Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
57 551 116,00 UAH
UA-2019-04-01-000422-c 78fd88eec998459db1ba532bcab05bc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 квітня 2019 15:56
Очікувана вартість: 57 551 116,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287 755,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 287755.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Перемога» у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 14:23
Технічні вимоги (ДОДАТОК 4).docx
01 квітня 2019 14:23
Лист згода (ДОДАТОК 3).docx
01 квітня 2019 14:23
Проект договору (ДОДАТОК 2).docx
01 квітня 2019 14:23
Форма пропозиції (ДОДАТОК 1).docx
01 квітня 2019 14:23
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ 56 265 681,40
UAH з ПДВ
56 265 681,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФАСПЕЦСТРОЙ" 56 750 533,62
UAH з ПДВ
56 750 533,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 57 551 100,00
UAH з ПДВ
57 551 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 12:14
Довідка МВС
26 квітня 2019 12:14
Довідка корупція ЄДР
26 квітня 2019 12:14
Довідка ДФС
26 квітня 2019 12:14
Будівельна ліцензія
26 квітня 2019 12:14
Тендерна пропозиція
26 квітня 2019 12:14
imd
17 квітня 2019 13:23
Електронний підпис
17 квітня 2019 13:13
Ціни.pdf
17 квітня 2019 13:13
Технічні вимоги.pdf
17 квітня 2019 13:13
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2019 13:13
Статут.pdf
17 квітня 2019 13:13
ст. 17.pdf
17 квітня 2019 13:13
розрахунок ЗП.pdf
17 квітня 2019 13:13
Проект договору.pdf
17 квітня 2019 13:13
Повноваження.pdf
17 квітня 2019 13:13
Наказ виконроб.pdf
17 квітня 2019 13:13
лист згода.pdf
17 квітня 2019 13:13
Календарний графік.pdf
17 квітня 2019 13:13
Зобовязання довкілля.pdf
17 квітня 2019 13:13
Згода істотні.pdf
17 квітня 2019 13:13
ЗВВ.pdf
17 квітня 2019 13:13
ДЦ Кошторис.pdf
17 квітня 2019 13:13
Достовірність.pdf
17 квітня 2019 13:13
Досвід.pdf
17 квітня 2019 13:12
Довідка МТБ.pdf
17 квітня 2019 13:12
Довідка калькуляції.pdf
17 квітня 2019 13:12
Довідка субпідрядник.pdf
17 квітня 2019 13:12
Довідка працівники.pdf
17 квітня 2019 13:12
Гарантійний якість.pdf
17 квітня 2019 13:12
Гарантійний дозвола.pdf
17 квітня 2019 13:12
Гарантійний виконавча.pdf
17 квітня 2019 13:12
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2019 13:12
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2019 13:12
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2019 13:12
Будівельна ліцензія.pdf
17 квітня 2019 13:12
Арифметичні.pdf
17 квітня 2019 13:12
АВ.pdf
17 квітня 2019 13:12
imd.rar

Публічні документи

17 квітня 2019 16:05
досвiд.pdf
17 квітня 2019 16:05
ДЦ_4.rar
17 квітня 2019 16:05
ДЦ_3.rar
17 квітня 2019 16:05
ДЦ_2.rar
17 квітня 2019 16:05
ДЦ_1.rar
17 квітня 2019 15:45
установчi.pdf
17 квітня 2019 15:45
технiчнi_вимоги.pdf
17 квітня 2019 15:45
Тендерна_пропозиция.pdf
17 квітня 2019 15:45
Стаття_17.pdf
17 квітня 2019 15:45
проект_договору.pdf
17 квітня 2019 15:45
прайси.pdf
17 квітня 2019 15:45
наказ_виконроб.pdf
17 квітня 2019 15:45
мтб.pdf
17 квітня 2019 15:45
лист_згода.pdf
17 квітня 2019 15:45
ЗП.pdf
17 квітня 2019 15:45
довiдка_субпiдрядник.pdf
17 квітня 2019 15:45
довiдка_працiвникiв.pdf
17 квітня 2019 15:45
Довiдка_озеленення.pdf
17 квітня 2019 15:45
ГРАФИК.pdf
17 квітня 2019 15:45
гарантiйнi_листи.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 14:04
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:03
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ

ТОВ "АЛЬФАСПЕЦСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ
#41086629
Переможець 56 265 681,40
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 14:54

Документи

22 квітня 2019 14:54
Електронний підпис
22 квітня 2019 14:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ
#41086629
56 265 681,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2019 14:54
Електронний підпис
22 квітня 2019 14:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 12:31
ДУ 4.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 12:25
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 17:56
ДУ 3.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 17:39
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 18:07
ДУ _ 2.pdf зміни до договору
08 липня 2019 18:02
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 18:29
ДУ 1.pdf зміни до договору
20 червня 2019 18:22
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 16:12
Договір укладений
11 травня 2019 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника), п.п. 5.2.7 укладеного Договору (Замовник може зменшувати обсяги закупівлі залежно від реального фінансування видатків шляхом укладання Додаткової угоди), згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України (Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України), у зв’язку з наявністю затверджених бюджетних асигнувань по об’єкту «Капітальний ремонт благоустрою парку «Перемога» у Дніпровському районі», а також уточненням видів та обсягів робіт по Договору, на виконання протокольного доручення, затвердженого першим заступником голови Київської міської державної адміністрації від 29.05.2019 № 36 (20264) із врахуванням функціональної доцільності створення того чи іншого елементу благоустрою та забезпечення ефективного використання бюджетних коштів для створення першочергово необхідних елементів паркової інфраструктури для комфортного відпочинку киян Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 39 679 068,19 грн (тридцять дев’ять мільйонів шістсот сімдесят дев’ять тисяч шістдесят вісім три грн 19 коп. ), з ПДВ та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором згідно з Договірною ціною яка є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1), складає 16 586 613,21 грн (шістнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят шість тисяч шістсот тринадцять грн 21 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 2 764 435,53 грн - фінансування яких передбачено у 2019 році згідно Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813.» Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти в новій редакції, що додаються до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 94/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 94/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.8., Розділ 14, в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 94/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 94/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 94/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди викласти Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4) до Договору в новій редакції. Викладено в новій редакції Розділ 15.
Номер договору про закупівлю: 94/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 554 293,41
UAH (в тому числі ПДВ 2 759 048,90 UAH)