Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт дитячого відділення Голованівської ЦРЛ по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області (корегування)"
Очікувана вартість
1 493 379,60 UAH
UA-2019-04-02-000463-c 4e439a57f7ef43718485a20d674b78b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Golov CRL

+380525221603 lik.golov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голованівська ЦРЛ
Код ЄДРПОУ: 01995137
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівськ, Незалежності, 2
Контактна особа: Golov CRL
+380525221603
lik.golov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт у відповідності з проєктно-кошторисною документацією (дефектними актами), будівельними нормами і правилами та використання матеріалів, виробів і конструкцій, які відповідають державним стандартам і технічним умовам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт дитячого відділення Голованівської ЦРЛ по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області (корегування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівськ, Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

02 квітня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Компанія Будпромсервіс-Плюс"
#34977706
Переможець 1 493 379,60
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 14:06

Документи

02 квітня 2019 14:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 12:51
Додаткова угода №2 до договору №18.pdf зміни до договору
26 червня 2019 12:50
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 11:13
Додаткова угода №1 до договору №18.pdf зміни до договору
23 травня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:08
Договір №18.pdf укладений
02 квітня 2019 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1 Ціна договору, розрахована на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та визначено згідно договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору, яка складає: 1 493 379,60 грн. (Один мільйон чотириста дев'яносто три тисячі триста сімдесят дев'ять грн. 60 коп.), з яких ПДВ становить 248 896,60 грн. (Двісті сорок вісім тисяч вісімсот дев’яносто шість одна грн. 60 коп.). Ціна договору в межах бюджетного призначення, виконання яких доручається Підряднику на 2019 рік, складає: 1 493 379,60 грн. (Один мільйон чотириста дев'яносто три тисячі триста сімдесят дев’ять грн. 60 коп.). з яких ПДВ становить 248 896,60 грн. (Двісті сорок вісім тисяч вісімсот дев’яносто шість одна грн. 60 коп.). На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою, відповідно з надходженням кошторисних призначень по даному договору.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та в тексті укладеного Договору Голованівська центральна районна лікарня в особі головного лікаря в усіх відмітках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Голованівська центральна районна лікарня» Голованівської районної ради в особі Директора. У розділі Договору «Мiсце знаходження та банкiвськi реквiзити cтopiн» реквізити сторін» «Замовник» викласти в новій редакції: КНП «Голованівська ЦРЛ» 26500, Кіровоградська область, смт. Голованівський, вул. Незалежності, 2 р/р 35446119037597 в ДКСУ у Голованівському районі Кіровоградської області, МФО 823016 Код ЄДРПОУ 01995137 тел./факс (05252) 2-16-03
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML