Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-03-29-001884-b 6762f26343594192bd5282267ff15f01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лариса Василівна Миронова

+380687425017 larisaberdnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14280960
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Кропоткіна, буд.16
Контактна особа: Лариса Василівна Миронова
+380687425017
larisaberdnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 19:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 11:09
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комп"ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Комп"ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, пров.Капітальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 18:06
Оголошення комп ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 30 березня 2019 19:38
Дата відповіді: 01 квітня 2019 12:16
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, згідно чинного законодавства про здійснення публічних закупівель вимога щодо надання Авторизаційного листа носить дискримінаційний характер. За підтвердженням той чи іншої інформації Замовник звертається самостійно, а Учасник несе відповідальність за достовірність наданої ним інформації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 квітня 2019 09:25
Дата відповіді: 01 квітня 2019 12:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміст тендерної документації містить всі роз"яснення.
1. У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент, товар в повній мірі повинен відповідати технічним характеристикам Замовника. 2. Учасники всіх форм власності беруть участь в закупівлі на рівних вимогах. 3. До ціни предмета закупівлі обов’язково включаються ПДВ (якщо він передбачений), податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, транспортування, завантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 83 220,00
UAH з ПДВ
83 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 95 760,00
UAH з ПДВ
95 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 13:29
Сертификаты GTL (1).rar
04 квітня 2019 13:29
Пропозиція.pdf
04 квітня 2019 13:29
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 83 220,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 12:16

Документи

19 квітня 2019 12:15
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
83 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 12:15
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор.pdf укладений
25 квітня 2019 09:11