Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Очікувана вартість
1 408 176,00 UAH
UA-2019-03-29-001582-b e8e269635e3548138a44be31aad63335
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вінель

+380679689382 zt.upr10@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 39459195
Вебсайт: http://zt.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7
Контактна особа: Тетяна Вінель
+380679689382
zt.upr10@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 15:01
Очікувана вартість: 1 408 176,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 040,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Київське шосе, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Б.Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11603, Україна, Житомирська область, м. Малин, площа Соборна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський , Ушакова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Коротуна, 3; Коротуна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11102, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Героїв Майдану, 1/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 16:06
Зміни ТД_Житомир податкова1.doc
04 квітня 2019 16:06
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
29 березня 2019 15:57
ТД_Житомир податкова1.doc
29 березня 2019 15:57
ПД Податкова.doc
04 квітня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 16:06
Зміни ТД_Житомир податкова1.doc
04 квітня 2019 16:06
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
29 березня 2019 15:57
ТД_Житомир податкова1.doc
29 березня 2019 15:57
ПД Податкова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 05 квітня 2019 12:47
Дата відповіді: 08 квітня 2019 16:38
Ви закуповуєте послуги з фізичної охорони, то до чого тут огляд об'єктів для ивзначення технінчої можливості? Адже учасники не здійснюють технічну охорону, а групи реагування можуть бути залучені. Просимо виключити дану вимогу!
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне: Відповідно до додатку 2 до тендерної документації - Технічна специфікація до предмету закупівлі: Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 75240000-0 – послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку), встановлено вимогу щодо проведення представником учасника даної закупівлі, перед поданням пропозицій, обстеження об’єкту для ознайомлення з технічним станом та оснащенням самого об’єкта для визначення обсягу виконання робіт за адресою об’єкта охорони.
Замовник вважає за доцільне необхідність ознайомлення Учасника з технічним станом об’єкту охорони для визначення обсягу виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
П.П. "ГЕРОЛ" 1 199 000,00
UAH з ПДВ
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Дівікс" 1 408 176,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 13:13
Електронний підпис
26 квітня 2019 13:11
Ліцензія.pdf
26 квітня 2019 13:11
Довідка МВС.pdf
26 квітня 2019 13:11
Довідка ДПІ.pdf
15 квітня 2019 11:28
Електронний підпис
15 квітня 2019 11:08
Ст 17.rar
15 квітня 2019 11:08
Проект договору.rar
15 квітня 2019 11:08
Працівники.pdf
15 квітня 2019 11:08
Повноваження підпису.rar
15 квітня 2019 11:08
МТБ_2.pdf
15 квітня 2019 11:08
МТБ.pdf
15 квітня 2019 11:08
Ліцензія.pdf
15 квітня 2019 11:08
копія паспорту.rar
15 квітня 2019 11:08
Захист довкілля.pdf
15 квітня 2019 11:08
ЖНАЕУ.rar
15 квітня 2019 11:08
Договір_ВІНТЕРА.rar
15 квітня 2019 11:08
Головний офіс.pdf
15 квітня 2019 11:08
Відгук.pdf
15 квітня 2019 11:08
Відгук ВІНТЕРА.pdf
15 квітня 2019 11:08
Витяг Єдиного Податку.pdf
15 квітня 2019 11:08
Виписка ЄДРПОУ.rar
15 квітня 2019 11:08
Аналогічний договір...pdf
15 квітня 2019 11:08
статут.rar

Публічні документи

15 квітня 2019 11:37
Статут копія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГЕРОЛ

ПП "Дівікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
Переможець 1 199 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 10:51

Документи

23 квітня 2019 10:51
Електронний підпис
23 квітня 2019 10:50
Protokol ohorona.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
П.П. "ГЕРОЛ"
#40027049
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 10:51
Електронний підпис
23 квітня 2019 10:50
Protokol ohorona.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 17:44
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 12:25
Dod dog 1.pdf зміни до договору
14 травня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 12:16
Dog 110.pdf укладений
14 травня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням кошторисних призначень ГУ ДФС у Житомирській області, якими встановлено видатки на оплату послуг з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів, зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 264 567,00
UAH з ПДВ