Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оплата послуг зі встановлення та монтажу автономної пожежної сигналізації у ДНЗ № 163
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-03-29-000279-b 26eb7375a37e44ab935e60c353adeb72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 11:50
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45310000-3 "Електромонтажні роботи" (Оплата послуг зі встановлення та монтажу автономної пожежної сигналізації у ДНЗ № 163)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг зі встановлення та монтажу автономної пожежної сигналізації у ДНЗ № 163
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Копилівська,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 10:22
АПС_ДНЗ 163.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат
Дата подання: 04 квітня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:44
Доброго дня! відмініть, будь ласка, надання сертифікату ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту". Він є недоцільним.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище норм Замовник просить учасників надати у складі пропозиції сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту". Адже, у гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ.
У багатьох країнах дуже велика увага приділяється проблемі охорони навколишнього середовища, на законодавчому рівні встановлені жорсткі екологічні нормативи. Однак, на даний час, нормативне регулювання даного питання в Україні потребує значних поліпшень. З урахуванням обстановки, що склалася, проблема захисту навколишнього середовища в процесі діяльності підприємств в більшості випадків лягає на плечі керівництва самих організацій. Постає питання про створення ефективних систем екологічного менеджменту на корпоративному рівні, і головним помічником в цій справі є міжнародний стандарт ISO 14001.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованими та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 699 124,00
UAH з ПДВ
699 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 699 990,00
UAH з ПДВ
699 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 20:45
Електронний підпис
23 квітня 2019 20:40
довідка податкова.pdf
23 квітня 2019 20:40
довідка мвс.pdf
23 квітня 2019 20:39
пропозиція.pdf
12 квітня 2019 18:53
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:50
посвідчення еб копія.pdf
12 квітня 2019 18:50
статут.pdf
12 квітня 2019 18:50
трудова книжка.pdf
12 квітня 2019 18:50
посвідчення пб копія.pdf
12 квітня 2019 18:50
послужний список.pdf
12 квітня 2019 18:50
звіт по аудиту.pdf
12 квітня 2019 18:50
проект договору.pdf
12 квітня 2019 18:50
аналогічний договір.pdf
12 квітня 2019 18:50
акт огляду.pdf
12 квітня 2019 18:50
локальний кошторис.pdf
12 квітня 2019 18:50
паспорт + код 2.pdf
12 квітня 2019 18:50
якісні,к-сні х-стики.pdf
12 квітня 2019 18:50
сертифікат виробника.pdf
12 квітня 2019 18:50
наказ ліцензія.pdf
12 квітня 2019 18:50
трудовий договір 6.pdf
12 квітня 2019 18:50
локальний кошторис2.pdf
12 квітня 2019 18:50
диплом.pdf
12 квітня 2019 18:50
пояснювальна записка.pdf
12 квітня 2019 18:50
зведений кошторис.pdf
12 квітня 2019 18:50
протокол заміри.pdf
12 квітня 2019 18:50
ліцензія пояснення.pdf
12 квітня 2019 18:50
сертифікат с-ми якістю.pdf
12 квітня 2019 18:50
результати аудиту.pdf
12 квітня 2019 18:50
ліцензія.pdf
12 квітня 2019 18:50
уповноважена особа2.pdf
12 квітня 2019 18:50
мат-тех база.pdf
12 квітня 2019 18:50
відгук.pdf
12 квітня 2019 18:50
наявність працівників.pdf
12 квітня 2019 18:50
згода на обробку даних.pdf
12 квітня 2019 18:50
контактні дані.pdf
12 квітня 2019 18:50
наказ про призначення.pdf
12 квітня 2019 18:50
аналогічний акт.pdf
12 квітня 2019 18:50
уповноважена особа.pdf
12 квітня 2019 18:50
видаткова.pdf
12 квітня 2019 18:50
відповідність оп еб.pdf
12 квітня 2019 18:50
захист довкілля.pdf
12 квітня 2019 18:50
відповідність оп пб зд.pdf
12 квітня 2019 18:50
сертифікат виробника2.pdf
12 квітня 2019 18:50
без субпідряду.pdf
12 квітня 2019 18:50
лист виробника2.pdf
12 квітня 2019 18:50
лист виробника.pdf
12 квітня 2019 18:50
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 17:29
Витяг ПДВ Интер.pdf
12 квітня 2019 17:29
Витяг ЄДРПОУ 27.03.2019.rtf
12 квітня 2019 17:29
Виписка ЄДРПОУ_Інтер.rtf
12 квітня 2019 17:29
22.Копія Статуту Інтер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 699 124,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:06

Документи

19 квітня 2019 15:06
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
699 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 15:06
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 17:03
Договір укладений
06 травня 2019 16:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 699 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 520,67 UAH)