Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки»
Очікувана вартість
3 734 752,44 UAH
UA-2019-04-01-000711-b a8aa18f40fc342a28a5f6e545c033851
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 17 квітня 2019 13:51
Очікувана вартість: 3 734 752,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1761 штука
«Запасні частини до колійної техніки (фільтруючі елементи)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 12:03
ТД_ЗЧ_Фільтра_торги 29.03.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

експертизи та лабораторні дослідження
Дата подання: 04 квітня 2019 17:45
Дата відповіді: 08 квітня 2019 16:31
Відповідно до умов тендерної документації Замовник (вантажоодержувач) має право при поставці кожної окремої партії продукції вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб продукції до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продукції щодо технічних та якісних показників. Для розуміння фінансових можливостей нашим підприємством пройти експертизи та лабораторні дослідження щодо якісних та технічних показників, просимо вказати перелік установ, які проводять експертизи та лабораторні дослідження та вказати перелік випробувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! При необхідності, лабораторія визначається Замовником після отримання на склад партії продукції та проведення приймання продукції фахівцями по якості.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-01-000711-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 02 квітня 2019 09:46
внесення змін ТД
Відповідно до пункту 2 частини 3 Статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Просимо доповнити технічну специфікацію кресленнями та технічною інформацією відповідно до паспортів на весь перелік фільтроелементів зазначений в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 09:49
Добрий день. Філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» було розглянуто вимогу № UA-2019-04-01-000711-b.b1 по процедурі закупівлі «Запасні частини до колійної техніки» та повідомляється наступне. Тендерним комітетом філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» розроблено та затверджено тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Запасні частини до колійної техніки», яка згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, плани, креслення, малюнки, опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики.
Посилання Замовника в Тендерній документації, передбачене тим, що дана продукція буде використовуватись на колійних машинах виробництва компанії «Plasser & Theurer» (Австрія), Desec (Фінляндія), Compel (Словаччина) та двигунах Deutz ( Німеччина), Cummins (Велика Британія), Caterpillar (США), які мають досить високу ціну в іноземній валюті та використовуються у складних виробничих процесах (ремонт колій та стрілочних переводів) та важких експлуатаційних умовах. Використання неякісної продукції може призвести до негативних наслідків та виходу з ладу колійних машин на невизначений строк, що позначиться на термінах виконання ремонту залізничних колій та стрілочних переводів, як наслідок на безпеку руху поїздів по території України. Крім того інформуємо, що тендерною документацією передбачено надання декларації про відповідність, або сертифікату відповідності продукції та документація містить вираз «або еквівалент». Технічні характеристики фільтруючих елементів, що використовуються на колійних машинах підприємств не відомі, відомі тільки каталожні номери фільтруючих елементів, які були надані фірмою виробником при постачанні колійних машин. Отже, керуючись вищевказаним повідомляємо, що тендерна документація для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Запасні частини до колійної техніки (Фільтруючі елементи)» розроблена та затверджена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000711-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 02 квітня 2019 09:56
внесення змін в ТД
відповідно до пункту 3 статті 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Просимо виключити з тендерної документації вимоги, що Пропозиція учасника торгів повинна містити наступні підтверджуючі документи:
1) документи чи їх копію, завірену тим, кому видана – акти експлуатаційних випробувань від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці», який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому згідно пункту 12.3.9 розділу 12 ГСТУ 32.0.08.001-97.
або
2) документи, що підтверджують факт постачання продукції на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниці»: підписаний акт приймання-передачі поставленої продукції та лист відгук від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці» який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому.
або
3) документи, що підтверджують факт постачання продукції на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниці»: підписану видаткову накладну про постачання продукції та лист відгук від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці» який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому.
У звязку з тим, що учасники, які є виробниками фільтроелементів, які ранійше не постачали продукцію в підрозділи укрзалізниці не мають можливості прийняти участь в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 09:50
Добрий день. Філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» було розглянуто вимогу № UA-2019-04-01-000711-b.b2 по процедурі закупівлі «Запасні частини до колійної техніки» та повідомляється наступне. Тендерним комітетом філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» розроблено та затверджено тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Запасні частини до колійної техніки (Фільтруючі елементи)», яка відповідно до пункту 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до норм Галузевого стандарту України «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України» (ГСТУ 32.0.08.001-97) вся продукція, що постачається для потреб залізничного транспорту має пройти експлуатаційні випробування. Посилання Замовника в Тендерній документації на ГСТУ 32.0.08.001-97, передбачене тим, що дана продукція буде використовуватись на колійних машинах виробництва компанії «Plasser & Theurer» (Австрія), Desec (Фінляндія), Compel (Словаччина) та двигунах Deutz ( Німеччина), Cummins (Велика Британія), Caterpillar (США), які мають досить високу ціну в іноземній валюті та використовуються у складних виробничих процесах (ремонт колій та стрілочних переводів) та важких експлуатаційних умовах. Використання неякісної продукції може призвести до негативних наслідків та виходу з ладу колійних машин на невизначений строк, що позначиться на термінах виконання ремонту залізничних колій та стрілочних переводів, як наслідок на безпеку руху поїздів по території України.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000711-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 04 квітня 2019 17:46
ТУ
для уникнення випадків несанкціонованого доступу та використання власності виробника, просимо викласти підпункт 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації в такій редакції «2.1. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати повну скановану копію або копію окремих розділів (витяг) технічних умов (ТУ).
Витяг з ТУ має містити наступні частини:
- титульний лист;
- окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції;
- розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Або копію титульного аркушу ТУ та гарантійний лист від власника ТУ щдо надання на вимогу Замовника повну скановану копію ТУ
Скановані копії або витяги ТУ повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2019 09:14
Доброго дня! На ваше питання повідомляємо наступне. При складанні тендерної документації Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник вважає, що кожен учасник торгів, спостерігач торгів, контролюючі органи мають повне право знати, яка продукція пропонується до постачання та в подальшому буде закуповуватись підприємством, яке належить Державі.
Згідно частини 1. Статті 25. «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.».
У вимогах Замовника в п.3.7.2.1 тендерної документації: «Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати повну скановану копію або копію окремих розділів (витяг) технічних умов (ТУ). Витяг з ТУ має містити наступні частини: - титульний лист; - окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції; - розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції. Скановані копії або витяги ТУ повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист), який надає учаснику право на використання цих ТУ.» не зазначено жодних вимог щодо розповсюдження комерційної таємниці виробника (учасника), по наданню інформації стосовно технічного процесу виготовлення продукції, необхідного обладнання для виготовлення продукції чи складу самої продукції інше.
Виходячи з вищенаведеного на умовах забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції Замовник не в змозі прийняти ваше побажання.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000711-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 04 квітня 2019 17:48
лист гарантія
Наше підприємство є вітчизняним виробником аналогічної продукції предмету закупівлі. Для можливості прийняти участь у закупівлі просимо доповнити додаток 10 тендерної документації та викласти в такій редакції: «Пропозиція учасника торгів повинна містити наступні підтверджуючі документи:
1) документи чи їх копію, завірену тим, кому видана – акти експлуатаційних випробувань від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці», який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому згідно пункту 12.3.9 розділу 12 ГСТУ 32.0.08.001-97.
або
2) документи, що підтверджують факт постачання продукції на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниці»: підписаний акт приймання-передачі поставленої продукції та лист відгук від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці» який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому.
або
3) документи, що підтверджують факт постачання продукції на підрозділи АТ (ПАТ) «Укрзалізниці»: підписану видаткову накладну про постачання продукції та лист відгук від підрозділу АТ (ПАТ) «Укрзалізниці» який використовує дану продукцію з письмовим підтвердженням про якість поставленого товару та відповідність замовленому.
або
4) Гарантійний лист від виробника, що учасник торгів до моменту поставки товарів проведе випробування на вимогу Замовника, для підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам товарів, на базі підрозділу АТ (ПАТ) Укрзалізниці, який використовує дану продукцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2019 13:28
Добрий день. Було розглянуто вимогу № UA-2019-04-01-000711-b.а4 по процедурі закупівлі «Запасні частини до колійної техніки» та повідомляється наступне. На стадії розгляду пропозицій учасників торгів у відповідності до норм Галузевого стандарту України «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України» (ГСТУ 32.0.08.001-97) вся продукція, що постачається для потреб залізничного транспорту має пройти експлуатаційні випробування та в пропозиції учасників мають бути результати цих випробувань та зрозуміло чи відповідає запропонована продукція технічним вимогам замовленій, тому внесення змін до тендерної документації вважаємо не доцільним.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000711-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 04 квітня 2019 17:50
аналогічні договори
З метою розширення кола потенційних учасників, які є вітчизняними виробниками фільтрів та фільтрувального обладнання, просимо Вас внести зміни до додатку 12 та викласти примітку в такій редакції: «з метою аналізу досвіду постачання учасника на предмет аналогічного, в порівнянні з товаром, який є предметом даної закупівлі або досвід постачання учасника фільтрів та фільтроелементів для фільтрування оливи, повітря та палива, найменування товару повинно бути чітким та зрозумілим (однозначним) і з обов'язковим зазначенням номенклатури та типу/виду/марки (за наявності).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2019 11:58
Добрий день. Згідно відповіді Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&lang=uk-UA повідомляємо натсупне: замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000711-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 05 квітня 2019 10:27
повторна вимога
Добрий день. Філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» було розглянуто вимогу № UA-2019-04-01-000711-b.b1 по процедурі закупівлі «Запасні частини до колійної техніки» та повідомляється наступне. Тендерним комітетом філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» розроблено та затверджено тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Запасні частини до колійної техніки», яка згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, плани, креслення, малюнки, опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики. Посилання Замовника в Тендерній документації, передбачене тим, що дана продукція буде використовуватись на колійних машинах виробництва компанії «Plasser & Theurer» (Австрія), Desec (Фінляндія), Compel (Словаччина) та двигунах Deutz ( Німеччина), Cummins (Велика Британія), Caterpillar (США), які мають досить високу ціну в іноземній валюті та використовуються у складних виробничих процесах (ремонт колій та стрілочних переводів) та важких експлуатаційних умовах. Використання неякісної продукції може призвести до негативних наслідків та виходу з ладу колійних машин на невизначений строк, що позначиться на термінах виконання ремонту залізничних колій та стрілочних переводів, як наслідок на безпеку руху поїздів по території України. Крім того інформуємо, що тендерною документацією передбачено надання декларації про відповідність, або сертифікату відповідності продукції та документація містить вираз «або еквівалент». Технічні характеристики фільтруючих елементів, що використовуються на колійних машинах підприємств не відомі, відомі тільки каталожні номери фільтруючих елементів, які були надані фірмою виробником при постачанні колійних машин. Отже, керуючись вищевказаним повідомляємо, що тендерна документація для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Запасні частини до колійної техніки (Фільтруючі елементи)» розроблена та затверджена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Надана Замовником відповідь не має відношення до питання, яке було
розміщено на порталі. Посимо детально розглянути нашу вимогу та прийняти зважене рішення, що відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2019 10:01
Добрий день. Надаємо повторно відповідь. Технічні характеристики фільтруючих елементів, що використовуються на колійних машинах підприємств не відомі, відомі тільки каталожні номери фільтруючих елементів, які були надані фірмою виробником при постачанні колійних машин та вказані нами у Тендерній документації на дану закупівлю.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000044 ● af7c1822d3c14e74a132f01527de1dc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 13:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

01.12.2020 № 262

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Запасні частини до колійної техніки (фільтруючі елементи)», (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), ID: UA-2019-04-01-000711-b, яка проводиться ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-09 14:11:36

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-01-000711-b),я ка проводиться ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання:
Під час моніторингу встановлено, що до договору укладеного за результатами даної процедури закупівлі, шляхом укладення додаткової угоди від 18.12.2020 №2, вносились зміни в частині терміну дії договору, а саме: в частині поставки товару до 31.03.2020, в частині оплати до повного виконання.
Враховуючи зазначене вище просимо надати, через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, інформацію та документи, які свідчать про стан виконання договору поставки від 08.05.2019 №ЦРЕКМ/В-19077, як в частині поставки товару, так і в частині його оплати, станом на дату надання даної інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-12 16:05:21

Прохання роз'яснити

Доброго дня. Філія ЦРЕКМ звертається до Вас з проханням роз'яснити, які саме необхідно надати документи, або виписки з документів. В зв'язку з тим, що різні документи знаходяться у різних підрозділах АТ "Укрзалізниця". Дякуємо за розуміння.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 12:52:17

Відповідь про запит на роз'яснення

Доброго дня. Під час моніторингу встановлено, що до договору укладеного за результатами даної процедури закупівлі, шляхом укладення додаткової угоди від 18.12.2020 №2, вносились зміни в частині терміну дії договору, а саме: в частині поставки товару до 31.03.2020, в частині оплати до повного виконання. Враховуючи зазначене,просимо надати інформацію у вигляді довідки (на фірмовому бланку підписану посадовою особою Замовника) із зазначенням інформації про стан виконання договору (станом на дату надання інформації враховуючи внесені зміни) в частині поставки товару та оплати. В разі, якщо договір виконанний в повному обсязі, в інформації просимо зазначити дату його виконання та оплати. В разі, якщо договір не виконаний, просимо в інформації зазначити причини його невиконання та стан заборгованості.
Заздалегідь вдячні за співпрацю.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-17 10:34:24

Надання відповіді

Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання у прикріпленому файлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. У зв'язку з незрозумілою ситуацією звітування про договір в електронній системі закупівель, надаємо додаткову інформацію, що звіт про виконання договору про закупівлю було оприлюднено в електронній системі закупівель після проведення оплати та надання інформації про оплату за проведені послуги. На майбутнє повідомляємо, що будуть вжиті належні заходи, щодо надання інформації, що стосується окремо взятої процедури закупівлі.

2020-12-23 13:31:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 3 733 873,20
UAH з ПДВ
3 713 853,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЙТОН ГРУП" 3 718 927,14
UAH з ПДВ
3 718 927,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 13:20
Документи з ЕЦП.rar
16 квітня 2019 13:20
11_Лист-відгук.pdf
16 квітня 2019 13:20
6_Дод1_п.6_Довідки банку.PDF
16 квітня 2019 13:20
6_Дод1_п.4_Довідка.PDF
16 квітня 2019 13:20
11_Видаткові накладні.PDF
16 квітня 2019 13:20
6_Дод1_п.3_Витяг ПДВ_10.04.18.PDF
16 квітня 2019 13:20
6_Дод1_п.2.1_Статут_20 12 18.PDF
16 квітня 2019 13:20
9_Порівняльна таблиця.PDF
16 квітня 2019 13:20
6_Дод1_п.1.4_Лист-згода.PDF
16 квітня 2019 13:20
7_п.3.7_4.1_Дані на товар.PDF
16 квітня 2019 13:20
6_Дод1_п.1.1_Лист.PDF
16 квітня 2019 13:20
3_Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "СЕЙТОН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 3 713 853,60
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 16:52

Документи

18 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:51
Протокол 104-19-ТК.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
3 713 853,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:51
Протокол 104-19-ТК.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:28
ДУ 19077.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:28
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 11:29
19077.pdf укладений
08 травня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19077
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 713 853,60
UAH (в тому числі ПДВ 618 975,60 UAH)