Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Контактна особа: |
Кузьменко Світлана +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2019 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2019 13:56 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 15:31 |
Додаток 1.doc | |
01 квітня 2019 15:31 |
Додаток 2.doc | |
01 квітня 2019 15:31 |
Тендерна документацiя лежачі поліцейські.doc | |
01 квітня 2019 15:31 |
додаток 4.doc | |
01 квітня 2019 15:31 |
Додаток 3.doc | |
01 квітня 2019 15:31 |
Пропозиція додаток 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерний комітет КП УАШ, розглянув Ваше запитання, та повідомляє, що з метою більш надійного та довготривалого терміну використання лежачих поліцейських технічними вимогами Замовника було передбачено 1700 кріплень.
Поставка товару з меншою частиною кріплень не можлива.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
На думку членів тендерного комітету ФОП Бабаком М.Ф. не було надано лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника переможця й завірений печаткою, в якому зазначено законодавчі підстави, що учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати довідку щодо пункту 10 ч. 1 ст. 17 Закону. У зв’язку з чим, тендерна пропозиція ФОП Бабака М.Ф. не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підлягає відхиленню.
Дана дискваліфікація є протизаконною та необґрунтованою з огляду на наступне:
згідно додатку № 2 п.8 Тендерної документації зазначено: «Юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень (пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону)». Звертаю увагу замовника, що дана вимога була встановлена відносно, виключно, ЮРИДИЧНИХ ОСІБ. Окрім того, члени тендерного комітету посилаються на п.10 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», де знов ж таки зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Знову звертаю увагу членів тендерного комітету ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ. Статтею 80 Цивільного кодексу України встановлено: Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Натомість ФОП Бабак М.Ф. є громадянином у сфері господарювання, що передбачено ст. 128 Господарського кодексу України: «Громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до ст. 58 цього Кодексу». Звертаю Вашу увагу БЕЗ СТАТУСУ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ.
При цьому, члени тендерного комітету, згідно протоколу, визнають, що в даному випадку Учасником являється фізична особа-підприємець та він не є юридичною особою.
Крім того, члени тендерного комітету в своєму протоколі посилаються на розділ 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) та звертають увагу на те що учасник повинен надати лист-роз’яснення, проте ігнорують наступні абзаци з даного розділу де зазначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Отже, підстави для дискваліфікації ФОП Бабака М.Ф. відсутні, як згідно додатку 2 п 8 Тендерної документації так і пункту 10 ч. 1 ст. 17 Закону, оскільки дані вимоги стосуються виключно для ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!!!
Більш того, за аналогією прийнятого рішення згідно протоколу № 72 від 24.04.2019 року члени тендерного комітету зобов’язані дискваліфікувати всіх інших учасників торгів, оскільки відносно додатку 2 п. 4 Тендерної документації встановлена вимога до фізичної особи, яка учасниками (юридичними особами) була проігнорована. При цьому, розділом 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що у разі якщо учасник або переможець, не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Проте, іншими учасниками торгів не було надано відповідного листа-роз'яснення.
Отже, замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на моє звернення із зазначенням інформації стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ФОП Бабака М.Ф. умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету відносно дискваліфікації пропозиції ФОП Бабака М.Ф.
Ми вимагаємо, та вважаємо незаконним рішення тендерного комітету вашого підприємства щодо відхилення нашої тендерної пропозиції .
У складі своєї тендерної пропозиції, наше Товариство надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідка № 39/4 від 12.04.2019р, яку розміщено на електронному майданчику 12.04.19 р. в 16:48:37.
Довідку складено в довільній формі, згідно вимог тендерної документації , зазначених у п.1 Додатку №1 до тендерної документації. В даних вимогах Ви зазначили, що наявність обладнання та МТБ надається у формі листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про власний, або орендований рухомий склад для доставки предмета закупівлі Замовнику, власні або орендовані офісні, та допоміжні приміщення і тут же Ви прописали умову - за наступною формою. Таким чином, своїми вимогами, ви надали учасникам можливість надати інформацію про обладнання та МТБ як в довільній формі, так і за вашою формою. Ви це самі прописали у вимогах своєї тендерної документації. То, навіщо ж Ви тепер вбачаєте в цьому порушення вимог умов тендерної документації?
До-того, ж наша форма довідки про наявність обладнання та МТБ містить усі необхідні дані: ми зазначили усе своє обладнання, МТБ, в т.ч. й транспортні засоби для доставки предмета закупівлі Замовнику, зазначили принадлежність обладнання, воно усе власне, є кількість, бо все обладнання зазначено поштучно, додатково зазначено країну виробника.
Нагадаємо, що свою спроможність у виробництві та доставці даного предмета закупівлі своєчасно, та у повному розмірі, наше Товариство підтвердило не словом, а ділом протягом двох попередніх років підряд (2017 та 2018 роки), наш завод постачав вашому підприємству аналогічні предмети закупівлі з дотриманням усіх вимог договорів поставки.
Крім того, навіть коли б Вами було чітко передбачено вимогу про надання довідки про обладнання та МТБ за установленою формою, то подання нашої довідки, згідно вимог п.1 розділу 3 Тендерної документації є формальною (несуттєвою) помилкою, так як зміст нашої форми довідки відповідає вимогам документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Ваше рішення, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції поспішним, не переконливим та не правомірним. Вимагаємо уважніше передивитися своє рішення та відмінити його. В свою чергу, гарантуємо зі своєї сторони своєчасну та в повному обсязі поставку предмета закупівлі вашому підприємству за вказаною у тендерній документації адресою за власний рахунок.
З повагою,
Директор ТОВ «РЕЗИНОПЛАСТ» О.К.Прилуцький
03.05.2019 р.
Тендерний комітет КП УАШ уважно вивчив Вашу вимогу, та хоче повідомити наступне, дійсно Вами в довільній формі було надано довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази підприємства, однак в даній довідці відсутня інформація про Місцезнаходження (адресу), що в свою чергу є порушенням вимог Тендерної документації, а саме, Додатку № 1.
Дякуємо Вам, що прийняли участь у відкритих торгах.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-09-000020 ● 9183a19750d74d089ae682dfe627c2be
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.07.2019
№ 38
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-04-01-001525-b від 01.04.2019 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-18 14:47:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дорожнє обладнання» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-01-001525-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі –веб-партал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом №922 звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Разом з тим, відповідно до інформації єдиного веб-порталу використання публічних коштів (Edata), кошти відповідно договору від 28.05.2019 №17 згідно накладної №РН-0000146 проплачені 26.06.2019 року в повному обсязі.
Поряд з цим, в ході проведення моніторингу встановлено, що звіт про виконання договору оприлюднено лише на 22 день від дати виконання договору.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому звіт про виконання договору оприлюднено на веб-парталі з порушенням строків передбачених законодавством?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-22 15:21:49
Дорожнє обладнання код 34920000-2 (Пристрої примусового зниження швидкості)
Тендерний комітет КП УАШ ознайомившись зі змістом запиту про надання пояснень, яке надійшло на електронну систему закупівель 18 липня 2019р. о 14 год. 47 хв. та хоче повідомити наступне:
28 травня 2019р. за результатом проведених відкритих торгів на закупівлю за ДК 021:2015, код 34920000-2 Дорожнє обладнання (пристрої примусового зниження швидкості «лежачі поліцейські» було укладено Договір № 17.
Пунктом 10.1. вище зазначеного договору визначено, що цей договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами і діє до 31 грудня 2019р., але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по ньому.
Тобто, керуючись даним пунктом видно, що договір діє до 31.12.2019р.
Разом з тим, абзацом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом,інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Зі змісту вище зазначеної статті видно, що Замовник зобов’язаний оприлюднити звіт про виконання Договору керуючись трьома підставами, це закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
18 липня 2019р. Сторони по Договору № 17 від 28.05.2019р. уклади Додаткову угоду № 1 зі змісту якої вбачається, що сторони дійшли згоди припинити дію Договору у зв’язку з повним виконанням своїх зобов’язань по ньому.
Разом з тим, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено правові підстави, керуючись якими Замовник повинен оприлюднити на веб порталі уповноваженого органу зміни до Договору. Також даною статтею не передбачено, що Замовник в обов’язковому порядку повинен оприлюднити додаткову угоду про припинення дії договору у зв’язку з виконанням умов договору.
Діючим законодавством, чітко не визначено саме який чинник вважати відправною підставою для опублікування такого звіту, а лише перелічені події: «з дня закінчення дії договору, виконання договору, або його розірвання».
А тому на підставі вище зазначеного, тендерний комітет КП УАШ вважає, що звіт про виконання договору оприлюднено на веб порталі без порушення строків передбачених ст.. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-01-11-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2020 № 3
Житомир
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18.
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 11 січня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-04-01-001525-b, здійсненої Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради.
2. Проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу, доручити ГИЖКО Нілі Анатоліївні, головному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Людмила КОСТЮК
2020-01-11 09:39:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БАБАК МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ" |
197 000,96
UAH з ПДВ
|
194 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Резинопласт |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
195 849,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
209 993,88
UAH з ПДВ
|
196 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" |
228 999,68
UAH з ПДВ
|
228 999,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАБАК МИХАЙЛО ФЕДОРОВИЧ" #3204903812 |
Відхилено |
194 700,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 13:27
|
ТОВ Резинопласт #34611042 |
Відхилено |
195 849,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 13:43
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
196 998,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 11:26
|
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" #35591478 |
Переможець |
228 999,68
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 10:53
|
Лежачі поліцейські.pdf | укладений |
28 травня 2019 10:52
|