Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник вуличний світлодіодний
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-03-28-001743-b 87ef0fd16b084d91bc8e7d9d4833287f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Крохмаль

+380532638509 ruless@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03338159
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А
Контактна особа: Володимир Крохмаль
+380532638509
ruless@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 12:34
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 штука
Світильник вуличний світлодіодний потужністю до 30 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Героїв АТО,73 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
60 штука
Світильник вуличний світлодіодний потужністю до 53 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Героїв АТО,73 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 20 банківських днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар або Акту приймання-передачі Товару, при умові отримання від Постачальника рахунку-фактури, видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:11
Додаток 8.docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 9.docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 3 (форма тенд. пропозиції).docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 6.docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 7.docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 2 (криетрії оцінки).docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 4 (технічні вимоги).docx
28 березня 2019 16:10
Додаток 5 (проект договору).docx
28 березня 2019 16:10
ТД світильники.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Персонал
Дата подання: 02 квітня 2019 14:03
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:14
Наявна вимога Замовника щодо надання інформації про наявність працівників, при цьому дана довідка має складатись з урахуванням вимог Закону Про захист персональних даних. Просимо надати пояснення, чи потрібно надавати окремо кожним переліченим у довідці працівником письмову згоду згідно Додатку 6 (або в інший спосіб, наприклад у довільній формі, тощо)? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо. Відповідно до п. 1.2.6 розділу 3 додатку 1 тендерної документації лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних складається та підписується особисто підписантом договору та особою, яка підписує тендерну пропозицію. Якщо одна особа підписує тендерну пропозицію та тендерний договір, то вказана лист-згода на обробку персональних даних відповідно до додатку 6 тендерної пропозиції складається та підписується даною особою.
Не потрібно надавати окремо кожним переліченим у довідці працівником письмову згоду згідно Додатку 6.
Пропозиція
Дата подання: 02 квітня 2019 14:06
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:15
Формальнию (несуттєвою) помилкою вважається в числі інших відсутність нумерації сторінок. Чи випливає звідси, що всі сторінки тендерної пропозиції повинні бути пронумеровані? Більше про цю вимогу в документації ніде не зазначено. Дякуємо за відповідь
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо. Тендерна документація не містить вимоги щодо нумерації сторінок тендерної пропозиції, і як наслідок учасник не зобов’язаний нумерувати сторінки своєї пропозиції.
Просимо виключити вимогу, щодо надання сертифікату СЕ
Дата подання: 03 квітня 2019 16:57
Дата відповіді: 08 квітня 2019 09:47
Сертифікат СЕ потрібен виключно для експортних поставок і діє на території Євросоюзу. На території України світильники не підпадають до категорії виробів, що підлягають обов'язковій сертифікації. І отримання цього сертифікату, виключно добровільно.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо. Згідно пункту 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники;
посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Наявність у виробника Сертифікату CE на продукцію є підтвердженням її якості та відповідності основним вимогам директив ЄС і гармонізованим стандартам Європейського союзу. Стандарти, яким повинні відповідати вуличні світильники, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, методом підтвердження.
Тому Замовник має право вимагати від постачальників підтвердження якості продукції у такий спосіб.
Виробники, які пропонують якісну продукцію, мають можливість пройти добровільно процедуру сертифікації та отримати Сертифікат CE.
Щодо втрати чинності стандарту
Дата подання: 04 квітня 2019 10:18
Дата відповіді: 08 квітня 2019 09:48
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що ДСТУ EN ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" втратив чинність згідно Наказу від 30.11.2018 №454. Таким чином, створена дискримінаційна вимога, що не дає можливості участі у закупівлі підпприємствам, створеним після прийняття даного Наказу. Вимагаємо виключити дану вимогу з умов тендерної документації. Сподіваємося розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо. ДСТУ ISO 9001:2015 (метод підтвердження) – не діє, ДСТУ ISO 9001:2015 (метод перекладу) – дійсний. Наказом від 30.11.2018 №454 введено в дію ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), але не призупинено дію ДСТУ ISO 9001:2015
"Організаційні положення"
Дата подання: 04 квітня 2019 10:56
Дата відповіді: 08 квітня 2019 09:48
Надайте будь ласка пояснення щодо розділу "Організаційні положення". Що мається на увазі в виразі "мати у вільному постійному доступі на загальнодоступних ресурсах"? Також,звертаємо Вашу увагу на те, що "виміряні сертифікованою лабораторією фотометричні файли світильників у форматі IES/LDT" ,"копія титульної сторінки технічних вимог на виготовлення світлодіодних світильників" є технічною документацією та має статус комерційної таємниці підприємства, адже в ній зазначена інформація інтелектуальної власності, посилання на конкретну торгогову марку або патент. Просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо. Тендерною документацією вимагається: Надати (мати у вільному постійному доступі на загальнодоступних ресурсах) виміряні сертифікованою лабораторією фотометричні файли світильників у форматі IES/LDT для проведення світлотехнічних розрахунків на відповідність діючим вимогам стандартів. Учасник може вибрати спосіб надання файлу у форматі IES/LDT. Нам, як замовнику, потрібен файл для проведення світлотехнічних розрахунків і визначення відповідності продукції.
Копія титульної сторінки технічних умов не становить комерційну таємницю та не розкриває інформацію, яка є інтелектуальною власністю. Зміст ТУ надавати не вимагається.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" 579 696,00
UAH з ПДВ
579 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОГІДРОЛЮКС" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 10:53
Електронний підпис
18 квітня 2019 10:52
Специфікація Додаток 8.pdf
18 квітня 2019 10:52
Документи переможця.pdf
12 квітня 2019 08:35
Електронний підпис
12 квітня 2019 08:33
Технічна.rar
12 квітня 2019 08:33
Кваліфікаційна.rar
12 квітня 2019 08:33
Гарантія ТД РАДІЙ 1781.zip
12 квітня 2019 08:33
30. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 16:53
Технічна.pdf
10 квітня 2019 16:53
Пропозиція.pdf
10 квітня 2019 16:53
Кваліфікаційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"

ТОВ "ТЕХНОГІДРОЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"
#38852273
Переможець 579 696,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"
#38852273
579 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 10:04
Дод. угода № 3 на збільш. суми договору на 20%.pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 11:19
Дод. угода № 2 на продовж. строку дії договору.jpg зміни до договору
02 січня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 09:33
Тендерний договір на закупівлю світильників з ТОВ ТД Радіій.pdf укладений
02 травня 2019 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. З огляду на вище викладене, у зв’язку з проведенням нової процедури закупівлі у 2020 році вирішено збільшити суму тендерного договору до 20% - на 115080,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 579 696,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 616,00 UAH)