Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051313 |
Вебсайт: | http://www.kovelrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Геннадій Ющик +380950359157 kovelmat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2019 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 694 302,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Досвід виконання відповідних робіт: | 10% |
не менше, ніж 5 років станом на дату відкриття тендерної пропозиції: | 10% |
менше, ніж 5 років станом на дату відкриття тендерної пропозиції: | 0% |
Складність виконаних робіт: | 10% |
СС3: | 10% |
СС2: | 0% |
04 квітня 2019 21:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2019 21:01 |
Додаток_3_3.doc | |
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_1.doc | |
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_4.doc | |
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_6.doc | |
01 квітня 2019 11:24 |
оголошення технагляд1.odt | |
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_2.doc | |
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_5_ Дог-ТехНаг.doc |
04 квітня 2019 21:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
04 квітня 2019 21:01 |
Додаток_3_3.doc
|
||
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_1.doc
|
||
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_4.doc
|
||
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_6.doc
|
||
01 квітня 2019 11:24 |
оголошення технагляд1.odt
|
||
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_2.doc
|
||
01 квітня 2019 11:24 |
Додаток_5_ Дог-ТехНаг.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Крім того, надання учасником на підтвердження досвіду виконання
аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру
з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний
критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Тому, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
учасник має подати договір, який виконано, а також документи, які
підтверджують факт його виконання належним чином.
Вимоги про усунення порушення
Особа, яка подає Вимогу: Приватне Підприємство "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" 81221, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а ЄДРПОУ: 41849120
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-04-01-000537-b
Вимога
щодо порушення процедури проведення закупівлі
01.04.2019р. Виконавчим комітетом Ковельської міської ради(далі - Замовник) була оголошена закупівля робіт - «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.»
В порушення вимог чинного законодавства, зокрема "Порядку визначення предмету закупівлі", затвердженого Наказом Мінекономрозвитку і торгівлі №454 від 17.03.2016р. свідомо неправильно визначено предмет закупівлі як "РОБОТИ", хоча правильно було б визначити як "ПОСЛУГИ", враховуючи вимоги вищезгаданого Наказу.
Відповідно, після зміни предмету закупівлі, враховуючи те, що сума закупівлі вищезгаданих послуг перевищує розмір, встановлений ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі", тому закупівля послуг з технічного нагляду повинна проводитися за процедурою ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, а не допорогових закупівель, які містять корупційні ризики, в т.ч. в процедурі оскарження кваліфікації учасників.
Враховуючи вищенаведене, -
ПРОШУ:
1. Усунути порушення вимог чинного законодавства шляхом скасування закупівлі робіт - «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону “Локомотив” під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область.» і оголошення вищезгаданої закупівлі як послуги, яка буде проводитися у формі відкритих торгів.
У випадку ігнорування даних законних вимог та вимог чинного законодавства буду звертатися в Департамент захисту економіки ГУ НПУ у Волинській області для відповідного реагування та перевірки, а також в Західний офіс Держаудитслужби та Рахункову палату України для притягнення членів тендерного комітету/уповноважених осіб до адмінвідповідальності згідно ст.164-14 КУпАП(штраф - від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів).
01.04.2019р.
Директор Т.Михалик
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» до робіт належать проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування , меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Главою 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону «Локомотив» під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область» передбачено витрати на технічний нагляд.
Таким чином, якщо супровідні роботам послуги по об’єкту будівництва включені до зведеного кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт, такий предмет закупівлі відноситься до визначення «роботи» у розумінні Закону.
Аналогічне роз’яснення з цього питання міститься в листі Мінеконмрозвитку України від 25.11.2016 №3302-01/38216-06.
Тому, керуючись нормами Закону, враховуючи ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а також вищевказане роз’яснення Мінеконмрозвитку України, тендерний комітет виконавчого комітету Ковельської міської ради визначив вид предмету закупівлі «роботи» для здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція підтрибунних приміщень стадіону «Локомотив» під розміщення транскордонного центру діалогу культур Польща-Білорусь-Україна, вулиця Сагайдачного,5 В, м. Ковель, Волинська область» та прийняв рішення про застосування допорогової закупівлі (оскільки вартість робіт по технічному нагляду є нижчою вартісних меж, визначених в частині першій статті 2 Закону закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом).
Наша компанія має аналогічний договір, який перебуває в стані виконання. Цілком логічно, що подібні складні об'єкти (СС3) зазвичай будуються довгий час. За цей час Компанія вже набула досвіду, має відповідні кадри і матеріальну базу. Тому Вашу вимогу розглядаю як дискримінаційну щодо нашого Товариства.
кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Крім того, надання учасником на підтвердження досвіду виконання
аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру
з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний
критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Тому, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
учасник має подати договір, який виконано, а також документи, які
підтверджують факт його виконання належним чином.
Якщо розглянути вимоги, які виставлялися до учасників аукціону то було вказано, щоб учасники торгів надали цінову пропозиція. В документації, яку надав ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, не містить цінової пропозиції, замість неї було надано пропозиціюТзОВ«Будова».
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Розглянути повторно документацію ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ.
2. Скасувати рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 12 квітня 2019.
3. Визнати ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ таким що не подав цінової пропозиції і приступити вивчення документації наступного учасника торгів
4. Надати протокол рішення тендерного комітету з підписами тендерного комітету про визначення переможця з датою і вихідним номером . У разі інорування моїх вимог, я буду змушений звернутися до контролюючих органів, а також повідомити інвесторів з сосідньої країни, Польщі.
Якщо розглянути вимоги, які виставлялися до учасників аукціону то було вказано, щоб учасники торгів надали цінову пропозиція. В документації, яку надав ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ, не містить цінової пропозиції, замість неї було надано пропозиціюТзОВ«Будова».
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Розглянути повторно документацію ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ.
2. Скасувати рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 12 квітня 2019.
3. Визнати ФОП БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ таким що не подав цінової пропозиції і приступити вивчення документації наступного учасника торгів
4. Надати протокол рішення тендерного комітету з підписами тендерного комітету про визначення переможця з датою і вихідним номером
У відповідності до затвердженого статуту товариства "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" затвердженим рішенням загальним збором учасників товариства було затверджено статут 21 грудня 2018 року і визначено повноваження, а саме:
Генеральний директор товариства повинен діяти тільки в тих повноваженнях які були накладені на нього під час зборів учасникам.
У відповідносі до затвердженого статуту гнеральному директору чітко вказано що в його обовзки входить, а саме укладання правочин (договори, контракти). Щодо підписання тендерних процедур чи інших дій щодо тендерів, в обовязки генерального директора дані функції не входить.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЮ:
1. Розглянути повторно документацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ".
2. Скасувати рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 17 квітня 2019.
3. Визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" таким що документація не відповідає умовам тендерних закупівель і не подав в повному обсязі документацію.
4. Приступити до вивчення документації наступного учасника торгів
5. Надати протокол рішення тендерного комітету з підписами тендерного комітету про визначення переможця з датою і вихідним номером
1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства;
2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень;
3) порядок вступу до товариства та виходу з нього.
Тобто, зазначення в статуті товариства виключного переліку повноважень щодо підписання угод, документів тощо посадовою особою законодавством не передбачено.
Відповідно до ст.44 Закону статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
З огляду на те, що вартість наданої пропозиції ТОВ «ВІК «Трансбуд Технолоджі» не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, генеральний директор має право подавати пропозицію та підписувати необхідні документи, та діяв в межах своїх повноважень.
З вищезазначеного вбачається, що вимога ФОП Цимбалюк Петро Миколайович щодо скасування рішення секретаря тендерного комітету Виконавчого комітету Ковельської міської ради від 17 квітня 2019 року та перегляду рішення задоволенню не підлягає.
Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019 р. ( п.13 ) не зобов'язує Замовника оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу протокол визначення переможця процедури закупівлі .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000022 ● 381c1b5222fa48c8a94ad82a6e23f7e8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2019 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.04.2019 №13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-01-000537-b від 01.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
356 125,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 284 900 | Документи |
Фізична особа-підприємець БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
320 500,00
UAH з ПДВ
|
1.125 | 284 888.89 | Документи |
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
489 000,00
UAH з ПДВ
|
356 250,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 285 000 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІК-ПРОЕКТ" |
486 000,00
UAH з ПДВ
|
475 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 475 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2901409056 |
Рішення скасоване |
320 500,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 10:51
|
Фізична особа-підприємець БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2901409056 |
Відхилено |
320 500,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 16:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" #38114886 |
Переможець |
356 125,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 14:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 квітня 2019 14:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" #38114886 |
356 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 13:22
|
Додаткова угода технагляд №2 від 31.12.2020 р..pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2020 15:10
|
Додаткова угода технагляд №1 від 28.04.2020 р..pdf | зміни до договору |
28 квітня 2020 15:08
|
ДоговірТрансбуд Технолоджі 22.04.19.pdf | укладений |
22 квітня 2019 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна статусу платника податку Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з продовженням строку дії договору з підрядною організацією |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |