Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-04-01-000031-a 183d435a8da44f9ba9ee2a02e397a43f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ковалюк Микола Миколайович

380432279822 vcnuft@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький коледж Національного університету харчових технологій
Код ЄДРПОУ: 35725833
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Привокзальна, 38
Контактна особа: Ковалюк Микола Миколайович
380432279822
vcnuft@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 12:00
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Послуги з прання і прасування постільної білизни, вафельних рушників, тюлів , штор вовняних ковдр, дивандеків).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кілограми
Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, провулок Ясний, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 09:07
Проект договору (1).doc
01 квітня 2019 09:07
Додаток №3.docx
01 квітня 2019 09:06
Додаток № 2.doc
01 квітня 2019 09:06
Додаток № 1.docx
01 квітня 2019 09:05
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Федотюк Ніна Олександрівна 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Федотюк Ніна Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федотюк Ніна Олександрівна
#2634303169
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 10:15

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федотюк Ніна Олександрівна
#2634303169
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 10:38
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 10:36
Договір.pdf укладений
15 квітня 2019 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону , було внесено зміни до розділу 3 Договору: 3.1. Маса білизни , щодо якої надаються послуги з прання – 800 кілограм. 3.2. Ціна за надання послуг за 1 кг, білизни- 20,00 грн. 3.3. Загальна вартість послуг – 16 000,00 грн. (Шістнадцять тисяч гривень, 00 копійок). 3.4. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 3.5. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 45 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 3.6. Усі платіжні документи оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Виконавець надає замовникові платіжні документи протягом двох днів з дня надання послуги, відповідно до умов Договору. Зміни до розділу 4 Договору: 4.1.Строк надання послуг – протягом 2019 року. 4.2. Надання послуг здійснюється шляхом вчинення дій, визначених у Договорі щодо окремих партій білизни, що надаються Замовником. 4.3. Отримання від Замовника брудної білизни та передача випраної білизни здійснюється Виконавцем протягом 48 годин з моменту отримання брудної білизни. 4.4. Доставка та забір білизни, розвантажувально-навантажувальні роботи для надання послуг здійснюється силами та за рахунок Виконавця. 4.5. Приймання бізизни від Замовника Виконавцю і зворотно здійснюється шляхом підписання Акту приймання-передачі. Приймання переданої білизни повинно здійснюватися у розсортованому вигляді на підставі накладної (на кожне приймання/здачу білизни). Виконавцю заборонено здійснювати підміну білизни. 4.6. Виконавець забов`язаний повернути білизну в належному стані( рівномірно випраною, чистою, з запахом притаманним свіжій випраній білизні , не мати запахів хімічних препаратів тощо, без плям і брудурізного походження, не мати підпалин, дір, інших дефектів) у визначений строк. 4.7. Після надання Послуг, що відповідають умовам цього Договорута дотримання Виконавцем усіх зобов`язань, Сторони протягом 3 днів складають Акт приймання-передачі наданих послуг щодо кожної окремої партії білизни. 4.8. У разі пошкодження або втрати білизни, Учасник відшкодовує Замовнику її вартість згідно зі складеним двостороннім актом, протягом 5 календарних днів з дати отримання відповідного акту.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML