Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Монтаж і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації в приміщеннях)
Очікувана вартість
1 140 000,00 UAH
UA-2019-04-01-001115-b 8de661a93d28406ba86df8f1790aa310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Пилипенко

+380574733663 zmosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12
Контактна особа: Вячеслав Пилипенко
+380574733663
zmosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 15:30
Початок аукціону: 17 квітня 2019 14:33
Очікувана вартість: 1 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації в приміщеннях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 14:12
ТД Пожеж.сигналізація 01.04.2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-23-000042 ● 93481bd21f7b4c65a4ea7cae84e4d0ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019 18:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2019 № 137
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 21.05.2019 року.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 21.05.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2019-04-01-001115-b 01.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Е. ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 09:42:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електромонтажних робіт (Монтаж і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації в приміщеннях) Відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2019-04-01-001115-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чи проводилась тендерним комітетом Відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області перевірка наданого в складі тендерної пропозиції переможця переліку обладнання та матеріалів для надання послуг по об’єктам на відповідність вимогам ДБН В.2.5-56:2014 „Системи протипожежного захисту” та ДСТУ-Н CTN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації й оповіщення. Частина 14. „Правила побудови, проектування, монтажу, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування”?
Чи в повному обсязі враховане обладнання для монтажу системи оповіщення про пожежу та керування евакуацією в тендерній пропозиції учасника-переможця?
2. В ході проведеного моніторингу встановлено, що окремі реєстри документів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕР ПЛЮС» містять помилки в нумерації сторінок. Чи враховано зазначений факт при оцінці тендерної пропозиції учасника-переможця?
3. В ході проведеного моніторингу встановлено, що ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕР ПЛЮС» у складі своєї пропозиції не надано листи згоди на обробку персональних даних окремих співробітників, особисті медичні книжки яких оприлюднені у складі тендерної пропозиції. Чи враховано зазначений факт при оцінці тендерної пропозиції учасника-переможця?
4. В ході проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу 10 травня 2019 року оприлюднив файл з договором від 10.05.2019 №50/05/19М ПС, однак оприлюднення зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємного частиною договору, здійснено 17 травня 2019 року. Прошу надати пояснення стосовно вищевикладеного.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-12 10:59:48

відповідь

Дякуємо за Ваше звернення! Тендерний комітет надає пояснення стосовно закупівлі

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-11 08:25:45

відповідь на вимогу

у додатках

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 1 079 651,98
UAH з ПДВ
1 078 651,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС 1 090 611,36
UAH з ПДВ
1 079 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 15:12
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:08
Документы_часть3.pdf
16 квітня 2019 15:08
Документы_часть2.pdf
16 квітня 2019 15:08
тенд_проп.pdf
16 квітня 2019 15:08
Документы_часть1.pdf
16 квітня 2019 15:08
Гарантия 13256-1.rar

Публічні документи

25 квітня 2019 14:49
Електронний підпис
25 квітня 2019 14:33
Документи переможця
24 квітня 2019 10:53
Електронний підпис
24 квітня 2019 10:47
Пропозиція нова
16 квітня 2019 12:23
Електронний підпис
16 квітня 2019 12:20
8 Витяг ЄДР 12.04.2019.zip
16 квітня 2019 12:20
7 Гарантия.zip
16 квітня 2019 12:20
6.rar
16 квітня 2019 12:20
5.rar
16 квітня 2019 12:20
4.rar
16 квітня 2019 12:20
3.rar
16 квітня 2019 12:20
2.rar
16 квітня 2019 12:20
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1856212517
Відхилено 1 078 651,97
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 15:56
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС
#42509413
Переможець 1 079 600,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 16:33

Документи

23 квітня 2019 15:56
Електронний підпис

Документи

24 квітня 2019 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС
#42509413
1 079 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2019 15:48
зведений коштор.розрахунок ПС.pdf зміни до договору
17 травня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 08:03
договірна ціна.pdf укладений
11 травня 2019 08:02
об'єктний кошторис 2-4.pdf укладений
11 травня 2019 08:02
об'єктний кошторис 2-5.pdf укладений
11 травня 2019 08:02
договір ПС.pdf укладений
11 травня 2019 08:02
об'єктний кошторис 2-3.pdf укладений
11 травня 2019 08:02
об'єктний кошторис 2-2.pdf укладений
11 травня 2019 08:02
об'єктний кошторис 2-1.pdf укладений
11 травня 2019 08:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 50/05-19М ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 50/05-19М ПС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML