Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дез.засоби
Очікувана вартість
300 790,00 UAH
UA-2019-03-29-000644-b ● b331787e64de46e8bc007a8b9efb00a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад охорони здоров"я "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь" |
Код ЄДРПОУ: | 03098229 |
Місцезнаходження: | 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 46 |
Контактна особа: |
Екатерина Пчелина +380676882300 matotdel1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 14:19 |
Очікувана вартість: | 300 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 503,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24400000-8: Добрива та сполуки азоту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
820 штука
Дезинфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Троїцька, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24400000-8 — Добрива та сполуки азоту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 12:01 |
ТД дезы.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-29-000644-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 01 квітня 2019 15:50
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгівторгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин,ph засобів, вміст УФ фарби, температура зберігання не нижче +5 градусів (Чому?), термін придатності не більше 3 років (Чому?), специфічна для зазначених в документації торговим марок антимікробна активність, вказані властиві лише для зазначених торгових марок режими використання з зазначенням експозицій, зазначена відповідність Європейським стандартам EN? які не мають жодного відношення до України і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин,ph засобів, вміст УФ фарби, температура зберігання не нижче +5 градусів (Чому?), термін придатності не більше 3 років (Чому?), специфічна для зазначених в документації торговим марок антимікробна активність, вказані властиві лише для зазначених торгових марок режими використання з зазначенням експозицій, зазначена відповідність Європейським стандартам EN? які не мають жодного відношення до України і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2019 12:23
Розглянувши Ваше звернення до Замовника за роз'ясненнями повідомляємо наступне:
На сам перед зазначаємо, що жодних «беззаперечних» порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено.
Щодо посилання на те, що Замовником «сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим», то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. Можливо засоби які ви представляєте і не відповідають зазначеним Замовником технічним вимогам, то на ринку України є безліч дезінфікуючих засобів які відповідають зазначеним Замовником медико-технічним вимогам.
Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції.
Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Таким чином замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов) або еквіваленти, а ваше посилання на те, що замовник зазначив конкретний дезінфікуючий засіб є недоречним.
Виходячи з вищевикладеного не може бути і мови про начебто допущенні антиконкуретні та дискримінаційні вимоги в цій закупівлі. Наш заклад при формуванні закупівлі керувався нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», наказами Міністерства охорони здоров’я України, та іншим чинним законодавством України.
На сам перед зазначаємо, що жодних «беззаперечних» порушень процедури відкритих торгів Замовником не допущено.
Щодо посилання на те, що Замовником «сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим», то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. Можливо засоби які ви представляєте і не відповідають зазначеним Замовником технічним вимогам, то на ринку України є безліч дезінфікуючих засобів які відповідають зазначеним Замовником медико-технічним вимогам.
Нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції.
Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також замовником виконанні умови цієї статті щодо еквівалентів. Таким чином замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов) або еквіваленти, а ваше посилання на те, що замовник зазначив конкретний дезінфікуючий засіб є недоречним.
Виходячи з вищевикладеного не може бути і мови про начебто допущенні антиконкуретні та дискримінаційні вимоги в цій закупівлі. Наш заклад при формуванні закупівлі керувався нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», наказами Міністерства охорони здоров’я України, та іншим чинним законодавством України.
Номер вимоги: UA-2019-03-29-000644-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 18 квітня 2019 15:53
До написаного
Замовник нагло та цинічно вводить в оману, констатуючи, що існують еквіваленти. Останній раз стверджуємо, що еквівалентів інших виробників, які б відповідали всім вимогам медико-технічного завдання документації не існує! Це грубе порушення Закону про публічні закупівлі. Ми направляємо листи до контролюючих органів, включаючи СБУ, бо є підозра, що хабар, отриманий злочинним шляхом посадові особи Замовника використають на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2019 13:03
Шановний учаснику!
Рекомендуємо Вам звернути увагу на Закон України «Про публічні закупівлі» (особливу увагу на ст. 5, ст. 20, ст. 22), детально ознайомитися з наказом МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р.
Також ще раз наголошуємо, що нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою ціну.
Рекомендуємо Вам звернути увагу на Закон України «Про публічні закупівлі» (особливу увагу на ст. 5, ст. 20, ст. 22), детально ознайомитися з наказом МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р.
Також ще раз наголошуємо, що нашим закладом відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та відповідно до п.3 ст. 22 цього ж Закону зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі учасники як вітчизняні та іноземні всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участі у процедурах закупівлі на рівних умовах (ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Згідно до частини другої ст. 20 «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до ст. 43 Господарського кодексу України передбачено свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законодавством.
Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, та в той же час діючим законодавством виробників товарів не обмежено в можливості здійснювати свою діяльність в торгівлі іншими товарами.
Тобто Ви маєте таку можливість запропонувати свою пропозиції згідно до вимог зазначених Замовником, навіть якщо ви не є виробником всіх зазначених товарів, та запропонувати свою ціну.
Номер вимоги: UA-2019-03-29-000644-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 22 квітня 2019 13:20
Щодо відповіді корупціонера
Хабарнику! Замість того, щоб думати, як дерібанити бюджетні кошти зі своїм постачальником, вивчете Законодавство! В Законі про публічні закупівлі чітко вказано, що при посиланні на торгову марку в документації Замовник обов"язково повинен зазначати вираз "або еквівалент". Перше порушення- Замовник не зазначив вираз "або еквівалент", по-друге, еквіваленти взагалі неможливо підібрати- їх не існує, бо Хабарник прописав технічне завдання таким чином. Більше не витрачаємо час на спілкування з розкрадачем бюджетних коштів- ми направили листи до контролюючиїх органів!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2019 14:33
Шановний Учаснику. Висловлюємо Вам свою благодарність за Вашу пільність, та чекаємо на рішення контролюючих органів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
237 330,00
UAH з ПДВ
|
237 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
300 185,00
UAH з ПДВ
|
300 185,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА |
300 743,00
UAH з ПДВ
|
300 743,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
237 330,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 15:31
|
ФОП БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3035003654 |
Переможець |
300 185,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 11:40
|
Бучко №56 от 02.05.19 300185,00.pdf | укладений |
03 травня 2019 11:38
|