Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи "Реконструкція частини будівлі "Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці" (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк "Бізнес-Парк м. Славутич" за адресою: Київська обл., м. Славутич, вул. Військових будівельників, 11"
Очікувана вартість
17 783 007,00 UAH
UA-2019-04-01-001449-b 167ccffcfc9f4e58b695ba6fc9fb9d0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скляр Олександр Володимирович

+380457929694 Topchiy.K@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04527684
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа, 7
Контактна особа: Скляр Олександр Володимирович
+380457929694
Topchiy.K@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:38
Очікувана вартість: 17 783 007,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 915,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88915 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівельні роботи "Реконструкція частини будівлі "Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці" (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк "Бізнес-Парк м. Славутич" за адресою: Київська обл., м. Славутич, вул. Військових будівельників, 11"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. Військових будівельників, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 15:20
Том 10 Кошторис_ обсяги ресурсів та робіт.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 9-Протипожежний захист.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 8 ПОБ.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 7 Звіт ТО.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 6 ПОФ.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 5 ЕТР.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 4 ВК.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 3 ОВ.pdf
01 квітня 2019 15:20
Том 2 ГП АБ КМ.pdf
01 квітня 2019 15:20
Розрахунок категорії складності.pdf
01 квітня 2019 15:20
ЗПЗ.pdf
01 квітня 2019 15:20
Експертиза проекту.PDF
01 квітня 2019 15:20
Завдання на проектування.pdf
01 квітня 2019 15:20
ТД Бізнес-Парк.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3 п. 2 до ТД
Дата подання: 02 квітня 2019 15:49
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:10
Які саме сертифікати/посвідчення на право проведення спеціальних робіт мається на увазі у таблиці п. 2 Додатку 3 до ТД? Чи потрібно надавати копії таких сертифікатів/посвідчень, або достатньо лише зазначити у таблиці номер та дату сертифікатів/посвідчень?
Відповідь: В переліку повинні бути вказані працівники відповідної освітньої кваліфікації, необхідні для виконання робіт визначених в Робочому проекті «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м.Славутич» за адресою: Київська обл., м.Славутич, вул.Військових будівельників, 11».
Для підтвердження даної інформації учасник надає штатний розклад свого підприємства, засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи.
Щодо конфіденційної інформації у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 02 квітня 2019 16:04
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:13
Якщо у складі тендерної пропозиції містяться документи, інформація в яких частково є конфіденційною (інформація, яка є конфіденційною не впливає на зміст та вартість пропозиції), чи може учасник частково закрити при скануванні таку інформацію?
Відповідь: Учасник може частково закрити визначену законодавством конфіденційну інформацію при скануванні документів.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 02 квітня 2019 16:08
Дата відповіді: 04 квітня 2019 11:04
Тендерною документацією вимагається надання виконаного аналогічного договору з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн. Чи буде вважатися аналогічним договір з нового будівництва (за класом наслідків СС2 або СС3), де учасник виконував будівельно-монтажні роботи у якості Субпідрядника (договір заключений з Генпідрядником). В такому разі, довідка-відгук має бути від Замовника чи Генпідрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором вважається договір з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн. - договір підряду. Договір суб’підряду не вважається аналогічним договором (відповідно до тендерної документації). Крім того повідомляємо, що аналогічними договорами можуть вважатись договори з будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту/будівництва за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн., які включають види робіт передбачені Робочим проектом «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м.Славутич» за адресою: Київська обл., м.Славутич, вул.Військових будівельників, 11».
Роз'яснення вимог щодо аналогічних договорів
Дата подання: 02 квітня 2019 16:11
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:19
Якщо учасник надає декілька аналогічних договорів, ціна кожного договору не перевищує 5 млн. грн., але в сумі аналогічні договори становлять 5 млн. грн. і більше. Чи буде така пропозиція відповідати кваліфікаційним критеріям?
Відповідь: Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
(Кваліфікаційні критерії) замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним вважається договір з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків (відповідальності) СС-2 (середні наслідки) або СС-3 (значні наслідки) на суму не менше 5 (п’ять) млн. грн.
Про аналогічний договір
Дата подання: 02 квітня 2019 16:13
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:23
Якщо роботи з реконструкції за класом наслідків СС2/СС3 не завершені і продовжуються, чи буде учасник відповідати вимогам тендерної документації та які документи на підтвердження наявності аналогічного досвіду має надати такий учасник?
Відповідь: Виконання аналогічного договору має бути підтверджено документами щодо готовності до експлуатації об’єкту (копія документу про введення об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства та довідка – відгук Замовника про виконання аналогічного договору).
Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 02 квітня 2019 16:16
Дата відповіді: 04 квітня 2019 11:04
Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати копію діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. На які саме роботи підвищеної небезпеки учасник має надати дозвіл (дозволи)?
Відповідь: Відповідно до проектно-кошторисної документації, виконання основних монтажних робіт передбачено за допомогою крану КТА-18 або аналогом.
У відповідності з цим та з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції дозвіл на експлуатацію (застосовання) вантажопідіймальних кранів і машин.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 квітня 2019 16:37
Дата відповіді: 04 квітня 2019 11:05
Тендерною документацією, а саме пунктом 3 Додатку 3 учасник має документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається договір з будівельно-монтажних робіт з реконструкції за класом наслідків СС-2 або СС-3 на суму не менше 5 млн. грн. Вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, адже вимагаючи аналогічний договір з реконструкції Замовник обмежує права учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту та/або будівництва. Виконання договорів з капітального ремонту/будівництва також включають види робіт передбачені договорами на реконструкцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором можуть вважатись договори з будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту/будівництва за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн., які включають види робіт передбачені Робочим проектом «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28, 29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м.Славутич» за адресою: Київська обл., м.Славутич, вул.Військових будівельників, 11».
Тендерна пропозиція учасника, який надав аналогічний договір з будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту/будівництва за класом наслідків СС2 або СС3 на суму не менше 5 млн. грн., не буде відхилена.
Вентиляція.
Дата подання: 16 квітня 2019 11:29
Дата відповіді: 18 квітня 2019 11:18
Відсутній кошторис на проведення пусконалагоджувальних робот системи вентиляції. Згідно ДСТУ-Н Б.В.2.5-73-2013 «Настанова з монтажу внутрішніх санітарно-технічних систем» та Робочого проекту, Том 3 0023.18-ОВ в аркуші 5 у пунктах 11 і 12 загальних даних, вказана необхідність проведення пусконалагоджувальних робот, після виконання монтажних робіт систем вентиляції. Просимо надати кошторис
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункти 11 і 12 включені до загальних даних Тому 3 0023.18-ОВ помилково. Проектом реконструкції передбачено встановлення канальних вентиляторів та рекуператорів, які не потребують проведення пусконалагоджувальних робіт.
Протипожежні роботи
Дата подання: 16 квітня 2019 11:30
Дата відповіді: 18 квітня 2019 11:20
Роботи протипожежного призначення включені до кошторису на Загальні будівельні роботи. Роботи протипожежного призначення відносяться до робіт спеціального призначення, виконання яких потребує отримання окремої Ліцензії, і тому повинні бути представлені в окремому розділі Проекту та в окремому кошторису. У кошторисної документації на Загально будівельні роботи, об’єм робіт протипожежного призначення (пункти 117÷119), не враховує вимоги Регламенту (Середня товщина мокрого шару, нанесеного на поверхню за один прохід, при механізованому нанесенні, повинна складати не більш 0,5 мм.) і Сертифікату (Товщина нанесення залежить, від зведеної товщини металу на який наноситься засіб та класу необхідної вогнестійкості,) для нанесення вогнезахисного засобу Ендотерм – 400202. Тому кількість шарів нанесення вогнезахисного засобу може бути більше 2 шарів, передбачених кошторисною документацією В аркушах 4, 5 0023.18-КМ, Том 2 0023.18-АБ передбачена обробка колон вогнезахисний засіб Ендотерм – 400202. Згідно Робочого проекту, будівля яка підлягає реконструкції має ступінь вогнестійкості ІІ. Клас вогнестійкості колон для будівель з ІІ ступеню вогнестійкості має бути до 120мин. (ДБН в.1.1-7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва), а передбачений вогнезахисний засіб Ендотерм – 400202 може забезпечити захист тільки до 90мин
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Включення робот протипожежного призначення до кошторису на Загальнобудівельні роботи, а не в окремий розділ Проекту та в окремий кошторис не суперечить діючим нормам.
Витрати вогнезахисної суміші Ендотерм – 400202 розраховані відповідно до розділу 3 Регламенту робіт з вогнезахисту суміші для вогнезахисного покриття «ЕНДОТЕРМ 400202». Зауважень експертної організації з цього приводу відсутні.
Проектом передбачена обробка колон вогнезахисним засіб Ендотерм – 400202. Колони К-1 (арк. КМ-4,5) не відносяться до несучих конструкцій будівлі, а виконують роль каркасу для кріплення внутрішніх перегородок із сендвіч панелей (РОЗДІЛ 17, сторінка 137 Загальної пояснювальної записки). Згідно таблиці 1 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» для будівель ІІ ступеню вогнестійкості внутрішні не несучі (перегородки) повинні забезпечувати мінімальне значення класу вогнестійкості ЕІ 15. А проектним рішенням передбачено вогнезахисне оброблення, що забезпечує значення класу вогнестійкості ЕІ 90.
Общий вопрос
Дата подання: 19 квітня 2019 10:44
Дата відповіді: 19 квітня 2019 14:25
В розділі V Тендерної Документації п.2 Інша інформація вказано, що Учасники тендеру повинні вказати країну свого громадянства у своїх тендерних пропозиціяїх і надати стандартне підтвердження горомадянства відповідно до національного законадавства. Який саме документ повинен надати Учасник і в якій формі?
Відповідь: Учасник - резидент України надає документ, що вказаний в п.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копію (чи оригінал) довідки або виписки чи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців або свідоцтва про державну реєстрацію чи довідки або витягу або відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

Учасник - нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документу учасник нерезидент повинен надати замість такого документу лист із зазначенням причин відсутності такого документу.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ" 17 200 498,49
UAH
17 200 498,49
UAH
Документи
ТОВ "ДІОРО" 17 756 812,82
UAH
17 756 812,82
UAH
Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект " 17 780 820,26
UAH
17 780 820,26
UAH
Документи

Публічні документи

11 травня 2019 13:13
Довідка коруп на юр ос.zip
11 травня 2019 13:13
Довідка МВС.pdf
11 травня 2019 13:13
Банкрутство.pdf
26 квітня 2019 15:58
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 квітня 2019 15:58
Проект Договору.pdf
26 квітня 2019 15:58
Календарний графік.pdf
26 квітня 2019 15:58
Інф-ційна довідка Ст.17.pdf
26 квітня 2019 15:58
Гарантійний лист ЄС.pdf
26 квітня 2019 15:58
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:18
21 про санкції.pdf
25 квітня 2019 16:18
20 гарантійний лист.pdf
25 квітня 2019 16:18
19 про субпідрядника.pdf
25 квітня 2019 16:18
15 договірна ціна.pdf
25 квітня 2019 16:18
14 аналогічні договори.pdf
25 квітня 2019 16:18
9 гарантійний лист.pdf
25 квітня 2019 16:18
8 Ліцензії та дозволи.rar
25 квітня 2019 16:18
6 щодо достовірності.pdf
25 квітня 2019 16:18
4 Статут ДІОРО 2016.pdf
25 квітня 2019 16:18
3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2019 16:18
2 Витяг з ЄДР від 01.04.2019.pdf
25 квітня 2019 16:18
1 стаття 17.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 16:27
13. Витяг.rtf
26 квітня 2019 16:27
12. громадянство.pdf
26 квітня 2019 16:27
8.Повноваження.pdf
26 квітня 2019 16:27
7.Істотні умови.pdf
26 квітня 2019 16:27
6.календарній графік.pdf
26 квітня 2019 16:27
5.1 Договірна ціна.pdf
26 квітня 2019 16:27
4.додаток 3.pdf
26 квітня 2019 16:27
4.1.Аналогічні договори.pdf
26 квітня 2019 16:27
3. Додаток 2.pdf
26 квітня 2019 16:27
2.Відповідність СТ 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ"

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ "ВКФ Промкомплект "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ"
#31966754
Переможець 17 200 498,49
UAH
07 травня 2019 15:14

Документи

07 травня 2019 15:14
Електронний підпис
07 травня 2019 15:01
Протокол 38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ"
#31966754
17 200 498,49
UAH
Документи

Документи

07 травня 2019 15:14
Електронний підпис
07 травня 2019 15:01
Протокол 38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 18:21
звіт.pdf укладений
20 грудня 2021 18:20
Бем.pdf укладений
20 грудня 2021 18:20
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 13:33
додаткова угода _ 8 від 14.05.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 17:31
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 17:28
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 13:21
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
11 березня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 18:44
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
31 січня 2020 18:40
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:19
додаткова угода 4.FR10.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 11:19
Додаткова угода 3.doc.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 11:17
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 16:37
додаткова угода _2 від 11.10.2019 до договору 20-05-2019 від 21.05.2019.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:14
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 11:06
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 12:20
Договір № 20/05-2019 укладений
21 травня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа підрядника від 27.08.2019 щодо необхідності внесення змін до Додатку 3 "Календарний план-графік виконання робіт" Договору про закупівлю будівельних робіт № 20/05-2019 від 21.05.2019 року в зв'язку із затримкою отримання дозволу від державної архітектурно-будівельної інспекції (КС 112192130534 від 01.08.2019) й відповідно затримкою початку виконання будівельних робіт на Об'єкті - «Реконструкція частини будівлі «Виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці» (приміщення № 28,29) під Інноваційний індустріальний бізнес-парк «Бізнес-Парк м. Славутич» за адресою: Київська область, м. Славутич вул. Військових будівельників,11
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів у Замовника
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною рахунку підрядника
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Підрядника від 23.12.2019 року № 02/305 щодо необхідності внесення змін до Договору в частині строку дії договору та Додатку 3 «Календарний план-графік виконання робіт» Договору про закупівлю будівельних робіт №20/05 – 2019 від 21.05.2019 в зв’язку із затримкою виготовлення та постачання окремих будівельних конструкцій та технологічного обладнання для виконання будівельних робіт з реконструкції частини будівлі виробничого корпусу дорожньо-експлуатаційної дільниці під інноваційний індустріальний бізнес – парк, активна фаза будівельно-монтажних робіт увійшла в несприятливий період року, що унеможливлює виконання окремих видів будівельно – монтажних робіт згідно регламентних технологічних процесів.
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із проведенням державної перереєстрації проєкту міжнародної технічної допомоги «План місцевого економічного розвитку: Славутич – драйвер росту відкритої та вільної економіки регіону» та отриманням нової Реєстраційної картки Проекту (програми) № 3794-01 від 26.02.2020 року, виданої Секретаріатом Кабінету Міністрів України
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа Підрядника №02/142 від 26.06 2020, Замовника проінформовано про завершення усіх будівельно-монтажних робіт на об’єкті та готовності його до експлуатації. В липні 2020 року, за результатами проведення перевірки та узгодження Актів приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в та довідка КБ-3), встановлено зменшення вартості робіт за Договором. Відповідно до листа Підрядника №388/02 від 06.08.2020, Замовника проінформовано про необхідність зміни вартості робіт по Договору та надано нову Договірну ціну, а також враховуючи п.5 ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на момент укладення Договору) виникла необхідність внести зміни до Договору в частині зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт). Враховуючи отримання остаточного фінансування від Європейського Союзу протягом 2021 року, згідно з умовами Грантового контракту ENI/2017/393-905 від 20.12.2017, лист Підрядника №388/02 від 06.08.2020 про необхідність продовження строку дії Договору, з метою повного та відповідального виконання фінансових зобов’язань для здійснення остаточного платежу за Договором №20/05 – 2019 від 21.05.2019 сторони дійшли згоди про необхідність продовження дії Договору в частині фінансових зобов'язань до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Замовника сторони дійшли згоди внести зміни в договір, а саме змінити реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 20/05-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 191 120,60
UAH