Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Очікувана вартість
1 408 176,00 UAH
UA-2019-03-29-001582-b ● e8e269635e3548138a44be31aad63335
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 39459195 |
Вебсайт: | http://zt.sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Вінель +380679689382 zt.upr10@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 408 176,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 040,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Київське шосе, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13312, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, Б.Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11603, Україна, Житомирська область, м. Малин, площа Соборна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11708, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський , Ушакова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Коротуна, 3; Коротуна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11102, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Героїв Майдану, 1/20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2019 16:06 |
Зміни ТД_Житомир податкова1.doc | |
04 квітня 2019 16:06 |
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
29 березня 2019 15:57 |
ТД_Житомир податкова1.doc | |
29 березня 2019 15:57 |
ПД Податкова.doc |
04 квітня 2019 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2019 16:06 |
Зміни ТД_Житомир податкова1.doc
|
|||
04 квітня 2019 16:06 |
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
29 березня 2019 15:57 |
ТД_Житомир податкова1.doc
|
|||
29 березня 2019 15:57 |
ПД Податкова.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 05 квітня 2019 12:47
Дата відповіді: 08 квітня 2019 16:38
Ви закуповуєте послуги з фізичної охорони, то до чого тут огляд об'єктів для ивзначення технінчої можливості? Адже учасники не здійснюють технічну охорону, а групи реагування можуть бути залучені. Просимо виключити дану вимогу!
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне: Відповідно до додатку 2 до тендерної документації - Технічна специфікація до предмету закупівлі: Послуги з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 75240000-0 – послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку), встановлено вимогу щодо проведення представником учасника даної закупівлі, перед поданням пропозицій, обстеження об’єкту для ознайомлення з технічним станом та оснащенням самого об’єкта для визначення обсягу виконання робіт за адресою об’єкта охорони.
Замовник вважає за доцільне необхідність ознайомлення Учасника з технічним станом об’єкту охорони для визначення обсягу виконання робіт.
Замовник вважає за доцільне необхідність ознайомлення Учасника з технічним станом об’єкту охорони для визначення обсягу виконання робіт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
П.П. "ГЕРОЛ" #40027049 |
Переможець |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2019 12:25
|
Dod dog 1.pdf | зміни до договору |
14 травня 2019 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2019 12:16
|
Dog 110.pdf | укладений |
14 травня 2019 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням кошторисних призначень ГУ ДФС у Житомирській області, якими встановлено видатки на оплату послуг з охорони адмінбудівель ГУ ДФС у Житомирській області та його відокремлених підрозділів, зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 110 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |