Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Тисовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Очікувана вартість
7 699 554,00 UAH
UA-2019-04-01-000389-a b295362f2b974f49ad7857982ebaec8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Катерина Костянтинівна

+380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04418162
Вебсайт: http://gromady.cv.ua/st/rada/220/
Місцезнаходження: 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1
Контактна особа: Юрій Катерина Костянтинівна
+380505553464
YURIJKATERINA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 квітня 2019 11:26
Очікувана вартість: 7 699 554,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 497,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція будівлі Тисовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59052, Україна, Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, Головна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 12:04
ТД - реконструкція ЗОШ ост..pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-01-000389-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ, Код ЄДРПОУ:39794680
Дата подання: 23 квітня 2019 10:33
Невідповідність тендерним умовам
ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" просить скасувати повідомлення про намір укласти договір та визнання переможцем процедури закупівлі "Реконструкція будівлі Тисовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів" ТОВ "ЗахБудКом", оформлене Протоколом №46 від 19 квітня 2019 року, виходячи з того, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до 3.5.2. тендерної документації учасники повинні надати Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що необхідні для виконання договору (в тому числі: маляр, штукатур, покрівельник, облицювальник-плиточник,зварювальник, монтажник, водій та ін.).
ТОВ "ЗахБудКом" у складі пропозиції надано довідку без дати та вихідного номеру Перелік працівників на ТОВ "ЗахБудКом" станом на 18.03.2019 року, де відсутні такі працівники як штукатур, покрівельник, зварювальник, водій.
2. ТОВ "ЗахБудКом" подано форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" не на фірмовому бланку.
3. Відповідно до 3.1.5. Тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Проте, ТОВ "ЗахБудКом" подано Лист-згоду №19 від 16.04.2019 року на обробку персональних даних без зазначення прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
4. Відповідно до 5.2.5. тендерної документації з метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 та розрахунок договірної ціни відповідно ч. 6 розділу ІІІ ТД, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону *.
Проте, ТОВ "ЗахБудКом" протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону повторно не надав (завантажив в Систему) тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ЗахБудКом" не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 10:14
Пропозицію "Захбудком" буде відхилено в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000389-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38561638
Дата подання: 23 квітня 2019 15:45
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2019 10:15
Пропозицію "Захбудком" буде відхилено в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-04-01-000389-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38561638
Дата подання: 30 квітня 2019 21:12
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВФ"Капітал""
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВФ"Капітал""
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 18:05
Розглянувши дану вимогу слід зауважити наступне.
По-перше, ПП «НВФ «Капітал», на виконання вимог тендерної документації надано гарантійні листи постачальників матеріалів, якими підтверджуються можливість поставки матеріалів, необхідних для виконання робіт у кількості (із переліком матеріалів) зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником. Тому пропозиція ПП «НВФ «Капітал» в даній частині відповідає вимогам тендерної документації.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що необхідні для виконання договору ( в тому числі: маляр, штукатур, покрівельник, облицювальник-плиточник, зварювальник, монтажник, водій та ін.). Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію звіту 1-ДФ станом на останню дату подання звітності.)
ПП «НВФ «Капітал» у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації. При цьому, в тендерній документації, замовником не вимагалось, щоб працівники, які зазначені в довідці обов’язково перебували у трудових відносин із учасником на момент подання тендерних пропозицій.
По-третє, у п. 4 П(С)БО 7 «Основні засоби» прописано:
«Основні засоби — матеріальні активи, які підприємство/установа утримує з метою використання їх у процесі виробництва/діяльності або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік)».
В доповнення до цього п. 6 П(С)БО 7 визначає: об’єкт основних засобів визнається активом, якщо існує ймовірність того, що підприємство/установа отримає в майбутньому економічні вигоди від його використання та його вартість може бути достовірно визначена.
Окрім того, тут варто згадати ще одну умову для визнання в бухобліку ОЗ, а саме — підконтрольність. Адже згідно з п. 3 НП(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», активи — це ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання котрих, як очікується, призведе до отримання економічних вигід у майбутньому.
Оскільки орендовані приміщення не відносяться до основних засобів, то учасником правомірно не було надано договори оренди на них.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ПП «НВФ «Капітал» відповідає вимогам тендерної документації. Отже, вимогу ПП «ЮС-БУДІНВЕСТ» слід відхилити.

Документи подані скаржником

Документи

06 травня 2019 18:05
Протокол-53.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ" 7 434 054,00
UAH з ПДВ
6 313 634,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" 6 983 824,00
UAH з ПДВ
6 928 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ"Капітал" 7 391 012,40
UAH з ПДВ
7 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 7 405 158,00
UAH з ПДВ
7 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 17:59
Електронний підпис
23 квітня 2019 13:43
2019-04-23.rar
18 квітня 2019 18:17
Електронний підпис
18 квітня 2019 18:15
лк2-1-9.rar
18 квітня 2019 18:15
сертифікат.tif
18 квітня 2019 18:15
лк2-1-8.rar
18 квітня 2019 18:15
лк2-1-7.rar
18 квітня 2019 18:15
лк2-1-5.rar
18 квітня 2019 18:15
лк2-1-4.rar
18 квітня 2019 18:15
лк2-1-3.rar
18 квітня 2019 18:14
ЛК2-1-2.rar
18 квітня 2019 18:14
ЛК2-1-1.rar
18 квітня 2019 18:14
Зведений.rar
16 квітня 2019 16:48
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:46
Декларація 2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Реєстр документів 2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Реєстр документів 1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Декларація 3.jpg
16 квітня 2019 16:44
Декларація 1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Ліцензія ст2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Ліцензія ст1.jpg
16 квітня 2019 16:44
калькуляції мм.jpg
16 квітня 2019 16:44
договірна ціна ст2.jpg
16 квітня 2019 16:44
договірна ціна ст1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Пояснювальна записка.jpg
16 квітня 2019 16:44
зведений кошт розр ст2.jpg
16 квітня 2019 16:44
зведений кошт розр ст1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Графік.jpg
16 квітня 2019 16:44
штатний розпис.jpg
16 квітня 2019 16:44
перелік працівників.jpg
16 квітня 2019 16:44
1.ims
16 квітня 2019 16:44
003.jpg
16 квітня 2019 16:44
005.jpg
16 квітня 2019 16:44
006.jpg
16 квітня 2019 16:44
004.jpg
16 квітня 2019 16:44
002.jpg
16 квітня 2019 16:44
001.jpg
16 квітня 2019 16:44
Рекомендаційний лист.jpg
16 квітня 2019 16:44
Виписка з ЄДР ст.2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Виписка з ЄДР ст.1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Статут.rar
16 квітня 2019 16:44
Фін.звіт квитанція.jpg
16 квітня 2019 16:44
Фінансовий звіт ст.1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Фінансовий звіт ст.2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Звіт 1ДФ ст.2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Звіт 1ДФ ст.1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Звіт 1ДФ квитанція.jpg
16 квітня 2019 16:44
Наказ Антикор.прогр.jpg
16 квітня 2019 16:44
Матер.-техн база ст. 2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Матер.-техн база ст.1.jpg
16 квітня 2019 16:44
захист довкілля.jpg
16 квітня 2019 16:44
Паспорт ст.2.jpg
16 квітня 2019 16:44
Паспорт ст.1.jpg
16 квітня 2019 16:44
Лист згода.jpg
16 квітня 2019 16:44
Технічні вимоги .Дод.2.rar

Публічні документи

16 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:35
РЕЄСТР.PDF
16 квітня 2019 16:35
33.1 пост_гарант_лист_6.PDF
16 квітня 2019 16:35
33.1 пост_гарант_лист_5.PDF
16 квітня 2019 16:35
33.1 пост_гарант_лист_4.PDF
16 квітня 2019 16:35
33.1 пост_гарант_лист_3.PDF
16 квітня 2019 16:35
23 лист_зоб_окуп_терит.PDF
16 квітня 2019 16:35
33.1 пост_гарант_лист.PDF
16 квітня 2019 16:35
22 Гарант_лист_над_док.PDF
16 квітня 2019 16:35
33.1 пост_гарант_лист _2.PDF
16 квітня 2019 16:35
33 Поясн_записка.PDF
16 квітня 2019 16:34
31 Інфо_щодо_под_звітн.PDF
16 квітня 2019 16:34
15 гарант_лист_ДСТУ_БД.PDF
16 квітня 2019 16:34
30_Баланс_2018.PDF
16 квітня 2019 16:34
29 календ_граф.PDF
16 квітня 2019 16:34
13 Лист_зоб_санкції.PDF
16 квітня 2019 16:34
27 проект_догов.PDF
16 квітня 2019 16:34
10.1 лист_згода.PDF
16 квітня 2019 16:34
26.2 Згода субпідр.PDF
16 квітня 2019 16:34
10 лист_згода_2.PDF
16 квітня 2019 16:34
9 Інфо_субпідр.PDF
16 квітня 2019 16:34
26 Дов_субпідр_доповн.PDF
16 квітня 2019 16:34
7.4 Дов_по_заборг_податк.PDF
16 квітня 2019 16:34
7.3 лист_ЄДР_відом.PDF
16 квітня 2019 16:34
7.2 дов_антикор_прогр.PDF
16 квітня 2019 16:34
7.1 Відсутн_підст_ст_17.PDF
16 квітня 2019 16:34
7 Дов_ст_17.PDF
16 квітня 2019 16:34
6.1 наказ_призн_уповн_ос.PDF
16 квітня 2019 16:34
5.7 Відгук_УКБ_Бор.PDF
16 квітня 2019 16:34
5.6 Відгуки-Столярчук.pdf
16 квітня 2019 16:34
5.3 Дог_26_25092018_Борівці.PDF
16 квітня 2019 16:34
5.2 Договір45_Киселів.pdf
16 квітня 2019 16:34
5.1 Договір_УКБ_Ош.PDF
16 квітня 2019 16:34
5 Дов_аналог_дог.PDF
16 квітня 2019 16:34
4_Дов_прац.PDF
16 квітня 2019 16:34
4.2 Інфо_под_звітн_1ДФ.PDF
16 квітня 2019 16:34
4.1 звіт_1ДФ.PDF
16 квітня 2019 16:34
3_Дов_МТБ.PDF
16 квітня 2019 16:34
3.3 Обор_сал_відом.PDF
16 квітня 2019 16:34
3.2 дог_оренди_оф_скл.PDF
16 квітня 2019 16:34
3.1 догов_оренд_буд_техн.PDF
16 квітня 2019 16:34
18 Витяг_пл_ЄП.PDF
16 квітня 2019 16:34
17 Витяг_з_ЄДР.PDF
16 квітня 2019 16:34
16 Виписка_з_ЄДР.PDF
16 квітня 2019 16:34
11 Ліцензія.pdf
16 квітня 2019 16:34
8 Статут.PDF
16 квітня 2019 16:34
6.2.2 Паспорт.PDF
16 квітня 2019 16:33
2 Відом_учасн.PDF
16 квітня 2019 16:33
Кошт_докум_16042019.rar
16 квітня 2019 16:33
Тенд_пропоз.PDF

Публічні документи

26 квітня 2019 18:03
Електронний підпис
26 квітня 2019 17:55
довідка дфс
26 квітня 2019 17:55
довідка МВС України
26 квітня 2019 15:59
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:49
локальні кошториси
26 квітня 2019 15:49
пояснювальна записка
26 квітня 2019 15:49
договірна ціна
16 квітня 2019 15:57
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:53
13 досвід коровія.rar
16 квітня 2019 10:54
Електронний підпис
16 квітня 2019 10:52
реєстр.PDF
15 квітня 2019 19:35
Електронний підпис
15 квітня 2019 19:28
13 досвід.rar
15 квітня 2019 19:28
13 досвід коровія.rar
15 квітня 2019 19:28
13 досвід відгуки.rar
15 квітня 2019 19:28
33 розрахунки дц.rar
15 квітня 2019 19:28
30 витяг.PDF
15 квітня 2019 19:28
28 виписка капітал.PDF
15 квітня 2019 19:28
26 звіт баланс 2018.PDF
15 квітня 2019 19:28
24 ліцензія орігінал.PDF
15 квітня 2019 19:28
23 лист на вогнезахист.PDF
15 квітня 2019 19:28
20 лист умови договору.PDF
15 квітня 2019 19:28
19 лист довкілля.PDF
15 квітня 2019 19:28
17 довідка субпідряд.PDF
15 квітня 2019 19:28
15 лист санкції.PDF
15 квітня 2019 19:28
14 лист ст 17.PDF
15 квітня 2019 19:28
12 довідка досвід.PDF
15 квітня 2019 19:28
11 звіт1дф 2018р.PDF
15 квітня 2019 19:28
10 довідки працівники.PDF
15 квітня 2019 19:28
8 довідка обладнання.PDF
15 квітня 2019 19:28
6 паспорт костиняк.PDF
15 квітня 2019 19:28
4 рішення засновника.PDF
15 квітня 2019 19:28
1 тендерна пропозиція.PDF
15 квітня 2019 19:28
реєстр.PDF

Публічні документи

16 квітня 2019 15:43
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:41
Кошториси Тисівці.rar
16 квітня 2019 15:41
Досвід.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"

ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"

ПП "НВФ"Капітал"

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"
#40327416
Рішення скасоване 6 313 634,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 10:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХБУДКОМ"
#40327416
Відхилено 6 313 634,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 10:26
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"
#38561638
Відхилено 6 928 600,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 11:45
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
Переможець 7 149 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 12:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

19 квітня 2019 09:09
Електронний підпис
19 квітня 2019 09:08
Протокол-46.PDF

Документи

26 квітня 2019 10:26
Електронний підпис
26 квітня 2019 10:26
Протокол-49.pdf

Документи

26 квітня 2019 11:45
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:45
Протокол-50.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "НВФ"Капітал" #36346417

№ рішення у справі

164-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

26 квітня 2019 12:01
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:00
Протокол-51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
7 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 12:01
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:00
Протокол-51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 15:54
Дод.уг.3-203 (1).PDF зміни до договору
26 лютого 2020 15:54
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 12:06
Дод.уг.2 до договору 203 (1).jpg зміни до договору
15 травня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 11:18
Додаткова угода 2 (1).docx зміни до договору
15 травня 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 13:38
Додаткова угода 1 до 203 (1).PDF зміни до договору
14 травня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 14:49
203.PDF укладений
07 травня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомлення ПП "НВФ"Капітал" від 13.05.2019 р. про зміни до календарного графіка виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.Договірна ціна, доповнивши його п. 3.3. в наступній редакції: Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником.
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оригінал
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 р.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника продовжено термін дії договору шляхом внесення змін до п. 17.1. та викладено його в наступній редакції: Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 березня 2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань по договору. Відповідні зміни внесено також до календарного графіка виконання робіт - Додаток 2 до договору №203 від «07» травня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 7 149 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 191 500,00 UAH)