Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.»
Очікувана вартість
694 302,00 UAH
UA-2019-04-01-000537-b 3db9ff01d5dc493fb6e8d8c88b733736
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Ющик

+380950359157 kovelmat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051313
Вебсайт: http://www.kovelrada.gov.ua
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Геннадій Ющик
+380950359157
kovelmat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 23:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 11:27
Очікувана вартість: 694 302,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


В рамках реалізації проекту PBU1/0071/16 «Транскордонний центр діалогу культур Польща-Білорусь-Україна» Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна на 2014-2020 роки за кошти міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” вул. Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Досвід виконання відповідних робіт: 10%
не менше, ніж 5 років станом на дату відкриття тендерної пропозиції: 10%
менше, ніж 5 років станом на дату відкриття тендерної пропозиції: 0%
Складність виконаних робіт: 10%
СС3: 10%
СС2: 0%
04 квітня 2019 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 21:01
Додаток_3_3.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_1.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_4.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_6.doc
01 квітня 2019 11:24
оголошення технагляд1.odt
01 квітня 2019 11:24
Додаток_2.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_5_ Дог-ТехНаг.doc
04 квітня 2019 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 21:01
Додаток_3_3.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_3.docx
01 квітня 2019 11:24
Додаток_1.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_4.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_6.doc
01 квітня 2019 11:24
оголошення технагляд1.odt
01 квітня 2019 11:24
Додаток_2.doc
01 квітня 2019 11:24
Додаток_5_ Дог-ТехНаг.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність цифрового фотоапарату
Дата подання: 02 квітня 2019 11:23
Дата відповіді: 02 квітня 2019 14:03
Чи обов'язкова наявність цифрового апарату? Чи можна використати сучасну техніку для фотофіксації, наприклад, смартфони з камерою, що за своїми характеристиками не поступаються фотоапаратам?
Відповідь: Для забезпечення належного контролю за якістю та обсягами будівельних робіт необхідна наявність чи можливість користування цифровим фотоапаратом .
Договір по аналогічному об'єкту
Дата подання: 03 квітня 2019 11:51
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:48
В Кваліфікаційних критеріях зазначенно: "3.1.1. Копія аналогічного договору, який виконано (не менше 1 шт.) з копіями усіх додатків, на які є посилання в договорі". Ми маємо договір на аналогічний об'єкт, але він в стадії виконання, об'єкт складний, будується більше 1,5 року. Чи не буде порушенням критеріїв тендеру надання такого договору?
Відповідь: У частині 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з
кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Крім того, надання учасником на підтвердження досвіду виконання
аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру
з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний
критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Тому, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
учасник має подати договір, який виконано, а також документи, які
підтверджують факт його виконання належним чином.
Цифровий фотоапарат
Дата подання: 03 квітня 2019 13:42
Дата відповіді: 04 квітня 2019 21:15
Чи не вважаєте Ви нелогічним вимагати наявність цифрового фотоапарату за умов наявності іншого, аналогічного, обладнання, яке виконує цифрові фотографії (смартфон)? Що потрібно Замовнику - цифрові фотографії, чи володіння цифровим фотоапаратом?
Відповідь: Якість виконаних робіт .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Інвест-Будмонтаж, Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 01 квітня 2019 15:14
щодо усунення порушень
Особа, на дії якої подається Вимога: Виконавчий комітет Ковельської міської ради 45000, м.Ковель, вул.Незалежності, 73
Особа, яка подає Вимогу: Приватне Підприємство "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" 81221, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а ЄДРПОУ: 41849120

Ідентифікатор закупівлі:


UA-2019-04-01-000537-b


Вимога
щодо порушення процедури проведення закупівлі

01.04.2019р. Виконавчим комітетом Ковельської міської ради(далі - Замовник) була оголошена закупівля робіт - «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.»
В порушення вимог чинного законодавства, зокрема "Порядку визначення предмету закупівлі", затвердженого Наказом Мінекономрозвитку і торгівлі №454 від 17.03.2016р. свідомо неправильно визначено предмет закупівлі як "РОБОТИ", хоча правильно було б визначити як "ПОСЛУГИ", враховуючи вимоги вищезгаданого Наказу.
Відповідно, після зміни предмету закупівлі, враховуючи те, що сума закупівлі вищезгаданих послуг перевищує розмір, встановлений ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", тому закупівля послуг з технічного нагляду повинна проводитися за процедурою ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, а не допорогових закупівель, які містять корупційні ризики, в т.ч. в процедурі оскарження кваліфікації учасників.
Враховуючи вищенаведене, -
ПРОШУ:
1. Усунути порушення вимог чинного законодавства шляхом скасування закупівлі робіт - «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.» і оголошення вищезгаданої закупівлі як послуги, яка буде проводитися у формі відкритих торгів.

У випадку ігнорування даних законних вимог та вимог чинного законодавства буду звертатися в Департамент захисту економіки ГУ НПУ у Волинській області для відповідного реагування та перевірки, а також в Західний офіс Держаудитслужби та Рахункову палату України для притягнення членів тендерного комітету/уповноважених осіб до адмінвідповідальності згідно ст.164-14 КУпАП(штраф - від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів).


01.04.2019р.

Директор Т.Михалик
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 14:01
На вашу вимогу щодо порушення процедури проведення закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» до робіт належать проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування , меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Главою 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону «Локомотив» під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область» передбачено витрати на технічний нагляд.
Таким чином, якщо супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва включені до зведеного кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт, такий предмет закупівлі відноситься до визначення «роботи» у розумінні Закону.
Аналогічне роз’яснення з цього питання міститься в листі Мінеконмрозвитку України від 25.11.2016 №3302-01/38216-06.
Тому, керуючись нормами Закону, враховуючи ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а також вищевказане роз’яснення Мінеконмрозвитку України, тендерний комітет виконавчого комітету Ковельської міської ради визначив вид предмету закупівлі «роботи» для здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону «Локомотив» під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область» та прийняв рішення про застосування допорогової закупівлі (оскільки вартість робіт по технічному нагляду є нижчою вартісних меж, визначених в частині першій статті 2 Закону закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 03 квітня 2019 12:59
Договір-аналог
Вимагаю змінити вимогу (як дискримінаційну) щодо надання в складі тендерної пропозиції "копії аналогічного договору, який виконано (не менше 1 шт.) з копіями усіх додатків, на які є посилання в договорі" на вимогу: "надати копію аналогічного договору, (не менше 1 шт.) з копіями усіх додатків, на які є посилання в договорі".
Наша компанія має аналогічний договір, який перебуває в стані виконання. Цілком логічно, що подібні складні об'єкти (СС3) зазвичай будуються довгий час. За цей час Компанія вже набула досвіду, має відповідні кадри і матеріальну базу. Тому Вашу вимогу розглядаю як дискримінаційну щодо нашого Товариства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 10:50
У частині 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з
кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Крім того, надання учасником на підтвердження досвіду виконання
аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру
з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний
критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Тому, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
учасник має подати договір, який виконано, а також документи, які
підтверджують факт його виконання належним чином.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 03 квітня 2019 13:35
Цифровий фотоапарат
Вимагаю скасувати як недоречну, необгрунтовану і дискримінаційну вимогу мати ЦИФРОВИЙ фотоапарат і замінити її на вимогу мати обладнання для можливості виконувати цифрове фотографування.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 квітня 2019 21:23
Допускається використання сучасних цифрових фотографуючих пристроїв .
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 12 квітня 2019 17:14
Порушення сфері держзакупівель
Вимога щодо усунення порушення у сфері закупівель за державні кошти ФОП Цимбалюк Петро Миколайович (надалі – Учасник) є учасником процедури закупівлі робіт з Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-01-000537-b) (надалі – Закупівля). Замовником Закупівлі виступає Виконавчий комітет Ковельської міської ради (надалі – Замовник) 11.04.2019 відбувся аукціон по Закупівлі. 12.04.2019 року Замовник вже оголосив результати і визначив Переможця як ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ з ціною 320 500.
Якщо розглянути вимоги, які виставлялися до учасників аукціону то було вказано, щоб учасники торгів надали цінову пропозиція. В документації, яку надав ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, не містить цінової пропозиції, замість неї було надано пропозиціюТзОВ«Будова».
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Розглянути повторно документацію ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ.
2. Скасувати рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 12 квітня 2019.
3. Визнати ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ таким що не подав цінової пропозиції і приступити вивчення документації наступного учасника торгів
4. Надати протокол рішення тендерного комітету з підписами тендерного комітету про визначення переможця з датою і вихідним номером . У разі інорування моїх вимог, я буду змушений звернутися до контролюючих органів, а також повідомити інвесторів з сосідньої країни, Польщі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 квітня 2019 10:51
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.a5
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 12 квітня 2019 17:15
Порушення сфері держзакупівель
Вимога щодо усунення порушення у сфері закупівель за державні кошти ФОП Цимбалюк Петро Миколайович (надалі – Учасник) є учасником процедури закупівлі робіт з Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-01-000537-b) (надалі – Закупівля). Замовником Закупівлі виступає Виконавчий комітет Ковельської міської ради (надалі – Замовник) 11.04.2019 відбувся аукціон по Закупівлі. 12.04.2019 року Замовник вже оголосив результати і визначив Переможця як ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ з ціною 320 500.
Якщо розглянути вимоги, які виставлялися до учасників аукціону то було вказано, щоб учасники торгів надали цінову пропозиція. В документації, яку надав ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, не містить цінової пропозиції, замість неї було надано пропозиціюТзОВ«Будова».
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Розглянути повторно документацію ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ.
2. Скасувати рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 12 квітня 2019.
3. Визнати ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ таким що не подав цінової пропозиції і приступити вивчення документації наступного учасника торгів
4. Надати протокол рішення тендерного комітету з підписами тендерного комітету про визначення переможця з датою і вихідним номером
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 квітня 2019 10:51
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.a6
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 12 квітня 2019 17:56
Рішення тендерного комітету
Вимагаю, щоб надали рішення тендерного комітету з всіма підписами учасників комітету про визнання переможця торгів.
Скасована
Дата: 16 квітня 2019 10:51
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 17 квітня 2019 15:01
Порушення сфері держзакупівель 2
Вимога щодо усунення порушення у сфері закупівель за державні кошти ФОП Цимбалюк Петро Миколайович (надалі – Учасник) є учасником процедури закупівлі робіт з Технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-01-000537-b) (надалі – Закупівля). Замовником Закупівлі виступає Виконавчий комітет Ковельської міської ради (надалі – Замовник) 11.04.2019 відбувся аукціон по Закупівлі. 17.04.2019 року Замовник оголосив результати і визначив Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" з ціною 356 125 грн.
У відповідності до затвердженого статуту товариства "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" затвердженим рішенням загальним збором учасників товариства було затверджено статут 21 грудня 2018 року і визначено повноваження, а саме:


Генеральний директор товариства повинен діяти тільки в тих повноваженнях які були накладені на нього під час зборів учасникам.
У відповідносі до затвердженого статуту гнеральному директору чітко вказано що в його обовзки входить, а саме укладання правочин (договори, контракти). Щодо підписання тендерних процедур чи інших дій щодо тендерів, в обовязки генерального директора дані функції не входить.

На підставі вище викладеного, ВИМАГАЮ:
1. Розглянути повторно документацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ".
2. Скасувати рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 17 квітня 2019.
3. Визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" таким що документація не відповідає умовам тендерних закупівель і не подав в повному обсязі документацію.
4. Приступити до вивчення документації наступного учасника торгів
5. Надати протокол рішення тендерного комітету з підписами тендерного комітету про визначення переможця з датою і вихідним номером
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 22:44
Згідно частини 5 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі – Закон) у статуті товариства зазначаються відомості про:
1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства;
2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень;
3) порядок вступу до товариства та виходу з нього.
Тобто, зазначення в статуті товариства виключного переліку повноважень щодо підписання угод, документів тощо посадовою особою законодавством не передбачено.
Відповідно до ст.44 Закону статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
З огляду на те, що вартість наданої пропозиції ТОВ «ВІК «Трансбуд Технолоджі» не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, генеральний директор має право подавати пропозицію та підписувати необхідні документи, та діяв в межах своїх повноважень.
З вищезазначеного вбачається, що вимога ФОП Цимбалюк Петро Миколайович щодо скасування рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 17 квітня 2019 року та перегляду рішення задоволенню не підлягає.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000537-b.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 18 квітня 2019 08:35
Рішення тендерного комітету
Вимагаю від Вас надати копію рішення тендерного комітету про визнання переможця торгів з підписами всіх членів тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 10:21
Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону № 922 під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019 р. ( п.13 ) не зобов'язує Замовника оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу протокол визначення переможця процедури закупівлі .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

01 квітня 2019 15:14
Вимога Ковель.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000022 ● 381c1b5222fa48c8a94ad82a6e23f7e8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.04.2019 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.04.2019 №13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-01-000537-b від 01.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 травня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" 440 000,00
UAH з ПДВ
356 125,00
UAH з ПДВ
1.25 284 900 Документи
Фізична особа-підприємець БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 690 000,00
UAH з ПДВ
320 500,00
UAH з ПДВ
1.125 284 888.89 Документи
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ 489 000,00
UAH з ПДВ
356 250,00
UAH з ПДВ
1.25 285 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ" 486 000,00
UAH з ПДВ
475 000,00
UAH з ПДВ
1 475 000 Документи

Публічні документи

09 квітня 2019 20:42
Електронний підпис
09 квітня 2019 20:36
Фін.звіт.pdf
09 квітня 2019 20:36
Статут.pdf
09 квітня 2019 20:36
Сертифікати Токарчук.pdf
09 квітня 2019 20:36
Пропозиція.PDF
09 квітня 2019 20:36
Паспорт та код Момот.pdf
09 квітня 2019 20:36
Наказ Момот директор.pdf
09 квітня 2019 20:36
Наказ Ген. Директор.pdf
09 квітня 2019 20:36
Ліцензія АВК.pdf
09 квітня 2019 20:36
Листи-відгуки Апшиця.pdf
09 квітня 2019 20:36
Лист-відгук Миколаїв.pdf
09 квітня 2019 20:36
Договір+Акт Миколаїв.pdf
09 квітня 2019 20:36
Договір,акт Апшиця.pdf
09 квітня 2019 20:36
Довідки до пропозиції.PDF
09 квітня 2019 20:36
Витяг податкова 2019.pdf
09 квітня 2019 20:36
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2019 20:36
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 20:12
Електронний підпис
09 квітня 2019 20:03
ідент.номер.PDF
09 квітня 2019 20:03
реєстр документів0001.PDF
09 квітня 2019 20:03
лист згода.PDF
09 квітня 2019 20:03
Проект договору.PDF
09 квітня 2019 20:03
паспорт.PDF
09 квітня 2019 20:03
Пропозиція учасника.PDF
09 квітня 2019 20:03
виписка.PDF
09 квітня 2019 20:03
гарант.лист.PDF
09 квітня 2019 20:03
кваліф.сертифікат.PDF

Публічні документи

08 квітня 2019 11:31
Електронний підпис
08 квітня 2019 10:52
Електронний підпис
08 квітня 2019 10:00
Електронний підпис
07 квітня 2019 13:14
Електронний підпис
07 квітня 2019 13:11
Лист-гарантія санкції.pdf
07 квітня 2019 13:11
Довідка щодо статуту.pdf
07 квітня 2019 13:11
Довідка щодо ліцензії.pdf
07 квітня 2019 13:11
Довідка не платник ПДВ.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 13:17
5. Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2019 13:16
9. Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2019 13:16
8. Довідка про санкції.pdf
09 квітня 2019 13:16
33. Фін.звіт-2018 рік.pdf
09 квітня 2019 13:16
32. Паспорт на смартфон.pdf
09 квітня 2019 13:16
30. Витяг_ПДВ.pdf
09 квітня 2019 13:16
28. Статут.pdf
09 квітня 2019 13:16
26.Протокол_5.pdf
09 квітня 2019 13:16
25. Протокол_4.pdf
09 квітня 2019 13:16
23. Паспорт_керівника.pdf
09 квітня 2019 13:16
21. Лист-відгук.pdf
09 квітня 2019 13:16
19. Аналогічний_договір.pdf
09 квітня 2019 13:16
13. Ліцензія_АВК-5.pdf
09 квітня 2019 13:16
12. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"

ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2901409056
Рішення скасоване 320 500,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 10:51
Фізична особа-підприємець БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2901409056
Відхилено 320 500,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"
#38114886
Переможець 356 125,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 14:22

Документи

12 квітня 2019 16:27
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:25
рішення 12.04.19 р..pdf

Документи

16 квітня 2019 16:24
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:21
рішення 16.04.2019 р..pdf

Документи

17 квітня 2019 14:22
Електронний підпис
17 квітня 2019 14:20
рішення 17.04.19 р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"
#38114886
356 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 14:22
Електронний підпис
17 квітня 2019 14:20
рішення 17.04.19 р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:22
Додаткова угода технагляд №2 від 31.12.2020 р..pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:20
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 15:10
Додаткова угода технагляд №1 від 28.04.2020 р..pdf зміни до договору
28 квітня 2020 15:08
ДоговірТрансбуд Технолоджі 22.04.19.pdf укладений
22 квітня 2019 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна статусу платника податку Виконавця
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку дії договору з підрядною організацією
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML