Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Карягін Павло +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 21:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2019 21:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 21:15 |
Очікувана вартість: | 1 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 16:48 |
Захарівська, 14 ДА.pdf |
29 березня 2019 21:10 |
Зразок забезпечення виконання договору (3).docx |
29 березня 2019 21:10 |
ОГОЛОШЕННЯ вул.Захарівська, 14.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-28-000006 ● 82b1187a65d54b1aa2cda33cc3255a60
- Статус: завершено ● Дата: 08 жовтня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2019 № 161
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-03-29-001953-b 29.03.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-02 15:24:42
Запит про надання пояснень
Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Враховуючи викладене, прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 12.04.2019 № 19-314-КР/СХ на виконання робіт з капітального ремонту сходових клітин (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що комунальним підприємством «Київжитлоспецексплуатація» було укладено договори від 12.04.2019 №№ 19-К126/2-КР/СХ, 19-К117-КР/СХ та 19-К89-КР/СХ за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 2 837 491,92 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-03 17:49:08
Відповідь на запит
У КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі - Підприємство) розглянуто Ваш запит про надання пояснень щодо проведення процедур закупівель за кодом ДК 021:2015 — 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Повідомляємо, що КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі — Підприємство) проводить закупівлю товарів, робіт та послуг керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами).
Ст.7 Закону визначено, що нормативно-правове забезпечення державного регулювання у сфері закупівель здійснює Уповноважений орган МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (надалі -МЕРТ).
Визначення предмета закупівлі Підприємством здійснюється відповідно до наказу МЕРТ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (надалі - Наказ).
П.2 розділу II Наказу визначено, що під час закупівлі робіт предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року№ 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Розділ III Наказу визначає, що предмет закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г. 1-218- 182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищенаведене повідомляю, що Підприємство під час визначення предмета закупівлі керується виключно чиним законодавством України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КАРТЕЗ #42431452 |
Переможець |
1 148 894,03
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 10:03
|
ДУ 2 ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14) (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2019 13:01
|
ДУ 1 ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14) (1).pdf | зміни до договору |
19 квітня 2019 09:36
|
ТОВ Картез (вул. Захарівська, 14 ) сходові.pdf | укладений |
12 квітня 2019 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі після експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 19-З14-КР/СХ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-З14-КР/СХ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 19-З14-КР/СХ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-З14-КР/СХ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |