Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата послуг зі встановлення та монтажу автономної пожежної сигналізації у ДНЗ № 163
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-03-29-000279-b ● 26eb7375a37e44ab935e60c353adeb72
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2019 11:50 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45310000-3 "Електромонтажні роботи" (Оплата послуг зі встановлення та монтажу автономної пожежної сигналізації у ДНЗ № 163)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг зі встановлення та монтажу автономної пожежної сигналізації у ДНЗ № 163
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Копилівська,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 10:22 |
АПС_ДНЗ 163.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат
Дата подання: 04 квітня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:44
Доброго дня! відмініть, будь ласка, надання сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту". Він є недоцільним.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище норм Замовник просить учасників надати у складі пропозиції сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту". Адже, у гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ.
У багатьох країнах дуже велика увага приділяється проблемі охорони навколишнього середовища, на законодавчому рівні встановлені жорсткі екологічні нормативи. Однак, на даний час, нормативне регулювання даного питання в Україні потребує значних поліпшень. З урахуванням обстановки, що склалася, проблема захисту навколишнього середовища в процесі діяльності підприємств в більшості випадків лягає на плечі керівництва самих організацій. Постає питання про створення ефективних систем екологічного менеджменту на корпоративному рівні, і головним помічником в цій справі є міжнародний стандарт ISO 14001.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованими та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище норм Замовник просить учасників надати у складі пропозиції сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту". Адже, у гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ.
У багатьох країнах дуже велика увага приділяється проблемі охорони навколишнього середовища, на законодавчому рівні встановлені жорсткі екологічні нормативи. Однак, на даний час, нормативне регулювання даного питання в Україні потребує значних поліпшень. З урахуванням обстановки, що склалася, проблема захисту навколишнього середовища в процесі діяльності підприємств в більшості випадків лягає на плечі керівництва самих організацій. Постає питання про створення ефективних систем екологічного менеджменту на корпоративному рівні, і головним помічником в цій справі є міжнародний стандарт ISO 14001.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованими та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
699 124,00
UAH з ПДВ
|
699 124,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
699 990,00
UAH з ПДВ
|
699 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
699 124,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 17:03
|
Договір | укладений |
06 травня 2019 16:58
|