Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі
Очікувана вартість
120 600,00 UAH
UA-2019-04-02-000464-a 2412487b52d74f878de9f97341f91a15
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Матлахов Михайло Миколайович

380966785465 snabDMA@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
Код ЄДРПОУ: 02010681
Вебсайт: http://www.dsma.dp.ua/
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, вул. Володимира Вернадського (Дзержинського), 9
Контактна особа: Матлахов Михайло Миколайович
380966785465
snabDMA@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 12:00
Очікувана вартість: 120 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 206,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510 штуки
Замки, ключі та петлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Володимира Вернадського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  18 квітня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2019 11:36
Технічні вимоги.pdf
02 квітня 2019 11:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 квітня 2019 11:35
Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2019 11:35
ДОКУМЕНТАЦІЯ .pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Можливість заміни
Дата подання: 04 квітня 2019 13:48
Дата відповіді: 05 квітня 2019 10:00
Чи можливе надання аналогів з відповідними технічними характеристиками для поз. 9-29?
Відповідь: Ні, не можливе.
Уточнення
Дата подання: 05 квітня 2019 09:02
Дата відповіді: 05 квітня 2019 10:00
Надайте уточнення, модель ІЖ-2117 чі ІЖ-21175?
Відповідь: ІЖ- 27175

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-02-000464-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 02 квітня 2019 13:40
Відповідність коду УКТ ЗЕД
Будьте ласкаві, відокремьте замки до дверей (код 4452) від замків до авто (код 8708)!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2019 10:02
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016р. ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі. II.Визначення предмета закупівлі товарів і послуг. 1. …Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначення предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17 серпня 2000 року № 507, за показником другого знака із зазначенням у дужках конкретної назви будівлі або інженерної споруди. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. ПОСТАНОВА Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 р. № 428. ПОРЯДОК ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності. 1. Цей Порядок визначає процедуру ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТЗЕД). 2. УКТЗЕД є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України “Про Митний тариф України”, що використовується для цілей тарифного та інших видів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, ведення статистики зовнішньої торгівлі та здійснення митного оформлення товарів.
Номер вимоги: UA-2019-04-02-000464-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3217508667
Дата подання: 09 квітня 2019 12:35
Не вказана назва запропонованого товару
ФОП Лебідь у своїй комерційній пропозиції не вказав, конкретної назви запропонованого товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2019 09:25
Учасник торгів з метою встановлення відповідності товару вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі після визначення системою його пропозиції з найнижчою ціною найбільш економічно вигідною, повинен протягом 2-х робочих днів надати замовнику зразки запропонованого товару. У разі відмови Учасника надати зразок, ненадання Учасником зразку у встановлений Замовником строк, або надання Учасником зразку товару, який не відповідає встановленим вимогам, Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника.
Рішення Замовника про відповідність товару якісним характеристикам буде прийнято після позитивного відгуку наданого відповідним підрозділом Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 112 124,00
UAH з ПДВ
112 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2019 10:08
Електронний підпис
09 квітня 2019 10:06
технічні вимоги.pdf
09 квітня 2019 10:06
якісні.pdf
09 квітня 2019 10:06
санкції2.pdf
09 квітня 2019 10:06
санкції.pdf
09 квітня 2019 10:06
проект договору.pdf
09 квітня 2019 10:06
комерційна.pdf
09 квітня 2019 10:06
лист-згода.pdf
09 квітня 2019 10:06
довідка ст 17.pdf
09 квітня 2019 10:06
довідка досвід.pdf
09 квітня 2019 10:06
довідка антикор.pdf
09 квітня 2019 10:06
довідка база.pdf
09 квітня 2019 10:06
довідка антикор ст 50.pdf
09 квітня 2019 10:06
гар лист.pdf
09 квітня 2019 10:06
відомості ФОПі.pdf
09 квітня 2019 10:06
документи ФОП.zip
09 квітня 2019 10:06
документи ФОП 2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2665106897
Переможець 112 124,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 12:57

Документи

12 квітня 2019 12:57
Epson_0444.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2665106897
112 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 12:57
Epson_0444.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 9.pdf укладений
10 травня 2019 09:57