Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари.
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2019-03-31-000019-a 9a421d0288194676ad4de42eae0611f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: «Київський Палац дітей та юнацтва»
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2019 21:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 21:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 21:50
Початок аукціону: 03 квітня 2019 14:21
Очікувана вартість: 49 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4797 шт
Канцелярські товари.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 квітня 2019 09:05
Дата відповіді: 01 квітня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Всі показники запропонованого товару повинні відповідати показникам вказаним в технічній специфікації Додаток 3 тендерної документації.
2. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, вартість тендерної пропозиції учасника приймається як загальна сума, зазначена таким учасником через електронну систему закупівель, та з урахуванням результатів електронного аукціону, при цьому замовник не має права виконувати будь-які перерахунки вартості тендерної пропозиції, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Так само замовник не може обмежувати участь суб’єктів господарювання в процедурі закупівлі згідно особливостей оподаткування діяльності учасника, відповідно як платники ПДВ так і учасники, що не сплачують ПДВ приймають участь у закупівлі на рівних умовах, визначаючи вартість своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних податків і зборів, що мають бути ними сплачені згідно законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 45 442,74
UAH з ПДВ
45 442,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 49 780,20
UAH з ПДВ
49 780,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 18:36
Цінова пропозиція.pdf
02 квітня 2019 18:36
СЭС пластик Buromax.pdf
02 квітня 2019 18:36
Пластик Папирус.PDF

Публічні документи

02 квітня 2019 19:28
Баланс ВАШ АВТОГРАФ 2018.pdf
02 квітня 2019 19:27
Виписка з ЄДРО.pdf
02 квітня 2019 19:27
Статут ВАШ АВТОГРАФ 2018.pdf
02 квітня 2019 19:27
Витяг ЄДР 13.03.2019.pdf
02 квітня 2019 19:27
Витяг ПДВ загальний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Відхилено 45 442,74
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 15:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 49 780,20
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 15:20

Документи

04 квітня 2019 15:07
Протокол

Документи

04 квітня 2019 15:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
49 780,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 15:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
15 квітня 2019 18:32