Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21
Очікувана вартість
2 360 630,00 UAH
UA-2019-04-01-000875-a ● b9a4a48a15e34fa787aa3153da3fad11
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голопристанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивчення предметів філологічного та природничо - математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 24952840 |
Місцезнаходження: | 75600, Україна , Херсонська обл., місто Гола Пристань, вул 1 травня, 21 |
Контактна особа: |
Попович Любов Володимирівна +380553921295 24952840@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2019 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2019 15:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2019 15:13 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 15:49 |
Очікувана вартість: | 2 360 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 803,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11803 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75600, Україна, Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2019 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2019 15:10 |
зміни.pdf | |
15 квітня 2019 15:10 |
додаток № 6 проект договору.docx | |
15 квітня 2019 15:10 |
оновлена Тендерна документація.docx |
15 квітня 2019 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2019 15:10 |
зміни.pdf
|
|||
15 квітня 2019 15:10 |
додаток № 6 проект договору.docx
|
|||
15 квітня 2019 15:10 |
оновлена Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000875-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА, Код ЄДРПОУ:38894566
Дата подання: 27 травня 2019 12:06
Вимога
Вимога щодо не відповідності пропозиції учасника ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" до вимог Тендерної документації Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 травня 2019 13:19
За фактом проведеної процедури закупівлі визначено переможця СТ «КООПЕРАТОР» (надалі – переможець) на виконання робіт з «Капітального ремонту по заміні вікон та дверей будівлі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської міської ради Херсонської області, за адресою: м. Гола Пристань, вул. 1 Травня , 21», 27.05.2019 року , тендерна пропозиція, якого відповідає вимогам ТД та пояснюємо наступне:.
Так, відповідно до заявлених підстав:
1. У п.3 форми не зазначено електрону адресу учасника.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закону) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
В Додатку № 1 зазначено про необхідність вказати Телефон/факс/eml, тобто слеш вказує на зазначення одного з трьох параметрів. До того ж відсутність одного із перелічених з цих параметрів , а саме : електронної адреси не впливають на зміст пропозиції. Ця інформація вказується у довідці «Загальні відомості про учасника» відповідно до реєстру документів переможця під № 29.
2. У складі пропозиції документи надані не в повному обсязі, відсутній наказ про призначення директора, та відповідно до п.8 Статут, не надано жодного документу щодо права підпису договору директором підприємства.
Умовами ТД не зазначені вимоги, які саме документи необхідно надати для підтвердження повноваження посадової особи, але повноваження підтверджено , згідно поданих переможцем документів до складу тендерної пропозиції, які є в реєстрі документів під № 3 «Документи що підтверджують повноваження посадової особи» надано Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17».
3. У довідці учасником не зазначено номер та дату договору, не вказано номер телефону.
Відповідно пп. 3.1 п.5 розділу 3 Інструкції Учасник надає довідку в довільній формі з переліком не менш одного договору виконання робіт зі всіма додатками відповідно до предмету закупівлі з номером та датою договору, назвою, адресами та контактними телефонами Замовників, тобто відсутня вимога з конкретним переліком саме у довідці, яка складається у довільній формі та дані зазначаються в договорі та додатках.
В реєстрі документів під №18 «Аналогічні роботи» – є додатки Договорів (не менш одного), в яких зазначені: номер, дата, назва, адреса та контактні дані.
4. У складі пропозиції не надано документу, який підтверджує подання звітності до контролюючого органу.
Згідно Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» Суб’єкти малого підприємництва подають фінансовий звіт до контролюючого органу один раз на рік у вигляді: Балансу (форма №1-м) та Звіт про фінансові результати (форма №2-мс).
Документ №10 містить Фінансовий звіт (Баланс, Звіт про фінансові результати) станом на 31.12.2018 рік.
5. У складі пропозиції Додаток 7 до тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, а також згідно цього додатку відсутній гарантійний лист.
Умовами ТД п1,6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було передбачено надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 7) до цієї тендерної документації та надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 7 надати гарантійний лист, тобто в додатку №7 зазначено інформація , яка надається гарантійним листом. Згідно реєстру документів переможця під № 5 «Технічні вимоги», який інформує про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції переможець також надає документи, які зазначені у Додатку №7 : Тендерна пропозиція (Документ - №2), Гарантійний лист, щодо цінової пропозиції(Документ - №36), Ліцензії з додатком (перелік видів робіт) (Документ - №16), Гарантійний лист про укладання договору про вивезення будівельних відходів(Документ - №11), Дозвіл виданий уповноваженим державним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки (Документ - №20) .
6. Надано копію документу, статутом не передбачено право підпису, угод директором підприємства.
Згідно п. 7.1 ст VII Статуту СТ «Кооператор» Загальні збори СТ є вищим органом управління, які правомочні вирішувати слідуючи питання, а саме, обирають на посаду голову правління СТ «Кооператор».
У підтвердження повноваження посадової особи надані: Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17».
7. Окремо, учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України. Учасником не зазначено позицію вимог до даного пункту.
Згідно наданого реєстру документів до тендерної пропозиції під № 9 «Лист-згода з істотними умовами договору»; №7 «Кошторисна документація», як невід’ємний додаток до проекту договору; №35 «Лист, який інформує зміни до умов договору».
Надані документи у довільній формі, які інформують позицію учасника закупівлі, щодо порядку змін умов договору про закупівлю, згідно заазначених умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України.
Так, відповідно до заявлених підстав:
1. У п.3 форми не зазначено електрону адресу учасника.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закону) тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
В Додатку № 1 зазначено про необхідність вказати Телефон/факс/eml, тобто слеш вказує на зазначення одного з трьох параметрів. До того ж відсутність одного із перелічених з цих параметрів , а саме : електронної адреси не впливають на зміст пропозиції. Ця інформація вказується у довідці «Загальні відомості про учасника» відповідно до реєстру документів переможця під № 29.
2. У складі пропозиції документи надані не в повному обсязі, відсутній наказ про призначення директора, та відповідно до п.8 Статут, не надано жодного документу щодо права підпису договору директором підприємства.
Умовами ТД не зазначені вимоги, які саме документи необхідно надати для підтвердження повноваження посадової особи, але повноваження підтверджено , згідно поданих переможцем документів до складу тендерної пропозиції, які є в реєстрі документів під № 3 «Документи що підтверджують повноваження посадової особи» надано Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17».
3. У довідці учасником не зазначено номер та дату договору, не вказано номер телефону.
Відповідно пп. 3.1 п.5 розділу 3 Інструкції Учасник надає довідку в довільній формі з переліком не менш одного договору виконання робіт зі всіма додатками відповідно до предмету закупівлі з номером та датою договору, назвою, адресами та контактними телефонами Замовників, тобто відсутня вимога з конкретним переліком саме у довідці, яка складається у довільній формі та дані зазначаються в договорі та додатках.
В реєстрі документів під №18 «Аналогічні роботи» – є додатки Договорів (не менш одного), в яких зазначені: номер, дата, назва, адреса та контактні дані.
4. У складі пропозиції не надано документу, який підтверджує подання звітності до контролюючого органу.
Згідно Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» Суб’єкти малого підприємництва подають фінансовий звіт до контролюючого органу один раз на рік у вигляді: Балансу (форма №1-м) та Звіт про фінансові результати (форма №2-мс).
Документ №10 містить Фінансовий звіт (Баланс, Звіт про фінансові результати) станом на 31.12.2018 рік.
5. У складі пропозиції Додаток 7 до тендерної пропозиції надано не в повному обсязі, а також згідно цього додатку відсутній гарантійний лист.
Умовами ТД п1,6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було передбачено надання Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 7) до цієї тендерної документації та надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 7 надати гарантійний лист, тобто в додатку №7 зазначено інформація , яка надається гарантійним листом. Згідно реєстру документів переможця під № 5 «Технічні вимоги», який інформує про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції переможець також надає документи, які зазначені у Додатку №7 : Тендерна пропозиція (Документ - №2), Гарантійний лист, щодо цінової пропозиції(Документ - №36), Ліцензії з додатком (перелік видів робіт) (Документ - №16), Гарантійний лист про укладання договору про вивезення будівельних відходів(Документ - №11), Дозвіл виданий уповноваженим державним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки (Документ - №20) .
6. Надано копію документу, статутом не передбачено право підпису, угод директором підприємства.
Згідно п. 7.1 ст VII Статуту СТ «Кооператор» Загальні збори СТ є вищим органом управління, які правомочні вирішувати слідуючи питання, а саме, обирають на посаду голову правління СТ «Кооператор».
У підтвердження повноваження посадової особи надані: Протокол Загальних зборів засновників Споживчого товариства «Кооператор» №2 від 29.01.2016 року «Про перевибори голови споживчого товариства»; № 40 «Працівники Кооператор» надано Наказ «Про прийняття на посаду Голову правління» за вих.144 від 29.01.2016 року; №4 «Лист-гарантія щодо відсутності підстав згідно ст.17».
7. Окремо, учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України. Учасником не зазначено позицію вимог до даного пункту.
Згідно наданого реєстру документів до тендерної пропозиції під № 9 «Лист-згода з істотними умовами договору»; №7 «Кошторисна документація», як невід’ємний додаток до проекту договору; №35 «Лист, який інформує зміни до умов договору».
Надані документи у довільній формі, які інформують позицію учасника закупівлі, щодо порядку змін умов договору про закупівлю, згідно заазначених умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович |
1 738 583,00
UAH з ПДВ
|
1 726 779,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" |
1 978 188,00
UAH з ПДВ
|
1 736 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Курський Євген Васильович |
2 106 146,00
UAH з ПДВ
|
1 737 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА |
2 159 805,40
UAH з ПДВ
|
1 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС-Н" |
2 298 256,26
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович #2669808917 |
Відхилено |
1 726 779,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 13:33
|
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" #25845497 |
Переможець |
1 736 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:33
|
SWScan00940.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 15:21
|
SWScan00720.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2019 17:07
|
протокол 9.pdf | зміни до договору |
10 червня 2019 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 15:55
|
договір 2 | укладений |
07 червня 2019 15:50
|
договір | зміни до договору |
07 червня 2019 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З технічних причин при заповненні даних в електронній системі було обрано позицію з ПДВ, яку не має можливості виправити. Таким чином, пропоную вважати заповнені в електронній системі данні по сумі договору у розмірі 1736000,00грн. без ПДВ. з попередньої оплати 30% залишок 70% з поетапною сплатою в 10 календарних днів після надходження бюджетних коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |