Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-03-29-001953-b 97b14096d3db4b408c84ccc8586f6bce
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2019 21:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 21:15
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 квітня 2019 16:48
Захарівська, 14 ДА.pdf
29 березня 2019 21:10
Зразок забезпечення виконання договору (3).docx
29 березня 2019 21:10
ОГОЛОШЕННЯ вул.Захарівська, 14.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000006 ● 82b1187a65d54b1aa2cda33cc3255a60
  • Статус: завершено ● Дата: 08 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29 15:04:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-03-29-001953-b 29.03.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 15:24:42

Запит про надання пояснень

Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Враховуючи викладене, прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 12.04.2019 № 19-314-КР/СХ на виконання робіт з капітального ремонту сходових клітин (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що комунальним підприємством «Київжитлоспецексплуатація» було укладено договори від 12.04.2019 №№ 19-К126/2-КР/СХ, 19-К117-КР/СХ та 19-К89-КР/СХ за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 2 837 491,92 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 17:49:08

Відповідь на запит

У КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі - Підприємство) розглянуто Ваш запит про надання пояснень щодо проведення процедур закупівель за кодом ДК 021:2015 — 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Повідомляємо, що КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі — Підприємство) проводить закупівлю товарів, робіт та послуг керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами).
Ст.7 Закону визначено, що нормативно-правове забезпечення державного регулювання у сфері закупівель здійснює Уповноважений орган МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (надалі -МЕРТ).
Визначення предмета закупівлі Підприємством здійснюється відповідно до наказу МЕРТ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (надалі - Наказ).
П.2 розділу II Наказу визначено, що під час закупівлі робіт предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року№ 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Розділ III Наказу визначає, що предмет закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218- 182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищенаведене повідомляю, що Підприємство під час визначення предмета закупівлі керується виключно чиним законодавством України.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація", 03366500, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт сходових клітин за адресою: вул. Захарівська, 14 у Подільському районі м. Києва, 1150000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 97b14096d3db4b408c84ccc8586f6bce, 2019-03-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Спрощені/Допорогові закупівлі
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 29 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінченнямоніторингу: 16.09.2019. Предметом аналізу були питання: дотримання Комунальним підприємством «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток), договір від 12.04.2019 № 19-314-КР/СХ, пояснення Замовника від 03.09.2019 надані через електронну систему закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 21:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАРТЕЗ 1 148 894,03
UAH з ПДВ
1 148 894,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 15:38
sign.p7s
05 квітня 2019 15:37
Захарівська 14.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
Переможець 1 148 894,03
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 14:51

Документи

09 квітня 2019 14:51
Рішення № 96.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАРТЕЗ
#42431452
1 148 894,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2019 14:51
Рішення № 96.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14 ) сходові.pdf укладений
12 квітня 2019 09:26
ДУ 2 ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14) (1).pdf зміни до договору
10 червня 2019 13:01
ДУ 1 ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14) (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі після експертизи
Номер договору про закупівлю: 19-З14-КР/СХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-З14-КР/СХ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 19-З14-КР/СХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-З14-КР/СХ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку