Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі Тисовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Очікувана вартість
7 699 554,00 UAH
UA-2019-04-01-000389-a ● b295362f2b974f49ad7857982ebaec8f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04418162 |
Вебсайт: | http://gromady.cv.ua/st/rada/220/ |
Місцезнаходження: | 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юрій Катерина Костянтинівна +380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2019 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 7 699 554,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 497,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція будівлі Тисовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59052, Україна, Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, Головна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 12:04 |
ТД - реконструкція ЗОШ ост..pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000389-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ, Код ЄДРПОУ:39794680
Дата подання: 23 квітня 2019 10:33
Невідповідність тендерним умовам
ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" просить скасувати повідомлення про намір укласти договір та визнання переможцем процедури закупівлі "Реконструкція будівлі Тисовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів" ТОВ "ЗахБудКом", оформлене Протоколом №46 від 19 квітня 2019 року, виходячи з того, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до 3.5.2. тендерної документації учасники повинні надати Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що необхідні для виконання договору (в тому числі: маляр, штукатур, покрівельник, облицювальник-плиточник,зварювальник, монтажник, водій та ін.).
ТОВ "ЗахБудКом" у складі пропозиції надано довідку без дати та вихідного номеру Перелік працівників на ТОВ "ЗахБудКом" станом на 18.03.2019 року, де відсутні такі працівники як штукатур, покрівельник, зварювальник, водій.
2. ТОВ "ЗахБудКом" подано форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" не на фірмовому бланку.
3. Відповідно до 3.1.5. Тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Проте, ТОВ "ЗахБудКом" подано Лист-згоду №19 від 16.04.2019 року на обробку персональних даних без зазначення прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
4. Відповідно до 5.2.5. тендерної документації з метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 та розрахунок договірної ціни відповідно ч. 6 розділу ІІІ ТД, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону *.
Проте, ТОВ "ЗахБудКом" протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону повторно не надав (завантажив в Систему) тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ЗахБудКом" не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до 3.5.2. тендерної документації учасники повинні надати Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що необхідні для виконання договору (в тому числі: маляр, штукатур, покрівельник, облицювальник-плиточник,зварювальник, монтажник, водій та ін.).
ТОВ "ЗахБудКом" у складі пропозиції надано довідку без дати та вихідного номеру Перелік працівників на ТОВ "ЗахБудКом" станом на 18.03.2019 року, де відсутні такі працівники як штукатур, покрівельник, зварювальник, водій.
2. ТОВ "ЗахБудКом" подано форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" не на фірмовому бланку.
3. Відповідно до 3.1.5. Тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Проте, ТОВ "ЗахБудКом" подано Лист-згоду №19 від 16.04.2019 року на обробку персональних даних без зазначення прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
4. Відповідно до 5.2.5. тендерної документації з метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 та розрахунок договірної ціни відповідно ч. 6 розділу ІІІ ТД, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону *.
Проте, ТОВ "ЗахБудКом" протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону повторно не надав (завантажив в Систему) тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ЗахБудКом" не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 10:14
Пропозицію "Захбудком" буде відхилено в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000389-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38561638
Дата подання: 23 квітня 2019 15:45
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"
щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 10:15
Пропозицію "Захбудком" буде відхилено в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000389-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38561638
Дата подання: 30 квітня 2019 21:12
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВФ"Капітал""
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВФ"Капітал""
щодо відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВФ"Капітал""
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 18:05
Розглянувши дану вимогу слід зауважити наступне.
По-перше, ПП «НВФ «Капітал», на виконання вимог тендерної документації надано гарантійні листи постачальників матеріалів, якими підтверджуються можливість поставки матеріалів, необхідних для виконання робіт у кількості (із переліком матеріалів) зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником. Тому пропозиція ПП «НВФ «Капітал» в даній частині відповідає вимогам тендерної документації.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що необхідні для виконання договору ( в тому числі: маляр, штукатур, покрівельник, облицювальник-плиточник, зварювальник, монтажник, водій та ін.). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію звіту 1-ДФ станом на останню дату подання звітності.)
ПП «НВФ «Капітал» у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації. При цьому, в тендерній документації, замовником не вимагалось, щоб працівники, які зазначені в довідці обов’язково перебували у трудових відносин із учасником на момент подання тендерних пропозицій.
По-третє, у п. 4 П(С)БО 7 «Основні засоби» прописано:
«Основні засоби — матеріальні активи, які підприємство/установа утримує з метою використання їх у процесі виробництва/діяльності або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік)».
В доповнення до цього п. 6 П(С)БО 7 визначає: об’єкт основних засобів визнається активом, якщо існує ймовірність того, що підприємство/установа отримає в майбутньому економічні вигоди від його використання та його вартість може бути достовірно визначена.
Окрім того, тут варто згадати ще одну умову для визнання в бухобліку ОЗ, а саме — підконтрольність. Адже згідно з п. 3 НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», активи — це ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання котрих, як очікується, призведе до отримання економічних вигід у майбутньому.
Оскільки орендовані приміщення не відносяться до основних засобів, то учасником правомірно не було надано договори оренди на них.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ПП «НВФ «Капітал» відповідає вимогам тендерної документації. Отже, вимогу ПП «ЮС-БУДІНВЕСТ» слід відхилити.
По-перше, ПП «НВФ «Капітал», на виконання вимог тендерної документації надано гарантійні листи постачальників матеріалів, якими підтверджуються можливість поставки матеріалів, необхідних для виконання робіт у кількості (із переліком матеріалів) зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником. Тому пропозиція ПП «НВФ «Капітал» в даній частині відповідає вимогам тендерної документації.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що необхідні для виконання договору ( в тому числі: маляр, штукатур, покрівельник, облицювальник-плиточник, зварювальник, монтажник, водій та ін.). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію звіту 1-ДФ станом на останню дату подання звітності.)
ПП «НВФ «Капітал» у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації. При цьому, в тендерній документації, замовником не вимагалось, щоб працівники, які зазначені в довідці обов’язково перебували у трудових відносин із учасником на момент подання тендерних пропозицій.
По-третє, у п. 4 П(С)БО 7 «Основні засоби» прописано:
«Основні засоби — матеріальні активи, які підприємство/установа утримує з метою використання їх у процесі виробництва/діяльності або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік)».
В доповнення до цього п. 6 П(С)БО 7 визначає: об’єкт основних засобів визнається активом, якщо існує ймовірність того, що підприємство/установа отримає в майбутньому економічні вигоди від його використання та його вартість може бути достовірно визначена.
Окрім того, тут варто згадати ще одну умову для визнання в бухобліку ОЗ, а саме — підконтрольність. Адже згідно з п. 3 НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», активи — це ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання котрих, як очікується, призведе до отримання економічних вигід у майбутньому.
Оскільки орендовані приміщення не відносяться до основних засобів, то учасником правомірно не було надано договори оренди на них.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ПП «НВФ «Капітал» відповідає вимогам тендерної документації. Отже, вимогу ПП «ЮС-БУДІНВЕСТ» слід відхилити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ" |
7 434 054,00
UAH з ПДВ
|
6 313 634,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" |
6 983 824,00
UAH з ПДВ
|
6 928 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НВФ"Капітал" |
7 391 012,40
UAH з ПДВ
|
7 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ |
7 405 158,00
UAH з ПДВ
|
7 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ" #40327416 |
Рішення скасоване |
6 313 634,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 10:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ" #40327416 |
Відхилено |
6 313 634,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 10:26
|
|
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" #38561638 |
Відхилено |
6 928 600,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 11:45
|
|
ПП "НВФ"Капітал" #36346417 |
Переможець |
7 149 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 12:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2020 15:54
|
Дод.уг.3-203 (1).PDF | зміни до договору |
26 лютого 2020 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2019 12:06
|
Дод.уг.2 до договору 203 (1).jpg | зміни до договору |
15 травня 2019 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2019 11:18
|
Додаткова угода 2 (1).docx | зміни до договору |
15 травня 2019 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2019 13:38
|
Додаткова угода 1 до 203 (1).PDF | зміни до договору |
14 травня 2019 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 14:49
|
203.PDF | укладений |
07 травня 2019 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повідомлення ПП "НВФ"Капітал" від 13.05.2019 р. про зміни до календарного графіка виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 203 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.Договірна ціна, доповнивши його п. 3.3. в наступній редакції: Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. |
Номер договору про закупівлю: | 203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 203 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оригінал |
Номер договору про закупівлю: | 203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 203 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 р.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника продовжено термін дії договору шляхом внесення змін до п. 17.1. та викладено його в наступній редакції: Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 березня 2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань по договору. Відповідні зміни внесено також до календарного графіка виконання робіт - Додаток 2 до договору №203 від «07» травня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |