Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146096 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12 |
Контактна особа: |
Вячеслав Пилипенко +380574733663 zmosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2019 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 1 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 14:12 |
ТД Пожеж.сигналізація 01.04.2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-23-000042 ● 93481bd21f7b4c65a4ea7cae84e4d0ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 18:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 № 137
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.І. від 21.05.2019 року.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2019-04-01-001115-b 01.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Е. ЖЕРЕБЦОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-10 09:42:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електромонтажних робіт (Монтаж і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації в приміщеннях) Відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2019-04-01-001115-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чи проводилась тендерним комітетом Відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області перевірка наданого в складі тендерної пропозиції переможця переліку обладнання та матеріалів для надання послуг по об’єктам на відповідність вимогам ДБН В.2.5-56:2014 „Системи протипожежного захисту” та ДСТУ-Н CTN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації й оповіщення. Частина 14. „Правила побудови, проектування, монтажу, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування”?
Чи в повному обсязі враховане обладнання для монтажу системи оповіщення про пожежу та керування евакуацією в тендерній пропозиції учасника-переможця?
2. В ході проведеного моніторингу встановлено, що окремі реєстри документів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕР ПЛЮС» містять помилки в нумерації сторінок. Чи враховано зазначений факт при оцінці тендерної пропозиції учасника-переможця?
3. В ході проведеного моніторингу встановлено, що ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕР ПЛЮС» у складі своєї пропозиції не надано листи згоди на обробку персональних даних окремих співробітників, особисті медичні книжки яких оприлюднені у складі тендерної пропозиції. Чи враховано зазначений факт при оцінці тендерної пропозиції учасника-переможця?
4. В ході проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу 10 травня 2019 року оприлюднив файл з договором від 10.05.2019 №50/05/19М ПС, однак оприлюднення зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємного частиною договору, здійснено 17 травня 2019 року. Прошу надати пояснення стосовно вищевикладеного.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-12 10:59:48
відповідь
Дякуємо за Ваше звернення! Тендерний комітет надає пояснення стосовно закупівлі
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-11 08:25:45
відповідь на вимогу
у додатках
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #1856212517 |
Відхилено |
1 078 651,97
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 15:56
|
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС #42509413 |
Переможець |
1 079 600,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2019 15:48
|
зведений коштор.розрахунок ПС.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2019 08:03
|
договірна ціна.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:02
|
об'єктний кошторис 2-4.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:02
|
об'єктний кошторис 2-5.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:02
|
договір ПС.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:02
|
об'єктний кошторис 2-3.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:02
|
об'єктний кошторис 2-2.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:02
|
об'єктний кошторис 2-1.pdf | укладений |
11 травня 2019 08:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 50/05-19М ПС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50/05-19М ПС |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |