Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ПЕДІАТРИЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ ДИТЯЧОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ№ 8 ВУЛ.МЕЛЬНИКОВА,16 ЛІТ.А
Очікувана вартість
1 628 100,00 UAH
UA-2019-03-29-000824-a 2243ced5036349eda01cb93a0377a59a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Ірина Віталіївна

(096) 351-68-16 dkl8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8 ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993919
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 18
Контактна особа: Клименко Ірина Віталіївна
(096) 351-68-16
dkl8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:28
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:28
Очікувана вартість: 1 628 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 281,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ПЕДІАТРИЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ ДИТЯЧОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ№ 8 ВУЛ.МЕЛЬНИКОВА,16 ЛІТ.А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 16, літ.А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 14:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
04 квітня 2019 14:46
Протокол внесення змін.PDF
04 квітня 2019 14:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - нова редакція.doc
29 березня 2019 13:18
Проект Договору.doc
29 березня 2019 13:18
Технічне завдання.rtf
04 квітня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 14:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
04 квітня 2019 14:46
Протокол внесення змін.PDF
04 квітня 2019 14:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - нова редакція.doc
29 березня 2019 13:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
29 березня 2019 13:18
Проект Договору.doc
29 березня 2019 13:18
Технічне завдання.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-000824-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Торгівльно-промислова фірма "Терра"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 02 квітня 2019 14:36
п. 5.1.3 розділу III.
Пунктом 5.1.3 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається надання копії звіту по формі 1-ДФ за останній звітний квартал поточного року. Відомості наведені в звіті 1-ДФ містять персональні данні робітників підприємства,які поширюються під дію ЗУ від 01.06.10 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" (зі змінами) та не підлягають розголошенню. Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2019 13:34
Вимоги тендерної документації на закупівлю залишено без змін.
Відповідно до ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційнім критеріям Замовник вимагає документи, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника звіту по формі 1-ДФ за останній звітний квартал поточного року, не є дискримінаційною і, оскільки у звіті по формі 1-ДФ за останній звітний квартал поточного року, міститься інформація про кількість працівників учасника, даний звіт є одним з документів, який підтверджує інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним вимогам Замовника.
Отже дана вимога не може бути видалена з тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-03-29-000824-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Торгівльно-промислова фірма "Терра"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 03 квітня 2019 13:56
Щодо надання звіту 1-ДФ
Враховуючи відповідь по попередній вимозі доводимо до Вашого відома, що інформація про кількість працівників учасника міститься також в таких звітах як: Баланс підприємства, Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № Д4 (місячна) Таблиця 1. Нарахування єдиного внеску) в яких не містяться персональні дані працівників. Надання саме звіту 1-ДФ в якому містяться персональні данні робітників підприємства, є порушенням ЗУ від 01.06.10 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" (зі змінами). Просимо привести вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 квітня 2019 14:58
Зміни в тендерній документації
Враховуючи звернення потенційних учасників торгів, відповідно до п.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», протоколом засідання тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації на закупівлю а саме:
1) п. 5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю КАПІТАЛЬНИОГО РЕМОНТУ ПРИМІЩЕНЬ ПЕДІАТРИЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ ДИТЯЧОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ № 8, ВУЛ.МЕЛЬНИКОВА,16, ЛІТ.А доповнити абзацом наступного змісту:
«Інформацію в звіті, що за рішенням учасника містить конфіденційні відомості про працівників (персональні дані працівників), можна заретушувати»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" 1 628 000,00
UAH з ПДВ
1 628 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛГОРИТМ-МЕГА" 1 628 100,00
UAH з ПДВ
1 628 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 17:26
Електронний підпис
17 квітня 2019 17:24
9 податкова.pdf
17 квітня 2019 17:24
8 МВС.PDF
17 квітня 2019 17:24
4 щодо банкротсва.PDF
17 квітня 2019 17:23
2 щодо корупції.PDF
17 квітня 2019 17:23
1 відповідність ст 17.PDF
17 квітня 2019 17:23
супровідний лист.PDF
14 квітня 2019 08:55
Електронний підпис
14 квітня 2019 08:50
тех вимоги.zip
14 квітня 2019 08:43
16.zip
13 квітня 2019 15:00
інші.zip
13 квітня 2019 00:10
Fw_ Гарантия.zip
13 квітня 2019 00:10
Гарантия.zip
11 квітня 2019 13:21
відповідність ст 17.zip

Публічні документи

08 квітня 2019 19:07
ВИТЯГ_завірений.pdf
08 квітня 2019 19:07
ПРОТОКОЛ_завірений.pdf
08 квітня 2019 19:07
Кваліфікація.PDF
08 квітня 2019 19:07
Виписка.PDF
08 квітня 2019 19:07
Наказ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""

ТОВ "АЛГОРИТМ-МЕГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
Переможець 1 628 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 16:05

Документи

15 квітня 2019 16:05
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:05
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
1 628 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 16:05
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:05
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 15:15
Дод угода.pdf зміни до договору
06 травня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 14:42
Договір 1 Кр_compressed.pdf укладений
06 травня 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 1Кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1Кр
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 796 150,00
UAH (в тому числі ПДВ 132 691,67 UAH)