Послуги з ведення бухгалтерського та управлінського обліку, аналізу та контролю операцій фінансово-господарської діяльності, формуванню та аналізу усіх видів діяльності підприємства.
Очікувана вартість
1 219 200,00 UAH
UA-2019-03-29-001309-a bf37e6c8d7ac4d7f9b56f1ea8fa54f83
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КП "ЦУІТ"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
Контактна особа: Біляєва Світлана Сергіївна
+380612280239
svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 15:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 15:39
Початок аукціону: 15 квітня 2019 11:07
Очікувана вартість: 1 219 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36 576,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ведення бухгалтерського та управлінського обліку, аналізу та контролю операцій фінансово-господарської діяльності, формуванню та аналізу усіх видів діяльності підприємства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Дніпровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 березня 2019 15:39
Електронний цифровий підпис
29 березня 2019 15:34
ДОДАТОК 5_Технічні вимоги.doc
29 березня 2019 15:34
ДОДАТОК 4_Згода з умовами договору(1).docx
29 березня 2019 15:34
ДОДАТОК 3_Проект договору.docx
29 березня 2019 15:34
ДОДАТОК 2_Перелік документів.docx
29 березня 2019 15:34
ДОДАТОК 1_Цінова пропозиція.docx
29 березня 2019 15:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-001309-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТНО КОНСАЛТИНГОВЕ БЮРО", Код ЄДРПОУ:42847695
Дата подання: 17 квітня 2019 14:14
Вимога
Дискрімінаційне відхилення пропозиції, та корупційну складову.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2019 15:51
Приписами Закону передбачена можливість учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції, проте не вимагати визнати торги такими, що не відбулися.
Номер вимоги: UA-2019-03-29-001309-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТНО КОНСАЛТИНГОВЕ БЮРО", Код ЄДРПОУ:42847695
Дата подання: 19 квітня 2019 15:43
Дискримінація учасника та корумпована складова
Дискримінація учасника та корумпована складова
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 17:45
Повторна вимога учасника ТОВ «ЕКБ» номер UA-2019-03-29-001309-a.с2 від 19.04.2019 р., не містить додаткових питань порівняно з вимогою номер UA-2019-03-29-001309-a.а1 від 17.04.2019 р., відповідь на яку оприлюднена замовником 18.04.2019 р. Тож, відповідь на наведені у повторній вимозі міркування вже надана замовником торгів.
Враховуючи викладене, а також те, що повторна вимога не містить вимоги надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ЕКБ» умовам тендерної документації (як це передбачено приписами ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»), дана вимога відхиляється.

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 14:14
ВИМОГА 17-04-19.pdf

Документи

18 квітня 2019 15:51
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 15:43
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-26-000002 ● 6a8dc1ca3415477ea1de21fa3194e021
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-26 12:28:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
26.06.2019 № 88
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з ведення бухгалтерського та управлінського обліку, аналізу та контролю операцій фінансово-господарської діяльності, формуванню та аналізу усіх видів діяльності підприємства), яка проводиться Комунальним підприємством "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "ЦУІТ", 13620112, Україна, Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з ведення бухгалтерського та управлінського обліку, аналізу та контролю операцій фінансово-господарської діяльності, формуванню та аналізу усіх видів діяльності підприємства., 1219200UAH, 79210000-9, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: bf37e6c8d7ac4d7f9b56f1ea8fa54f83, 2019-03-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, із змінами (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ» (далі - КП "ЦУІТ"), що оформлено протоколом від 29.03.2019 року без номеру; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ЕКСПЕРТНО КОНСАЛТИНГОВЕ БЮРО" та ТОВ "СІННУМ", протокольні рішення Уповноваженої особи КП "ЦУІТ" від 16.04.2019 та від 19.04.2019, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2019 № 31, договір про надання послуг від 30.04.2019 № 7921/02. Порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТНО КОНСАЛТИНГОВЕ БЮРО" 1 011 000,00
UAH з ПДВ
969 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІННУМ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТСКАЙ" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 10:35
sign.p7s
13 квітня 2019 19:08
sign.p7s
13 квітня 2019 19:05
Статут.pdf
13 квітня 2019 19:05
протокол2.pdf
13 квітня 2019 19:05
протокол.pdf
13 квітня 2019 19:05
опис.pdf
13 квітня 2019 19:05
наказ.pdf
13 квітня 2019 19:05
проект договору.pdf
13 квітня 2019 19:05
копія аналог. договору.pdf
13 квітня 2019 19:05
цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2019 19:05
технічні вимоги.pdf
13 квітня 2019 19:05
Додаток 2.pdf
13 квітня 2019 19:05
реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 19:47
sign.p7s
10 квітня 2019 19:44
3.8. Електронна банк гар.rar
10 квітня 2019 19:44
Реєстр.pdf
10 квітня 2019 19:44
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 22:01
sign.p7s
12 квітня 2019 21:58
цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2019 21:58
устав.pdf
12 квітня 2019 21:58
рішення засновника.pdf
12 квітня 2019 21:58
реестр.pdf
12 квітня 2019 21:58
опис.pdf
12 квітня 2019 21:58
наказ.pdf
12 квітня 2019 21:58
лист-згода.pdf
12 квітня 2019 21:58
інформація.pdf
12 квітня 2019 21:58
інформ довідка.pdf
12 квітня 2019 21:58
згода.pdf
12 квітня 2019 21:58
довідка.pdf
12 квітня 2019 21:58
довідка працівники.pdf
12 квітня 2019 21:58
довідка дозв.pdf
12 квітня 2019 21:58
довідка база.pdf
12 квітня 2019 21:58
гарантійний лист.pdf
12 квітня 2019 21:58
выписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСПЕРТНО КОНСАЛТИНГОВЕ БЮРО"
#42847695
Відхилено 969 900,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:55
ТОВ "СІННУМ"
#42901139
Переможець 970 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 17:51

Документи

16 квітня 2019 15:55
sign.p7s
16 квітня 2019 15:53
Протокольне рішення

Документи

19 квітня 2019 17:50
sign.p7s
19 квітня 2019 17:48
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІННУМ"
#42901139
970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 17:50
sign.p7s
19 квітня 2019 17:48
Протокольне рішення

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 квітня 2019 11:36
Договір укладений
30 квітня 2019 11:35
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 13:19
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2019 10:16
ДУ _1 СІННУМ до Дог._7921-02.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 10:15
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2019 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості послуг без збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 7921/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 970 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку