Девелопер Полісся
#34809440
Рішення скасоване 1 800 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 13:44
ТОВ Девелопер Полісся
#34809440
Переможець 1 800 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:24

Документи

24 квітня 2019 10:55
Електронний підпис

Документи

15 травня 2019 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Девелопер Полісся
#34809440
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:38
ЗВД 9831-37Т.pdf укладений
03 квітня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 12:38
ДУ3 від 21.01.20 до Д 9831-37Т від 16.07.2019 ТОВ Девелопер Полісся.pdf зміни до договору
21 січня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 09:55
ДУ №2 від 16.12.19 до Д 9831-37Т_Девелопер Полісся_20%.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 09:20
ДУ 1 від 16.07 до Д 9831-37Т ТОВ Девелопер Полісся.pdf зміни до договору
16 липня 2019 09:18
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 08:42
Д 9831-37Т від 16.07 ТОВ Девелопер Полісся.pdf укладений
16 липня 2019 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 1 частини 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі," п1.3, та п.6.2.3 Договору, Сторони домовились зменшити обсяг послуг
Номер договору про закупівлю: 9831-37Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини 5 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі" зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 9831-37Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 9831-37Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 619 327,51
UAH (в тому числі ПДВ 269 887,91 UAH)