Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (персональні комп'ютери) апаратна частина
Machines for data processing (personal computers)hardware part
Очікувана вартість
11 500 000,00 UAH
UA-2019-03-29-001212-a 7778579c60884b9baaf61f898497a109
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Походня Анатолій Олександрович

380442946408
380731153411
dbr_uzd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне бюро розслідувань
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2,
Контактна особа: Походня Анатолій Олександрович
380442946408,380731153411,
dbr_uzd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE BUREAU OF INVESTIGATION
National ID: 41760289
Contact point: Pokhodnya Anatoly
380442946408,380731153411,
dbr_uzd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 15:52
Очікувана вартість: 11 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115000 UAH
Publication date: 29 березня 2019 15:06
Enquiries until: 26 квітня 2019 00:00
Complaints submission until: до 02 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 травня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 11 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Машини для обробки даних (персональні комп'ютери) у кількості 500 штук, місце поставки: м. Київ, вул. С.Петлюри,15.
Machines for data processing (personal computers) in quantity of 500 units, place of delivery: Kiev, street. S. Petliuri, 15.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Машини для обробки даних (персональні комп'ютери) апаратна частина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, місто Київ, Київ, Симона Петлюри,15
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Machines for data processing (personal computers)hardware part
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 01 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:11
ТД ДБР ПК нова редакція.docx
25 квітня 2019 17:38
Перелік змін до ТД..docx
26 квітня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:11
ТД ДБР ПК нова редакція.docx
25 квітня 2019 17:01
ТД-ДБР-ПК-new-уточнення..docx
29 березня 2019 15:57
ТД ДБР ПК.docx
25 квітня 2019 17:38
Перелік змін до ТД..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги
Дата подання: 17 квітня 2019 11:55
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:30
Статтями 3, 5 та 22 Закону України про Публічні закупівлі встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині системного блоку визначено, що блок живлення повинен мати не більше 65 Вт, зовнішнім, КПД не менше 88%. Звертаємо Вашу увагу на те, що показник енергоефективності зовнішнього блоку живлення сертифікується як стандарт «Efficiency level» відповідного рівня (від I до VI) та є частиною протоколу системи «Energy Star». Виробники зовнішніх блоків живлення зобов’язані вказувати відповідний рівень енергоефективності блоків живлення римськими цифрами у відповідності до протоколу «Protocol for External Power Supplies Version 3.0». На сьогоднішній час обов’язковим рівнем енергоефективності для зовнішніх блоків живлення на території Європейського Союзу (EUROPEAN UNION) є рівень V, в той час як в Канаді - IV, а в США рівень VI. В свою чергу, ККД за Efficiency level V, що діє на території Європейського Союзу, дорівнює 87% (https://www.cui.com/catalog/resource/efficiency-standards-for-external-power-supplies.pdf). З метою приведення вимог тендерної документації до міжнародних стандартів з врахування регіональних особливостей та розширення конкурентного середовища, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині системного блоку визначено, що повинно бути не менш ніж: 5 роз’ємів USB 3.1 (один з них з функцією Always On для зарядки смартфону), 1 роз’єм USB 3.1 Type-C. Звертаємо Вашу вагу на те, що функція продовження надання живлення на порт USB при вимкненому системному блоку з назвою «Always On» є маркетинговою назвою одного з виробників, а саме - Lenovo. В свою чергу таку функцію, за відомою нам інформацію, взагалі мають тільки два виробника у світі - Lenovo та HP. З метою розширення конкурентного середовища та недопущення дискримінації учасників, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання в частині монітору Додатку 4 до тендерної документації визначено, що розмір рамки монітору повинні бути не більше ніж 2 мм зверху та по бокам. Звертаємо Вашу увагу на те, що розмір рамок монітору не є технічним параметром обладнання та не впливає на діагональ матриці монітору, але, водночас, значно звужує конкурентне середовище та вказує на конкретного виробника. З метою розширення конкурентного середовища та недопущення дискримінації учасників, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині монітору встановлено, що статична контрастність повинна бути не менш ніж 3000:1. Звертаємо Вашу увагу на те, що параметр статичної контрастності залежить від типу матриці. Наприклад для типів матриць, що зазначені у вимогах тендерної документації - IPS та VA, воно становить 1000:1 та 3000:1 відповідно. Просимо Вас внести відповідні зміни до вимог тендерної документації зазначивши обидва параметри. Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині монітору встановлено, що час реакції матриці G to G повинен бути не більше ніж 4 мс. Звертаємо Вашу увагу на те, що такий показник як G to G (Gray-to-Gray, тобто середній час переключення між півтонами сірого кольору) не має стандартизованого підходу вимірювання та не може слугувати підставою для оцінки динамічних характеристик монітору. З причини відсутності стандарту вимірювання цього показника, цей параметр не може слугувати об’єктивним показником для порівняння моніторів різних виробників, так як кожен виробник може вимірювати цей показник різними методами - як середній час переключення пікселя між різними півтонами або час переключення між двома обраними півтонами. До того ж, з огляду на те, що це середній показник, невідомо яка кількість переключень використовувалась тим чи іншим виробником для отримання середнього значення. Також, хочемо зазначити, що ані 4 мс, ані 5 мс не сприймаються людським оком та не впливають на якість зображення та безпечність впливу на очі користувача. Водночас, більш доцільним є встановлення вимоги до наявності відповідності стандартам щодо безпечності впливу на очі користувачів при користуванні монітором того чи іншого виробника, що сертифікується за міжнародним стандартом TCO у відповідності до вимог критеріїв безпеки визначених в стандарті ISO 14024, найостаннішим з яких є TCO редакції 8.0 (TCO 8.0). З метою приведення вимог тендерної документації до міжнародних стандартів, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Вимогами п. 1.4 та 1.5 Технічні вимоги Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник повинен мати власну сервісну службу «Сервіс-Деск» та наявні вимоги до компетенції Учасник, щодо технічної підтримки, а саме: Для належного надання консультаційної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації подій, Учасник повинен мати розгорнуту на власному сайті Сервісну службу управління сервісними інцидентами – «Сервіс Деск». Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіск Деск» Учасник надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку розташовану на власному домені Учасника де розташована Сервісна Служба. Також Учасник повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника за вимогою Замовника. Сервісна Служба «Сервіс Деск» повинна забезпечувати реєстрацію сервісних інцидентів із зазначенням дати та часу, ID користувача представника Замовника, типу терміновості виконання сервісної заявки та т.і. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. Сервісна Служба повинна мати можливість накопичувати знання для подальшого їх використання у вирішенні наступних Заявок Представників Замовника (FAQ). Сервісна Служба повинна бути належним чином налаштована та підтримуватися кваліфікованим персоналом. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби є сертифікати ITIL чи COBIT, або їх еквіваленти. Для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника у складі пропозиції мають бути надані: копія сертифікату, копія диплому, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти. Для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника у складі пропозиції мають бути надані: копія сертифікату, копія диплому, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання, його якості та відповідності вимогам Замовника Учасник повинен мати впроваджену систему менеджменту управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO9001. Для підтвердження наявності у Учасника впровадженої системи менеджменту з управління якістю Учасник повинен надати копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 у складі пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами п. 1.2. Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати Лист у складі пропозиції від Виробника запропонованого Обладнання якій повинен містити підтвердження від Виробника запропонованого Обладнання відповідності вимогам Замовника щодо гарантійної підтримки і гарантійне та сервісне обслуговування повинно проводитись в авторизованих Виробником сервісних центрах. Таким чином, гарантійне обслуговування буде здійснюватися сертифікованими спеціалістами виробника в офіційних авторизованих сервісних центрах виробника, які мають власну службу «Сервіс Деск». З огляду на те, що предметом цієї закупівлі є персональні комп’ютери, які не є унікальним складним програмно-технічним виробом ні з точки зору ремонту ні з точки зору технічної підтримки, зазначені вимоги є надлишковими, значно звужують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо виключити ці вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтями 3, 5 та 22 Закону України про Публічні закупівлі встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Питання .
Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині системного блоку визначено, що блок живлення повинен мати не більше 65 Вт, зовнішнім, КПД не менше 88%. Звертаємо Вашу увагу на те, що показник енергоефективності зовнішнього блоку живлення сертифікується як стандарт «Efficiency level» відповідного рівня (від I до VI) та є частиною протоколу системи «Energy Star». Виробники зовнішніх блоків живлення зобов’язані вказувати відповідний рівень енергоефективності блоків живлення римськими цифрами у відповідності до протоколу «Protocol for External Power Supplies Version 3.0». На сьогоднішній час обов’язковим рівнем енергоефективності для зовнішніх блоків живлення на території Європейського Союзу (EUROPEAN UNION) є рівень V, в той час як в Канаді - IV, а в США рівень VI. В свою чергу, ККД за Efficiency level V, що діє на території Європейського Союзу, дорівнює 87% (https://www.cui.com/catalog/resource/efficiency-standards-for-external-power-supplies.pdf). З метою приведення вимог тендерної документації до міжнародних стандартів з врахування регіональних особливостей та розширення конкурентного середовища, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь.
ККД (коефіцієнт Корисного Дії) - це відношення корисної роботи до затраченої енергії. ККД вимірюється у відсотках. Чим вище цей коефіцієнт, тим вище ефективність роботи блоку живлення і тим менше втрати електроенергії, що знижує сукупні затрати на володіння технікою.
Крім того хочемо зазначити що рівень єнергоєфективності в Україні не регулюється законодавчими або нормативними актами. Також наголошуємо що ККД за Efficiency level V, що діє на території Європейського Союзу, не дорівнює 87%, а повинен бути не менш 87%.
Хочемо зазначити що цей параметр із значенням не менш 88%, є у декількох світових виробників.

Крім того , зазначаємо, що Згідно розділу ІV Статті 22 пункту 3 статті Закону , Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Питання .
Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині системного блоку визначено, що повинно бути не менш ніж: 5 роз’ємів USB 3.1 (один з них з функцією Always On для зарядки смартфону), 1 роз’єм USB 3.1 Type-C. Звертаємо Вашу вагу на те, що функція продовження надання живлення на порт USB при вимкненому системному блоку з назвою «Always On» є маркетинговою назвою одного з виробників, а саме - Lenovo. В свою чергу таку функцію, за відомою нам інформацію, взагалі мають тільки два виробника у світі - Lenovo та HP. З метою розширення конкурентного середовища та недопущення дискримінації учасників, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь.
Вимоги документації містять вислів:
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Учасник може пропонувати моделі інших виробників які мають таку ж функцію для зарядки, що несе такий же функціонал.
Хочемо зазначити що вказана функція, є щонайменше у трьох світових виробників , таких як DELL, Lenovo, HP.

Крім того , зазначаємо, що Згідно розділу ІV Статті 22 пункту 3 статті Закону , Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Питання.
Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання в частині монітору Додатку 4 до тендерної документації визначено, що розмір рамки монітору повинні бути не більше ніж 2 мм зверху та по бокам. Звертаємо Вашу увагу на те, що розмір рамок монітору не є технічним параметром обладнання та не впливає на діагональ матриці монітору, але, водночас, значно звужує конкурентне середовище та вказує на конкретного виробника. З метою розширення конкурентного середовища та недопущення дискримінації учасників, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь.
Зазначаємо що розмір рамки дійсно не впливає на розмір діагоналі матриці монітору, але цей параметр впливає на фізичні параметрами(розмір) монітору, та це впливає на розміри простору для організації робочого місця співробітника, що є критичним параметром для замовника.
Крім того , зазначаємо, що Згідно розділу ІV Статті 22 пункту 3 статті Закону , Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Питання.
Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині монітору встановлено, що статична контрастність повинна бути не менш ніж 3000:1. Звертаємо Вашу увагу на те, що параметр статичної контрастності залежить від типу матриці. Наприклад для типів матриць, що зазначені у вимогах тендерної документації - IPS та VA, воно становить 1000:1 та 3000:1 відповідно. Просимо Вас внести відповідні зміни до вимог тендерної документації зазначивши обидва параметри.
Відповідь.
Пропозиція про зміни тендерної документації готується до розгляду замовником.
Питання.
Вимогами п. 1.3 Технічні та інші вимоги до обладнання Додатку 4 до тендерної документації в частині монітору встановлено, що час реакції матриці G to G повинен бути не більше ніж 4 мс. Звертаємо Вашу увагу на те, що такий показник як G to G (Gray-to-Gray, тобто середній час переключення між півтонами сірого кольору) не має стандартизованого підходу вимірювання та не може слугувати підставою для оцінки динамічних характеристик монітору. З причини відсутності стандарту вимірювання цього показника, цей параметр не може слугувати об’єктивним показником для порівняння моніторів різних виробників, так як кожен виробник може вимірювати цей показник різними методами - як середній час переключення пікселя між різними півтонами або час переключення між двома обраними півтонами. До того ж, з огляду на те, що це середній показник, невідомо яка кількість переключень використовувалась тим чи іншим виробником для отримання середнього значення. Також, хочемо зазначити, що ані 4 мс, ані 5 мс не сприймаються людським оком та не впливають на якість зображення та безпечність впливу на очі користувача. Водночас, більш доцільним є встановлення вимоги до наявності відповідності стандартам щодо безпечності впливу на очі користувачів при користуванні монітором того чи іншого виробника, що сертифікується за міжнародним стандартом TCO у відповідності до вимог критеріїв безпеки визначених в стандарті ISO 14024, найостаннішим з яких є TCO редакції 8.0 (TCO 8.0). З метою приведення вимог тендерної документації до міжнародних стандартів, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь.
Враховуючи специфіку замовника, та необхідність довготривалого перегляду графічних або відео матеріалів, роботою з документами було обрано значення 4 мс., для меншого впливу на здоров’я та втомленість співробітників.
Якщо час значення часу реакції матриці велике, то при різких змінах сцени проявляться артефакти - там, де вже чорне матриця все ще показує біле. Або відображається об'єкт, вже зниклий з поля зору.
На ринку достатньо моніторів, з часом реакції матриці 4 мс, таких виробників як Samsung, ASUS, DELL, Lenovo, LG, та інщі., можете пропонувати на ваш вибір.
Крім того , зазначаємо, що Згідно розділу ІV Статті 22 пункту 3 статті Закону , Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Питання.

Вимогами п. 1.4 та 1.5 Технічні вимоги Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник повинен мати власну сервісну службу «Сервіс-Деск» та наявні вимоги до компетенції Учасник, щодо технічної підтримки, а саме: Для належного надання консультаційної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації подій, Учасник повинен мати розгорнуту на власному сайті Сервісну службу управління сервісними інцидентами – «Сервіс Деск». Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіск Деск» Учасник надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку розташовану на власному домені Учасника де розташована Сервісна Служба. Також Учасник повинен забезпечити можливість тестування Сервісної Служби представником Замовника за вимогою Замовника. Сервісна Служба «Сервіс Деск» повинна забезпечувати реєстрацію сервісних інцидентів із зазначенням дати та часу, ID користувача представника Замовника, типу терміновості виконання сервісної заявки та т.і. Також Сервісна Служба повинна забезпечувати ведення інформації про хід обробки гарантійних заявок Замовника, та мати можливість підвищення пріоритету їх виконання. Сервісна Служба повинна мати можливість накопичувати знання для подальшого їх використання у вирішенні наступних Заявок Представників Замовника (FAQ). Сервісна Служба повинна бути належним чином налаштована та підтримуватися кваліфікованим персоналом. Підтвердженням кваліфікації персоналу Сервісної Служби є сертифікати ITIL чи COBIT, або їх еквіваленти. Для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника у складі пропозиції мають бути надані: копія сертифікату, копія диплому, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат ITIL чи COBIT, або еквівалент. Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи Обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікати РМР чи IPMA або еквіваленти. Для підтвердження наявності такого персоналу у Учасника у складі пропозиції мають бути надані: копія сертифікату, копія диплому, копія трудової книжки або копія цивільно-правового договору, або інші документи, що підтверджують взаємовідносини між Учасником та спеціалістом, що має сертифікат РМР чи IPMA або їх еквіваленти. Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання, його якості та відповідності вимогам Замовника Учасник повинен мати впроваджену систему менеджменту управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO9001. Для підтвердження наявності у Учасника впровадженої системи менеджменту з управління якістю Учасник повинен надати копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 у складі пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами п. 1.2. Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати Лист у складі пропозиції від Виробника запропонованого Обладнання якій повинен містити підтвердження від Виробника запропонованого Обладнання відповідності вимогам Замовника щодо гарантійної підтримки і гарантійне та сервісне обслуговування повинно проводитись в авторизованих Виробником сервісних центрах. Таким чином, гарантійне обслуговування буде здійснюватися сертифікованими спеціалістами виробника в офіційних авторизованих сервісних центрах виробника, які мають власну службу «Сервіс Деск». З огляду на те, що предметом цієї закупівлі є персональні комп’ютери, які не є унікальним складним програмно-технічним виробом ні з точки зору ремонту ні з точки зору технічної підтримки, зазначені вимоги є надлишковими, значно звужують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо виключити ці вимоги з тендерної документації.

Відповідь.
Враховуючи специфіку замовника:
Служба «Сервіс-Деск» Учасника виконує функції «фронт-офісу» Замовника для всієї ІТ-організації і сама може вирішувати більшу частину звернень та запитів користувачів, не вдаючись до допомоги фахівців Виробника. Для користувачів служба Служба «Сервіс-Деск» Учасника є єдиною точкою контактів, яка гарантує своєчасне вирішення їхнього питання. Перевагами такої структури є те, що при наявності служби Служба «Сервіс-Деск» Учасника користувачам Замовника не потрібно витрачати час на пошуки фахівців, які зможуть вирішити їхні проблеми.
Що вимога , що до Служба «Сервіс-Деск» обумовлена тим, що сервісне звернення , не завжди є з приводу гарантійного ремонту. А саме з таких питань:
– консультаційну підтримку Замовника, щодо придбаного Обладнання;
– виявлення та діагностування збоїв та відмовлень у роботі придбаного Обладнання;
– надання допомоги та консультацій персоналу Замовника з аналізу порушень правил експлуатації придбаного Обладнання.
Тому при зверненні замовника до учасника через Служба «Сервіс-Деск», може бути з приводу консультацій чи інших дій стосовно обладнання, яке не потребує звернень до авторизованих сервісних центрів виробника.
Тому дублюючи і розділяючи сервісне обслуговування між авторизованими сервісними центрами та Служба «Сервіс-Деск» заощаджує час на вирішення питань працездатності обладнання.
Вимога сертифікованого спеціалісту ITIL чи COBIT обумовлена рівнем надання послуг с сервісного обслуговування . Та що більшість служб ServiceDesk (Служба «Сервіс-Деск») використовується концепція ITIL.
ITIL це бібліотека з міжнародно признаними правили управлінням сервісною службою та інше.
Крім того вимога щодо сертифікованого спеціаліста ITIL чи COBIT містить вираз або «еквівалент», що дає змогу Учасникам запропонувати інших сертифікованих спеціалістів за схожим напрямком технічної підтримки та сервісного обслуговування служб ServiceDesk (Служба «Сервіс-Деск»).
Вимога щодо сертифікованих спеціалістів РМР чи IPMA містить вираз « або еквівалент» , що дає змогу Учасникам запропонувати інших сертифікованих спеціалістів за схожим напрямком менеджменту та управлінням служб ServiceDesk
Також зазначаємо що в ТД є достатньо роз’яснень для чого вимагається сертифікат, а саме :
«Для чіткої координації та максимізації роботи по попередженню відмов роботи обладнання, підвищення надійності роботи, усунення факторів, що негативно впливають на їх працездатність співробітники Учасника повинні мати сертифікат РМР чи IPMA не нижче рівня C або еквіваленти.»
в ТД є достатньо роз’яснень для чого вимагається сертифікат ISO 9001, а саме:
Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання, його якості та відповідності вимогам Замовника Учасник повинен мати впроваджену систему менеджменту управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO9001. Для підтвердження наявності у Учасника впровадженої системи менеджменту з управління якістю Учасник повинен надати копію дійсного сертифікату ДСТУ ISO9001 у складі пропозиції.
Також ,Згідно розділу ІV Статті 22 пункту 3 Закону: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги про внесення змін до тендерної документації в частині, що на думку учасника, порушують принципи публічних закупівель та на які не надано відповідь, будуть розглянуті замовником на наступному засіданні тендерного комітету.
В інших частинах, тендерна документація замовника відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 травня 2019
UA-2019-03-29-001212-a7778579c60884b9baaf61f898497a109
Найменування: Державне бюро розслідувань
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського, 12/2,
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 травня 2019 09:07
протокол 22.05.PDF
23 травня 2019 09:07
протокол 22.05.PDF
23 травня 2019 09:08
проток 22.05.PDF
23 травня 2019 09:10
Електронний підпис

Документи

23 травня 2019 09:13
проток 22.05.PDF
23 травня 2019 09:13
протокол 22.05.PDF
23 травня 2019 09:14
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2019 13:24
Електронний підпис
03 травня 2019 13:23
Електронний підпис
03 травня 2019 13:23
Інформація про хар-ки.pdf
03 травня 2019 13:23
Згода_проект договору.pdf
03 травня 2019 13:23
БГ.zip

Документи

23 травня 2019 09:15
протокол 22.05.PDF
23 травня 2019 09:15
проток 22.05.PDF
23 травня 2019 09:15
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2019 16:45
ТОВ СІ-ЕЛ.pdf
03 травня 2019 16:45
Статут ТОВ СІ-ЕЛ 12-2015.pdf
03 травня 2019 16:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 травня 2019 16:45
Про санкції.pdf
03 травня 2019 16:45
Інформаційний лист.pdf
03 травня 2019 16:45
ISO 14001 з перекладом.pdf
03 травня 2019 16:45
ISO 9001 з перекладом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 11 424 000,00
UAH з ПДВ
11 424 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 11 440 000,00
UAH з ПДВ
11 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" 11 470 000,00
UAH з ПДВ
11 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 16:45
ТОВ СІ-ЕЛ.pdf
03 травня 2019 16:45
Статут ТОВ СІ-ЕЛ 12-2015.pdf
03 травня 2019 16:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 травня 2019 16:45
Про санкції.pdf
03 травня 2019 16:45
Інформаційний лист.pdf
03 травня 2019 16:45
ISO 14001 з перекладом.pdf
03 травня 2019 16:45
ISO 9001 з перекладом.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 13:24
Електронний підпис
03 травня 2019 13:23
Електронний підпис
03 травня 2019 13:23
Інформація про хар-ки.pdf
03 травня 2019 13:23
Згода_проект договору.pdf
03 травня 2019 13:23
БГ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
Переможець 11 424 000,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 09:32

Документи

06 червня 2019 09:30
Електронний підпис
06 червня 2019 09:24
DOC005.PDF
06 червня 2019 09:23
DOC006.PDF
06 червня 2019 09:22
DOC007.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
11 424 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 09:30
Електронний підпис
06 червня 2019 09:24
DOC005.PDF
06 червня 2019 09:23
DOC006.PDF
06 червня 2019 09:22
DOC007.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:21
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:03
Договір № 37.PDF укладений
27 червня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 424 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 904 000,00 UAH)