Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи "Реконструкція частини будівлі "Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці" (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк "Бізнес-Парк м. Славутич" за адресою: Київська обл., м. Славутич, вул. Військових будівельників, 11"
Очікувана вартість
17 783 007,00 UAH
UA-2019-04-01-001449-b ● 167ccffcfc9f4e58b695ba6fc9fb9d0d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Славутицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04527684 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7 |
Контактна особа: |
Скляр Олександр Володимирович +380457929694 Topchiy.K@slav.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2019 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 17 783 007,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 88915 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівельні роботи "Реконструкція частини будівлі "Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці" (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк "Бізнес-Парк м. Славутич" за адресою: Київська обл., м. Славутич, вул. Військових будівельників, 11"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. Військових будівельників, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 10 Кошторис_ обсяги ресурсів та робіт.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 9-Протипожежний захист.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 8 ПОБ.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 7 Звіт ТО.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 6 ПОФ.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 5 ЕТР.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 4 ВК.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 3 ОВ.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Том 2 ГП АБ КМ.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Розрахунок категорії складності.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
ЗПЗ.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
Експертиза проекту.PDF | |
01 квітня 2019 15:20 |
Завдання на проектування.pdf | |
01 квітня 2019 15:20 |
ТД Бізнес-Парк.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3 п. 2 до ТД
Дата подання: 02 квітня 2019 15:49
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:10
Які саме сертифікати/посвідчення на право проведення спеціальних робіт мається на увазі у таблиці п. 2 Додатку 3 до ТД? Чи потрібно надавати копії таких сертифікатів/посвідчень, або достатньо лише зазначити у таблиці номер та дату сертифікатів/посвідчень?
Відповідь: В переліку повинні бути вказані працівники відповідної освітньої кваліфікації, необхідні для виконання робіт визначених в Робочому проекті «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м.Славутич» за адресою: Київська обл., м.Славутич, вул.Військових будівельників, 11».
Для підтвердження даної інформації учасник надає штатний розклад свого підприємства, засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи.
Для підтвердження даної інформації учасник надає штатний розклад свого підприємства, засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи.
Щодо конфіденційної інформації у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 02 квітня 2019 16:04
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:13
Якщо у складі тендерної пропозиції містяться документи, інформація в яких частково є конфіденційною (інформація, яка є конфіденційною не впливає на зміст та вартість пропозиції), чи може учасник частково закрити при скануванні таку інформацію?
Відповідь: Учасник може частково закрити визначену законодавством конфіденційну інформацію при скануванні документів.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 02 квітня 2019 16:08
Дата відповіді: 04 квітня 2019 11:04
Тендерною документацією вимагається надання виконаного аналогічного договору з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн.
Чи буде вважатися аналогічним договір з нового будівництва (за класом наслідків СС2 або СС3), де учасник виконував будівельно-монтажні роботи у якості Субпідрядника (договір заключений з Генпідрядником). В такому разі, довідка-відгук має бути від Замовника чи Генпідрядника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором вважається договір з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн. - договір підряду. Договір суб’підряду не вважається аналогічним договором (відповідно до тендерної документації). Крім того повідомляємо, що аналогічними договорами можуть вважатись договори з будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту/будівництва за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн., які включають види робіт передбачені Робочим проектом «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м.Славутич» за адресою: Київська обл., м.Славутич, вул.Військових будівельників, 11».
Роз'яснення вимог щодо аналогічних договорів
Дата подання: 02 квітня 2019 16:11
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:19
Якщо учасник надає декілька аналогічних договорів, ціна кожного договору не перевищує 5 млн. грн., але в сумі аналогічні договори становлять 5 млн. грн. і більше. Чи буде така пропозиція відповідати кваліфікаційним критеріям?
Відповідь: Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
(Кваліфікаційні критерії) замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним вважається договір з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків (відповідальності) СС-2 (середні наслідки) або СС-3 (значні наслідки) на суму не менше 5 (п’ять) млн. грн.
(Кваліфікаційні критерії) замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним вважається договір з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків (відповідальності) СС-2 (середні наслідки) або СС-3 (значні наслідки) на суму не менше 5 (п’ять) млн. грн.
Про аналогічний договір
Дата подання: 02 квітня 2019 16:13
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:23
Якщо роботи з реконструкції за класом наслідків СС2/СС3 не завершені і продовжуються, чи буде учасник відповідати вимогам тендерної документації та які документи на підтвердження наявності аналогічного досвіду має надати такий учасник?
Відповідь: Виконання аналогічного договору має бути підтверджено документами щодо готовності до експлуатації об’єкту (копія документу про введення об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства та довідка – відгук Замовника про виконання аналогічного договору).
Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 02 квітня 2019 16:16
Дата відповіді: 04 квітня 2019 11:04
Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати копію діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. На які саме роботи підвищеної небезпеки учасник має надати дозвіл (дозволи)?
Відповідь: Відповідно до проектно-кошторисної документації, виконання основних монтажних робіт передбачено за допомогою крану КТА-18 або аналогом.
У відповідності з цим та з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції дозвіл на експлуатацію (застосовання) вантажопідіймальних кранів і машин.
У відповідності з цим та з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції дозвіл на експлуатацію (застосовання) вантажопідіймальних кранів і машин.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 квітня 2019 16:37
Дата відповіді: 04 квітня 2019 11:05
Тендерною документацією, а саме пунктом 3 Додатку 3 учасник має документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається договір з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків СС-2 або СС-3 на суму не менше 5 млн. грн. Вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, адже вимагаючи аналогічний договір з реконструкції Замовник обмежує права учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту та/або будівництва. Виконання договорів з капітального ремонту/будівництва також включають види робіт передбачені договорами на реконструкцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором можуть вважатись договори з будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту/будівництва за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн., які включають види робіт передбачені Робочим проектом «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м.Славутич» за адресою: Київська обл., м.Славутич, вул.Військових будівельників, 11».
Тендерна пропозиція учасника, який надав аналогічний договір з будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту/будівництва за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн., не буде відхилена.
Тендерна пропозиція учасника, який надав аналогічний договір з будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту/будівництва за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн., не буде відхилена.
Вентиляція.
Дата подання: 16 квітня 2019 11:29
Дата відповіді: 18 квітня 2019 11:18
Відсутній кошторис на проведення пусконалагоджувальних робот системи вентиляції.
Згідно ДСТУ-Н Б.В.2.5-73-2013 «Настанова з монтажу внутрішніх санітарно-технічних систем» та Робочого проекту, Том 3 0023.18-ОВ в аркуші 5 у пунктах 11 і 12 загальних даних, вказана необхідність проведення пусконалагоджувальних робот, після виконання монтажних робіт систем вентиляції.
Просимо надати кошторис
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункти 11 і 12 включені до загальних даних Тому 3 0023.18-ОВ помилково. Проектом реконструкції передбачено встановлення канальних вентиляторів та рекуператорів, які не потребують проведення пусконалагоджувальних робіт.
Протипожежні роботи
Дата подання: 16 квітня 2019 11:30
Дата відповіді: 18 квітня 2019 11:20
Роботи протипожежного призначення включені до кошторису на Загальні будівельні роботи.
Роботи протипожежного призначення відносяться до робіт спеціального призначення, виконання яких потребує отримання окремої Ліцензії, і тому повинні бути представлені в окремому розділі Проекту та в окремому кошторису.
У кошторисної документації на Загально будівельні роботи, об’єм робіт протипожежного призначення (пункти 117÷119), не враховує вимоги Регламенту (Середня товщина мокрого шару, нанесеного на поверхню за один прохід, при механізованому нанесенні, повинна складати не більш 0,5 мм.) і Сертифікату (Товщина нанесення залежить, від зведеної товщини металу на який наноситься засіб та класу необхідної вогнестійкості,) для нанесення вогнезахисного засобу Ендотерм – 400202.
Тому кількість шарів нанесення вогнезахисного засобу може бути більше 2 шарів, передбачених кошторисною документацією
В аркушах 4, 5 0023.18-КМ, Том 2 0023.18-АБ передбачена обробка колон вогнезахисний засіб Ендотерм – 400202. Згідно Робочого проекту, будівля яка підлягає реконструкції має ступінь вогнестійкості ІІ. Клас вогнестійкості колон для будівель з ІІ ступеню вогнестійкості має бути до 120мин. (ДБН в.1.1-7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва), а передбачений вогнезахисний засіб Ендотерм – 400202 може забезпечити захист тільки до 90мин
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Включення робот протипожежного призначення до кошторису на Загальнобудівельні роботи, а не в окремий розділ Проекту та в окремий кошторис не суперечить діючим нормам.
Витрати вогнезахисної суміші Ендотерм – 400202 розраховані відповідно до розділу 3 Регламенту робіт з вогнезахисту суміші для вогнезахисного покриття «ЕНДОТЕРМ 400202». Зауважень експертної організації з цього приводу відсутні.
Проектом передбачена обробка колон вогнезахисним засіб Ендотерм – 400202. Колони К-1 (арк. КМ-4,5) не відносяться до несучих конструкцій будівлі, а виконують роль каркасу для кріплення внутрішніх перегородок із сендвіч панелей (РОЗДІЛ 17, сторінка 137 Загальної пояснювальної записки). Згідно таблиці 1 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» для будівель ІІ ступеню вогнестійкості внутрішні не несучі (перегородки) повинні забезпечувати мінімальне значення класу вогнестійкості ЕІ 15. А проектним рішенням передбачено вогнезахисне оброблення, що забезпечує значення класу вогнестійкості ЕІ 90.
Витрати вогнезахисної суміші Ендотерм – 400202 розраховані відповідно до розділу 3 Регламенту робіт з вогнезахисту суміші для вогнезахисного покриття «ЕНДОТЕРМ 400202». Зауважень експертної організації з цього приводу відсутні.
Проектом передбачена обробка колон вогнезахисним засіб Ендотерм – 400202. Колони К-1 (арк. КМ-4,5) не відносяться до несучих конструкцій будівлі, а виконують роль каркасу для кріплення внутрішніх перегородок із сендвіч панелей (РОЗДІЛ 17, сторінка 137 Загальної пояснювальної записки). Згідно таблиці 1 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» для будівель ІІ ступеню вогнестійкості внутрішні не несучі (перегородки) повинні забезпечувати мінімальне значення класу вогнестійкості ЕІ 15. А проектним рішенням передбачено вогнезахисне оброблення, що забезпечує значення класу вогнестійкості ЕІ 90.
Общий вопрос
Дата подання: 19 квітня 2019 10:44
Дата відповіді: 19 квітня 2019 14:25
В розділі V Тендерної Документації п.2 Інша інформація вказано, що Учасники тендеру повинні вказати країну свого громадянства у своїх тендерних пропозиціяїх і надати стандартне підтвердження горомадянства відповідно до національного законадавства.
Який саме документ повинен надати Учасник і в якій формі?
Відповідь: Учасник - резидент України надає документ, що вказаний в п.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копію (чи оригінал) довідки або виписки чи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців або свідоцтва про державну реєстрацію чи довідки або витягу або відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
Учасник - нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу.
Учасник - нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ" |
17 200 498,49
UAH
|
17 200 498,49
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
17 756 812,82
UAH
|
17 756 812,82
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКФ Промкомплект " |
17 780 820,26
UAH
|
17 780 820,26
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ" #31966754 |
Переможець |
17 200 498,49
UAH
|
07 травня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 18:21
|
звіт.pdf | укладений |
20 грудня 2021 18:20
|
Бем.pdf | укладений |
20 грудня 2021 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 13:33
|
додаткова угода _ 8 від 14.05.2021.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 17:31
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 13:21
|
додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 18:44
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 18:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:19
|
додаткова угода 4.FR10.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 11:19
|
Додаткова угода 3.doc.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 16:37
|
додаткова угода _2 від 11.10.2019 до договору 20-05-2019 від 21.05.2019.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:14
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 12:20
|
Договір № 20/05-2019 | укладений |
21 травня 2019 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа підрядника від 27.08.2019 щодо необхідності внесення змін до Додатку 3 "Календарний план-графік виконання робіт" Договору про закупівлю будівельних робіт № 20/05-2019 від 21.05.2019 року в зв'язку із затримкою отримання дозволу від державної архітектурно-будівельної інспекції (КС 112192130534 від 01.08.2019) й відповідно затримкою початку виконання будівельних робіт на Об'єкті - «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28,29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м. Славутич» за адресою: Київська область, м. Славутич вул. Військових будівельників,11 |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів у Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною рахунку підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Підрядника від 23.12.2019 року № 02/305 щодо необхідності внесення змін до Договору в частині строку дії договору та Додатку 3 «Календарний план-графік виконання робіт» Договору про закупівлю будівельних робіт №20/05 – 2019 від 21.05.2019 в зв’язку із затримкою виготовлення та постачання окремих будівельних конструкцій та технологічного обладнання для виконання будівельних робіт з реконструкції частини будівлі виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці під інноваційний індустріальний бізнес – парк, активна фаза будівельно-монтажних робіт увійшла в несприятливий період року, що унеможливлює виконання окремих видів будівельно – монтажних робіт згідно регламентних технологічних процесів. |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із проведенням державної перереєстрації проєкту міжнародної технічної допомоги «План місцевого економічного розвитку: Славутич – драйвер росту відкритої та вільної економіки регіону» та отриманням нової Реєстраційної картки Проекту (програми) № 3794-01 від 26.02.2020 року, виданої Секретаріатом Кабінету Міністрів України |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Підрядника №02/142 від 26.06 2020, Замовника проінформовано про завершення усіх будівельно-монтажних робіт на об’єкті та готовності його до експлуатації. В липні 2020 року, за результатами проведення перевірки та узгодження Актів приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в та довідка КБ-3), встановлено зменшення вартості робіт за Договором. Відповідно до листа Підрядника №388/02 від 06.08.2020, Замовника проінформовано про необхідність зміни вартості робіт по Договору та надано нову Договірну ціну, а також враховуючи п.5 ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент укладення Договору) виникла необхідність внести зміни до Договору в частині зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт). Враховуючи отримання остаточного фінансування від Європейського Союзу протягом 2021 року, згідно з умовами Грантового контракту ENI/2017/393-905 від 20.12.2017, лист Підрядника №388/02 від 06.08.2020 про необхідність продовження строку дії Договору, з метою повного та відповідального виконання фінансових зобов’язань для здійснення остаточного платежу за Договором №20/05 – 2019 від 21.05.2019 сторони дійшли згоди про необхідність продовження дії Договору в частині фінансових зобов'язань до 31.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною реквізитів Замовника сторони дійшли згоди внести зміни в договір, а саме змінити реквізити Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 20/05-2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |