Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги
city bus passenger large capacity with low floor level
city bus passenger large capacity with low floor level
Очікувана вартість
225 417 226,00 UAH
UA-2019-03-29-001343-b ● e12034cf885a4ae4b853d47716db86b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40525449 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька область обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92 |
Контактна особа: |
Юлия Степовая +380962383490,+380983713703 yuliya07s@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Микита Бірюков +380964057212 nikita.biryukov@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT TRANSPORTU TA ZV'YAZKU MARIUPOLSKOI MISKOI RADI |
National ID: | 40525449 |
Contact point: |
Stepova Yuliya +380962383490,+380983713703 yuliya07s@ukr.net |
Additional contacts: |
Микита Бірюков +380964057212 nikita.biryukov@mariupolrada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 15:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 15:29 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 225 417 226,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 127 086,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2254172 UAH |
Publication date: | 29 березня 2019 15:09 |
Enquiries until: | 23 квітня 2019 15:29 |
Complaints submission until: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 травня 2019 15:29 |
Information
Estimated total value: | 225 417 226 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 127 086 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штука
автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, буд. 55
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
city bus passenger large capacity with low floor level
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 20 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 17:00 |
Тендерна документація зі змінами-49- автобуси_12_м.docx | |
22 квітня 2019 16:53 |
IMG_20190422_164641.jpg | |
22 квітня 2019 16:51 |
IMG_20190422_164626.jpg | |
22 квітня 2019 16:51 |
IMG_20190422_164641.jpg | |
19 квітня 2019 15:31 |
Тендерна документація зі змінами- автобуси_12_м -49 ШТ.docx | |
19 квітня 2019 15:31 |
1.jpg | |
19 квітня 2019 15:31 |
3.jpg | |
19 квітня 2019 15:31 |
2.jpg | |
19 квітня 2019 15:31 |
49 ШТ.jpg | |
29 березня 2019 15:09 |
6. 2019.03.20 Технічна специфікація автобуси 12 м.docx | |
29 березня 2019 15:09 |
Договір 29.03.2019 с коррекцией по курсу.docx | |
29 березня 2019 15:09 |
5 2019 03 27 Тендерна документація - автобуси_12_м.docx |
22 квітня 2019 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2019 17:00 |
Тендерна документація зі змінами-49- автобуси_12_м.docx
|
||||||
22 квітня 2019 16:53 |
IMG_20190422_164641.jpg
|
||||||
22 квітня 2019 16:51 |
IMG_20190422_164626.jpg
|
||||||
22 квітня 2019 16:51 |
IMG_20190422_164641.jpg
|
||||||
19 квітня 2019 15:31 |
Тендерна документація зі змінами- автобуси_12_м -49 ШТ.docx
|
||||||
19 квітня 2019 15:31 |
1.jpg
|
||||||
19 квітня 2019 15:31 |
3.jpg
|
||||||
19 квітня 2019 15:31 |
2.jpg
|
||||||
19 квітня 2019 15:31 |
49 ШТ.jpg
|
||||||
29 березня 2019 15:09 |
6. 2019.03.20 Технічна специфікація автобуси 12 м.docx
|
||||||
29 березня 2019 15:09 |
Договір 29.03.2019 с коррекцией по курсу.docx
|
||||||
29 березня 2019 15:09 |
5 2019 03 27 Тендерна документація - автобуси_12_м.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 17 квітня 2019 17:48
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:29
Проаналізувавши опубліковану Департаментом транспорту та зв’язку Маріупольської міської ради (далі - Замовник) тендерну документацію на закупівлю товарів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-29-001442-b ) ми прийшли до висновку, що документація є такою що складена без врахування ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з порушенням принципів здійснення закупівель передбачених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного:
Так, згідно Додатку №1 тендерної документації «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» учасники повинні надати документи, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до змісту п.3 Додатку №1, учасники повинні надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (досвід виконання поставок автобусів міських пасажирських) складена за довільною формою за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки) з інформацією про виконаний аналогічний договір за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
Відповідно до п.1 Порядку визначення предмету закупівлі, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Згідно оголошення опублікованого Замовником, закупівля товарів здійснюється кодом ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб таким чином, аналогічним товаром, вважаються усі товари груп 3412, що включать в себе міські, приміські, шкільні та туристичні автобуси.
Таким чином, вважаємо, уточнення щодо поставки автобусів міських пасажирських, яке були здійснено Вами, є незаконним та таким, що порушує принцип недискримінації учасників.
Тому, просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та внести зміни п.3 Додатку №1«Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації», а саме виключити словосполучення: «досвід виконання поставок автобусів міських пасажирських».
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання.
До п.3 Додатку 1 тендерної документації "Перелік криторіїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації" буде внесено зміни.
До п.3 Додатку 1 тендерної документації "Перелік криторіїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації" буде внесено зміни.
документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 19 квітня 2019 10:21
Дата відповіді: 22 квітня 2019 17:03
Наше підприємство планує прийняти участь у тендері на поставку автобусів міських пасажирських великої місткості з низьким рівнем підлоги у кількості 49 од.
У П.2 Додатку 1 встановлена вимога щодо надання таких документів: "Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи) необхідних для виробництва та здійснення постачання предмету закупівлі із доданням документів, підтверджуючих надану інформацію (копія цивільно-правових договорів/ копія трудових книжок/ тощо)."
Оскільки, ми являємось виробником автобусів і в штаті підприємтва нараховується близько 600 працівників, задіяних у процесі виробництва та поставки автобусів, то надання копій цивільно-правових договорів/ трудових книжок/ тощо представляється неможливим, та є абсолютно недоцільним. Просимо Вас внести зміни в п.2 Додатку 1 тендерної документації та викласти його в наступній редакції "Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи) необхідних для виробництва та здійснення постачання предмету закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: : «Пунктом 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Вимога викладена у п.2 Додатку 1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» тендерної документації встановлена Замовником у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та враховуючи очікувану вартість закупівлі, на думку Замовника доцільна. На підставі вищевикладеного, вимоги викладені у запитанні задоволенню не підлягають».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-29-001343-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс", Код ЄДРПОУ:21752230
Дата подання: 23 квітня 2019 14:16
Внесення змін до тендерної документації
Повідомляємо, що виконання вимог, вказаних у п.2 Додатку № 1 Тендерної документації щодо надання копій цивільно-правових договорів / копій трудових книжок працівників, вимагатиме від Вас дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»
та після отримання Вами такої інформації Ви станете володільцем цих персональних даних, що в подальшому вимагатиме від Вас забезпечення суб’єктам персональних даних наступних можливостей:
- знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника цієї бази або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, установлених законом;
- отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних;
- на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних;
- отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;
- пред’являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом;
- пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
- на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
- звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних;
- застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни в п.2 Додатку № 1 виклавши його у наступній редакції "Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи керівного складу підприємства та інформації щодо загальної чисельності працівників) необхідних для виробництва та здійснення постачання предмету закупівлі із доданням документів, підтверджуючих надану інформацію (копія цивільно-правових договорів або копія трудових книжок або копія знеособленого штатного розпису)".
У випадку відмови в задоволенні вказаних вимог, будемо звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Розгорнути
Згорнути
та після отримання Вами такої інформації Ви станете володільцем цих персональних даних, що в подальшому вимагатиме від Вас забезпечення суб’єктам персональних даних наступних можливостей:
- знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника цієї бази або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, установлених законом;
- отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних;
- на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних;
- отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;
- пред’являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом;
- пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
- на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
- звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних;
- застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни в п.2 Додатку № 1 виклавши його у наступній редакції "Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи керівного складу підприємства та інформації щодо загальної чисельності працівників) необхідних для виробництва та здійснення постачання предмету закупівлі із доданням документів, підтверджуючих надану інформацію (копія цивільно-правових договорів або копія трудових книжок або копія знеособленого штатного розпису)".
У випадку відмови в задоволенні вказаних вимог, будемо звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Скасована
Дата: 30 квітня 2019 14:58
Причина: Ми беремо участь у торгах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 14:09
Пунктом 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Вимога викладена у п.2 Додатку 1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» тендерної документації встановлена Замовником у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та враховуючи очікувану вартість закупівлі, на думку Замовника доцільна. Додатково повідомляємо, що система закупівель є публічною та загальнодоступною (переглянути склад пропозицій може будь-хто), через що виконати вимоги, які висуваються з приводу персональних даних, неможливо. Крім того, відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» чітко визначено термін хто є володільцем чи розпорядником інформації. В даному випадку Замовник не є володільцем чи розпорядником персональних даних». На підставі вищевикладеного, вимога про усунення порушення задоволенню не підлягає.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 травня 2019
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40525449 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2019 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" |
224 175 000,00
UAH з ПДВ
|
223 035 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" |
224 910 000,00
UAH з ПДВ
|
223 038 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" |
225 008 000,00
UAH з ПДВ
|
223 685 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" #36440036 |
Переможець |
223 035 750,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 11:09
|
ДУ 7 -17.12.2019 р..PDF | зміни до договору |
17 грудня 2019 11:07
|
Повідомлення к ДУ 7 від 17.12.19.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2019 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 10:52
|
Повідомлення к ДУ 7 від 17.12.19.PDF | укладений |
17 грудня 2019 10:50
|
ДУ 7 -17.12.2019 р..PDF | укладений |
17 грудня 2019 10:50
|
Повідомлення к ДУ 7 від 17.12.19.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2019 10:48
|
ДУ 7 -17.12.2019 р..PDF | зміни до договору |
17 грудня 2019 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 11:18
|
ДУ 6 к Дог. 13.PDF | укладений |
31 жовтня 2019 11:17
|
Повідомлення к ДУ 6 к Дог. 13.PDF | укладений |
31 жовтня 2019 11:17
|
ДУ 6 к Дог. 13.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 11:11
|
Повідомлення к ДУ 6 к Дог. 13.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2019 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 16:34
|
Повідомлення к Д. Уг. 5 Д.13.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2019 16:33
|
Дод. угода 5 к Дог 13.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2019 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 11:16
|
Повідомлення к Дог13.PDF | укладений |
11 жовтня 2019 11:14
|
Дод. угода 4 к Дог 13.PDF | укладений |
11 жовтня 2019 11:14
|
Дод. угода 4 к Дог 13.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2019 11:06
|
Повідомлення к Дог13.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2019 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 16:30
|
Дод. Уг.3 к Дог.13від 17.09.2019.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 16:29
|
Повідомл.3 к Д.У. 3 Дог 13.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:48
|
Повідомлення к Дог. 13.PDF | укладений |
17 вересня 2019 09:47
|
Дод. Угода 2 к Дог. 13.PDF | укладений |
17 вересня 2019 09:47
|
Дод. Угода 2 к Дог. 13.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:44
|
Повідомлення к Дог. 13.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:28
|
Дод. Угода 2 к Дог. 13.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:27
|
Повідомлення к Дог. 13.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 14:29
|
ПОВІДОМЛЕННЯ до Дог. 13.PDF | зміни до договору |
12 липня 2019 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2019 10:19
|
1.PDF | зміни до договору |
12 липня 2019 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2019 16:01
|
протокол 8-1.pdf | зміни до договору |
19 червня 2019 15:34
|
протокол 8-2.pdf | зміни до договору |
19 червня 2019 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2019 17:11
|
договор 13.pdf | зміни до договору |
18 червня 2019 17:11
|
Протокол 7 (49 авт).pdf | зміни до договору |
18 червня 2019 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 14:51
|
договор 13.pdf | укладений |
18 червня 2019 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення техничної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення описки у протоколі засідання тендерного комітету |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 7 частини 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 22.12.2015р. № 922-V-III, п.п. 3.3.4. Договору ( Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміникурсу іноземної валюти), та у зв'язку із значною (більш ніж на 2%) зміною (зменьшенням) курсу іноземної валюти ( курсу Євро) за даними НБУ на 11.07.2019 року. (28,835932 грн. за 1 Євро) порівняно з курсом Євро за даними НБУ на дату укладання Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. ( 29,764321 грн. за 1 Євро), Сторони дійшли згоди змінити (зменьшити ціну одиниці товару пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменьшення суми договору у зв'язку зі зниженням курсу іноземної валюти Євро по відношенню до національної валюти гривні за данними НБУ станом на 11.07.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абз.7 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-V-III, п.п. 3.3.4 Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019 р. ( далі -Договір), Додатком №4 до Договору ( Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменьшити) ціну кожної з чотирнадцяти одиниць Товару, що відвантажуються 17.09.2019 р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменьшити) суму Договору купівлі-продажу №13 від 18.06.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4 Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. (далі – Договір), Додатком №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з чотирнадцяти одиниць товару, що відвантажуються 17.09.2019р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменшити) суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у додаток №5 до Договору № 13 від 18.06.2019р. "Паспорт фарбування зовнішніх поверхонь кузова автобуса МАЗ 215069 RAL 9016 та RAL 1023" |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4. Договору купівлі –продажу № 13 від 18.06.2019р. ( далі – Договір), Додатком №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з шести одиниць товару, що відвантажуються 11.10.2019 р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменьшити) суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди змінити «Графік поставки товару Договору купівлі-продажу №13 від 18.06.2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4. Договору купівлі –продажу №13 від 18.06.2019р. ( далі – Договір), Додаток №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з чотирнадцяти одиниць товару, що відвантажуються 31.10.2019р., пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменьшити) суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, Сторони дійшли згоди змінити в бік зменшення ціну кожної з п’ятнадцяти одиниць товару, що відвантажуються 17.12.2019р., без зміни кількості (обсягу) та якості цього товару |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись абзацом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, Сторони дійшли згоди змінити в бік зменшення ціну кожної з п'ятнадцяти одиниць товару, що відвантажуються 17.12.2019р., без зміни кількості (обсягу) та якості цього товару |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |