Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (33164000-7 Обладнання для лапароскопічних операцій)
Очікувана вартість
697 250,15 UAH
UA-2019-03-29-001089-a 6c951229f351484e8b6f700a33d5a978
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Леніна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 13:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 13:18
Очікувана вартість: 697 250,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 697,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
(33164000-7 Обладнання для лапароскопічних операцій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
(33164000-7 Обладнання для лапароскопічних операцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вул. Санаторна, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 14:40
Додаток 3 Проект Договору.doc
29 березня 2019 14:40
Додаток 2 Технічне завдання.doc
29 березня 2019 14:40
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.doc
29 березня 2019 14:40
Тендерна документація хірургічна стійка .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-001089-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 03 квітня 2019 13:47
СКАРГА ( на протизаконні дії тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо усунення ознак дискримінаційних дій ознак антиконкурентних узгоджених дій ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів)
СКАРГА
( на протизаконні дії тендерного комітету Комунального підприємства "Голопристанська центральна районна лікарня" щодо усунення ознак дискримінаційних дій ознак антиконкурентних узгоджених дій ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2019 09:18
Відповідь на вимогу ПП ВКФ «Квант-Юг» від 02.04.2019року
Згідно оголошення №UA-2019-03-29-001089- ДК 021:2015: 33160000-9Устаткування для операційних блоків (33164000-7 Обладнання для лапароскопічниї операцій)проводиться за процедурою відкриті закупівлі.
1. В складі тендерної пропозиції вимагається оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є
2. предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.Вказана вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію , оскільки кожен учасник, який є постачальником або офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє. Наявність гарантійного листа від товаровиробника чи його представника на території України у вимогах зазначена, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки та належного виконання учасником зобов’язань з поставки. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання неякісних і неоригінальних товарів. А також гарантоване проведення монтажних, сервісних робіт фахівцями постачальника, уповноважених виробником або офіційним представником виробника так, як постачальна фірма, яка постачає товар не завжди може гарантувати проведення монтажних робіт та гарантоване обслуговування. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці. Оскільки закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів. Посилання Дудченка Ю.М. на лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України від 19.12.2018 р. N 3301-04/55905-03/01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів» не стосується закупівлі медичного обладнання.
3. Вимоги тендерної документації не містять жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Натомість Ваші вимоги щодо зміни медико-технічних характеристик є прямим втручання в діяльність тендерного комітету. В період організації торгів була створена робоча група в складі лікарів, які є спеціалістами з вищими категоріями та в подальшому будуть використовувати в своїй роботі хірургічну стійку, і технічні вимоги до предмету закупівлі для надання медичної допомоги необхідні саме такі, що викладені в Додатку №2.

Документи подані скаржником

03 квітня 2019 13:47
СКАРГА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міт Медіка" 696 177,30
UAH з ПДВ
696 177,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ 697 212,00
UAH з ПДВ
697 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 12:11
Лист-пояснення.pdf
24 квітня 2019 12:11
Довідка корупція.pdf
24 квітня 2019 12:10
Довідка банкрутство.pdf
14 квітня 2019 18:42
Реєстр док..pdf
14 квітня 2019 18:32
Захист довк.pdf
14 квітня 2019 18:31
Дов.наявність прац..pdf
14 квітня 2019 18:31
Гаран.лист поставка.pdf
14 квітня 2019 18:24
Гаран лист про довідки.pdf
14 квітня 2019 18:23
Дійсніть проп.115 к.д..pdf
14 квітня 2019 18:22
Реєстр док..pdf
10 квітня 2019 14:07
Мед.-тех. х-ка.pdf
10 квітня 2019 14:07
Технiчний_лист_СТIЙКА.pdf
10 квітня 2019 14:07
Сертифiкат_SHREK.PDF
10 квітня 2019 14:07
Сертифiкат_Philips.pdf
10 квітня 2019 14:07
Оф.Представництво.pdf
10 квітня 2019 14:07
ОСВIТЛЮВАЧ.pdf
10 квітня 2019 14:07
Лист_Philips.pdf
10 квітня 2019 14:07
КАМЕРА.pdf
10 квітня 2019 14:07
Інстр. ОПТИЧНІ трубки.pdf
10 квітня 2019 14:07
Інстр. КЛИПСИ.pdf
10 квітня 2019 14:07
Інстр. БІПОЛ. Інструм..pdf
10 квітня 2019 14:07
Захист довкілля.pdf
10 квітня 2019 14:07
ЕЛЕКТРОКОАГУЛЯТОР.pdf
10 квітня 2019 14:07
Довiренiст_.pdf
10 квітня 2019 14:07
Декларацiя_Philips.pdf
10 квітня 2019 14:07
Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2019 14:07
ГАЗОВИЙ_IНСУФЛЯТОР.pdf
10 квітня 2019 14:07
ВИСНОВОК ДСЕЕ.pdf
10 квітня 2019 14:07
АСПIРАТОР-IРИГАТОР.pdf
10 квітня 2019 14:07
Авторизацiя_Philips.pdf
10 квітня 2019 14:07
Фин.звит.pdf
10 квітня 2019 14:07
Транспорт.pdf
10 квітня 2019 14:07
Сертифiкат_iнженера_1.pdf
10 квітня 2019 14:07
Договор Кировоград.pdf
10 квітня 2019 14:07
Договор Кировоград.pdf
10 квітня 2019 14:07
договір оренди.pdf
10 квітня 2019 14:07
Договір Миколаїв.pdf
10 квітня 2019 14:07
ДОВІДКА СТАТУТ.pdf
10 квітня 2019 14:07
Дов.авто.pdf
10 квітня 2019 14:07
Проект Договору.pdf
10 квітня 2019 14:07
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2019 14:07
Лист-згода.pdf
10 квітня 2019 14:07
ДОВІДКА.pdf
10 квітня 2019 14:07
Гарант.лист поставка.pdf
10 квітня 2019 14:07
ВИПИСКА з ЄДРЮО.pdf
10 квітня 2019 14:07
ВИПИСКА ДЕРЖСТАТ.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 17:31
Електронний підпис
10 квітня 2019 17:31
8 Істотні умови.pdf
10 квітня 2019 17:31
7 Інші документи.pdf
10 квітня 2019 17:31
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міт Медіка"

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міт Медіка"
#40489626
Переможець 696 177,30
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міт Медіка"
#40489626
696 177,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 11:46
Договір № 165 від 10.05.2019р..pdf укладений
10 травня 2019 11:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 696 177,30
UAH з ПДВ