Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21
Очікувана вартість
2 360 630,00 UAH
UA-2019-04-01-000875-a b9a4a48a15e34fa787aa3153da3fad11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Любов Володимирівна

+380553921295 24952840@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голопристанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивчення предметів філологічного та природничо - математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 24952840
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., місто Гола Пристань, вул 1 травня, 21
Контактна особа: Попович Любов Володимирівна
+380553921295
24952840@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 15:13
Початок аукціону: 24 квітня 2019 15:49
Очікувана вартість: 2 360 630,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 803,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11803 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:10
зміни.pdf
15 квітня 2019 15:10
додаток № 6 проект договору.docx
15 квітня 2019 15:10
оновлена Тендерна документація.docx
15 квітня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:10
зміни.pdf
15 квітня 2019 15:10
додаток № 6 проект договору.docx
01 квітня 2019 15:09
проект договору.docx
15 квітня 2019 15:10
оновлена Тендерна документація.docx
01 квітня 2019 15:09
Тендерна документація (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-01-000875-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА, Код ЄДРПОУ:38894566
Дата подання: 27 травня 2019 12:06
Вимога
Вимога щодо не відповідності пропозиції учасника ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" до вимог Тендерної документації Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 травня 2019 13:19
За фактом проведеної процедури закупівлі визначено переможця СТ «КООПЕРАТОР» (надалі – переможець) на виконання робіт з «Капітального ремонту по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21», 27.05.2019 року , тендерна пропозиція, якого відповідає вимогам ТД та пояснюємо наступне:.
Так, відповідно до заявлених підстав:
1. У п.3 форми не зазначено електрону адресу учасника.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закону) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
В Додатку № 1 зазначено про необхідність вказати Телефон/факс/eml, тобто слеш вказує на зазначення одного з трьох параметрів. До того ж відсутність одного із перелічених з цих параметрів , а саме : електронної адреси не впливають на зміст пропозиції. Ця інформація вказується у довідці «Загальні відомості про учасника» відповідно до реєстру документів переможця під № 29.
2. У складі пропозиції документи надані не в повному обсязі, відсутній наказ про призначення директора, та відповідно до п.8 Статут, не надано жодного документу щодо права підпису договору директором підприємства.
Умовами ТД не зазначені вимоги, які саме документи необхідно надати для підтвердження повноваження посадової особи, але повноваження підтверджено , згідно поданих переможцем документів до складу тендерної пропозиції, які є в реєстрі документів під № 3 «Документи що підтверджують повноваження посадової особи» надано Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17».
3. У довідці учасником не зазначено номер та дату договору, не вказано номер телефону.
Відповідно пп. 3.1 п.5 розділу 3 Інструкції Учасник надає довідку в довільній формі з переліком не менш одного договору виконання робіт зі всіма додатками відповідно до предмету закупівлі з номером та датою договору, назвою, адресами та контактними телефонами Замовників, тобто відсутня вимога з конкретним переліком саме у довідці, яка складається у довільній формі та дані зазначаються в договорі та додатках.
В реєстрі документів під №18 «Аналогічні роботи» – є додатки Договорів (не менш одного), в яких зазначені: номер, дата, назва, адреса та контактні дані.
4. У складі пропозиції не надано документу, який підтверджує подання звітності до контролюючого органу.
Згідно Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» Суб’єкти малого підприємництва подають фінансовий звіт до контролюючого органу один раз на рік у вигляді: Балансу (форма №1-м) та Звіт про фінансові результати (форма №2-мс).
Документ №10 містить Фінансовий звіт (Баланс, Звіт про фінансові результати) станом на 31.12.2018 рік.
5. У складі пропозиції Додаток 7 до тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, а також згідно цього додатку відсутній гарантійний лист.
Умовами ТД п1,6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було передбачено надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 7) до цієї тендерної документації та надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 7 надати гарантійний лист, тобто в додатку №7 зазначено інформація , яка надається гарантійним листом. Згідно реєстру документів переможця під № 5 «Технічні вимоги», який інформує про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції переможець також надає документи, які зазначені у Додатку №7 : Тендерна пропозиція (Документ - №2), Гарантійний лист, щодо цінової пропозиції(Документ - №36), Ліцензії з додатком (перелік видів робіт) (Документ - №16), Гарантійний лист про укладання договору про вивезення будівельних відходів(Документ - №11), Дозвіл виданий уповноваженим державним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки (Документ - №20) .
6. Надано копію документу, статутом не передбачено право підпису, угод директором підприємства.
Згідно п. 7.1 ст VII Статуту СТ «Кооператор» Загальні збори СТ є вищим органом управління, які правомочні вирішувати слідуючи питання, а саме, обирають на посаду голову правління СТ «Кооператор».
У підтвердження повноваження посадової особи надані: Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17».
7. Окремо, учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України. Учасником не зазначено позицію вимог до даного пункту.
Згідно наданого реєстру документів до тендерної пропозиції під № 9 «Лист-згода з істотними умовами договору»; №7 «Кошторисна документація», як невід’ємний додаток до проекту договору; №35 «Лист, який інформує зміни до умов договору».
Надані документи у довільній формі, які інформують позицію учасника закупівлі, щодо порядку змін умов договору про закупівлю, згідно заазначених умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України.

Документи подані скаржником

27 травня 2019 12:06
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 1 738 583,00
UAH з ПДВ
1 726 779,00
UAH з ПДВ
Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 1 978 188,00
UAH з ПДВ
1 736 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Курський Євген Васильович 2 106 146,00
UAH з ПДВ
1 737 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА 2 159 805,40
UAH з ПДВ
1 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-Н" 2 298 256,26
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 15:10
Лицензия 2стр.jpg
23 квітня 2019 15:09
Лицензия.jpg
23 квітня 2019 15:05
гарантия 002 (2).jpg
23 квітня 2019 15:05
гарантия 001 (1).jpg
23 квітня 2019 15:05
Реєстр документов.pdf
23 квітня 2019 15:05
IMG_0008.jpg
23 квітня 2019 15:04
IMG_0007.jpg
23 квітня 2019 15:04
IMG_0006.jpg
23 квітня 2019 15:04
IMG_0005.jpg
23 квітня 2019 15:04
IMG_0004.jpg
23 квітня 2019 15:04
IMG_0003.jpg
23 квітня 2019 15:04
IMG_0002.jpg
23 квітня 2019 15:04
IMG_0001.jpg
23 квітня 2019 15:04
Договір 476_copy.pdf
23 квітня 2019 15:04
Договір 475.pdf
23 квітня 2019 15:04
26_gotovoe_izdelie_2018_19.pdf
23 квітня 2019 15:04
32_Winkhaus 2018 sertificat.PDF
23 квітня 2019 15:04
114_sertifikat_plastolit.pdf
23 квітня 2019 15:04
98_sert_sendvich.PDF
23 квітня 2019 15:04
160_protocol_premium__32mm.PDF
23 квітня 2019 15:04
25_Sert_openteck_2019.pdf
23 квітня 2019 15:04
160_protocol_premium__32mm.PDF
23 квітня 2019 15:04
187_sert vorne.PDF
23 квітня 2019 15:04
101_openteck__protocol (1).pdf
23 квітня 2019 15:04
175_protocol_32mm_steklo (1).PDF
23 квітня 2019 15:03
33_sert_steklo_new (1).pdf
23 квітня 2019 15:03
167_steklo_gigiena (1).pdf
23 квітня 2019 15:03
148_armir_gigiena (1).pdf
23 квітня 2019 15:03
147_sert_armir_2018-19 (1).pdf
23 квітня 2019 15:03
102_Openteck pozharnyj (1).pdf
23 квітня 2019 15:03
100_gigiena_openteck_profil (1).pdf
23 квітня 2019 15:03
106_brandirovanue_profil (1).pdf
23 квітня 2019 15:03
121_pochemu_vibiraut_osnova.pdf
23 квітня 2019 15:03
Сканировать10001 (2).PDF
23 квітня 2019 15:03
Сканировать1 (2).PDF
23 квітня 2019 15:03
Паспорт_ІПН.pdf
23 квітня 2019 15:03
Свидетельсто НДС.jpg
23 квітня 2019 15:03
Свидетельство дер.рег.jpg

Публічні документи

29 травня 2019 10:06
Податки збори до05_06.pdf
29 травня 2019 09:34
Корупція 29.05.pdf
12 травня 2019 07:01
1736000.imd
11 травня 2019 19:42
Кошторис 1736000.zip
11 травня 2019 19:16
Цінова_1736000.PDF
23 квітня 2019 15:02
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:44
18.АналогДоговіраВікна.rar
23 квітня 2019 14:44
6.+Статут .pdf
23 квітня 2019 14:44
2.Цінова1978188.PDF
23 квітня 2019 14:44
31.ЗгодаПерсонРобочі.pdf
23 квітня 2019 14:44
32.+Платник податку.rar
23 квітня 2019 14:43
22.Корупцiя 09.07.pdf
23 квітня 2019 14:43
7.Кошторис.zip
23 квітня 2019 14:43
45.Банк гарантия.zip
23 квітня 2019 14:43
5_ТЕХНІЧНІ__ВИМОГИ.PDF
23 квітня 2019 14:43
43.Субпідрядники.PDF
23 квітня 2019 14:43
46.Ощад Кредити.pdf
23 квітня 2019 14:43
8.ВИТЯГ_22.04.PDF
23 квітня 2019 14:43
24.ДЕФЕКТНИЙ_АКТ _1_.PDF
23 квітня 2019 14:43
17.Відсутність_санкцій.PDF
23 квітня 2019 14:43
19.Банк борг кредити22.04.pdf
23 квітня 2019 14:43
13. Захист_довкілля17.07.PDF
23 квітня 2019 14:42
12.ДовідкаМВС 23.06.pdf
23 квітня 2019 14:42
30.Кошти на рахунку 30.01.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 12:05
Електронний підпис
23 квітня 2019 12:02
Проект договору12.doc
23 квітня 2019 10:55
Електронний підпис
23 квітня 2019 10:51
Проект договору1.jpeg
23 квітня 2019 09:07
Технічні вимоги.pdf
23 квітня 2019 09:07
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2019 09:07
Спеціфікація.pdf
23 квітня 2019 09:07
Свідоцтво регістрації.pdf
23 квітня 2019 09:06
Сартифікат скло.pdf
23 квітня 2019 09:06
Сартифікат профіль.pdf
23 квітня 2019 09:06
Розрахунок витрат.pdf
23 квітня 2019 09:06
Протокол ст-ти.pdf
23 квітня 2019 09:06
Протокол профіль.pdf
23 квітня 2019 09:06
Протокол горючість.pdf
23 квітня 2019 09:06
Паспорт.pdf
23 квітня 2019 09:06
Локальний кошторис.pdf
23 квітня 2019 09:06
Лист-подяка.pdf
23 квітня 2019 09:06
Лист-згода.pdf
23 квітня 2019 09:06
Інформаційна довідка.pdf
23 квітня 2019 09:06
Зведений разрахунок.pdf
23 квітня 2019 09:06
Зведений разрахунок.pdf
23 квітня 2019 09:06
Загальні відомості.pdf
23 квітня 2019 09:06
ДФ до тех.вимог.pdf
23 квітня 2019 09:06
ДФ до договорної ціни.pdf
23 квітня 2019 09:06
Доп.угода Памятне.pdf
23 квітня 2019 09:06
Додаток7.pdf
23 квітня 2019 09:06
Договірна ціна.pdf
23 квітня 2019 09:06
Договір Памятне.pdf
23 квітня 2019 09:06
Договір Новософіївка.pdf
23 квітня 2019 09:06
Договір з заводом.pdf
23 квітня 2019 09:06
Довідка право підпису.pdf
23 квітня 2019 09:06
Довідка досвід.pdf
23 квітня 2019 09:06
Декларація1.pdf
23 квітня 2019 09:06
Графік робіт.pdf
23 квітня 2019 09:06
Гарантія на фурнітуру.pdf
23 квітня 2019 09:06
Гарантійний талон.pdf
23 квітня 2019 09:06
Гарантійний лист3.pdf
23 квітня 2019 09:06
Гарантійний лист2.pdf
23 квітня 2019 09:06
Гарантійний лист1.pdf
23 квітня 2019 09:05
Відомість ресурсів (1).pdf
23 квітня 2019 09:05
Витяг з держреєстру.pdf
23 квітня 2019 09:05
Виписка з держреєстру.pdf
23 квітня 2019 09:05
G0419-1214-GL_tender (1) (1).pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 13:52
Електронний підпис
23 квітня 2019 13:50
10Статут.pdf
23 квітня 2019 13:50
0Реєстр.pdf
23 квітня 2019 13:50
4Документи 1.pdf
23 квітня 2019 13:50
2Виписка ЄДР.pdf
23 квітня 2019 13:50
8Протокол зборів.PDF
23 квітня 2019 13:50
12Платіжка.PDF
23 квітня 2019 13:50
5Документи 2.pdf
23 квітня 2019 13:50
11 Розрахунки.pdf
23 квітня 2019 13:50
9 Технічні вимоги.pdf
23 квітня 2019 13:50
7Ліцензія оригінал.pdf
23 квітня 2019 13:50
11Розрахунки.rar
23 квітня 2019 13:50
8Наказ оригінал.pdf
23 квітня 2019 13:50
8Паспорт.PDF
23 квітня 2019 13:50
1Банк.pdf
23 квітня 2019 13:50
6Документи 3.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 15:06
Електронний підпис
22 квітня 2019 15:03
Рєестр документів.pdf
22 квітня 2019 15:03
Лицензия с эцп.pdf
22 квітня 2019 15:03
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
22 квітня 2019 15:03
G0419-1464-GL_tender.pdf
22 квітня 2019 15:03
43. Сертифікат на двері.pdf
22 квітня 2019 15:03
41. СЕС монтажна піна.pdf
22 квітня 2019 15:03
40. СЕС металл.pdf
22 квітня 2019 15:03
38. СЕС підвіконня.pdf
22 квітня 2019 15:03
35. СЕС на ущільнювач.pdf
22 квітня 2019 15:03
34. СЕС INTERNIKA.pdf
22 квітня 2019 15:03
32. СЕС ПВХ.pdf
22 квітня 2019 15:03
31. Сертифікат профіль.pdf
22 квітня 2019 15:03
28. Паспорт директора.pdf
22 квітня 2019 15:03
27. Опис.pdf
22 квітня 2019 15:03
26. Статут.pdf
22 квітня 2019 15:03
24. Ліцензія.pdf
22 квітня 2019 15:03
23. Дозвіл.pdf
22 квітня 2019 15:03
22. Довідки з банку.pdf
22 квітня 2019 15:03
10.4. Довідка стаття 9.pdf
22 квітня 2019 15:03
10.2. Довідка стаття 50.pdf
22 квітня 2019 15:03
9. Проект договору.pdf
22 квітня 2019 15:03
4.3.1. Лист Відгук Днепр.pdf
22 квітня 2019 15:03
2. Технічні вимоги.pdf
22 квітня 2019 15:03
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

ФОП Курський Євген Васильович

СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА

ТОВ "АЛЬЯНС-Н"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович
#2669808917
Відхилено 1 726 779,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 13:33
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
Переможець 1 736 000,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 12:08

Документи

11 травня 2019 13:32
Електронний підпис
11 травня 2019 13:26
протокол
06 травня 2019 15:49
протокол продовження

Документи

24 травня 2019 12:07
Електронний підпис
24 травня 2019 12:01
протокол
17 травня 2019 15:31
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
1 736 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2019 12:07
Електронний підпис
24 травня 2019 12:01
протокол
17 травня 2019 15:31
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:33
SWScan00940.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 15:21
SWScan00720.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 17:07
протокол 9.pdf зміни до договору
10 червня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:55
договір 2 укладений
07 червня 2019 15:50
договір зміни до договору
07 червня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З технічних причин при заповненні даних в електронній системі було обрано позицію з ПДВ, яку не має можливості виправити. Таким чином, пропоную вважати заповнені в електронній системі данні по сумі договору у розмірі 1736000,00грн. без ПДВ. з попередньої оплати 30% залишок 70% з поетапною сплатою в 10 календарних днів після надходження бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 660 223,00
UAH (в тому числі ПДВ 276 703,83 UAH)