Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-03-29-001953-b 97b14096d3db4b408c84ccc8586f6bce
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа замовника: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2019 21:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 21:15
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 квітня 2019 16:48
Захарівська, 14 ДА.pdf
29 березня 2019 21:10
Зразок забезпечення виконання договору (3).docx
29 березня 2019 21:10
ОГОЛОШЕННЯ вул.Захарівська, 14.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000006 ● 82b1187a65d54b1aa2cda33cc3255a60
  • Статус: завершено ● Дата: 08 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29 15:04:24
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-03-29-001953-b 29.03.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 15:24:42

Запит про надання пояснень

Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Враховуючи викладене, прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 12.04.2019 № 19-314-КР/СХ на виконання робіт з капітального ремонту сходових клітин (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що комунальним підприємством «Київжитлоспецексплуатація» було укладено договори від 12.04.2019 №№ 19-К126/2-КР/СХ, 19-К117-КР/СХ та 19-К89-КР/СХ за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 2 837 491,92 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 17:49:08

Відповідь на запит

У КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі - Підприємство) розглянуто Ваш запит про надання пояснень щодо проведення процедур закупівель за кодом ДК 021:2015 — 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Повідомляємо, що КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі — Підприємство) проводить закупівлю товарів, робіт та послуг керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами).
Ст.7 Закону визначено, що нормативно-правове забезпечення державного регулювання у сфері закупівель здійснює Уповноважений орган МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (надалі -МЕРТ).
Визначення предмета закупівлі Підприємством здійснюється відповідно до наказу МЕРТ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (надалі - Наказ).
П.2 розділу II Наказу визначено, що під час закупівлі робіт предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року№ 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Розділ III Наказу визначає, що предмет закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218- 182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищенаведене повідомляю, що Підприємство під час визначення предмета закупівлі керується виключно чиним законодавством України.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація", 03366500, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва, 1150000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 97b14096d3db4b408c84ccc8586f6bce, 2019-03-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Допорогові закупівлі
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 29 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінченнямоніторингу: 16.09.2019. Предметом аналізу були питання: дотримання Комунальним підприємством «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток), договір від 12.04.2019 № 19-314-КР/СХ, пояснення Замовника від 03.09.2019 надані через електронну систему закупівель., 16 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 21:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАРТЕЗ 1 148 894,03
UAH з ПДВ
1 148 894,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 15:38
sign.p7s
05 квітня 2019 15:37
Захарівська 14.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
Переможець 1 148 894,03
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 14:51

Документи

09 квітня 2019 14:51
Рішення № 96.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
1 148 894,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2019 14:51
Рішення № 96.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14 ) сходові.pdf укладений
12 квітня 2019 09:26
ДУ 2 ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14) (1).pdf зміни до договору
10 червня 2019 13:01
ДУ 1 ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14) (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі після експертизи
Номер договору про закупівлю: 19-З14-КР/СХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-З14-КР/СХ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 19-З14-КР/СХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-З14-КР/СХ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку