Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерело безперебійного живлення APC Smart-UPS SRT 3000VA RM (або еквівалент)
Очікувана вартість
466 995,00 UAH
UA-2019-03-29-000797-a 64cd07afdcee42f7990ebbdcfc227a0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 13:15
Початок аукціону: 16 квітня 2019 12:16
Очікувана вартість: 466 995,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


ДК 021:2015 – 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Джерело безперебійного живлення APC Smart-UPS SRT 3000VA RM (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 13:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 13:11
22.ВТ.ТД.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-29-000797-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:36974549
Дата подання: 01 квітня 2019 09:43
Внесення змін в тендерну документацію щодо вимоги надати копію сертифікату ISO 9001
Шановний Замовник!
Ми, як потенційний учасник закупівлі провівши аналіз тендерної документації просимо Вас для дотримання основних принципів закупівлі (Стаття 3 Закону про публічні закупівлі) внести зміни в тендерну документацію та вилучити пункт 8 Додатку №1 до Тендерної докумнетації: "8. Апаратне забезпечення має бути продуктом оригінального виробника, який має власне виробництво, сертифіковане за стандартами ISO 9001, копію відповідного сертифікату Учасник має надати у складі пропозиції. " або замінити його на пункт наступного змісту: Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії сертифікатів якості та/або декларації виробника товару для підтвердження якості запропонованого товару.
Звертаємо Вашу увагу, що отримання підприємством Сертифікату ISO9001 є добровільним, а не обовязковим для виробників продукції, тому вимога щодо надання такого сертифікату значно зменшує коло потенційних Учасників і порушує основні принципи проведення закупівель, такі як:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Також зазначаємо, що сертифікат ISO 9001 підтверджує якість виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не безпосереднього продукту
(товарів, послуг) і не може вимагатись, як підтвердження якості продукції.
З повагою, потенційний Учасник закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 12:23
У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Джерело безперебійного живлення APC Smart-UPS SRT 3000VA RM (або еквівалент) (ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок) Пенсійний фонд України інформує.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовник визначив якісні та технічні характеристики предмету закупівлі керуючись принципами максимальної економії та ефективності, передбаченими статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення довгострокового використання предмету закупівлі.

Документи

02 квітня 2019 12:23
Лист-відповідь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 465 003,00
UAH з ПДВ
465 003,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ТІ ПРО" 466 830,00
UAH з ПДВ
466 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 10:45
довідка ДФС
23 квітня 2019 10:45
довідка МВС
14 квітня 2019 19:01
Електронний підпис
14 квітня 2019 18:58
витяг ПДВ.pdf
14 квітня 2019 18:58
відгук МОМ.pdf
14 квітня 2019 18:58
довідка матер-тех база.pdf
14 квітня 2019 18:58
довідка працівники.pdf
14 квітня 2019 18:58
довідка санкції.pdf
14 квітня 2019 18:58
довідка ст 17.pdf
14 квітня 2019 18:58
довідка субпідрядники.pdf
14 квітня 2019 18:58
копії ISO та OHSAS.PDF
14 квітня 2019 18:58
копії декларацій.PDF
14 квітня 2019 18:58
копія видаткова МВС.PDF
14 квітня 2019 18:58
копія видаткова ПФУ.PDF
14 квітня 2019 18:58
копія витяг.PDF
14 квітня 2019 18:58
копія наказ.PDF
14 квітня 2019 18:58
копія протокол.PDF
14 квітня 2019 18:58
копія Статуту.PDF
14 квітня 2019 18:58
лист авторизації.pdf
14 квітня 2019 18:58
технічна частина.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 16:42
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2019 16:42
СТАТУТ_АЙ_ТІ_ПРО.pdf
12 квітня 2019 16:42
Ст17.pdf
12 квітня 2019 16:42
Підписаний_Licenz.pdf
12 квітня 2019 16:42
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
12 квітня 2019 16:42
Підписаний_gar1223.pdf
12 квітня 2019 16:42
Додаток_наявність_МТБ.pdf
12 квітня 2019 16:42
Договір3.pdf
12 квітня 2019 16:42
Договір2.pdf
12 квітня 2019 16:42
Договір1.pdf
12 квітня 2019 16:42
Аналогічні договори.pdf
12 квітня 2019 16:42
Акт3.pdf
12 квітня 2019 16:42
Акт2.pdf
12 квітня 2019 16:42
Акт1.pdf
12 квітня 2019 16:42
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ "АЙ ТІ ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 465 003,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
465 003,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 14:43
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
20 травня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 12:59
Підписаний контракт. укладений
13 травня 2019 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність підтвердження ціни з ПДВ. Відсутня технічна можливість оприлюднення Звіту про виконання договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 20190511-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 20190511-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 465 003,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 500,50 UAH)