автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги
city ​​bus passenger large capacity with low floor level
Очікувана вартість
225 417 226,00 UAH
UA-2019-03-29-001343-b e12034cf885a4ae4b853d47716db86b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40525449
Місцезнаходження замовника: 87500, Україна, Донецька область обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа замовника: Юлия Степовая
+380962383490,+380983713703
yuliya07s@ukr.net
Додаткові контактні особи: Микита Бірюков
+380964057212
nikita.biryukov@mariupolrada.gov.ua
Official name: DEPARTAMENT TRANSPORTU TA ZV'YAZKU MARIUPOLSKOI MISKOI RADI
National ID: 40525449
Contact point: Stepova Yuliya
+380962383490,+380983713703
yuliya07s@ukr.net
Additional contacts: Микита Бірюков
+380964057212
nikita.biryukov@mariupolrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 15:29
Початок аукціону: 27 травня 2019 13:57
Очікувана вартість: 225 417 226,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 254 172,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 127 086,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 29 березня 2019 15:09
Enquiries until: 23 квітня 2019 15:29
Complaints submission until: до 29 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2019 15:29

Information

Estimated total value: 225 417 226 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 127 086 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 254 172,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штука
автобуси міські пасажирські великої місткості з низьким рівнем підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, буд. 55
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

city ​​bus passenger large capacity with low floor level
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 20 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 квітня 2019 17:00
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2019 17:00
Тендерна документація зі змінами-49- автобуси_12_м.docx
22 квітня 2019 16:53
IMG_20190422_164641.jpg
22 квітня 2019 16:51
IMG_20190422_164626.jpg
22 квітня 2019 16:51
IMG_20190422_164641.jpg
19 квітня 2019 15:31
Тендерна документація зі змінами- автобуси_12_м -49 ШТ.docx
19 квітня 2019 15:31
1.jpg
19 квітня 2019 15:31
3.jpg
19 квітня 2019 15:31
2.jpg
19 квітня 2019 15:31
49 ШТ.jpg
29 березня 2019 15:09
6. 2019.03.20 Технічна специфікація автобуси 12 м.docx
29 березня 2019 15:09
Договір 29.03.2019 с коррекцией по курсу.docx
29 березня 2019 15:09
5 2019 03 27 Тендерна документація - автобуси_12_м.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 17 квітня 2019 17:48
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:29
Проаналізувавши опубліковану Департаментом транспорту та зв’язку Маріупольської міської ради (далі - Замовник) тендерну документацію на закупівлю товарів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-29-001442-b ) ми прийшли до висновку, що документація є такою що складена без врахування ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з порушенням принципів здійснення закупівель передбачених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного: Так, згідно Додатку №1 тендерної документації «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» учасники повинні надати документи, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до змісту п.3 Додатку №1, учасники повинні надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (досвід виконання поставок автобусів міських пасажирських) складена за довільною формою за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки) з інформацією про виконаний аналогічний договір за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону. Відповідно до п.1 Порядку визначення предмету закупівлі, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Згідно оголошення опублікованого Замовником, закупівля товарів здійснюється кодом ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб таким чином, аналогічним товаром, вважаються усі товари груп 3412, що включать в себе міські, приміські, шкільні та туристичні автобуси. Таким чином, вважаємо, уточнення щодо поставки автобусів міських пасажирських, яке були здійснено Вами, є незаконним та таким, що порушує принцип недискримінації учасників. Тому, просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства та внести зміни п.3 Додатку №1«Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації», а саме виключити словосполучення: «досвід виконання поставок автобусів міських пасажирських». У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання.
До п.3 Додатку 1 тендерної документації "Перелік криторіїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації" буде внесено зміни.
документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 19 квітня 2019 10:21
Дата відповіді: 22 квітня 2019 17:03
Наше підприємство планує прийняти участь у тендері на поставку автобусів міських пасажирських великої місткості з низьким рівнем підлоги у кількості 49 од. У П.2 Додатку 1 встановлена вимога щодо надання таких документів: "Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи) необхідних для виробництва та здійснення постачання предмету закупівлі із доданням документів, підтверджуючих надану інформацію (копія цивільно-правових договорів/ копія трудових книжок/ тощо)." Оскільки, ми являємось виробником автобусів і в штаті підприємтва нараховується близько 600 працівників, задіяних у процесі виробництва та поставки автобусів, то надання копій цивільно-правових договорів/ трудових книжок/ тощо представляється неможливим, та є абсолютно недоцільним. Просимо Вас внести зміни в п.2 Додатку 1 тендерної документації та викласти його в наступній редакції "Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи) необхідних для виробництва та здійснення постачання предмету закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: : «Пунктом 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Вимога викладена у п.2 Додатку 1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» тендерної документації встановлена Замовником у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та враховуючи очікувану вартість закупівлі, на думку Замовника доцільна. На підставі вищевикладеного, вимоги викладені у запитанні задоволенню не підлягають».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-001343-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс", Код ЄДРПОУ:21752230
Дата подання: 23 квітня 2019 14:16
Внесення змін до тендерної документації
Повідомляємо, що виконання вимог, вказаних у п.2 Додатку № 1 Тендерної документації щодо надання копій цивільно-правових договорів / копій трудових книжок працівників, вимагатиме від Вас дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»
та після отримання Вами такої інформації Ви станете володільцем цих персональних даних, що в подальшому вимагатиме від Вас забезпечення суб’єктам персональних даних наступних можливостей:
- знати про місцезнаходження бази персональних даних, яка містить його персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження та/або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника цієї бази або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, установлених законом;
- отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних;
- на доступ до своїх персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних;
- отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються його персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст його персональних даних, які зберігаються;
- пред’являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки своїх персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом;
- пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
- на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
- звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних;
- застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.
На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни в п.2 Додатку № 1 виклавши його у наступній редакції "Довідка, складена у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи керівного складу підприємства та інформації щодо загальної чисельності працівників) необхідних для виробництва та здійснення постачання предмету закупівлі із доданням документів, підтверджуючих надану інформацію (копія цивільно-правових договорів або копія трудових книжок або копія знеособленого штатного розпису)".
У випадку відмови в задоволенні вказаних вимог, будемо звертатися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 квітня 2019 14:58
Причина: Ми беремо участь у торгах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 14:09
Пунктом 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», відповідно до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Вимога викладена у п.2 Додатку 1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» тендерної документації встановлена Замовником у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та враховуючи очікувану вартість закупівлі, на думку Замовника доцільна. Додатково повідомляємо, що система закупівель є публічною та загальнодоступною (переглянути склад пропозицій може будь-хто), через що виконати вимоги, які висуваються з приводу персональних даних, неможливо. Крім того, відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» чітко визначено термін хто є володільцем чи розпорядником інформації. В даному випадку Замовник не є володільцем чи розпорядником персональних даних». На підставі вищевикладеного, вимога про усунення порушення задоволенню не підлягає.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2019
UA-2019-03-29-001343-be12034cf885a4ae4b853d47716db86b7
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40525449
Місцезнаходження замовника: 87500, Україна, Донецька область обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 травня 2019 17:07
ПРОТОКОЛ- Літан.pdf
20 травня 2019 17:07
Протакол №7.pdf
20 травня 2019 17:11
sign.p7s

Публічні документи

03 червня 2019 16:42
Довідка МВС Сухов.jpg
03 червня 2019 16:42
Довідка_податкова ТДЛ.jpg
02 травня 2019 12:41
sign.p7s
02 травня 2019 12:41
sign.p7s
27 квітня 2019 12:45
sign.p7s
27 квітня 2019 12:44
sign.p7s
27 квітня 2019 12:23
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
27 квітня 2019 12:23
Договір 49 авт 203016.pdf
27 квітня 2019 12:23
ТП ТДЛ- 49 авт МАЗ 203016.pdf
26 квітня 2019 10:15
ПДВ ТДЛ.pdf
26 квітня 2019 10:15
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
26 квітня 2019 10:15
UA_46A(b)_0293_04- МАЗ 203016.pdf
26 квітня 2019 10:15
ТП ТДЛ- 49 авт МАЗ 203016.pdf
26 квітня 2019 10:15
ДОГ-030 ЗЗРК автобус.pdf
26 квітня 2019 10:15
Cерт копія МАЗ 103586 (2017).pdf

Документи

20 травня 2019 17:07
Протокол- УкрЄвроМаз.pdf
20 травня 2019 17:07
Протакол №7.pdf
20 травня 2019 17:16
sign.p7s

Публічні документи

02 травня 2019 14:06
Програма навчання.pdf
02 травня 2019 14:06
Технічні вимоги.pdf
02 травня 2019 14:06
Проект договору.pdf
02 травня 2019 14:06
Статут.pdf

Документи

20 травня 2019 17:09
Протакол №7.pdf
20 травня 2019 17:16
sign.p7s

Публічні документи

03 травня 2019 12:41
sign.p7s
03 травня 2019 12:40
sign.p7s
03 травня 2019 12:40
Ліцензія.zip
03 травня 2019 12:40
Гарантия 2406.zip
03 травня 2019 12:40
Технічна частина.pdf
03 травня 2019 12:40
Проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" 224 175 000,00
UAH з ПДВ
223 035 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" 224 910 000,00
UAH з ПДВ
223 038 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" 225 008 000,00
UAH з ПДВ
223 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 16:42
Довідка МВС Сухов.jpg
03 червня 2019 16:42
Довідка_податкова ТДЛ.jpg
02 травня 2019 12:41
sign.p7s
02 травня 2019 12:41
sign.p7s
27 квітня 2019 12:45
sign.p7s
27 квітня 2019 12:44
sign.p7s
27 квітня 2019 12:23
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
27 квітня 2019 12:23
Договір 49 авт 203016.pdf
27 квітня 2019 12:23
ТП ТДЛ- 49 авт МАЗ 203016.pdf
26 квітня 2019 10:15
ПДВ ТДЛ.pdf
26 квітня 2019 10:15
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
26 квітня 2019 10:15
UA_46A(b)_0293_04- МАЗ 203016.pdf
26 квітня 2019 10:15
ТП ТДЛ- 49 авт МАЗ 203016.pdf
26 квітня 2019 10:15
ДОГ-030 ЗЗРК автобус.pdf
26 квітня 2019 10:15
Cерт копія МАЗ 103586 (2017).pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:41
sign.p7s
03 травня 2019 12:40
sign.p7s
03 травня 2019 12:40
Ліцензія.zip
03 травня 2019 12:40
Гарантия 2406.zip
03 травня 2019 12:40
Технічна частина.pdf
03 травня 2019 12:40
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 14:06
Програма навчання.pdf
02 травня 2019 14:06
Технічні вимоги.pdf
02 травня 2019 14:06
Проект договору.pdf
02 травня 2019 14:06
Статут.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
Переможець 223 035 750,00
UAH з ПДВ
01 червня 2019 10:24

Документи

01 червня 2019 10:24
sign.p7s
01 червня 2019 10:22
49.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
223 035 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2019 10:24
sign.p7s
01 червня 2019 10:22
49.jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 червня 2019 14:51
договор 13.pdf укладений
18 червня 2019 14:47
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2019 11:18
ДУ 6 к Дог. 13.PDF укладений
31 жовтня 2019 11:17
Повідомлення к ДУ 6 к Дог. 13.PDF укладений
31 жовтня 2019 11:17
ДУ 6 к Дог. 13.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 11:11
Повідомлення к ДУ 6 к Дог. 13.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 11:11
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 16:34
Повідомлення к Д. Уг. 5 Д.13.PDF зміни до договору
17 жовтня 2019 16:33
Дод. угода 5 к Дог 13.PDF зміни до договору
17 жовтня 2019 16:33
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 11:16
Повідомлення к Дог13.PDF укладений
11 жовтня 2019 11:14
Дод. угода 4 к Дог 13.PDF укладений
11 жовтня 2019 11:14
Дод. угода 4 к Дог 13.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 11:06
Повідомлення к Дог13.PDF зміни до договору
11 жовтня 2019 11:06
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 16:30
Дод. Уг.3 к Дог.13від 17.09.2019.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 16:29
Повідомл.3 к Д.У. 3 Дог 13.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 16:29
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 09:48
Повідомлення к Дог. 13.PDF укладений
17 вересня 2019 09:47
Дод. Угода 2 к Дог. 13.PDF укладений
17 вересня 2019 09:47
Дод. Угода 2 к Дог. 13.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 09:44
Повідомлення к Дог. 13.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 09:44
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 09:28
Дод. Угода 2 к Дог. 13.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 09:27
Повідомлення к Дог. 13.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 09:27
sign.p7s зміни до договору
12 липня 2019 14:29
ПОВІДОМЛЕННЯ до Дог. 13.PDF зміни до договору
12 липня 2019 14:28
sign.p7s зміни до договору
12 липня 2019 10:19
1.PDF зміни до договору
12 липня 2019 09:41
sign.p7s зміни до договору
19 червня 2019 16:01
протокол 8-1.pdf зміни до договору
19 червня 2019 15:34
протокол 8-2.pdf зміни до договору
19 червня 2019 15:34
sign.p7s зміни до договору
18 червня 2019 17:11
договор 13.pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:11
Протокол 7 (49 авт).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення техничної помилки
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення описки у протоколі засідання тендерного комітету
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абзацом 7 частини 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 22.12.2015р. № 922-V-III, п.п. 3.3.4. Договору ( Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміникурсу іноземної валюти), та у зв'язку із значною (більш ніж на 2%) зміною (зменьшенням) курсу іноземної валюти ( курсу Євро) за даними НБУ на 11.07.2019 року. (28,835932 грн. за 1 Євро) порівняно з курсом Євро за даними НБУ на дату укладання Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. ( 29,764321 грн. за 1 Євро), Сторони дійшли згоди змінити (зменьшити ціну одиниці товару пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення суми договору у зв'язку зі зниженням курсу іноземної валюти Євро по відношенню до національної валюти гривні за данними НБУ станом на 11.07.2019р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абз.7 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-V-III, п.п. 3.3.4 Договору купівлі-продажу № 12 від 18.06.2019 р. ( далі -Договір), Додатком №4 до Договору ( Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменьшити) ціну кожної з чотирнадцяти одиниць Товару, що відвантажуються 17.09.2019 р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменьшити) суму Договору купівлі-продажу №13 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4 Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р. (далі – Договір), Додатком №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з чотирнадцяти одиниць товару, що відвантажуються 17.09.2019р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменшити) суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у додаток №5 до Договору № 13 від 18.06.2019р. "Паспорт фарбування зовнішніх поверхонь кузова автобуса МАЗ 215069 RAL 9016 та RAL 1023"
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4. Договору купівлі –продажу № 13 від 18.06.2019р. ( далі – Договір), Додатком №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), Сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з шести одиниць товару, що відвантажуються 11.10.2019 р. пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменьшити) суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити «Графік поставки товару Договору купівлі-продажу №13 від 18.06.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абзацом 7 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, п.п. 3.3.4. Договору купівлі –продажу №13 від 18.06.2019р. ( далі – Договір), Додаток №4 до Договору (Порядком зміни ціни за одиницю Товару залежно від зміни курсу іноземної валюти), сторони дійшли згоди змінити (зменшити) ціну кожної з чотирнадцяти одиниць товару, що відвантажуються 31.10.2019р., пропорційно зміні курсу іноземної валюти (Євро), змінити (зменьшити) суму Договору купівлі-продажу № 13 від 18.06.2019р.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку