Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380459560992 buh-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 9 818 259,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 182,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49091.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 20:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 20:19 |
ДОДАТОК 4 ВО зміни.doc | |
11 квітня 2019 20:19 |
ТД Олександрівка зміни.doc | |
30 березня 2019 15:39 |
ДОДАТОК 1 ВО.docx | |
30 березня 2019 15:39 |
ДОДАТОК 3 ВО.doc | |
30 березня 2019 15:39 |
ДОДАТОК 2 ВО.docx |
11 квітня 2019 20:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2019 20:19 |
ДОДАТОК 4 ВО зміни.doc
|
|||
11 квітня 2019 20:19 |
ТД Олександрівка зміни.doc
|
|||
30 березня 2019 15:39 |
ДОДАТОК 1 ВО.docx
|
|||
30 березня 2019 15:39 |
ДОДАТОК 3 ВО.doc
|
|||
30 березня 2019 15:39 |
ДОДАТОК 2 ВО.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (банківська гарантія) подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням ЕЦП. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією.
Наразі у складі документації, наданої Малим приватним підприємством «СІМТ», є архівний файл, в якому повинна міститися банківська гарантія. Проте файл у формі PDF пошкоджений і не відкривається, а файлів ЕЦП банківської установи немає, що є порушенням умов Тендерної документації та свідчить про відсутність банківської гарантії.
Таким чином МПП «СІМТ» не може бути визнано переможцем закупівлі.
Окрім зазначеного вище, згідно пункту 1 приміток до Додатку 4 до тендерної документації: «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір».
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 26.04.2019 р. За станом на 03.05.2019 р. документи та інформація, зазначені у цьому пункті, не подані через електронну систему закупівель, що також є порушенням умов Тендерної документації.
ТОВ «Виробничо-будівельна компанія «МІСТОБУД» вимагає скасування рішення про визнання МПП «СІМТ» переможцем у закупівлі UA-2019-03-30-000032-a «Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників».
У випадку відмови у вимозі ТОВ «ВБК «МІСТОБУД» залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету.
Тендерна пропозиція МПП «СІМТ» як учасника під час проведення процедури закупівлі з відкритими торгами ДК 021 – 2015 (CPV) : 45210000-2 – Будівництво будівель – «Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників», визнана Управлінням капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 19 квітня 2019 року о 12:19 год., оскільки загальна вартість пропозиції складає 9 202 744,65 грн., що є найнижчою ціною.
Відповідно до вимог тендерної документації пропозиція МПП «СІМТ» подана в електронному (сканованому) вигляді.
ТОВ «ВБК «МІСТОБУД» зазначає, що у складі документації, наданої Малим приватним підприємством «СІМТ», є архівний файл, в якому повинна міститися банківська гарантія. Проте файл у формі PDF пошкоджений і не відкривається, а файлів ЕЦП банківської установи немає. Тендерний комітет Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області повідомляє, що документ №4 у складі Тендерної пропозиції Учасника містить банківську гарантію. В тексті банківської гарантії зазначено, що достовірність та цілісність електронних цифрових підписів можна перевірити на офіційному веб-сайті Центрального органу Міністерства юстиції України за посиланням: http://czo.gov.ua/varefy. Достовірність наданої інформації підтверджується копіями гарантії та перевірки наявності Електронних цифрових підписів.
ТОВ «ВБК «МІСТОБУД» зазначає, що МПП «СІМТ» станом на 03.05.2019р. не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області повідомляє, що
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 252 Цивільного кодексу України передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. При цьому термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Рішення про визначення Малого приватного підприємства «СІМТ» переможцем по закупівлі було прийнято Тендерним комітетом Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, згідно Протоколу №15 від 26 квітня 2019 року та оприлюднене на веб-порталі 26 квітня 2019 року о 13:15 год. Переможець торгів надав до Тендерного комітету Тендерну пропозицію, як переможця торгів, чим виконав вимоги пункту 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що засвідчується Супровідним листом із зазначенням дати реєстрації у Вхідної документації Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області. Відповідно до приміток Додатку 4 до Тендерної документації Замовник встановив, що переможець торгів надає документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону в електронному вигляді через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. З 27 квітня по 01 травня 2019 року включно на території України були загальнодержавні вихідні дні і відповідно установи, які мають п’ятиденний робочий тиждень не працювали. Відповідно переможець торгів оприлюднив електронну версію документів, як переможець 03 травня 2019 року, що становило 2 робочий день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. Тендерний комітет Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області вважає за необхідним виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Копія Супровідного листа щодо подачі Тендерної пропозиції Малим приватним підприємством «СІМТ» до Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області надається.
Зазначимо, що Тендерний комітет створюється для організації та проведення процедур закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти на засадах колегіальності у прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів комітету та їх неупередженості. Тому, організація та робота комітету несе відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. Результати діяльності комітету з питань організації та здійснення процедур закупівель, повинні здійснюватися без порушень, виключно в рамках чинного законодавства України з метою економії та раціонального використання бюджетних коштів.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 травня 2019 23:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-02-000004 ● a5919cb34acf47e98e6a6fa4998d9ce8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2019 09:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2019 № 92
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.05.2019 № 92
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-30-000032-a 30.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-11 11:22:06
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.05.2019 № 96
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-03-30-000032-a.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-03-30-000032-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 30 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 02 травня 2019 року № 92 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-29 14:50:01
Запит про надання пояснень
1. Прошу пояснити, чим підтверджуються зміни у фінансуванні для об’єкта «Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників», які слугували підставою для відміни торгів?
2. Прошу пояснити, чим підтверджуються зміни у фінансуванні в період з відміни вищевказаних торгів до оголошення нової закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-13-001022-c) за аналогічним предметом та очікуваною вартістю предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено абз. 2 частини 2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі")
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СІМТ |
9 818 108,00
UAH з ПДВ
|
9 202 744,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" |
9 450 927,25
UAH з ПДВ
|
9 352 744,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
9 401 200,80
UAH з ПДВ
|
9 401 200,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СІМТ #23520802 |
Переможець |
9 202 744,65
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 13:53
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 травня 2019 14:41 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінено відповідно до абзацу 3 пункту 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
11 травня 2019 14:41
|
Протокол |