Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни), (ДК 021:2015 – 98310000-9)
Очікувана вартість
1 939 500,00 UAH
UA-2019-04-02-000620-b ● 285ad7d39e9c45c7bb34a6b5206d9365
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Марія Толстих +380442916109 tcheart@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 1 939 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 697,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96755 одиниця
(послуги з прання медичної білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська, 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2019 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2019 10:51 |
2 - Додаток 3 - Проект Договору.docx | |
02 квітня 2019 10:51 |
1 -ТД - прання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги до учасників
Дата подання: 05 квітня 2019 16:47
Дата відповіді: 10 квітня 2019 15:21
Просимо надати роз’яснення, яким чином учасник, який надає послуги з прання і сухого чищення (ДК 021:2015: 98310000-9), та який не є виробником Мішків водорозчинних для прання, може мати у своєму розпорядженні Технічні умови таких мішків.
Відповідь: Доброго дня!
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки водорозчинні дійсний на термін дії ТУ У 22.2-36257034-013:2014 (надалі –ТУ), отже ТУ підтверджує дійсність терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Наявність повного переліку документів підтверджує якість мішків водорозчинних.
Крім того, дані документи підтверджують взаємозв’язок між учасником та виробником (постачальником), та попереджає використання у процесі надання послуг учасником мішків водорозчинних інших виробників без відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки водорозчинні дійсний на термін дії ТУ У 22.2-36257034-013:2014 (надалі –ТУ), отже ТУ підтверджує дійсність терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Наявність повного переліку документів підтверджує якість мішків водорозчинних.
Крім того, дані документи підтверджують взаємозв’язок між учасником та виробником (постачальником), та попереджає використання у процесі надання послуг учасником мішків водорозчинних інших виробників без відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-02-000620-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ", Код ЄДРПОУ:40808015
Дата подання: 05 квітня 2019 16:55
Вимога
Відповідно до умов Тендерної документації, а саме згідно п. 11 таблиці № 2 додатку 2 Технічного завдання до тендерної документації на підтвердження вимоги «Згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 року №293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я», спеціальний одяг персоналу та лікарняну білизну, у першу чергу ІV ступеня забруднення, укладають у водорозчинні мішки, які потім перуться разом із білизною» необхідно надати, зокрема, – Технічні умови. Мішки водорозчинні для прання.
Разом з цим, технічні умови — це нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
При цьому, Технічні умови є власністю компанії-виробника, на яку вони розроблені, та є її внутрішнім документом.
Таким чином, Технічні умови мішків водорозчинних на прання є власністю тієї компанії, яка ці мішки виробляє, та є її внутрішнім документом, а тому ТУ не можуть бути відтворені або тиражуватися.
Так, учасник, який надає послуги з прання і сухого чищення (ДК 021:2015: 98310000-9), не є виробником Мішків водорозчинних для прання, а відповідно і не може мати у своєму розпорядженні Технічні умови таких мішків. А тому, вимога Тендерної документації щодо надання Технічних умов мішків водорозчинних для прання є неправомірною.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас змінити умови Тендерної документації в частині п.п. 2 п. 11 таблиці № 2 додатку 2 Технічного завдання, шляхом скасування вимоги надання документу «Технічні умови. Мішки водорозчинні для прання».
Розгорнути
Згорнути
Разом з цим, технічні умови — це нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
При цьому, Технічні умови є власністю компанії-виробника, на яку вони розроблені, та є її внутрішнім документом.
Таким чином, Технічні умови мішків водорозчинних на прання є власністю тієї компанії, яка ці мішки виробляє, та є її внутрішнім документом, а тому ТУ не можуть бути відтворені або тиражуватися.
Так, учасник, який надає послуги з прання і сухого чищення (ДК 021:2015: 98310000-9), не є виробником Мішків водорозчинних для прання, а відповідно і не може мати у своєму розпорядженні Технічні умови таких мішків. А тому, вимога Тендерної документації щодо надання Технічних умов мішків водорозчинних для прання є неправомірною.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас змінити умови Тендерної документації в частині п.п. 2 п. 11 таблиці № 2 додатку 2 Технічного завдання, шляхом скасування вимоги надання документу «Технічні умови. Мішки водорозчинні для прання».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2019 15:20
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мішки водорозчинні дійсний на термін дії ТУ У 22.2-36257034-013:2014 (надалі –ТУ), отже ТУ підтверджує дійсність терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Наявність повного переліку документів підтверджує якість мішків водорозчинних.
Крім того, дані документи підтверджують взаємозв’язок між учасником та виробником (постачальником), та попереджає використання у процесі надання послуг учасником мішків водорозчинних інших виробників без відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Наявність повного переліку документів підтверджує якість мішків водорозчинних.
Крім того, дані документи підтверджують взаємозв’язок між учасником та виробником (постачальником), та попереджає використання у процесі надання послуг учасником мішків водорозчинних інших виробників без відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-02-000620-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ", Код ЄДРПОУ:40808015
Дата подання: 24 травня 2019 15:42
Дата подання: 24 травня 2019 15:42
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника (Протокол № 99 від 15.05.2019) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся» по закупівлі UA-2019-04-02-000620-b
Замовником (Державною установою «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») проведено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання медичної білизни) (процедура закупівлі в електронній системі: UA-2019-04-02-000620-b).
15.05.2019 о 14 год. 22 хв. Замовником опубліковано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», на підставі
ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до абзацу 8 пункту 3.1 частини 3 розділу 5 Тендерної документації, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю.
16.05.2019 о 15 год. 22 хв. Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся».
У зв’язку з порушеннями процедури закупівлі, які призвели до прийняття Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», а також опублікування повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся», чим було грубо порушено права та законні інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», звертаємось з даною скаргою на неправомірне рішення Замовника.
Так, незаконність прийнятого Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», яким було грубо порушено права та законні інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ», полягає у наступному.
Згідно з протоколом № 99 засідання тендерного комітету Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 15.05.2019 року, під час розгляду листа ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» від 14 травня
2019 року № 2522 тендерним комітетом Замовника було з’ясовано
1. Що начебто «учасником-переможцем засобом поштового зв’язку було направлено договір, проте станом на 14.05.2019 вказаних документів до установи не надходило».
2. Щодо начебто «ненадання ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» додаткової угоди про зменшення суми закупівлі».
3. Щодо зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
1. ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» було надано підписаний зі своєї Сторони Договір Замовнику у строк визначений Законом України «Про публічні закупівлі».
2. Додаткову угоду до Договору ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» не відмовлялось підписувати, а вимагало від Замовника надання документів, які б обґрунтовували необхідність укладення такої Додаткової угоди.
3. Вимога Замовника про зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника є нічим необґрунтованою і спростованою листом Міністерства охорони здоров’я України.
Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «Девелопер Полісся» (1 800 000,00) є вищою ніж пропозиція ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» (1 799 461,60), а Договір було надано, то очевидно що визнання переможцем ТОВ «Девелопер Полісся» через відхилення пропозиції ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» є неправомірним та таким, що порушує права ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ» та право замовника на отримання послуг за економічно вигідною пропозицією.
Отже, такий висновок тендерного комітету Замовника є необґрунтованим, невмотивованим та безпідставним, а тому, рішення тендерного комітету Замовника є незаконним, у зв’язку з чим грубо порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «АКВА ЛІБЕРТІ».
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника (Державну установу «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») скасувати рішення – протокол № 99 засідання тендерного комітету Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 15.05.2019 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АКВА ЛІБЕРТІ».
3. Зобов’язати Замовника (Державну установу «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України») скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Девелопер Полісся» та прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Девелопер Полісся».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 17:42
рішення від 29.05.2019 № 6785 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 17:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2019 № 7757.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 18:46
Рішення від 13.06.2019 № 7757.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2019 13:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" |
1 822 356,50
UAH з ПДВ
|
1 799 461,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Девелопер Полісся |
1 894 590,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дрінь Роман Ярославович |
1 938 500,00
UAH з ПДВ
|
1 938 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" #40808015 |
Рішення скасоване |
1 799 461,60
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 14:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" #40808015 |
Відхилено |
1 799 461,60
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 14:25
|
ТОВ Девелопер Полісся #34809440 |
Рішення скасоване |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 13:44
|
ТОВ Девелопер Полісся #34809440 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 14:38
|
ЗВД 9831-37Т.pdf | укладений |
03 квітня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 12:38
|
ДУ3 від 21.01.20 до Д 9831-37Т від 16.07.2019 ТОВ Девелопер Полісся.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 09:55
|
ДУ №2 від 16.12.19 до Д 9831-37Т_Девелопер Полісся_20%.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2019 09:20
|
ДУ 1 від 16.07 до Д 9831-37Т ТОВ Девелопер Полісся.pdf | зміни до договору |
16 липня 2019 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 08:42
|
Д 9831-37Т від 16.07 ТОВ Девелопер Полісся.pdf | укладений |
16 липня 2019 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 1 частини 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі," п1.3, та п.6.2.3 Договору, Сторони домовились зменшити обсяг послуг |
Номер договору про закупівлю: | 9831-37Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до частини 5 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі" зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 9831-37Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 9831-37Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |