Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари.
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2019-03-31-000019-a ● 9a421d0288194676ad4de42eae0611f7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | «Київський Палац дітей та юнацтва» |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Шапаренко Олександр Павлович +380442808492 kpdu.dzo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2019 21:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 21:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 21:50 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 49 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 499,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4797 шт
Канцелярські товари.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2019 22:25 |
Оголошення Канцелярські товари.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 квітня 2019 09:05
Дата відповіді: 01 квітня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Всі показники запропонованого товару повинні відповідати показникам вказаним в технічній специфікації Додаток 3 тендерної документації.
2. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, вартість тендерної пропозиції учасника приймається як загальна сума, зазначена таким учасником через електронну систему закупівель, та з урахуванням результатів електронного аукціону, при цьому замовник не має права виконувати будь-які перерахунки вартості тендерної пропозиції, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Так само замовник не може обмежувати участь суб’єктів господарювання в процедурі закупівлі згідно особливостей оподаткування діяльності учасника, відповідно як платники ПДВ так і учасники, що не сплачують ПДВ приймають участь у закупівлі на рівних умовах, визначаючи вартість своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних податків і зборів, що мають бути ними сплачені згідно законодавства.
1. Всі показники запропонованого товару повинні відповідати показникам вказаним в технічній специфікації Додаток 3 тендерної документації.
2. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, вартість тендерної пропозиції учасника приймається як загальна сума, зазначена таким учасником через електронну систему закупівель, та з урахуванням результатів електронного аукціону, при цьому замовник не має права виконувати будь-які перерахунки вартості тендерної пропозиції, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Так само замовник не може обмежувати участь суб’єктів господарювання в процедурі закупівлі згідно особливостей оподаткування діяльності учасника, відповідно як платники ПДВ так і учасники, що не сплачують ПДВ приймають участь у закупівлі на рівних умовах, визначаючи вартість своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних податків і зборів, що мають бути ними сплачені згідно законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
45 442,74
UAH з ПДВ
|
45 442,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
49 780,20
UAH з ПДВ
|
49 780,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
45 442,74
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 15:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
49 780,20
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
15 квітня 2019 18:32
|