Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автобуси міські зчленовані пасажирські особливо великої місткості з низьким рівнем підлоги
City buses are articulated passenger especially large capacity with a low floor level
Очікувана вартість
105 538 018,00 UAH
UA-2019-03-29-001442-b 9a77c1da0ded4953be1a2bdfa04f6e45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлия Степовая

+380962383490
+380983713703
yuliya07s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40525449
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька область обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа: Юлия Степовая
+380962383490,+380983713703
yuliya07s@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бірюков Микита
+380964057212
nikita.biryukov@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTAMENT TRANSPORTU TA ZV'YAZKU MARIUPOLSKOI MISKOI RADI
National ID: 40525449
Contact point: Stepova Yuliya
+380962383490,+380983713703
yuliya07s@ukr.net
Additional contacts: Бірюков Микита
+380964057212
nikita.biryukov@mariupolrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 15:15
Початок аукціону: 27 травня 2019 15:41
Очікувана вартість: 105 538 018,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 527 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1055380 UAH
Publication date: 29 березня 2019 15:29
Enquiries until: 23 квітня 2019 15:15
Complaints submission until: до 29 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2019 15:15

Information

Estimated total value: 105 538 018 UAH including VAT
Minimal lowering step: 527 690 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
автобуси міські зчленовані пасажирські особливо великої місткості з низьким рівнем підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, буд. 55
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

City buses are articulated passenger especially large capacity with a low floor level
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 20 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 16:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 16:37
Тендерна документація зі змінами -15 шт - автобуси_18_м.docx
22 квітня 2019 16:31
IMG_20190422_162908.jpg
22 квітня 2019 16:31
IMG_20190422_162917.jpg
22 квітня 2019 16:31
IMG_20190422_162943.jpg
19 квітня 2019 15:17
1.jpg
19 квітня 2019 15:17
2.jpg
19 квітня 2019 15:17
3.jpg
19 квітня 2019 15:17
15 ШТ.jpg
19 квітня 2019 15:17
Тендерна документація зі змінами - автобуси_18_м -15 ШТ.docx
29 березня 2019 15:29
6. 2019.03.20 Технічна специфікація автобуси 18 м.docx
29 березня 2019 15:29
Договір 29.03.2019 с коррекцией по курсу.docx
29 березня 2019 15:29
5. 2019.03.27 Тендерна документація - автобуси_18_м.docx
22 квітня 2019 16:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 15:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 16:37
Тендерна документація зі змінами -15 шт - автобуси_18_м.docx
22 квітня 2019 16:31
IMG_20190422_162908.jpg
22 квітня 2019 16:31
IMG_20190422_162917.jpg
22 квітня 2019 16:31
IMG_20190422_162943.jpg
19 квітня 2019 15:17
1.jpg
19 квітня 2019 15:17
2.jpg
19 квітня 2019 15:17
3.jpg
19 квітня 2019 15:17
15 ШТ.jpg
19 квітня 2019 15:17
Тендерна документація зі змінами - автобуси_18_м -15 ШТ.docx
29 березня 2019 15:29
6. 2019.03.20 Технічна специфікація автобуси 18 м.docx
29 березня 2019 15:29
Договір 29.03.2019 с коррекцией по курсу.docx
29 березня 2019 15:29
5. 2019.03.27 Тендерна документація - автобуси_18_м.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 17 квітня 2019 17:46
Дата відповіді: 19 квітня 2019 12:41
Проаналізувавши опубліковану Департаментом транспорту та зв’язку Маріупольської міської ради (далі - Замовник) тендерну документацію на закупівлю товарів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-29-001442-b ) ми прийшли до висновку, що документація є такою що складена без врахування ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з порушенням принципів здійснення закупівель передбачених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного: Так, згідно Додатку №1 тендерної документації «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» учасники повинні надати документи, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до змісту п.3 Додатку №1, учасники повинні надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (досвід виконання поставок автобусів міських пасажирських) складена за довільною формою за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки) з інформацією про виконаний аналогічний договір за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону. Відповідно до п.1 Порядку визначення предмету закупівлі, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Згідно оголошення опублікованого Замовником, закупівля товарів здійснюється кодом ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб таким чином, аналогічним товаром, вважаються усі товари груп 3412, що включать в себе міські, приміські, шкільні та туристичні автобуси. Таким чином, вважаємо, уточнення щодо поставки автобусів міських пасажирських, яке були здійснено Вами, є незаконним та таким, що порушує принцип недискримінації учасників. Тому, просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та внести зміни п.3 Додатку №1«Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації», а саме виключити словосполучення: «досвід виконання поставок автобусів міських пасажирських». У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. До п3 Додатку 1 тендерної документації "Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації буде внесено зміни.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 травня 2019
UA-2019-03-29-001442-b9a77c1da0ded4953be1a2bdfa04f6e45
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40525449
Місцезнаходження: 87500, Україна, Донецька область обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 травня 2019 17:00
ПРОТОКОЛ ЛиТАН.pdf
20 травня 2019 17:00
Протакол №7.pdf
20 травня 2019 17:02
Електронний підпис

Публічні документи

03 червня 2019 16:44
Довідка_податкова ТДЛ.jpg
03 червня 2019 16:44
Довідка МВС Сухов.jpg
02 травня 2019 12:33
Електронний підпис
02 травня 2019 12:33
Електронний підпис
27 квітня 2019 13:14
Електронний підпис
27 квітня 2019 13:14
Електронний підпис
27 квітня 2019 10:46
Договір 15 авт 215069.pdf
27 квітня 2019 10:46
ТП ТДЛ- 15 авт МАЗ 215069.pdf
27 квітня 2019 10:16
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
26 квітня 2019 09:39
Cерт копія МАЗ 103586 (2017).pdf
25 квітня 2019 18:28
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
25 квітня 2019 18:28
ПДВ ТДЛ.pdf
25 квітня 2019 18:28
ДОГ-030 ЗЗРК автобус.pdf
25 квітня 2019 18:28
ТП ТДЛ- 15 авт МАЗ 215069.pdf

Документи

20 травня 2019 17:01
Протакол №7.pdf
20 травня 2019 17:01
Протакол- Укр ЄвроМаз.pdf
20 травня 2019 17:02
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2019 12:24
Електронний підпис
03 травня 2019 12:24
Електронний підпис
03 травня 2019 12:23
Ліцензія.zip
03 травня 2019 12:23
Гарантия 2405.zip
03 травня 2019 12:23
Проект договору.pdf
03 травня 2019 12:23
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ТОВ "УкрЄвроМАЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" 105 120 000,00
UAH з ПДВ
104 591 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" 105 435 000,00
UAH з ПДВ
104 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 16:44
Довідка_податкова ТДЛ.jpg
03 червня 2019 16:44
Довідка МВС Сухов.jpg
02 травня 2019 12:33
Електронний підпис
02 травня 2019 12:33
Електронний підпис
27 квітня 2019 13:14
Електронний підпис
27 квітня 2019 13:14
Електронний підпис
27 квітня 2019 10:46
Договір 15 авт 215069.pdf
27 квітня 2019 10:46
ТП ТДЛ- 15 авт МАЗ 215069.pdf
27 квітня 2019 10:16
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
26 квітня 2019 09:39
Cерт копія МАЗ 103586 (2017).pdf
25 квітня 2019 18:28
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
25 квітня 2019 18:28
ПДВ ТДЛ.pdf
25 квітня 2019 18:28
ДОГ-030 ЗЗРК автобус.pdf
25 квітня 2019 18:28
ТП ТДЛ- 15 авт МАЗ 215069.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:24
Електронний підпис
03 травня 2019 12:24
Електронний підпис
03 травня 2019 12:23
Ліцензія.zip
03 травня 2019 12:23
Гарантия 2405.zip
03 травня 2019 12:23
Проект договору.pdf
03 травня 2019 12:23
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ТОВ "УкрЄвроМАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
Переможець 104 591 250,00
UAH з ПДВ
01 червня 2019 10:21

Документи

01 червня 2019 10:21
Електронний підпис
01 червня 2019 10:20
15.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
104 591 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2019 10:21
Електронний підпис
01 червня 2019 10:20
15.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 11:04
ДУ 6 -17.12.2019 р..PDF зміни до договору
17 грудня 2019 11:01
Повідомлення к ДУ 6 від 17.12.19.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 11:07
Повідомлення к ДУ 5 к Дог. 12.PDF укладений
31 жовтня 2019 11:06
ДУ 5 к Дог. 12.PDF укладений
31 жовтня 2019 11:06
Повідомлення к ДУ 5 к Дог. 12.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 11:03
ДУ 5 к Дог. 12.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 11:03
Повідомлення к Дог12.PDF укладений
11 жовтня 2019 11:02
Дод. угода 4 к Дог 12.PDF укладений
11 жовтня 2019 11:02
Дод. угода 4 к Дог 12.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 10:59
Повідомлення к Дог12.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 16:25
Дод. Уг.3 к Дог.12від 17.09.2019.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 16:24
Повідомл.3 к Д.У. 3 Дог 12.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 10:02
Дод. Угода 2 к дог.12.PDF укладений
17 вересня 2019 10:01
Повідомлення к Дог. 12.PDF укладений
17 вересня 2019 10:01
Повідомлення к Дог. 12.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 09:15
Дод. Угода 2 к дог.12.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 09:15
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 14:25
ПОВІДОМЛЕННЯ до Дог. 12.PDF зміни до договору
12 липня 2019 13:59
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 10:48
дод.угода до Дог. 12.PDF зміни до договору
12 липня 2019 10:26
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2019 17:04
Протокол 7 ( 15 авт).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:03
договор 12.pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 14:58
договор 12.pdf укладений
18 червня 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абз.7 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні зхакупівлі" від 25.12.2015р. № 922- V-III, п.п.3.3.4 Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019р., Додаток 4 до Договору ( Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни іноземної валюти), та у зв'язку із значною (більш ніж на 2%) зміною (зменьшенням) курсу іноземної валюти (курсу Євро) за даними НБУ на 11.07.2019р. (28,835932 грн. за 1 Євро) порівняно з курсом Євро за даними НБУ на дату укладання Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019 (29,764321 грн. за 1 Євро), Сторони дійшли згоди змінити (зменьшити) ціну одиниці товару пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), суму договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення ціни договору у зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти Євро по відношенню до грівні за данними НБУ станом на 11.07.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абз.7 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-V-III, п.п.3.4. Договору купівлі-продажу №12 від 18.06.2019р.( Далі - договір), Додатком №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменьшити) ціну кожної з трьох одиниць товару, що відвантажуються 17.09.2019 р., пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), сума Договору купівлі-продажу №12 від 18.06.2019.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у додаток № 5 до Договору № 12 від 18.06.2019 р. "Паспорт фарбування зовнішніх поверхонь кузова автобуса МАЗ 215069 RAL 9016 та RAL 1023
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4 Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019р. (далі – Договір), Додатком №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з семи одиниць товару, що відвантажуються 11.10.2019р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), суму Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4 Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019р. (далі – Договір), Додатком №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з двох одиниць товару, що відвантажуються 31.10.2019р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), суму Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абзацом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, Сторони дійшли згоди змінити в бік зменшення ціну кожної з трьох одиниць товару, що відвантажуються 17.12.2019р., без зміни кількості (обсягу) та якості цього товару
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML