Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій, код ДК 021:2015-90670000-4 (заходи боротьби з комарами (м. Бердянськ)
Очікувана вартість
612 000,00 UAH
UA-2019-03-29-000883-a ● 5bb78f3dbae241409c5efd9926f3becd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25969699 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Калагірєва Галина Віталіївна +380615335364 dv.nudnenko@rada-berdyansk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2019 13:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2019 13:39 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 14:19 |
Очікувана вартість: | 612 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90670000-4: Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій, код ДК 021:2015-90670000-4 (заходи боротьби з комарами (м. Бердянськ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, Лимани та очеретяна зона Середньої та Дальньої Коси, Макорт, Колонії, Верхової, зливостоки центральної частини міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 13:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 13:35 |
Протокол 5.pdf | |
29 березня 2019 13:35 |
Додаток 5.docx | |
29 березня 2019 13:35 |
Додаток 4.docx | |
29 березня 2019 13:35 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по тендерній документації
Дата подання: 02 квітня 2019 12:45
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:09
Шановні члени тендерного комітету управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, просимо Вас надати роз’яснення щодо дислокації проведення «Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій, код ДК 021:2015-90670000-4 (заходи боротьби з комарами (м. Бердянськ)», вказаної у Додатку 4, а саме: що таке очеретяна зона, чим вона визначається і чим технологічно відрізняється мотооприскування очеретяної зони від інших зелених насаджень інсектоакарицидним засобом, який отримав дозвіл МОЗ України на застосування в місцях масового відпочинку? Якщо різниці у технології обробки очеретяної зони та інших зелених насаджень немає, можна вважати договори на проведення заходів боротьби з комарами у літніх дитячих центрах відпочинку та інших базах відпочинку аналогічним предмету закупівлі? Якщо ні, то на підставі яких документів або нормативів такі договори не вважаються аналогічними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо дислокації проведення даної закупівлі, тендерний комітет управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради надає наступні пояснення.
Очеретяні зони - це райони з характерними для них загальними рисами природи. Протягом останніх десяти років під контролем відповідних спеціалістів в м. Бердянськ в зонах: лиманів, очеретяних зонах та в зливо стічних лотках різних районів міста виконувалися заходи з боротьби з комарами.
Досвід здійснювання таких заходів доводить, що якість результату виконання робіт залежить від додержання наступної схеми:
1. обстеження прісноводних водоймищ (лиманів, зливо стічних лотків) та визначення в них личинок та імаго кровосисних комарів;
2. визначення концентрації комарів в очеретяній зоні;
3. визначення сприятливих для кожного району дислокації кліматичних умов для проведення обробки( швидкість та напрямок вітру, ймовірність опадів, тощо);
4. виконання робіт в оптимальний день та час;
5. обстеження за участю відповідних фахівців оброблених територій з метою визначення якості та ефективності виконаних заходів.
Технологія проведення заходів боротьби з комарами у літніх дитячих центрах відпочинку та інших базах відпочинку передбачує виконання заходів по заявах відповідних закладів. Отже, не виконуються першочергові заходи зазначені в п. 1,2 та 5 з вищенаведеної схеми. Тому виконання таких робіт не може вважатися аналогічним. Крім того, обробка солоних та слабо солоних лиманів призведе до знищення комара - дзвонця, котрий регенерує лікувальні грязі в Бердянських солоних лиманах.
Очеретяні зони - це райони з характерними для них загальними рисами природи. Протягом останніх десяти років під контролем відповідних спеціалістів в м. Бердянськ в зонах: лиманів, очеретяних зонах та в зливо стічних лотках різних районів міста виконувалися заходи з боротьби з комарами.
Досвід здійснювання таких заходів доводить, що якість результату виконання робіт залежить від додержання наступної схеми:
1. обстеження прісноводних водоймищ (лиманів, зливо стічних лотків) та визначення в них личинок та імаго кровосисних комарів;
2. визначення концентрації комарів в очеретяній зоні;
3. визначення сприятливих для кожного району дислокації кліматичних умов для проведення обробки( швидкість та напрямок вітру, ймовірність опадів, тощо);
4. виконання робіт в оптимальний день та час;
5. обстеження за участю відповідних фахівців оброблених територій з метою визначення якості та ефективності виконаних заходів.
Технологія проведення заходів боротьби з комарами у літніх дитячих центрах відпочинку та інших базах відпочинку передбачує виконання заходів по заявах відповідних закладів. Отже, не виконуються першочергові заходи зазначені в п. 1,2 та 5 з вищенаведеної схеми. Тому виконання таких робіт не може вважатися аналогічним. Крім того, обробка солоних та слабо солоних лиманів призведе до знищення комара - дзвонця, котрий регенерує лікувальні грязі в Бердянських солоних лиманах.
Уточнення
Дата подання: 03 квітня 2019 16:17
Дата відповіді: 04 квітня 2019 12:42
Згідно Вашої відповіді очеретяні зони-це райони з характерними для них загальними рисами природи. Взагалі для кожного району характерні деякі загальні риси природи. Уточніть, будь ласка, які самі загальні риси природи характерні для очеретяної зони. Яку саме зону можна вважати очеретяною?
Відповідь: На нашу думку очеретяною зоною можливо вважати площу, що заросла очеретяними заростями. Очеретяні зарості (очерет) - це водна рослина. В очеретяні зони, що знаходяться на загальноміських територіях і підлягають щорічній обробці входять прісноводні лимани та малі водойми, де здійснюється розмноження личинок комарів (імаго).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-29-000883-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРОМ", Код ЄДРПОУ:31914821
Дата подання: 26 квітня 2019 13:11
Дата подання: 26 квітня 2019 13:11
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Гром" та подальшого визначення переможцем КП "Бердянська профдезінфекція КП ЗМР"
СКАРГА
на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-29-000883-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Гром» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - «Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій, код ДК 021:2015-90670000-4 (заходи боротьби з комарами (м. Бердянськ)», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 7/2019 від 19.04.2019р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне – «пп.1, 4 част.1 ст.30 Закону, як такої, що не вiдповiдає квалiфiкацiйним (квалiфiкацiйному) критерiям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічнi закупiвлi», а саме: стосовно працiвника заявленого, як ентомолог вiдсутнi (не наданi) документи, що пiдтверджують квалiфiкацiю (спецiалiзацiю) ентомолога».
Підприємство не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо, що в п.1 розділу ІІІ ТД на закупівлю «Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій, код ДК 021:2015-90670000-4 (заходи боротьби з комарами (м. Бердянськ)» у Додатку 3 для визначення відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним вимогам ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.3) учаснику необхідно надати:
- «Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, а саме: ентомолога та лікаря.» Підприємство у складі своєї пропозиції надало довідку у довільній формі про наявність вказаних працівників (копія додається).
- «Для підтвердження інформації, що зазначена в довідці, Учасник надає копії відповідних документів (дипломів, посвідчень, допусків, медичних книжок тощо).» У зазначеній довідці вказано про наявність на Підприємстві ентомолога та лікаря. Для підтвердження вказаної інформації Підприємство у складі своєї пропозиції надало копії дипломів спеціалістів, сертифікату, посвідчення та копію трудової книжки, які свідчать про знання та досвід роботи зазначених спеціалістів за вказаною кваліфікацією.
Що стосується підтвердження кваліфікації саме ентомолога повідомляємо наступне.
Згідно з наданою Підприємством у складі тендерної пропозиції копією диплому № Р-255673 від 27.02.1973р. Луцького медичного училища, Костей Г.В. (дивоче призвище Пилипчук), що проводить ентомологічні обстеження для ТОВ «Гром», присвоєно кваліфікацію санітарного фельдшера, для отримання якої вона здобула знання та навики з епідеміології та паразитології (до складу яких входить ентомологія). Таким чином, освіта ентомолога Костей Г.В. дозволяє їй працювати саме за вказаною спеціальністю. Копія диплому та виписки з неї додається.
Для підтвердження досвіду роботи Костей Г.В. повідомляємо, що за інформацією з копії трудової книжки Костей Г.В. (також наданою у складі нашої тендерної пропозиції) з 1973р. по 1975р. (2 роки) вона працювала помічником ентомолога Якимівської райСЕС, з 1975р. по 1999р. (24 роки) – помічником епідеміолога Якимівської райСЕС, з 1999р. по 2005р. (6 років) – завідувачем дезвідділу Якимівської райСЕС, з 2005р. по 2011р. – помічником епідеміолога епідвідділу Бердянської міськСЕС (6 років: 2,5 роки з яких також працювала на 0,5 ставки паразитологом та виконувала обов’язки ентомолога замість відсутнього спеціаліста). Копія трудової книжки додається. Враховуючи те, що окремий структурний підрозділ з ентомології у Бердянської міськСЕС під час праці Костей Г.В. був відсутній, всі послуги, пов’язані з ентомолічними обстеженнями, виконував на той час епідвідділ Бердянської міськСЕС.
Виходячи з вищевикладеного, Підприємство наполягає, що у складі своєї пропозиції надало достатнє підтвердження кваліфікації (знань та досвіду) ентомолога Костей Г.В.
Таким чином, Підприємство вважає, що у повному обсязі виконало вимоги заявника (в тому числі і пп.1, 4 част.1 ст.30 ЗУ «Про публічнi закупiвлi»), наша тендерна пропозиція повінстю вiдповiдає квалiфiкацiйним критерiям, встановленим ТД на виконання ст. 16 ЗУ «Про публічнi закупiвлi», тому зауваження, вказане у протоколі розгляду тендерних пропозицій замовника
№ 7/2019 від 19.04.2019р., не може бути приводом для відхилення нашої пропозиції.
Окремо повідомляємо, що у зв’язку з тим, що ентомолог особисто не приймає участь у безпосередньому контакті з пестицидами (заповнює документи, виявляє наявність личинок та комарів до та після обробок), для нього медогляди та допуски на роботу з пестицидами не обов’язкові.
Більш того, у пропозиції учасника КП "БЕРДЯНСЬКА ПРОФДЕЗIНФЕКЦIЯ КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ЗАПОРIЗЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ", якого замовник неправомірно визначив переможцем, також не має медичних книжок та допусків у ентомолога та лікаря (тому, що вони дійсно не обов’язкові для вказаних працівників), його працівник (заявлений як ентомолог) взагалі не має медичної освіти (або не надані відповідні документи), а ціна його пропозиції є значно вищою за нашу.
Але, незважаючи на це, замовник неправомірно визначив переможцем КП "БЕРДЯНСЬКА ПРОФДЕЗIНФЕКЦIЯ КОМУНАЛЬНЕ ППIДПРИЄМСТВО ЗАПОРIЗЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ". Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Гром» підозрює, що Замовник кваліфікував КП "БЕРДЯНСЬКА ПРОФДЕЗIНФЕКЦIЯ КОМУНАЛЬНЕ ППIДПРИЄМСТВО ЗАПОРIЗЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ" переможцем необґрунтовано (або через некомпетентність замовника, або можлива змова).
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. Максимальна економія та ефективність
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, та є найбільш економічно вигідною серед пропозицій, що залишилися після відхилення пропозиції учасника ТОВ «Мартлет».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Гром», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем КП "БЕРДЯНСЬКА ПРОФДЕЗIНФЕКЦIЯ КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ЗАПОРIЗЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ".
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Гром» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Підприємство є реальним учасником ринку послуг з дезінфікування та дератизування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Гром», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 7/2019 від 19.04.2019р. та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем КП "БЕРДЯНСЬКА ПРОФДЕЗIНФЕКЦIЯ КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ЗАПОРIЗЬКОЇ МIСЬКОЇ РАДИ", зазначене у протоколі № 8/2019 від 19.04.2019 року.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Копія Додатку 3 до ТД на закупівлю: «Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій, код ДК 021:2015-90670000-4 (заходи боротьби з комарами (м. Бердянськ)».
3. Копія довідки ТОВ «Гром» у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
4. Копії документів, підтверджуючих інформацію, вказану у зазначеній довідці, які були надані ТОВ «Гром» у складі тендерної пропозиції:
- копія диплому Костей Г.В. (дивоче призвище Пилипчук Г.В.) № Р-255673 від 27.02.1973р. та додатку до нього;
- копія трудової книжки Костей Г.В.
З повагою,
Директор ТОВ «Гром» Р.Ю.Станкевич
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2019 14:28
Рішення від 03.05.2019 № 5331 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 14:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2019 № 6061.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 15:45
рішення від 16.05.2019 № 6061.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 22:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Мартлет |
550 800,00
UAH з ПДВ
|
547 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРОМ" |
564 060,00
UAH з ПДВ
|
549 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "БЕРДЯНСЬКА ПРОФДЕЗIНФЕКЦIЯ КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ЗАПОРIЗЬКОЇ МIСЬКОЇ РАД" |
605 200,00
UAH з ПДВ
|
605 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Мартлет #40562907 |
Відхилено |
547 740,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 14:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРОМ" #31914821 |
Відхилено |
549 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 10:21
|
КП "БЕРДЯНСЬКА ПРОФДЕЗIНФЕКЦIЯ КОМУНАЛЬНЕ ПIДПРИЄМСТВО ЗАПОРIЗЬКОЇ МIСЬКОЇ РАД" #20503128 |
Переможець |
605 200,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 13:42
|
Договір | укладений |
22 травня 2019 13:39
|