Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (послуги санаторіїв та інших оздоровчих закладів з санаторно-курортного лікування) для дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю з дитинства з супроводжуючими з захворюваннями кістково-м’язової системи; ендокринної системи (у т. ч. цукровий діабет); нервової системи; органів травлення; системи кровообігу (серцево-судинної системи); сечостатевої системи
Очікувана вартість
1 605 488,64 UAH
UA-2019-03-29-001552-b 46c6e517f37346378b063eb1e645904b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Миколаївна Сушко

+380567450464 buh162015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Оксана Миколаївна Сушко
+380567450464
buh162015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У даному випадку доцільно застосувати переговорну процедуру у зв’язку з тим, що замовником послуг двічі було оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатори закупівель на prozorro.gov.ua:
- UA-2019-02-22-000269-b від від 22.02.2019 09:43; - UA-2019-03-11-001404-a від 11.03.2019 14:36, проте, у зв’язку з недостатньою кількістю учасників обидві закупівлі мають статус «Закупівля не відбулась». Відповідно до вищезазначеного статусу, тендерним комітетом департаменту було оголошено про відміну закупівель (протокол засідання комітету від 26.03.2019 № 23).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (послуги санаторіїв та інших оздоровчих закладів з санаторно-курортного лікування) для дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю з дитинства з супроводжуючими з захворюваннями кістково-м’язової системи; ендокринної системи (у т. ч. цукровий діабет); нервової системи; органів травлення; системи кровообігу (серцево-судинної системи); сечостатевої системи, у кількості 161 послуга (88 послуг для дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю з дитинства; 73 послуги для супроводжуючих), Дніпропетровська область
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
161 послуга
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (послуги санаторіїв та інших оздоровчих закладів з санаторно-курортного лікування) для дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю з дитинства з супроводжуючими з захворюваннями кістково-м’язової системи; ендокринної системи (у т. ч. цукровий діабет); нервової системи; органів травлення; системи кровообігу (серцево-судинної системи); сечостатевої системи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

29 березня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 15:51
ПРОТОКОЛ 26,ПЕРЕГОВОРНА ПРОЦЕДУРА.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНАТОРІЙ "КУРОРТ ОРЛІВЩИНА"
#32286611
Переможець 1 605 488,64
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:56

Документи

29 березня 2019 15:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНАТОРІЙ "КУРОРТ ОРЛІВЩИНА"
#32286611
1 605 488,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:47
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 10:10
!Д.у 2 Курорт Орлівщина до Дог.17 Діти.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 10:09
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 11:52
Додаткова угода,1 від 22.07.2019,Орлівщина.pdf зміни до договору
22 липня 2019 11:21
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 10:47
17 дог.pdf укладений
10 квітня 2019 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 605 488,64
UAH (в тому числі ПДВ 109 885,44 UAH)