Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 45000000- 7 Будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 484 488,00 UAH
UA-2019-03-29-001451-a 0621a1e4895a494cb64aa3bfe36912ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Леніна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 14:43
Очікувана вартість: 1 484 488,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 422,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи ( 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт майнового комплексу ЦРЛ (будівель неврологічного та рентгенлогічного відділень) за адресою: вул. Санаторна (Леніна), 7. м. Гола Пристань, Херсонська область»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи ( 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт майнового комплексу ЦРЛ (будівель неврологічного та рентгенлогічного відділень) за адресою: вул. Санаторна (Леніна), 7. м. Гола Пристань, Херсонська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 16:12
Експертний звіт Додаток №13.pdf
29 березня 2019 16:12
Локальний кошторис Додаток №12.pdf
29 березня 2019 16:11
Додаток №11 Пояснювальна записка до робочого проекту. Том 2..pdf
29 березня 2019 16:11
Додаток №10 РП Пояснювальна записка + вихідні дані.pdf
29 березня 2019 16:11
Додаток №9 РП Креслення.pdf
29 березня 2019 16:10
Додаток №8Форма письмової згоди .docx
29 березня 2019 16:10
Додаток №7ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.docx
29 березня 2019 16:10
Додаток №6Загальні відомості про Учасника торгів.docx
29 березня 2019 16:10
Додаток №5Технічні вимоги до виконання робіт.docx
29 березня 2019 16:09
Додаток №4ПЕРЕЛІК СУБПІДРЯДНИКІВ (контрагентів).docx
29 березня 2019 16:09
Додаток №3Форма «Тендерна пропозиція»;.docx
29 березня 2019 16:09
Додаток №2 Проект Договору.docx
29 березня 2019 16:09
Додаток №1Документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16, 17 Закону.docx
29 березня 2019 16:08
тендерна документація (капремонт неврологічного та рентренологічного відділень).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-001451-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41924333
Дата подання: 18 квітня 2019 15:49
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "Вектор Буд Монтаж"
Довідки з обслуговуючого банку є оригінальніми ! на них накладено ЕЦП банка, що не потребує мокрої печатки.
Згідно з офіційного регламнту тендеру для юридичних осіб копія паспорту керівника не є необхідним документом, але за потребою Замовника, учасник має право дозавантажити необхідні документи під час розгляду пропозиції.
Щодо специфікації, в тендерній пропозиції ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" був надан файл "кошторис" в якому знаходится підсумкова відомість ресурсів в якій відображено всі матеріали які плануються використовувати при проведенні робіт, що передбачається додатком №5 до договору.

В свою чергу ПП "Еліт-Буд" в своїй тендерній пропозиції не надало актів виконаних робіт на аналогічні договори, які є підтвердженням виконання цих договорів,
в доказ того що роботи по даному договору не виконані додаємо цитату з кримінального проваждення:
https://opendatabot.ua/court/80173870-157d8db23fc3cfe1ddb734bb3952362e

З метою уникнення процедури публічних закупівель посадовими особами Олешківської РДА вартість робіт була штучно занижена до 1499603 грн., та укладено договір з ПП Еліт-Буд (ЄДРПОУ 42421292, юридична адреса, Херсонська обл., м. Херсон, смт. Антонівка, вул. Дубасова, 18). Зазначене підприємство зареєстроване 29.08.2018. Договір на виконання робіт укладено 13.09.2018.

За інформацією, яка вказана у заяві Олешківської районної ради, кошти на зазначені роботи використані(освоєні) повністю, але фактично роботи не виконано, оскільки станом на теперішній час водопровід так і не побудовано.
Виходячи з вищевказаного Вимагаємо скасувати рішення про візначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 10:18
Відповідь на вимогу ТОВ "ВекторБудМонтаж"
1. Вами надано Довідку з обслуговуючого банку у вигляді скан-копії чорно-білого зображення та завірену підписом та печаткою учасника торгів « згідно з оригіналом» ,тому вважаємо, що це копія, а вимагалося оригінал довідки.
2. Вимагалося скан-копія оригіналу всіх заповнених сторінок паспорту керівника( фізичної особи –керівника всіх форм власності). Учасник не надав документ, що вимагався документацією.
3. Додаток №5 Специфікація до Проекту договору відсутній. Тоді як, документацією вимагалося надати крім кошторису з усіма додатками, Специфікацію до Проекту договору . У кошторисі з додатками Специфікація до Проекту договору відсутня.
4. Тендерною документацією та законодавством України передбачено вимагати лише довідки відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не стосується відкриття кримінального впровадження щодо вилучення документів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" 1 432 447,00
UAH з ПДВ
1 417 601,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛІТ - БУД" 1 431 344,00
UAH з ПДВ
1 423 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 13:41
Електронний підпис
15 квітня 2019 13:37
Договор Новий Буг.rar
15 квітня 2019 13:16
Електронний підпис
15 квітня 2019 13:13
тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 13:13
проект Договору.pdf
15 квітня 2019 13:13
пояснювальна записка.pdf
15 квітня 2019 13:13
Новий Буг.rar
15 квітня 2019 13:13
договор сметчик.pdf
15 квітня 2019 13:13
Довідки.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 13:11
Електронний підпис
15 квітня 2019 13:04
Пояснювальна записка.pdf
15 квітня 2019 13:04
стр. 133-137 Специфікація.pdf
15 квітня 2019 13:04
стр. 65-66 Договір ЦПХ.pdf
15 квітня 2019 13:04
стр. 63 Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"

ПП "ЕЛІТ - БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"
#41924333
Відхилено 1 417 601,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 13:04
ПП "ЕЛІТ - БУД"
#42421292
Переможець 1 423 920,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 13:05

Документи

18 квітня 2019 13:04
Протокол №117.pdf

Документи

18 квітня 2019 13:05
Протокол №117.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕЛІТ - БУД"
#42421292
1 423 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 13:05
Протокол №117.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:42
Додаткова угода від 26.12.19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:40
Додаткова угода від 26.12.19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:27
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:26
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 16:25
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 15:24
додоткова угода № 2 від 09.07.2019 року.pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 08:41
Додаткова угода №1 до Дог.№166.pdf зміни до договору
15 травня 2019 08:40
Договір №166.pdf укладений
10 травня 2019 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися виконати роботи згідно календарного плану фінансування робіт протягом 2019р.-2020р.
Номер договору про закупівлю: Договір №166
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору 166
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про зміну реквізитів.
Номер договору про закупівлю: Договір №166
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: Договір №166
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з укладанням тристороннього договору Сторонами з Благодійною організацією Фонд громади міста Гола Пристань "Свята Ольга" від 20.09.2019року №345 про надання благодійної допомоги Замовнику у вигляді оплати частини виконаних робіт за основним договором,Сторони домовились зменшити ціну договору на 72523,00 грн без зміни загального обсягу робіт,що виконується підрядником.
Номер договору про закупівлю: Договір №166
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: Договір №166
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування суми договору по рокам
Номер договору про закупівлю: Договір №166
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток №5.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 169 507,00
UAH