Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-03-28-001724-b ce3dd6b8c0c74614bf9127356819b409
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доноаге Людмила Іванівна

+380433220931 domkulturi23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Жмеринської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02226665
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м Жмеринка, вул. Грушевського, 23
Контактна особа: Доноаге Людмила Іванівна
+380433220931
domkulturi23@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 08:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 15:00
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 т
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Грушевського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
16 т
Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Грушевського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:07
Додаток_5.docx
28 березня 2019 16:07
Додаток_4.docx
28 березня 2019 16:07
Додаток_3.docx
28 березня 2019 16:07
Додаток_2.docx
28 березня 2019 16:07
Додаток_1.docx
28 березня 2019 16:07
Тендерна_документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000015 ● 776c7a02e95c460a869cae65977b5579
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 10:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2020 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-03-28-001724-b 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 16:42:24

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-28-001724-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю товарів від 10 травня 2019 року №21?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 10:38:48

Пояснення з власної ініціативи

Надання пояснення на пороведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:09110000-3 - Тверде паливо
Відповідно до ч. 1 ст. 631 ЦКУ строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору. При цьому є два поняття строку договору «строк дії договору» та «строк дії зобов’язання за договором». Так, відповідно до ч. 1 ст. 598 ЦКУ зобов’язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Разом з тим, згідно з ч. 1 ст. 599 ЦКУ зобов’язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Також зобов’язання може бути припинене за домовленістю сторін (ч. 1 ст. 604 ЦКУ). Таким чином, зобов’язання за договором можуть бути виконані сторонами, але строк дії такого договору може бути ще не завершений. В межах строку дії договору сторони можуть змінювати його умови. Варто також зазначити, що на сьогодні в електронній системі закупівель Prozorro реалізовано такий механізм: після оприлюднення замовником звіту про виконання договору система не дає можливості оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору. В законодавстві чітко не визначено і не розтлумачено, в яких саме випадках і з якої відправної точки замовник має відрахувати дату опублікування такого звіту. Є сумніви у визначенні строку, в який ця вимога Закону № 922 мала б бути виконаною.
Оскільки інформації про виконання договору не надходила до тендерного комітету, тому й оприлюднення не було здійснено, з чого випливає відсутності складу правопорушення.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-27 13:41:03

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-28-001724-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чи укладались замовником додаткові угоди до договору про закупівлю товарів від 10 травня 2019 року №21? Оскільки відповідно до договору про закупівлю товарів від 10 травня 2019 року №21 строк його дії до 31 грудня 2019 року включно, а в частині взяття зобов’язань – до повного їх виконання. Крім того, за даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель «Prozorro» за процедурою закупівлі UA-2019-03-28-001724-b розділ «Перевірити оплати», встановлено, що замовником упродовж травня-вересня 2019 року здійснено оплату за договором від 10 травня 2019 року на користь ПрАТ «Вінницяоблпаливо» в повному обсязі за поставлений товар, підставою для оплати зазначено накладну від 23 травня 2019 року №24, останню оплату проведено 30 вересня 2019 року.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-30 20:13:51

Пояснення

Інформації про фінансове виконання договору не надходила до тендерного комітету, тому й оприлюднення не було здійснено. В нашому закладі не має спеціалістів, які розуміються в системі прозоро (в тому числі в строках та термінах оприлюднення). Фінансової можливості, а саме передбачення в кошторисі закладу коштів на проходження навчання не передбачено, тому даною процедурою займались не фахівці а працівники закладу на яких було покладено обов’язки проводити закупівлю. Зважаючи на те, що порушення не несе за собою фінансових втрат або збитків для закладу, лише формально містить ознаки порушення, тому просимо дати можливість виправити допущену помилку оскільки вона є малозначною.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі виявленого порушення в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу контактною особою у сфері закупівель відділу культури, молоді та спорту було здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення і зобов’язується надалі не допускати його.

2020-08-12 16:09:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗДРАВКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 237 400,00
UAH з ПДВ
187 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 223 204,00
UAH з ПДВ
207 788,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 227 050,00
UAH з ПДВ
221 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 12:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:18
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:08
Файл 8.pdf
12 квітня 2019 19:08
файл 7.pdf
12 квітня 2019 19:08
Файл 6.pdf
12 квітня 2019 19:08
файл 5.pdf
12 квітня 2019 19:08
Файл 3.pdf
12 квітня 2019 19:08
Файл 2.pdf
12 квітня 2019 19:08
файл 1.pdf
12 квітня 2019 19:08
4 БГ.rar

Публічні документи

24 квітня 2019 16:59
Електронний підпис
24 квітня 2019 16:58
Документи під акцепт.pdf
12 квітня 2019 18:11
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:11
Файл № 8.pdf
12 квітня 2019 18:11
Файл № 7.pdf
12 квітня 2019 18:11
Файл № 6.pdf
12 квітня 2019 18:11
Файл № 5.pdf
12 квітня 2019 18:11
Файл № 4.rar
12 квітня 2019 18:11
Файл № 3.pdf
12 квітня 2019 18:11
Файл № 2.pdf
12 квітня 2019 18:11
Файл № 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗДРАВКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗДРАВКОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#3074914577
Відхилено 187 300,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 10:56
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 207 788,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 17:07
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 221 700,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 15:47

Документи

17 квітня 2019 10:55
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:09
Протокол.PDF

Документи

19 квітня 2019 17:07
Електронний підпис

Документи

23 квітня 2019 15:46
Електронний підпис
23 квітня 2019 15:40
протокол
23 квітня 2019 15:40
Пртокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
221 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 15:46
Електронний підпис
23 квітня 2019 15:40
протокол
23 квітня 2019 15:40
Пртокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 21:29
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 21:24
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 12:27
Договір 6 ст..pdf укладений
10 травня 2019 12:22
Договір 5 ст..pdf укладений
10 травня 2019 12:22
Договір 4 ст..pdf укладений
10 травня 2019 12:22
Договір 3 ст..pdf укладений
10 травня 2019 12:22
Договір укладений
10 травня 2019 12:22
Договір укладений
10 травня 2019 12:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 221 700,00
UAH