Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18830000-6 Захисне взуття (Спеціальне літнє робоче чоловіче взуття)
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2019-03-29-000909-a a01013a23e324df68b8eaf7dc3c0ab20
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондаренко Анастасія Вадимівна

380443392451 avb@airport.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Вебсайт: http://iev.aero
Місцезнаходження: 03036, Україна , Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Бондаренко Анастасія Вадимівна
380443392451
avb@airport.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 15:02
Початок аукціону: 11 квітня 2019 14:09
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття


18830000-6 Захисне взуття (Спеціальне літнє робоче чоловіче взуття)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
194 пара
18830000-6 Захисне взуття (Спеціальне літнє робоче чоловіче взуття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 квітня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 4.1 додатку 3 до тендерної документації.
Дата подання: 02 квітня 2019 11:51
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:10
Доброго дня! Розясніть, будь-ласка порядок надання документів щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (п. 4.1 додатку 3 до тендерної документації). Можна подати договір з підтверджуючими документами за будь-який рік із останніх трьох, що були перед оголошенням допорогових закупівель? Чи необхідно надати договори з підтверджуючими документами за кожний попередній рік. ( т.є. 2018, 2017 та 2016.) ?Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Необхідно надати один договір з підтверджуючими документами за будь-який рік із останніх трьох до оголошення закупівлі.
питання
Дата подання: 02 квітня 2019 12:36
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:11
Добрий день! Умовами документації, а саме п. 4.2.1. Додатку 3 вимагається надання документів на підтвердження наявності власного або орендованого транспорту для поставки товару. Просимо внести відповідні зміни до документації для створення можливості участі учасників, які планують здійснювати поставку за допомогою компаній, що спеціалізуються на перевезеннях та відправленнях. Умовами документації, а саме п. 4.2.2. Додатку 3 вимагається надання документів на підтвердження наявності складу та виробничої бази. Просимо внести відповідні зміни для можливості участі учасників, що не є виробниками та не мають виробничої бази, а мають лише власні або орендовані (суборендовані) нежитлові приміщення для здійснення підприємницької діяльності. Вищезазначені зміни ніяким чином не вплинуть на якість товару та на процес його поставки відповідно до умов документації та проекту договору, а навпаки забезпечать дотримання принципів здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Вашого звернення, до документації допорогової закупівлі будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-000909-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:32393877
Дата подання: 17 квітня 2019 09:23
Вимога про усунення орушень у процесі проведення закупівлі
Єдиною підставою для дискваліфікації ТОВ «Валтекс», про що зазначено у аналітичному висновку, стало наступне: «зразок Товару було отримано 15.04.2019 року за допомогою компанії з організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» (накладна додається). Зразок було отримано з порушенням строків, передбачених документацією допорогової закупівлі, що є підставою для відхиленняі учасника».
На це зауважимо, що згідно з Додатком 1 «Комерційна пропозиція» до Документації: «строк надання зразку готового виробу складає 1 (один) календарний день з дати розкриття пропозицій (аукціону)». Відповідно до Додатку 4 «Технічне завдання» до Документації: «**зразок Товару необхідно надати особисто за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119 або поштовим/кур’єрським відправленням за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119, контактна особа: Бондаренко Анастасія Вадимівна, (044) 339-24-51».
Так на виконання цих вимог Замовника, викладених у Документації, учасником ТОВ «Валтекс» в межах строку, встановленого Замовником, було надіслано поштовим відправленням за допомогою організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» зразок Товару. Дата відправлення учасником ТОВ «Валтекс» зразка, а саме: 12 квітня 2019 року, підтверджується експрес-накладною № 59000414332379.
Зауважимо, що так як тендерною документацією передбачена можливість надсилання зразка Товару поштовим відправленням, то Замовником безумовно має бути враховано й термін, необхідний на здійснення поштового обігу відправлення.

По-друге: згідно з п. 6.7. Порядку для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді.
Враховуючи викладене, зразки продукції не є складовою пропозиції учасника у розумінні Порядку, отже, або невідповідність наданих зразків, або їх ненадання, або їх несвоєчасне надання тощо не може бути підставою відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України.

З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2019 15:35
Умовами документації допорогової закупівлі (надалі – Документація) на придбання спеціального літнього робочого чоловічого взуття було передбачено надання зразку готового виробу протягом 1 (одного) календарного дня з дати розкриття пропозицій (аукціону). Дана вимога зазначена в Документації з метою оцінити відповідність запропонованого товару технічним вимогам закупівлі до визначення переможця та до укладання договору. Оскільки по даній закупівлі аукціон відбувся 11.04.2019, то відповідно до умов Документації, учасники повинні були надати зразки не пізніше 12.04.2019. Аукціон завершився о 14:42 за київським часом, тому у всіх учасників була можливість здійснити оформлення поштового або кур’єрського відправлення 11.04.2019 для того, щоб відправлення прибуло до Замовника 12.04.2019. Варто зазначити, що двоє учасників, які брали участь в закупівлі дотримались строків надання зразку та 12.04.2019 від них особисто було отримано зразки запропонованих товарів. Крім того замовник мав беззаперечне право відхилити пропозицію учасника, якщо зразок товару буде наданий з порушенням строків або не наданий взагалі. Абсолютно не погоджуємось з твердженням учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» щодо «...дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України. З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту», адже, навпаки, за рахунок того, що замовником було передбачено умову щодо надання зразку товару, було створено конкурентне середовище для учасників, що дало змогу перемогти в закупівлі тому учаснику, який повністю дотримався всіх вимог закупівлі, Документації та оголошення. Вважаємо вимогу учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» необґрунтованою та безпідставною, та такою, що підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-03-29-000909-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС", Код ЄДРПОУ:32393877
Дата подання: 17 квітня 2019 09:25
Вивога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Єдиною підставою для дискваліфікації ТОВ «Валтекс», про що зазначено у аналітичному висновку, стало наступне: «зразок Товару було отримано 15.04.2019 року за допомогою компанії з організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» (накладна додається). Зразок було отримано з порушенням строків, передбачених документацією допорогової закупівлі, що є підставою для відхиленняі учасника».
На це зауважимо, що згідно з Додатком 1 «Комерційна пропозиція» до Документації: «строк надання зразку готового виробу складає 1 (один) календарний день з дати розкриття пропозицій (аукціону)». Відповідно до Додатку 4 «Технічне завдання» до Документації: «**зразок Товару необхідно надати особисто за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119 або поштовим/кур’єрським відправленням за адресою: м. Київ, проспект Повітрофлотський, 81, каб. 118-119, контактна особа: Бондаренко Анастасія Вадимівна, (044) 339-24-51».
Так на виконання цих вимог Замовника, викладених у Документації, учасником ТОВ «Валтекс» в межах строку, встановленого Замовником, було надіслано поштовим відправленням за допомогою організації перевезень відправлень «НОВА ПОШТА» зразок Товару. Дата відправлення учасником ТОВ «Валтекс» зразка, а саме: 12 квітня 2019 року, підтверджується експрес-накладною № 59000414332379.
Зауважимо, що так як тендерною документацією передбачена можливість надсилання зразка Товару поштовим відправленням, то Замовником безумовно має бути враховано й термін, необхідний на здійснення поштового обігу відправлення.

По-друге: згідно з п. 6.7. Порядку для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді.
Враховуючи викладене, зразки продукції не є складовою пропозиції учасника у розумінні Порядку, отже, або невідповідність наданих зразків, або їх ненадання, або їх несвоєчасне надання тощо не може бути підставою відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України.

З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2019 15:36
Умовами документації допорогової закупівлі (надалі – Документація) на придбання спеціального літнього робочого чоловічого взуття було передбачено надання зразку готового виробу протягом 1 (одного) календарного дня з дати розкриття пропозицій (аукціону). Дана вимога зазначена в Документації з метою оцінити відповідність запропонованого товару технічним вимогам закупівлі до визначення переможця та до укладання договору. Оскільки по даній закупівлі аукціон відбувся 11.04.2019, то відповідно до умов Документації, учасники повинні були надати зразки не пізніше 12.04.2019. Аукціон завершився о 14:42 за київським часом, тому у всіх учасників була можливість здійснити оформлення поштового або кур’єрського відправлення 11.04.2019 для того, щоб відправлення прибуло до Замовника 12.04.2019. Варто зазначити, що двоє учасників, які брали участь в закупівлі дотримались строків надання зразку та 12.04.2019 від них особисто було отримано зразки запропонованих товарів. Крім того замовник мав беззаперечне право відхилити пропозицію учасника, якщо зразок товару буде наданий з порушенням строків або не наданий взагалі. Абсолютно не погоджуємось з твердженням учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» щодо «...дискваліфікація ТОВ «Валтекс» є абсолютно необгрунтованою, надуманою, свідомо спрямованою на надання переваги заздалегідь обраному учаснику, що є грубим порушенням антикурентного та антикорупційного законодавства України. З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту», адже, навпаки, за рахунок того, що замовником було передбачено умову щодо надання зразку товару, було створено конкурентне середовище для учасників, що дало змогу перемогти в закупівлі тому учаснику, який повністю дотримався всіх вимог закупівлі, Документації та оголошення. Вважаємо вимогу учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» необґрунтованою та безпідставною, та такою, що підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" 58 782,00
UAH з ПДВ
58 782,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС" 62 669,76
UAH з ПДВ
62 669,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДК ПРОМ" 70 538,40
UAH з ПДВ
70 538,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Промсейфті Груп" 75 974,28
UAH з ПДВ
75 974,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 17:23
1 Остаточна ціна.pdf
04 квітня 2019 11:21
22 Висновок ДСЕЕ.pdf
04 квітня 2019 11:21
19 Сертифікат ISO.pdf
04 квітня 2019 11:21
18 Технічне завдання.pdf
04 квітня 2019 11:21
17 Відомості.pdf
04 квітня 2019 11:21
16 Акціонери.pdf
04 квітня 2019 11:21
15 Довідки з Банку.pdf
04 квітня 2019 11:21
14 Обробка даних.pdf
04 квітня 2019 11:21
13 Повноваження.pdf
04 квітня 2019 11:21
11 Статут та Опис.pdf
04 квітня 2019 11:21
9 Технічний паспорт.pdf
04 квітня 2019 11:21
8 Обладнання.pdf
04 квітня 2019 11:21
7 Відгук.pdf
04 квітня 2019 11:21
6 Договір.pdf
04 квітня 2019 11:21
5 Аналогічні.pdf
04 квітня 2019 11:21
3 Лист надання зразку.pdf
04 квітня 2019 11:21
2 Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 12:38
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:37
Довідка про санкції.pdf
04 квітня 2019 12:37
2.Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 22:08
5.1. Опис.pdf
04 квітня 2019 22:08
5.4. Рішення 2 ДК пром.pdf
04 квітня 2019 22:08
5.4. Протокол 1.pdf
04 квітня 2019 22:08
5.1. Статут ДК ПРОМ.pdf
04 квітня 2019 22:08
5.2. Копія платника ПДВ.pdf
04 квітня 2019 22:08
4.2.2. Договір оренди.pdf
04 квітня 2019 22:08
5.5. Лист-згода.pdf
04 квітня 2019 22:08
5.1. Довідка.pdf
04 квітня 2019 22:08
6.2. Зображення товару.pdf
04 квітня 2019 22:08
2. Технічна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 22:08
5.6. Банківські рахункі.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 12:22
6.2. Зображення товару.pdf
05 квітня 2019 12:22
4.2.1. Довідка .pdf
05 квітня 2019 12:22
4.1.2. Лист-розяснення.pdf
05 квітня 2019 12:22
4.1.2. Лист-відгук.PDF
05 квітня 2019 12:22
3.2. Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2019 12:22
3.1. Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2019 12:22
2. Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЛАНПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС"

ТОВ "ДК ПРОМ"

ТОВ "Промсейфті Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАЛАНПРОМ"
#30033103
Відхилено 58 782,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 10:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Відхилено 62 669,76
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 10:35
ТОВ "ДК ПРОМ"
#42416146
Відхилено 70 538,40
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 11:16
ТОВ "Промсейфті Груп"
#39401449
Переможець 75 974,28
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 13:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Промсейфті Груп"
#39401449
75 974,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Видаткова накладна (взуття для служб).pdf укладений
03 червня 2019 13:46
87-2019 (літнє взуття).pdf укладений
23 квітня 2019 12:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 75 974,28
UAH (в тому числі ПДВ 12 662,38 UAH)