Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 45000000- 7 Будівельні роботи
(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 484 488,00 UAH
UA-2019-03-29-001451-a ● 0621a1e4895a494cb64aa3bfe36912ad
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02003988 |
Місцезнаходження: | 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Леніна, 7 |
Контактна особа: |
Кобець Людмила Михайлівна 380995016273 goprycrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2019 14:43 |
Очікувана вартість: | 1 484 488,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 422,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи ( 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт майнового комплексу ЦРЛ (будівель неврологічного та рентгенлогічного відділень) за адресою: вул. Санаторна (Леніна), 7. м. Гола Пристань, Херсонська область»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи ( 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт майнового комплексу ЦРЛ (будівель неврологічного та рентгенлогічного відділень) за адресою: вул. Санаторна (Леніна), 7. м. Гола Пристань, Херсонська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-29-001451-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41924333
Дата подання: 18 квітня 2019 15:49
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "Вектор Буд Монтаж"
Довідки з обслуговуючого банку є оригінальніми ! на них накладено ЕЦП банка, що не потребує мокрої печатки.
Згідно з офіційного регламнту тендеру для юридичних осіб копія паспорту керівника не є необхідним документом, але за потребою Замовника, учасник має право дозавантажити необхідні документи під час розгляду пропозиції.
Щодо специфікації, в тендерній пропозиції ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" був надан файл "кошторис" в якому знаходится підсумкова відомість ресурсів в якій відображено всі матеріали які плануються використовувати при проведенні робіт, що передбачається додатком №5 до договору.
В свою чергу ПП "Еліт-Буд" в своїй тендерній пропозиції не надало актів виконаних робіт на аналогічні договори, які є підтвердженням виконання цих договорів,
в доказ того що роботи по даному договору не виконані додаємо цитату з кримінального проваждення:
https://opendatabot.ua/court/80173870-157d8db23fc3cfe1ddb734bb3952362e
З метою уникнення процедури публічних закупівель посадовими особами Олешківської РДА вартість робіт була штучно занижена до 1499603 грн., та укладено договір з ПП Еліт-Буд (ЄДРПОУ 42421292, юридична адреса, Херсонська обл., м. Херсон, смт. Антонівка, вул. Дубасова, 18). Зазначене підприємство зареєстроване 29.08.2018. Договір на виконання робіт укладено 13.09.2018.
За інформацією, яка вказана у заяві Олешківської районної ради, кошти на зазначені роботи використані(освоєні) повністю, але фактично роботи не виконано, оскільки станом на теперішній час водопровід так і не побудовано.
Виходячи з вищевказаного Вимагаємо скасувати рішення про візначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з офіційного регламнту тендеру для юридичних осіб копія паспорту керівника не є необхідним документом, але за потребою Замовника, учасник має право дозавантажити необхідні документи під час розгляду пропозиції.
Щодо специфікації, в тендерній пропозиції ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" був надан файл "кошторис" в якому знаходится підсумкова відомість ресурсів в якій відображено всі матеріали які плануються використовувати при проведенні робіт, що передбачається додатком №5 до договору.
В свою чергу ПП "Еліт-Буд" в своїй тендерній пропозиції не надало актів виконаних робіт на аналогічні договори, які є підтвердженням виконання цих договорів,
в доказ того що роботи по даному договору не виконані додаємо цитату з кримінального проваждення:
https://opendatabot.ua/court/80173870-157d8db23fc3cfe1ddb734bb3952362e
З метою уникнення процедури публічних закупівель посадовими особами Олешківської РДА вартість робіт була штучно занижена до 1499603 грн., та укладено договір з ПП Еліт-Буд (ЄДРПОУ 42421292, юридична адреса, Херсонська обл., м. Херсон, смт. Антонівка, вул. Дубасова, 18). Зазначене підприємство зареєстроване 29.08.2018. Договір на виконання робіт укладено 13.09.2018.
За інформацією, яка вказана у заяві Олешківської районної ради, кошти на зазначені роботи використані(освоєні) повністю, але фактично роботи не виконано, оскільки станом на теперішній час водопровід так і не побудовано.
Виходячи з вищевказаного Вимагаємо скасувати рішення про візначення переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 квітня 2019 10:18
Відповідь на вимогу ТОВ "ВекторБудМонтаж"
1. Вами надано Довідку з обслуговуючого банку у вигляді скан-копії чорно-білого зображення та завірену підписом та печаткою учасника торгів « згідно з оригіналом» ,тому вважаємо, що це копія, а вимагалося оригінал довідки.
2. Вимагалося скан-копія оригіналу всіх заповнених сторінок паспорту керівника( фізичної особи –керівника всіх форм власності). Учасник не надав документ, що вимагався документацією.
3. Додаток №5 Специфікація до Проекту договору відсутній. Тоді як, документацією вимагалося надати крім кошторису з усіма додатками, Специфікацію до Проекту договору . У кошторисі з додатками Специфікація до Проекту договору відсутня.
4. Тендерною документацією та законодавством України передбачено вимагати лише довідки відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не стосується відкриття кримінального впровадження щодо вилучення документів.
1. Вами надано Довідку з обслуговуючого банку у вигляді скан-копії чорно-білого зображення та завірену підписом та печаткою учасника торгів « згідно з оригіналом» ,тому вважаємо, що це копія, а вимагалося оригінал довідки.
2. Вимагалося скан-копія оригіналу всіх заповнених сторінок паспорту керівника( фізичної особи –керівника всіх форм власності). Учасник не надав документ, що вимагався документацією.
3. Додаток №5 Специфікація до Проекту договору відсутній. Тоді як, документацією вимагалося надати крім кошторису з усіма додатками, Специфікацію до Проекту договору . У кошторисі з додатками Специфікація до Проекту договору відсутня.
4. Тендерною документацією та законодавством України передбачено вимагати лише довідки відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не стосується відкриття кримінального впровадження щодо вилучення документів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" #41924333 |
Відхилено |
1 417 601,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 13:04
|
ПП "ЕЛІТ - БУД" #42421292 |
Переможець |
1 423 920,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:42
|
Додаткова угода від 26.12.19.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:40
|
Додаткова угода від 26.12.19.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 15:26
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2019 16:25
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2019 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 15:24
|
додоткова угода № 2 від 09.07.2019 року.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2019 08:41
|
Додаткова угода №1 до Дог.№166.pdf | зміни до договору |
15 травня 2019 08:40
|
Договір №166.pdf | укладений |
10 травня 2019 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися виконати роботи згідно календарного плану фінансування робіт протягом 2019р.-2020р. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору 166 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились про зміну реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | Договір №166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з укладанням тристороннього договору Сторонами з Благодійною організацією Фонд громади міста Гола Пристань "Свята Ольга" від 20.09.2019року №345 про надання благодійної допомоги Замовнику у вигляді оплати частини виконаних робіт за основним договором,Сторони домовились зменшити ціну договору на 72523,00 грн без зміни загального обсягу робіт,що виконується підрядником. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | Договір №166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування суми договору по рокам |
Номер договору про закупівлю: | Договір №166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток №5.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |