Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний томограф
CT scanner
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2019-03-29-001118-a dd1d275f422d4e7685abfc90146c5410
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшко Марта Любомирівна

0322975853 marta_uoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013030
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, пл. Ринок, 1
Контактна особа: Матюшко Марта Любомирівна
0322975853
marta_uoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Care Administration of the Department of Humanitarian Polici of Lviv City Council
National ID: 02013030
Contact point: Marta Matyushko
0322975853
marta_uoz@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 11:52
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH
Publication date: 29 березня 2019 14:46
Enquiries until: 22 квітня 2019 09:00
Complaints submission until: до 28 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 травня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 120 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Комп’ютерний томограф
CT scanner
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютерний томограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ів. Миколайчука, 9
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

CT scanner
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 20 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 17:17
Тендерна документація зі змінами.docx
22 квітня 2019 17:15
Перелік змін.docx
22 квітня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2019 17:17
Тендерна документація зі змінами.docx
01 квітня 2019 13:07
Тендерна документація зі змінами.docx
29 березня 2019 14:49
Тендерна документація.docx
22 квітня 2019 17:15
Перелік змін.docx
01 квітня 2019 13:09
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни
Дата подання: 19 квітня 2019 11:35
Дата відповіді: 22 квітня 2019 17:14
Звертаємось до тендерного комітету з вимогою внести зміни в документацію, згідно тендеру: ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп’ютерний томограф). Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-29-001118-a Просимо внести наступні зміни, для не допущення обмеження бажаючих Учасників брати участь в оголошених торгах згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон): Вимога Замовника в ТД в існуючій редакції п4: 4. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості Учасник повинен надати гарантійний лист виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України (надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією (надати оригінал гарантійного листа). Гарантійний (авторизаційний) лист повинен включати назву учасника, номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі та назву замовника згідно оголошення. Даний пункт викласти в наступній редакції: 4. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, або дилера, або дистриб'ютора, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Гарантійний (авторизаційний) лист повинен включати назву учасника, номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі та назву замовника згідно оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом 22.04.2019 року було прийнято рішення: внести зміни до Додатку № 3 «Технічні вимоги та специфікація товару» тендерної документації та викласти пункт 4 цього Додатку у редакції, запропонованій заявником.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 травня 2019
UA-2019-03-29-001118-add1d275f422d4e7685abfc90146c5410
Найменування: Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013030
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, пл. Ринок, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 травня 2019 14:13
Протокол розгляду.pdf
16 травня 2019 14:14
Електронний підпис

Документи

16 травня 2019 14:11
Протокол розгляду.pdf
16 травня 2019 14:12
Електронний підпис

Публічні документи

27 травня 2019 14:53
Документи переможця
23 травня 2019 10:51
Тендерна пропозиція
26 квітня 2019 14:52
Підписаний_GarLIST 1442.pdf
26 квітня 2019 14:51
20-Копія Статуту.pdf
26 квітня 2019 14:51
2- Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 23 738 000,00
UAH з ПДВ
23 738 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 24 000 000,00
UAH з ПДВ
24 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 14:53
Документи переможця
23 травня 2019 10:51
Тендерна пропозиція
26 квітня 2019 14:52
Підписаний_GarLIST 1442.pdf
26 квітня 2019 14:51
20-Копія Статуту.pdf
26 квітня 2019 14:51
2- Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АФС Медицинтехнік"
#38872631
Переможець 23 738 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 16:47

Документи

23 травня 2019 16:46
Електронний підпис
23 травня 2019 16:43
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік"
#38872631
23 738 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 16:46
Електронний підпис
23 травня 2019 16:43
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 12:00
Key-6.dat зміни до договору
27 вересня 2019 11:00
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 14:46
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 10:53
Договір.pdf укладений
05 червня 2019 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерахування авансу на виконання п. 4.1. Договору (1 шт.)
Номер договору про закупівлю: 1-БР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товару (1 шт.)
Номер договору про закупівлю: 1-БР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 467 989,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 535 289,00 UAH)