Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
3 664 300,00 UAH
UA-2019-03-29-001271-b 3bb3da7cb6b148429b846a99acdfec0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Раїса Федорівна

+380372573922 roddom2.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКМУ "Клінічний пологовий будинок №2"
Код ЄДРПОУ: 01529122
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Рівненська 8
Контактна особа: Гончар Раїса Федорівна
+380372573922
roddom2.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 664 300,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

05 квітня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 12:32
Тендерна документація
05 квітня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 12:32
Тендерна документація
29 березня 2019 14:57
Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-001271-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 03 квітня 2019 16:34
Вимога щодо розділення на лоти
детально у доданих файлах
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2019 12:27
мотивувальна частина викладена в доданому документі

Документи подані скаржником

03 квітня 2019 16:33
Вимога окремий лот.docx
03 квітня 2019 16:34
Лист МОЗ-МЕРТ.pdf
03 квітня 2019 16:34
Рішення від 22.06.2018 № 6135.pdf

Документи

05 квітня 2019 12:27
відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-24-000006 ● f035e2d73bf042afa4f790a5dd14e3e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 травня 2019 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.05.2019 №26

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника К. КОЛОТИЛО

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 24.05.2019 року № 26
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-03-29-001271-b від 29.03.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-29 10:52:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-29-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Який унікальний номер (номери) плану закупівель (ІD), присвоєний електронною системою закупівель, відповідно до якого здійснюється дана закупівля фармацевтичної продукції (11 лотів)?
2. Чи укладено договір по лоту 4 «Кровоспинні засоби» з переможцем торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» (у разі укладання надати його копію із зазначенням дати його укладення та суми договору)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-06 15:42:21

Відповідь

UA-P-2019-05-29-000610-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо не відповідності річного плану закупівель: зміни до річного плану внесені. Та додатково повідомляємо, що лоти які не включені в річний план закупівлі були видалені шляхом внесення змін до річного плану у зв’язку із тим, що за даними лотами почалася переговорна процедура закупівлі (по причині двічі відмінених торгів у зв’язку із недостатньою кількістю поданих пропозицій), задля виключення дубляжу даних лотів прийнято рішення виключити їх з річного плану по відкритим торгам. 2. Щодо не встановлення вимоги надання оригіналу документу про відсутність судимості: на даному етапі процедури закупівлі неможливо усунути дане порушення. При проведенні наступних торгів дане порушення буде враховане. 3. Щодо невчасності оприлюднення інформації про відхилення: на даному етапі процедури закупівлі неможливо усунути дане порушення. 4. Щодо визначення переможцями торгів пропозиції які не відповідають умовам тендерної документації: на даному етапі процедури закупівлі неможливо усунути дане порушення. 5. Щодо нікчемності договорів з ТОВ «БАДМ-Б» та ТОВ «Оптіма-Фарм ЛТД»: станом на 10.06.2019 підготовлені та відправлені вищезазначеним Учасникам торгів додаткові угоди на розірвання договорів у зв’язку із їх недійсністю. Після підписання даних додаткових угод Вас буде проінформовано додатково.

2019-06-10 16:39:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

.

2019-07-29 17:48:48

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: МЕДИЧНІ РОЗЧИНИ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 квітня 2019 14:50
Закінчення: 15 квітня 2019 15:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 measures.name.symbol
Медичні розчини
ДК 021:2015: 33692000-7 — Медичні розчини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Рівненська 8
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К." 116 366,78
UAH з ПДВ
116 238,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ 116 303,10
UAH з ПДВ
116 303,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 17:45
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ ПОДОРОЖНИК ЧЕРНІВЦІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 116 238,38
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
116 238,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 14:02
дог128 від0305-1-3.pdf зміни до договору
23 січня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 22:31
дод128.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 22:29
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:46
VNR.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:02
ДОДАТКОВА УГОДА _2.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 01:28
мтк 0305 128.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 01:27
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 16:41
Договір на закупівлю укладений
03 травня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 106 313,86
UAH (в тому числі ПДВ 6 955,11 UAH)