Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по відновленню та заправці картриджів, ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-03-29-000247-a e24dbed88af142a195fe6057ce76a5a7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Катерина Миколаївна

+380462665620 inbox@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16
Контактна особа: Гриценко Катерина Миколаївна
+380462665620
inbox@cn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі було обрано та проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг по відновленню та заправці картриджів, ремонту офісної техніки (UA-2019-02-20-000821-c та UA-2019-03-11-001202-a), однак обидві процедури були відмінені згідно пункту 4 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Відтак, керуючись п. 4 частини 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників) замовник має право проводити переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2019 10:28
Оскарження наміру укласти договір: 09 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по відновленню та заправці картриджів, ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 16, та адресами місцевих загальних судів Чернігівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

29 березня 2019 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Снегерьов Олексій Олексійович
#3074118691
Переможець 550 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 10:28

Документи

29 березня 2019 10:27
Електронний підпис
29 березня 2019 10:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 10:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Снегерьов Олексій Олексійович
#3074118691
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 10:27
Електронний підпис
29 березня 2019 10:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:17
Дод_угода_1-761-19.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 10:24
Договір укладений
11 квітня 2019 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 145-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/761-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 397 710,00
UAH