Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із супроводження, технічної підтримки та адаптації програмного забезпечення ІТС «Податковий блок»
Services in support, technical support and adaptation of the software of the ITS «Tax block».
Очікувана вартість
6 528 964,29 UAH
UA-2019-03-29-001597-a a2f7910fe2a44ca8bee9a0e3ba4b9f41
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Fiscal Service of Ukraine
National ID: 39292197
Contact point: Vynohradova Nataliia
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 12:40
Очікувана вартість: 6 528 964,29 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 29 березня 2019 17:15
Enquiries until: 22 квітня 2019 17:00
Complaints submission until: до 28 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 травня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 6 528 964 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 65 290 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із супроводження, технічної підтримки та адаптації програмного забезпечення ІТС «Податковий блок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, Львівська площа, 8.
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Services in support, technical support and adaptation of the software of the ITS «Tax block».
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 17:15
Dodatok A (4).docx
29 березня 2019 17:15
ТД Податковий блок.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000030 ● ec56212311634644a98fc14dfdd64dc2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 18:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.06.2020 № 167

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-29-001597-a 29.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-01 09:45:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги із супроводження, технічної підтримки та адаптації програмного забезпечення ІТС «Податковий блок» вартістю 6 254 100,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA- 2019-03-29-001597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо стану виконання укладеного договору від 29.05.2019 № 40 з товариством з обмеженою відповідальністю «Програміка» строк дії якого до 31.03.2020.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2019
UA-2019-03-29-001597-aa2f7910fe2a44ca8bee9a0e3ba4b9f41
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Учасник Документи Рішення
ПРОГРАМІКА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УНІТІ-БАРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 травня 2019 15:17
Протокол
08 травня 2019 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

21 травня 2019 10:47
Dovidka_MVS.pdf
24 квітня 2019 11:04
Електронний підпис
24 квітня 2019 11:04
Електронний підпис
24 квітня 2019 11:01
10 Договори і Акти кв.zip
24 квітня 2019 11:01
8 Накази кв.zip

Документи

08 травня 2019 15:18
Протокол
08 травня 2019 15:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРОГРАМІКА

ТОВ "УНІТІ-БАРС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРАМІКА" 6 450 000,00
UAH
6 254 100,00
UAH
Документи
ТОВ "УНІТІ-БАРС" 6 528 964,29
UAH
6 318 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 10:47
Dovidka_MVS.pdf
24 квітня 2019 11:04
Електронний підпис
24 квітня 2019 11:04
Електронний підпис
24 квітня 2019 11:01
10 Договори і Акти кв.zip
24 квітня 2019 11:01
8 Накази кв.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРОГРАМІКА

ТОВ "УНІТІ-БАРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРАМІКА"
#39295308
Переможець 6 254 100,00
UAH
17 травня 2019 17:55

Документи

17 травня 2019 17:54
Електронний підпис
17 травня 2019 17:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРАМІКА"
#39295308
6 254 100,00
UAH
Документи

Документи

17 травня 2019 17:54
Електронний підпис
17 травня 2019 17:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:09
Податк блок дод 3 ДПС.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:05
Податк блок дод 2.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 13:48
дод.уг1дог40.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 13:47
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 15:37
Договір укладений
31 травня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна до Договору у зв'язку із зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться у зв'язку зі зміною сторони Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML